Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    HIhi , grappig Mieks en mamavangwen! Hoe je een voorstelling van iemand maakt waar je al een paar maanden mee zit te kletsen op zo'n forum! Ik had jullie ook beide anders verwacht! Hihi;)

2. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Yasmin: hier is alles goed. Druk bezig met tempen :D.

Voor de rest: lekker druk geweest vandaag met een herhaling BHV. En voor de opleiding alles klaar gemaakt voor maandag.

Maandag heb ik mijn clientbespreking. Dat houd in dat ik een client bespreek tijdens een bespreking met de huisarts en familie. En dan zitten er 2 leidinggevende bij om mij te beoordelen. Dus dat wordt spannend maandag. Maar ik wil het gewoon halen.

3. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    @mamavgwenn zal je zo een pb tje sturen!

@krissie ben nu wel benieuwd naar de foto van het kamertje

@snoopy fijn te horen dat het goed gaat!
    Nu is het afwachten tot maandag dus. Zal vast wel goed gaan toch?

Morgen studiedag van kantoor. De laatste jaren was het gewoon hier in rdam maar moet nu naar adam. Wordt dus nog eerder op pffff.
    Zal morgen dus niet echt online zijn en van het weekend ook niet veel denk ik. Dus bij deze allemaal alvast een goed weekend! :)

4. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hier het kamertje!

5. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hier een recente foto van de boy:)

6. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    NOD
    23 april - mieks (27, 1e kindje, ronde 6)
    ?? april - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6)
    ?? april - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 8)
    08 mei - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7)
    08 mei - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6)
    08 tot 10 mei - mineraal (30, 1e kindje, ronde 14)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 )
    06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    10 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
    30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5)
    26 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3)
    28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4)

7. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Leuk die echo's die ik voorbij zag komen.
    Ik ben ook reuze benieuwd naar jullie facebook :)

Ben weer ongi geworden...

8. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mineraal, tjee balen zeg! Had door je "poetsdrang" eigenlijk hele goede hoop.... Helaas erg vervelend... We gaan weer vol goede moed door (al is dat af en toe best moeilijk).....

@mamavangwenn, mieks en krissie... Wil idd ook wel facebooken, maar vind het nog te spannend ivm geheimhouding van onze bezigheden :). Dus maar hopen dat ik snel mee kan doen!....

@all, ga er weer van tussen, lekker in bad met zoonlief... Spetteren en daarna de badkamer weer helemaal droog maken hahaha

9. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @emjee: je hoeft je geen zorgen te maken op facebook dat we het erover hebben. daar hebben we dit forum voor. En als men vraagt waar ik je van ken dan heb ik je op de vakantie ontmoet ;)

10. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Emjee: ik heb ook wel poetsdrang als ik ongesteld moet worden :D Dat heb ik van mijn moeder!

@Facebook: neem idd aan dat iedereen het stil houdt...je bent hier toch een klein beetje anoniem.

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Mamavangwen , leuk dat er zoveel vergelijking was , lief altijd he een wipneusje .

Spannend Snoopy , maar lijkt me ook wel erg leuk ! Succes en niet te zenuwachtig zijn .

Yasmin , dat is wel een eindje weg zeg , balen! Jij ook alvast fijn weekend .

Krissie , het kamertje is echt mooi geworden ! En ook een hele mooie echo , heel duidelijk ook .

Mineraal , balen zeg . Maar toch ook fijn , kan je op naar de volgende ronde .

12. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mineraal: tuurlijk houden we het stil. We hebben het forum hier voor. En zo zitten Mieks en ik al maanden zo op facebook en hebben we het er nog nooit over gehad. Dat doen we lekker hier

Maar balen van je ongi zeg. Hij is volgens mij wel eerder gekomen dan normaal? maar nu dus een afspraak maken toch gyn als ik het me goed herinerr

13. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Drukte perongeluk op verzenden ,

Emjee , heb je lekker gebadderd ?

Ik heb geen fb . Zal er op de computer binnenkort wel een aanmaken gaat zo lastig op me telefoon .

Hier totaal geen poetsdrang . Lijkt net of het me niet meer interesseert en dan ook nog is moe en lui haha

14. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    #4114 Mineraal, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
    @mamavangwenn: sinds de miskraam komt ie nooit meer op dezelfde dag, ik zit nu tussen 27 en 31 dagen in elke keer. Dus hij is nu op dag 27, op zich wel netjes.
    Voor bellen naar de gyn: waarschijnlijk wel, zullen het er wel weer over gaan hebben.

15. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Yeah, mijn werkweek zit er weer op... nu spulletjes pakken voor ons weekendje weg :D Helemaal zin in! We hebben wifi in het huisje dus ik zal af en toe mijn neus wel laten zien als het lukt ;)

@ Mineraal, veel succes met de tuin dit weekend. Balen van de ongi :( Blijft nooit leuk!

@ Krissie, thnx dat je de vraag nog wilde stellen, had niet door dat het inmiddels al 12 uur geweest was ;) Trouwens, leuk om je nu ook op facebook te hebben. Had jou ook heel anders voorgesteld haha :D Leuk is dat om nu gezichten bij de namen te hebben!
    Je kamertje is echt gaaf!

Wat betreft facebook hou ik ook van de geheimhouding! Kletsen over zwanger worden/zijn doen we hier wel!
    Wie mij wil toevoegen (en ik geen pb heb gestuurd, weet tenslotte niet wie nog meer facebook heeft) kan pben ;)

16. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Wat betreft facebook ben ik het hieboven mee eens, PB mag.. En ik ken mensen ook van vakantie;) haha!

17. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Mieks: veel plezier met het inpakken en de voorpret!

@FB: we hebben alle geheimhoudingsplicht en we zijn vaak op vakantie geweest :p

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik sluit me hiet volledig bij aan! Ik ga jullie meteen pb-en..komen jullie er ook
    meteen zien hoe ik écht heet. Ben nieuwsgierig naar jullie
    allemaal.

Ansje: hier ook aan de dropjes. Bloeddruk was verleden week 50 toen ik bij de huisarts was. Hoe is 't met je.schoonzusje?

Verder reageren doe ik later..zit nu op m'n foon. Heel irritant typen;)

19. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Lisanne, ik heb hier nog een foto voor je van de benen en het kontje met het piemeltje hahaha... Dan kan je zien dat het een jongen is:p 16 weken 4 dagen

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Zo...die is duidelijk ja :D

Deel Deze Pagina