*Breekt heel even in* Ik ben zojuist voor de eerste keer tante geworden! Dadelijk de eerste kennismaking met mijn nichtje!
@Ansje: Gefeliciteerd tante!!!! een nichtje, super! @Mamavangwenn: veel plezier dit weekend, Gwenn zal wel blij zijn dat ze naar Opa mag
@ansje: gefeliciteerd!!!! @sjasje: Gwenn is door het dolle heen. Ze gaat nu net pas naar bed. Hopen dat ze lang uitslaapt morgen
Ansje: Gefeliciteerd! Lisanne: Even schrikken, maar fijn dat alles goed is! Sjasje: Fijn dat kindje erkennen al is geregeld Toevallig, gaan ook naar Zeeland met hemelvaart! De rest: weinig onthouden, druk weekend..dus zal denk k weinig reageren.
Goedemorgen! Zit op mn tel. Wel bij gelezen. Nu eens zien wat ik onthouden heb hihi @ansje gefeliciteerd met je nichtje! @lisanne fijn dat alles goed gaat met de kleine. Zelf geen last gehad van bloedingen maar wel vaak gelezen dat het gewoon voor kan komen. @mamavgwenn hopelijk zal het toch gezellig zijn op de verjaardag. @charmed wel naar je lichaam blijven luisteren. Vk zal hopelijk wel wat tips hebben. 20 weken echo ben je er zenuwachtig voor? @erkennen dat hebben wij een paar weken geleden ook alvast gedaan. Bij geboorte dan nog papieren invullen en inleveren voor het gezag. @mineraal ongi is al vervelend genoeg en al helemaal als het pijnlijk is. Gelukkig heb je er nu stukken minder last van! Hier vandaag een bezoekje aan het ziekenhuis op de planning. Er is eenmaal kraambeurs georganiseerd en worden voorlichtingen gegeven over borstvoeding geven en bevallen in het ziekenhuis (ga daar ook bevallen). Kan ik me ook meteen inschrijven daar.
@Ansje; gefeliciteerd! @all: gisterenavond werd de pijn echt vreselijk, ben echt wat gewend maar dit...lag te trillen van de pijn. Eerst heb ik een tablet ingenomen en daarna geprobeerd rustig ontspannen te gaan liggen..uiteindelijk ben ik in slaap gevallen. vandaag gaan we aan de tuin beginnen! Eerst moeten de stenen eruit en daarna weer nieuwe erin. Ze gaan vanmiddag starten dus maar afwachten of het in de avond klaar is.
Hey iedereen! @ all, hier ben ik weer een keer. Net veel terug gelezen, maar onthouden ho maar hahah. Iig heb ik een heel leuk kamertje voorbij zien komen. @ facebook, ik zit ook op fb, dus voor degene die wil, stuur me maar een pb, dan voeg ik jullie toe. Leuk!! @ opa's, de opa van me vriend is woensdag begraven. Het was heel 'mooi' en natuurlijk heel moeilijk geweest. Maar het is goed zo...... Met mijn opa gaat het steeds slechter. We genieten er maar zoveel mogelijk van. @ ovutest!!!!!!! Jippie!! Heb nu 2 dagen achter elkaar een super duidelijke ovutest van CB. Dus jullie snappen het al...Flink aan de klus Verder hebben wij vanavond een personeelsfeest van mijn vriends werk. Gaan we ook een spooktocht doen. Daar ben ik dus helemaal niet van he... We zullen wel zien wat het word. Verder wil ik iedereen bedanken voor jullie lieve reacties en knuffels in deze rottige tijd met het verlies en de slechte gezondheid van onze opa's. Een dikke x voor jullie allemaal, jullie zijn toppers!!!
Heey, zo weer klaar met werken voor vandaag :d Morgen weer een dagje . Manlief net weer thuis van de voetbal. Alweer gescoord, dus helemaal in zijn sas. Haha... Yasmin: was wel de bedoeling dat het goed gaat Hoe was de kraambeurs in het ziekenhuis? Boel informatie gekregen? Krisie: wat een mooie kamer Gave echo. Wat is die groot Heb je hem vergroot? Hahah die echo is heel duidelijk. Mineraal: jammer dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde. Emjee: ben je lkkr in bad geweest met je kleine man? Mieks: fijn weekend ook al ben je al wel weg. Lisanne: wat gaaf dat de echo goed was. Hopelijk geeft het je wat rust. Ansje: gefeliciteerd met je nichtje Alles goed? Is het nu te vroeg geboren? Wennie: suc6 met klussen!! Fijne avond
@Snoopy.. ja groot he? hahahaha nee dit was echt een foto van de echo foto... @Wennie, fijn dat de begrafenis mooi was.. @Lisanne, alles goed gelukkig.. @All, harde (pijnloze) buiken is dat normaal als je dat vaker achter elkaar hebt? Had het vanmorgen continue als ik op mijn rug ging liggen.. Na.. zal wel normaal zijn.. Ga maandag misschien toch even urine wegbrengen naar de huisarts voor blaasontsteking.. Moet dit persee ochtendurine zijn?
