Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    En het is weer maandag...
    Morgen allemaal!

@Lonneke ik heb geen aanvraag gezien op FB :(
    Hier heeft het al geregend en dacht zonet donder te horen :(

@Mineraal hoop dat het weer ook wat mee wilt werken van de week. Lijkt me anders niet fijn werken zo.
    En op de naar de klusdagen! :)

@wennie succes op het wachtbankje

@Sjasje ik schijn ook heel erg te snurken sinds ik zwanger ben :)
    maar verder nergens last van. Kan je vandaag niet terecht bij de ha dan?

Heb wel wat opgestoken van de kraambeurs. Weet nu waar ik moet zijn als het zo ver is. Info over borstvoeding vond ik echt leerzaam.
    Hoop echt dat het bij mij gewoon zal lukken maar het is blijkbaar toch een kunst om het onder te knie te krijgen.

Yoehoe!! 24 weken vandaag. Nog 12 weken werken :D

2. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo weer een nieuwe week aangebroken. Bijna op de helft alweer.

@lonneke: hoop dat het droog blijft voor je

@sjasje: weer ziek. Wat balen zeg. Hoop dat je snel weer beter word

@lennyt: ook beterschap

@all: heerlijk weer geslapen. Gwenn slaapt nu alweer heerlijk een week 's nachts weer door. Ben ook een stuk fitter daardoor

3. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mieks en leuk weekend gehad meis en misschien stiekem toch je ei gespot ???

@yasmin alweer 24 weken hey wa gaat dat toch snel

@mineraal fijn he als de ongi weer over is

@lonneke jup hier ook facebook

@mamavangwenn lijkt me kei leuk de baby voelen voor het eerst hihi en leuke dingen gekocht zie ik

4. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh mamavgwenn over je berichtje heen gelezen :)
    Leuk dat je haar voelt!!! Was het gevoel ook meteen herkenbaar voor je??

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Yasmin: Vreemd! Ga nog een poging doen dan..
    Lekker alweer 24 weken. Hier vrijdag 24 weken. Dan nog 10 wkn werken. Ik werk tot 34 weken. Jij tot 36 dan.

Sjasje: Eens kijken of ik je kan vinden, dan meld ik je ook aan;) Beterschap! Kun je niet vandaag al langs bij de HA? Je mag in ieder geval paracetamol nemen.

MamavanGwenn: Heerlijk dat Gwenn zo lekker door slaapt!

6. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Lonneke ja klopt tot 36 weken als alles goed blijft gaan!
    Zie je banner niet altijd meteen staan maar jij bent het dus die maar een paar daagjes scheelde met mij. (weet niet waar de lijst gebleven is hihi)
    Sta ik wel al in je vriendenlijst op FB dan :(

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Yasmin: Heb je nu net opnieuw aangemeld. Zie je nu wel wat?
    Ja wij schelen ons net een paar dagen. Ik ben 10 aug. uitgerekend.

8. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

zo ook weer even de tijd genomen om bij te lezen.
    Ik ben behoorlijk zenuwachtig voor vanmiddag. Zo op tijd naar het werk en nog even voorbereiden met mijn leidinggevende. En hard hopen dat het goed gaat en ik dat ik het haal. :)

Mammavangwenn: leuk dat je de klein gevoelt hebt. Ow.. lekker ff gewinkeld en nog geslaagd ook. Das altijd fijn :D. Fijn dat Gwenn alle nachten door slaapt, waardoor jij je ook fitter voelt.

Mineraal: leuk dat jullie tuin mooi word en dat je een begin hebt. Kun je er van t zomer mooi van genieten.

Sasje & Lennyt: beterschap.

Fijne dag allemaal, Zal vanavond wel ff laten weten hoe de opdracht van mijn opleiding is gegaan.

Vanmiddag nog ff baby kleertjes shoppen voor mijn vriendin waar we het weekend heen gaan. Ff lekker naar de andere kant van Nederland.

9. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Zo weer even het lijstje naar voren gehaald.

NOD
    23 april - mieks (27, 1e kindje, ronde 6)
    ?? april - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6)
    ?? april - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 8)
    08 mei - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7)
    08 mei - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6)
    08 tot 10 mei - mineraal (30, 1e kindje, ronde 14)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 )
    06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    10 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
    30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5)
    26 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3)
    28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4)

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoiii meiden, ik ben er weer!

Heb af en toe met jullie kunnen meelezen, maar door de vodafone problemen reageerde mijn mobiele internet niet goed. Het duurde 10 minuten voordat ik een pagina kon openen en zodra ik op reageren drukte kwam ik op wit scherm.

We hebben een heerlijk weekend gehad, lekker uitgerust en leuke dingen gedaan. Net weer thuis, boodschappen gedaan en dergelijk dus nu even tijd om terug te lezen en te reageren.

