Toch maar even snel achter de pc gekropen. Meteen een paar al op FB aangemeld. Degene die ik nog mis, a.u.b. mij PB-en, ben nl. onvindbaar haha Krissie: Overduidelijk een boy
Thanks! Ga nu ook foto's spieken bij jullie haha Je hebt in ieder geval al een prachtig kamertje, dat viel meteen op
Aahh Lonneke, wat heb je een super lief dochtertje! En wat een leuke gezinsfoto's! Van de rest trouwens ook hoor!
Wat leuk om bij een paar van jullie nu een gezicht te hebben. Sommige zijn echt anders dan voorgesteld. Gek hoe je iemand voor je ziet eigenlijk..hihi! Goed, ik ga weer even bankhangen en op tijd naar bed. Ben doodmoe. Morgen nog een dag werken en dan weekend. Helaas een vol weekend. Zaterdagnacht gaat ons dochtertje voor de 2e maal uit logeren..vind het nu alweer enorm spannend!
Hoi allemaal, Hier even een kort berichtje van mij. @echofoto's: Mooie foto's dames! Ik zal proberen in de loop van de week wat echofoto's in te scannen en te posten. @facebook: Helaas, i.v.m. mijn werk heb ik geen facebook. @mieks: Geniet van je weekendje weg! @krissie: Mooie boom hebben jullie gemaakt! Super! @all: Wanneer ik me flauw voel pak in een zout dropje. Hoofdpijn en moeheid blijft wel aanwezig. Schijnt vaker voor te komen dat je bloeddruk wat zakt rond de 20 weken. Schoonzus blijft tot de keizersnede in het ziekenhuis. Ze krijgt medicatie en mag haar bed niet meer uit. Ze proberen het nu te rekken tot 37 weken. Spannend dus! Ik probeer dit weekend wat uitgebreider te reageren!
Goedemorgen! Moet zo de deur uit. Mieks je zal dit misschien niet meer lezen maar veel plezier dit weekend! Lonneke ik ben geloof ik ook niet te vinden op fb. Zal mn naam wel doorsturen en dan kan je me denk ik via de vriendenlijst van 1 van de meiden wel vinden. Fijne dag allen!
@mieks en meiske eitje gespot of toch nog niet ??? fijn weekendje weg @echo's allemaal mooie echo's hey @krissie hahah is niks mis mee mag best laten zien wat je krijgt toch en zeker als je er zo trots op bent hihi @hier ongi af gelukkig temp kruipt langzaam omhoog
Krissie , de foto is zeker duidelijk !, hele mooie duidelijke foto . Zo zie je maar weer ookal zou je het geslacht niet willen weten , had je het toch gezien . Mieks , heel veel plezier geniet ervan ! Leuk nog zo een dierenvriend . Ik reageer vanmiddag meer maar moet dit even kwijt : Vanochtend om half 7 ging ik plassen . Bruine afscheiding aan me wcpapiertje . En dat is zo gebleven als ik er nu met een wcpapiertje langs ga , weer bruinachtig bloed . Mag om kwart over 11 komen voor een echo . Heb gister avond wel seks gehad , geen penetratie maar wel klaarkomen. Ik weet het ff niet meer . Heb een goed gevoel over het kleintje in me buik . Maar probeer me toch op het ergste voor te bereiden .
@Lisanne bel de vk even voor geruststelling. Waarschijnlijk is het gewoon een adertje wat gesprongen is. Ik heb het ook regelmatig hoor. @Mineraal: Balen van je ongi meis. @Mieks: Veel plezier!!!! Ik zag mooie echo's voorbij komen!!!! @Facebook: Hier ook fb! IK ben alleen even het overzicht kwijt wie er nou allemaal fb hadden dus als je wilt pb-en dan kan ik mijn naam wel doorsturen zodat je me kan vinden. Hier vandaag een dagje thuis gebleven van het werk. Amper geslapen van de harde buiken en gisteravond ook al veel last. Merk dat ik werken met kleuters lichamelijk nu toch wel erg zwaar vind. En het dubbele is dat ik mezelf dan zo'n aansteller vind terwijl mijn lijf toch echt schreeuwt om rust. Dinsdag 20 weken echo en woensdag weer vk dus dan maar even bespreekbaar maken.