Goedemiddag allemaal, ben ik ook weer. Weer lekker thuis in eigen huisje. Ben wel heerlijk uitgerust. @mieks: hoe is je weekendje geweest in CP? @wennie: super dat je je ei hebt opgespoord en goed geklust. Nu dus weer 2 weken op het wachtbankje. Ben super benieuwd @snoopy: jij ook weer lekker af van je ongi. Nu maar hopen op een snel ei. Ik duim voor je @krissie: ik weet van gwenn dat je geen ochtendurine in hoeft te leveren. @mineraal: is het nog gelukt met de tuin? en de pijn niet meer terug gekomen? @yasmin: hoe was het in het ziekenhuis? Hoop wijzer geworden? @all: vrijdag op zaterdagnacht de kleine voor het eerst goed gevoeld om half 4 's nachts. Gwenn was wakker geworden. Daarna viel ze dus in slaap en toen begon de kleine in mijn buik.... Zaterdag met mijn moeder op stap geweest voor wat zwangerschapskleding. Mooi shirtje met korte mouwen gescoord, 2 leggings (zwarte en een witte) en een jurkje. Voor Gwenn ook 2 leuke blousjes gevonden. Moeder moet ze alleen eventjes ruilen wat ze waren te klein? Gwenn is 90 cm maar maatje 104 was dus te klein?? Snappen jullie het nog? Nu lekker mijn cluppie kijken...
Wennie: Succes met klussen! MamavanGwenn: Zo zeg, 104 en niet passen. Valt dus erg klein uit. Wat leuk dat je de kleine hebt gevoeld! Verder niets onthouden. Ben moe en veel last van harde buiken. Sorry, later weer meer!
@Wennie: fijn dat je je ei gespot hebt, hopelijk raak geschoten! Hoe was je feest? @Mamavangwenn: het begin is gemaakt, de eerste bloembak staat er en er ligt weer een pad..maar de rest moet nog! Ze waren wat later begonnen. Dinsdag en woensdagavond gaan ze nog door. Het wordt al wel mooi. Op naar het eindresultaat! Als de 104 te klein was viel het wel heel klein uit! Maar gelukkig kan je het nog ruilen. @Krissie: het hoeft niet persee maar is altijd wel beter, als je een echte bacterie hebt zit hij ook in de andere urine.
Mineraal: Het begin is er in ieder geval! Fijn dat het al mooi wordt. Krissie: Ochtendurine is niet noodzakelijk. Pijnloze harde buiken is op zich niet heel gek volgens mij, maar moet niet te vaak en te pijnlijk worden. Even urine controleren kan natuurlijk geen kwaad. Hier ook veel harde buiken als ik het te druk heb of te druk bezig ben geweest. Ansje: Hoe is het met je kleine nichtje? Yasmin: Heb je aangemeld op FB! Nog meer mensen op FB. Heb volgens mij nu Mieks, MamavanGwenn, Yasmin, Krissie..
@Lonneke: het begin is er zeker, ook fijn want we wonen hier nu 2 jaar en nu wordt het dan toch iets van jezelf. Dat was het al maar het is toch het gevoel. @ongi: bijna over weer...olee! op naar de ovulatie weer Ga nu mijn bedje opzoeken.
Mineraal: Heerlijk ongi weer bijna voorbij en weer op naar je eisprong! Hier vandaag niet zo heel veel op de planning staan. Hoop dan ook veel in huis gedaan te krijgen vandaag. Nu ziet het hier buiten nog lekker uit, maar volgens mij gaat het wel nog regenen vandaag. Volgens mij wordt a.s. week een ramp qua weer...regen regen regen
@Lonneke: ik heb je nog niet op fb @even ego: heb last van keelpijn! ontstoken... straal uit naar de holtes en mn oor slaap al een hele tijd slecht en snurk blijkbaar ook verschrikkelijk... vriend gaat vanavond op n matrasje in een andere kamer slapen, die trekt t ook niet meer. Wilde dat ik dat ook kon want ik slaap ook beroerd, morgen ochtend naar de ha. sorry dat ik verder ff op niemand reageer, ben moe....
@sasje zit met het zelfde probleem als jou op het snurken na dan last van de linker helft van me gezicht maar weet niet of het van me oor of kaak afkomt