Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
  2. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Yasmine , ik kan de foto niet openen :( en zie de foto ook niet in je album staan alleen 2 mappen : testen en temp
    . Jammer zeg , ben echt heel nieuwsgierig . Wil je het nog is proberen ?
    Hier al de nodige grapjes van me mannetje om me hoofd geslingerd : " hij : weetje wat ze zeggen met de geslachtsbepaling " ik : nou wat dan . Hij : je kan er niet omheen het wordt een jongen . Ik : nou leuk toch . Hij : ik bedoel dat ze er niet omheen kunnen want dat heeft hij van ze vader .... Whaha .

Haha vind hij heel grappig :p .

Maar het was inderdaad geweldig om ons kleintje te zien !
    De eemhof is trouwens erg leuk hè ! Haha leuk hè die eendjes .

Heb trouwens na de inwendige echo , steeds van die stroomschrokjes van onder . Herkend iemand dit ?

3. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lisaane: zal vanavond na school de foto's plaatsen van zowel de geslachtsbepaling als 3D echo van Gwenn. Ben rond 22.00 uur weer thuis.

Nu eerst snel eten en dan racen naar school

@yasmin: ik kan hem wel openen. En hij is erg duidelijk

4. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Yasmin: knap dat je nog 40 uur werkt!

@Mieks: ik heb ook een onregelmatige cyclus gehad na mijn miskraam, het zat tussen de 27 en 40 dagen in op een gegeven moment. Nu is het allemaal weer een beetje regulair. Je kan er soms wel een half jaar last van houden (zeggen ze)

@Ansje: 40 is erg laag zeg, hopelijk voel je je snel weer beter.

@Emjee: fijn dat je toch een echo krijgt, al is het alleen voor de geruststelling.

@Charmed: fijn dat poezebeest zich weer beter voelt, agossie zijn mannelijkheid ;)

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoop het toch niet, dan gaat manlief net naar Afghanistan :(

@ Lisanne, ik neem mn thermometer mee, maar de ovutesten doe ik niet meer..als ze positief zijn en eitje springt niet (wat ik nu dus 2x gehad heb) heeft het weinig nut.

Hier ook zo'n dierenvriend :D Fijn dat je echo zo mooi was! Heb je een foto mee gekregen?

@ Charmedknorrie, poezebeest heeft dus een aardige operatie achter de rug, gelukkig gaat het nu weer beter dan!

@ Yasmin, mooie echo foto!

@ Mamavangwenn, succes op school.

6. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    zie da er weer druk gepraat is alles goed met iedereen hier nou hier alweer van mijn ongi af iedere maand een ongi van 2,5 dag daar teken ik voor als het ergens kon hihi

@yasmin inderdaad knap da je 40 uur werkt ja

@mineraal hoest met jou ?

@lisanne hoe voel jij je verder meiske???

@mamavangwenn haha chips wel een rare naam :p

7. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@lisanne: Super dat je een mooi kloppend hartje gezien hebt! Ik he ook vaak een inwendige echo gehad. Herken het vervelende gevoel wel.

@all: Een lage bloeddruk is gelukkig geen kwaad. Ga morgen maar even zoute dropjes halen!
    Mijn schoonzusje is vandaag opgenomen met beginnende zwangerschapsvergiftiging. Ze is 36 weken zwanger en eigenlijk ook echt wel klaar met zwanger zijn. Vanavond en morgen nieuwe onderzoeken. I.v.m stuitligging gaat ze sowieso een keizersnede krijgen. Heel spannend allemaal!

8. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @lenny: dat is erg kort zeg, 2,5 dag.
    Hier gaat het wel, ik had toestraks last van krampen...het gevoel van ongesteldheid krampen, die zijn nu weer weg, maar heb net ook wat dunnere ontlasting gehad dus wie weet was het daarvan. Maar ik ga mij al niet zo lekker voelen, wat hoofdpijnerig...dus ben bang....

@Mieks: het zou kunnen maar dat hoeft niet. Hoop dat alles weer snel oke is! Ga eerst maar eens lekker genieten van je weekendje weg!

@tuin: wij gaan zaterdag aan de tuin beginnen, nouja de mannen, ik ben een vrouw dus doe niet mee geloof ik. Ik zorg voor koffie en eten :cool: Kan daar altijd slecht tegen, net alsof ik geen stenen kan leggen!;)

9. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ansje: spannend voor je schoonzus. Hoop dat het niet meer te lang duurt voor haar.