Hoi Allemaal, sorry dat ik niet meer gereageerd heb. had nl wel geschreven maar was vergeten op verzenden te drukken en had daarna de laptop afgesloten....stom stom stom... Dus hier gaan we: -Mieks: fijn weekend en geniet ervan!! Je vraag over temp. mijn temp was vanochtend 36,7 (meestal 37.0) dus volgens mij kan je zwanger zijn met lagere temp. -Lisanne: dat was wel ff schrikken geloof ik. Fijn dat je snel naar de vk mag. (fijn dat charmed weet dat tniks ergs hoeft te zijn!) Als je niet vertrouwd, zou ik gewoon op bed liggen en de vk bellen. Ben benieuwd hoe het nu met je is! @Charmed: Doe voorzichtig met jezelf en de uk he? hoop dat de vk tips heeft. @Mineraal: balen van je ongi!! @ansje: drukke week gehad las ik, wel op jezelf blijven letten he? @facebook: leuk om jullie eens te zien! @krissie: geweldige kinderkamer! hadden jullie de boom zelf gemaakt? knap hoor! @3Decho's: misschien een beetje raar maar ik vind die soms wat eng uit zien. Gek he? heb er ook nog niet veel gezien, paar op internet misschien dat dat t is, moet nog ff wennen..? (trouwens de kindjes zelf zien er niet eng uit hoor, maar gewoon 'structuur' kan t niet uitleggen ) @de rest: sorry maar Zwaai!! fijn weekend alvast @kindje: vanmiddag naar t gemeentehuis om onze beebje door papa te laten erkennen zodat de achternaam geregeld wordt. (zijn niet getrouwd en nog geen samenlevingscontract/partner) @Hier: weer een griepgolfje mee aan t pakken. flink hoesten, gevoelige keel, verkouden en bijz. slecht aan t slapen. @vakantie: over een maandje (hemelvaart) gaan wij ook naar n huisje, roompot in zeeland (kamperland) lekker 5 dagen ertussen uit. De daarna nog een weekje vrij tot pinksteren. Heerlijk!
Charmed , je geruststelling was heel fijn ! Kon niet meer reageren door dat we moesten haasten , maar het was echt fijn om te lezen . Je bent geen aansteller hoor , als je lijf schreeuwt om rust moet je gewoon luisteren ! Lijkt me ook heel zwaar werken met kleuters . Vandaag lekker uitgerust ? Sjasje , wat jij zegt over die echo's heeft mijn mannetje ook . Hij vind het net kindjes op sterk water lijken en vind het ook een beetje eng . Heeft je kindje nu jou achternaam en laat je die veranderen naar die van je man / vriend ? Beterschap , naar is dat een griepje ! Ben zelf nooit in roomwit geweest , ben je er eerder geweest ? Lijk me eergeval super ! Echo ,, de echo was perfect !! Ze kon het via me buik zien terwijl ik net had geplast . Het kindje was 1,1 cm het was 2 dagen geleden 9,4mm . Groeit dus super . Ben zelfs vooruit gezet naar 7,4 dagen . Maar wacht daar voor mezelf wel even mee tot 10 weken . Het was echt een geruststelling , de tranen liepen over me wangen . En toch voel je ergens ook dat het goed zit hoor . Je voelt dat je kindje er is . Het bloeden ... Tjah nog steeds bruin bloed in me ondergoed maar het heeft dus niks met het kindje te maken !! Jeeeeeejj
Duurde even voor ik m snapte Ben er nog nooit geweest maar zal vergelijkbaar zijn met cp Enne wat fijn dat alles goed is met je hummeltje!!!!! snap die tranen helemaal, zou ik ook hebben En de achternaam. het kind krijgt als je niet getrouwd bent altijd de naam van de moeder, ook bij geregistreerd partnerschap. de vader moe bij elke zwangerschap het ongeboren kindje erkennen. De naamkeuze wordt de 1ex bepaald. Vanaf nu krijgen alle kinderen in onze relatie zijn naam.
Haha . Ja ik had het bericht ook gewoon kunnen bewerken maar dat gaat zo vervelend op me telefoon . Was zeker heeeeel fijn . Ben ook zo trots op me kindje . Hij/zij doet het zo goed . Oké vandaar . Het leek een beetje alsof je een pasgeboren beebje had , vandaar dat aangeven .
@Mieks: fijn weekend! @Lisanne: dat was schrikken voor je, maar fijn dat alles goed is! @ongi: pff...het is er weer, flink wat buikpijn gehad vanaf half 4, nu is het gelukkig weer afgenomen. Heerlijk die pillen @Fb: erg leuk om te zien
@sjasje: hier zijn we geregistreerd partners. En moeten deze spruit ook nog erkennen. Gaan we binnenkort maar eens doen @lisanne: fijn dat alles goed was @charmed: goed dat je om jezelf denkt. Wij zijn al fb vrienden @all: hier een weekendje bij mijn ouders. Moeders is jarig en lekker bijkomen van de drukke week