Nog steeds geen ei gespot. Het lijkt wel of mijn temperatuur iets begint te stabiliseren de afgelopen dagen, hij is wat gelijker en wat meer de waardes van hoe mijn temp was.. Nu maar hopen dat ie niet weer van die ups en downs krijgt. Ik wacht nog een weekje af, als ik dan nog geen ei heb dan bel ik de huisarts maar eens op.

@ Krissie, heb je nog antwoord gehad van die gynaecoloog op mijn vraag? Of was het echt buiten de tijd dus geen reactie meer?

@ Lonneke, hoe ging de logeerpartij van je dochtertje?

@ Sjasje, vervelend dat je ziek bent! En je hebt in elk geval nog een leuk weekje in het vooruitzicht dus.

@ Lisanne, fijn dat er niks aan de hand was met het bruinverlies!

@ Mamavangwenn, Hoe was het bij je ouders? Reageert je moeder al wat leuker?
    Wat leuk dat je de kleine zo goed gevoeld hebt! En sommige kleding valt gewoon anders dan andere kleding.. beetje merk gevoelig heb ik gehoord.
    Ajax doet het goed he?! :D

@ Ansje, gefeliciteerd met je tante-schap!! :D

@ Mineraal, jeetje dat klinkt als een zware ongi.. Heb je toch wel een beetje in de tuin nog kunnen werken door de pijn?

@ Wennie, geniet van de tijd met je opa. Hoop dat het nog een tijdje mag zijn!
    Veel klusplezier, ik heb je op het lijstje op 28 april gezet :)

@ All, ik lees over regen en onweer :( Hier schijnt de zon gelukkig nog!

@ Snoopy, succes vandaag!

@ Emjee, hoe is het met jou? Al een positieve ovulatie test gehad? :) Hopelijk pakt jouw cyclus het gelijk goed op na de vmk. Je staat ook nog op vraagtekens in het nod lijstje zag ik.

Hier het nod lijstje nog even aangepast..ik heb Wennie op 28 april gezet gezien de ovutesten op 14 april (als het niet goed is Wennie dat hoor ik het wel ;) ), heb mezelf maar even op vraagtekens gezet want dat eitje is nog altijd spoorloos... Misschien krijg ik ipv een paasei een kerst ei :D:p (eitjeee waar blijf je toch?!)

NOD
    28 april - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6)
    ?? april - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 8)
    08 mei - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7)
    08 mei - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6)
    08 tot 10 mei - mineraal (30, 1e kindje, ronde 14)
    ?? mei - mieks (27, 1e kindje, ronde 6)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 )
    06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    10 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
    30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5)
    26 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3)
    28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4)

11. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    #4171 mamavangwenn, 16 apr 2012
    Laatst bewerkt: 16 apr 2012
    @mieks: mijn moeder heeft er vrede mee maar is nog niet echt geïnteresseerd. Maar ze vind het weer niet leuk dat we aan iedereen vertellen dat we nog een meid krijgen

En je gaat gewoon van het gezegde uit. Alle vogels leggen in mei een ei!!!! Kerstei duurt wel heel erg lang.

@all: hier trouwens binnenkort maar een dagje Schiphol plannen. Gwenn vond de vliegtuigen helemaal geweldig als we er langs rijden.

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Fijn dat jullie zo van het weekend hebben genoten. Altijd heerlijk om er even tussenuit te zijn toch. Voor manlief nog bivakken op de planning staan of even niet?
    En we gaan uiterlijk voor een mei-ei, maar hoop voor je dat het eerder is.
    Logeerpartijtje van m'n dochtertje is goed verlopen, maar was dolblij dat ik haar zondag weer kon gaan ophalen.

MamavanGwenn: Ligt er geen vliegveld dichterbij, kun je daar ook heen toch? Of woon je dichterbij schiphol dan dat ik voor ogen heb haha.. Voor mij is Schiphol nl. ver weg;)

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oh ja, Yasmin en Sjasje, heb jullie nu op FB!

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ mamavangwenn, vreemd dat je moeder het niet leuk lijkt te vinden dat jullie aan iedereen vertellen dat je nog een dochter krijgt.. het lijkt me toch dat je moeder hardstikke blij ermee moet zijn.. heb je haar er al eens mee geconfronteerd?
    Leuk dat Gwenn de vliegtuigen geweldig vind :D

@ Lonneke, in mei hebben we nog een bivak staan, dat duurt nog even. We hebben ook de voorlopige uitzend datum nu staan: eerste week van oktober gaat hij weg voor zover nu bekent (kan altijd nog wel weer veranderen). Pff met die onrust nu weer in Kabul ben ik er echt niet blij mee :( Gelukkig duurt het nog even!

Ik hoop vooral dat ik nog een april ei krijg hoor. Zit nu al op dag 37! En april duurt ook nog 2 weken! Wordt dan toch echt wel eens tijd!;)

15. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: wat mijn moeder vind interesseert me niet meer. Ik richt me op de mensen die het wel leuk vinden. En dan is het haar probleem dat zij het niet leuk vind.