En lekker zoute dropje altijd in je tas. Had ik bij Gwenn ook. Tot nu toe nog geen last van super lage bloeddruk 110/65.

@mineraal: hoe is het met jouw voortekenen?

@lisanne: denk dat je de foto's van yasmin niet kunt zien omdat je geen vrienden bent met haar

Hier de geslachtsbepalingsecho van onze kleine meid die nu in de buik zit.

Je zit duidelijk een hamburgertje zitten (3 streepjes)

10. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    En hier de 3D echo van Gwenn

Voor haar hoofdje loopt precies de navelstreng

11. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Zo even snel bij gelezen. Hoop dat ik alles gehad heb. :$

@ Mammavangwen: wat een lkkere reactie van Gwenn. Heerlijk die kinderen. Wat fijn dat alle tandjes en kiezen door zijn. Wat een leuke echo`s

Sasje: wat een leuke muurschildering.

Lissanne: fijn dat alles goed was :D

Yasmin: fijn dat je het goed kunt vol houden. Alles met het kindje ook goed?

Mieks: wat vervelend dat je je ei nog niet gespot hebt.

Ansje: zo jij hebt een druk programma wel aan je zelf blijven denken!

Charmed: fijn dat het weer beter gaat met kattin.

Weltusten!!

12. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Zit weer lekker op kantoor.

Lisanne heb je toegevoegd. Je zou de foto's nu wel kunnen zien.

Mamavgwenn mooie en duidelijke echo's. Die 3D is echt gaaf om te zien. Moet nog 4 weken wachten.

Snoopy met beebje gaat alles goed hoor. Hij laat dagelijks wel wat van zich horen. Hoe is het verder met jou?

Lennyt hier vaak korte ongi gehad. Enige nadeel vond ik dan wel dat je langer moest wachten op de vruchtbare dagen. Maar vriend vond dat helemaal niet erg de korte ongi hihi.

13. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @yasmin hahaha die van mij ook niet ben meestal best chagiie in die periode lol

14. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    #4094 lisanne123, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
    Ik reageer vanmiddag op de rest . De foto is echt heel duidelijk Yasmin ! Wist niet dat je het zo duidelijk kon zien , wat leuk ! Echt een mooie foto !

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Zie ook jou foto's mamavangwen . Die 3D echt is echt mooi! Leuk om te zien ! Zag je veel vergelijkingen toen ze geboren was , of eigenlijk toch niet ?

De foto van je kleintje die nu in je buikje zit is ook mooi . Ik zie de 3 streepjes !! Wel dankzij je pijltje , weet niet goed of ik het anders zou herkennen . Maar weet nu waar ik op moet letten :p .

16. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @mamavangwen, mooi die 3d echo!! Bij 25 weken laten doen zie ik! Leuk hoor!

All, ik heb op twitter een vraag verstuurd naar een gyneacoloog, die beantwoord gratis jou vragen tussen 10;00 en 12;00 uur.. Over zwanger zijn en zwanger worden. Iemand nog vragen?! Ik stel ze gerust voor je!

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik heb wel een vraag, kan je na je eisprong een lage temperatuur houden, of moet hij altijd omhoog gaan? Ofwel kan je zwanger zijn met een lage temperatuur?

Ik denk dat het niet zo is, maar Tis toch fijn om bevestiging te krijgen ;)
    Sinds gisteravond veel waterige afscheiding dus hopelijk komt dat ei nou eindelijk eens!
    Mooie echo fotos zijn er voorbij gekomen!
    Ik lees vanavond ff verder terug, moet weer ff aant werk :)

18. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Ik heb het geprobeerd nog te stellen, maar het was maar tot 12;00 uur de tijd.. Wie weet krijg je antwoord!

19. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lisanne: de vergelijkingen waren heel goed dat ze geboren was. Dat wipneus is er nu nog steeds.

@all: hebben jullie eigenlijk ook facebook? als je me erbij wilt hebben stuur dan ff een pb-tje

20. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @mamavangwen, ik heb je een PB gestuurd.. Ben benieuwd naar je facebook haha!! Ik weet namelijk helemaal van niemand hoe die eruit ziet hier haha! Maar je mag mij op facebook hebben! Kan je ook de foto van de kinderkamer zien die ik net gepost heb!

Deel Deze Pagina