Ben alleen benieuwd hoe ze gaat reageren op de zwangerschap van mijn zus. Die heeft trouwens donderdag haar eerste echo.

Heb ook lekker mijn schoonmoeder gevraagd voor de 3e week na de bevalling en de dag met en na de bevalling, zodat zij met Gwenn heen en weer kan en de verzorging van Gwenn doet zodat de kersverse papa zijn handen vrij heeft om mij te bezoeken, aangifte te dien enz. 1e week hebben we kraamzorg, 2e week is mijn vent thuis.

Hoop voor jouw toch ook echt op een eerder ei.

@lonneke: klopt ik woon in zuid-Holland en mijn ouders in noord-Holland. Dus rojden vaak langs Schiphol. En heb begrepen dat je daar zo'n leuk panoramaterras hebt dus vandaar.

16. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @all: ik ben eigelijk best weer positief gestemd, hoe gek het ook klinkt. Kom maar op met het ei! Ik ga morgen toch weer ovutesten bestellen, zo duur zijn ze niet bij Z&K en baat het niet dat schaadt het niet.
    Ik heb vandaag ook stap 1 weer gezet: heb de gyn gebeld voor een afspraak (Werd al zenuwachtig toen ik moest gaan bellen)
    Enne dit keer kunnen we snel terecht: 7 mei. Vind het weer doodeng om te moeten gaan...maargoed..als hij ons niet wil helpen (we moesten natuurlijk een half jaar oefenen) dan gaan we naar een ander of ander zhuis. In sept zijn we 2 jaar bezig, dan kan het wel zo zijn dat ik zwanger ben geweest maar dan nog ben je psychische al 2 jaar bezig. Ben het beu :) Hopelijk is het niet nodig...

@weer: we hebben vandaag een beetje regen gehad en voor de rest heerlijk zon!Moest collecte lopen, dat was met zon best lekker maar toch ook koud.

@Sjasje: beterschap!succes bij de huisarts.

@Snoopy: en hoe ging het?

@Mieks: na mijn miskraam heeft het ook 40 dagen geduurd voordat er weer een ongi kwam, je lichaam is dan toch van slag. Hopelijk vind je snel je ei of een ongi, dan kan je weer verder.
    Ik heb zelf niet veel in de tuin gedaan, daarvoor had ik teveel buikpijn. Zaterdagavond is het pas verminderd.
    Kerstei is idd erg ver weg! doe maar een april/mei-ei.

@Mamavangwenn: toch blijft het moeilijk als je moeder zo doet, je kunt het ws nu al meer relativeren.

17. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    weer druk gepraat hier af en toe niet bij te houden

@mineraal fijn dat je positief gestemd bent :D als ik kon had ik je nog een energieboost meegegeven maar heb qua reiki nog te weinig vertrouwen in me eigen :)

@snoopy las het net van gesprek met leidinggevende ja hoe gaat het ?

@mamavangwenn je ma zou toch juist blij moeten zijn menig andere moeder is trots op zijn kleinkinderen vind da zo vage reactie :s

@mieks misschien dan toch een april ei tenminste mag ik toch hopen hihi

@lijstje hoop toch dat da lijstje steed korter wordt met meer zwangere duim duim duim duim

18. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mineraal: wat goed om te horen dat je zo positief gestemd bent. Ik vanaf vandaag een kaarsje voor je branden. En wat heb je een magische stap genomen. Groot gelijk heb je. En idd naar een ander ziekenhuis als ze je niet willen helpen. En gelukkig geen lange wachttijd.

@snoopy: hoe is het gegaan?

@mieks: zie dat ff een kruis heeft neergezet in je kaart. Mij benieuwen of het klopt

@all: slaapt Gwenn eindelijk door houdt mijn vent me de halve nacht wakker omdat ie ziek is.

19. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @snoopy: hoe is t gesprek gegaan, gehaald?

@mamavanGwenn: Gwenn de jongste vleigtuigspotter van NL? :D

@Mineraal:Wat goed dat je gebeld hebt! Hoop dat ze jullie kunnen helpen, want 2jaar is lang!

@krissie: hoe is t met jou?

@Ha: heb een kuurtje meegekregen (het enige wat hij mocht geven dat bewezen safe was bij zwangerschap naast paracetamol) Nu hopen dat t helpt!
    Wat zal ik blij zijn als we weer gewoon kunnen slapen

20. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Sjasje hoop ook voor je dat je er snel vanaf bent!

@MamavGwenn: ahhhhh het zit je ook niet mee de laatste dagen!

@lennyt we blijven duimen!

@Mineraal de eerste stap is gezet dus! Hoop dat je gyn jullie wilt helpen.

Morgen controle vk. Weet nou niet of ze dan ook meteen op suiker gaan testen of pas bij de volgende controle. Al dat geprik vind ik maar niks hahaha

Deel Deze Pagina