Hey meiden het valt me trouwens op dat we allemaal redelijk bij elkaar zitten qua leeftijd (al word ik in januari 30 pfff dus ben de oudste hier)
Haha toekan, ergens moet je beginnen he 22 en in de bloei van je leven Ik zit "het spijt me" te kijken, normaal vind ik dat een flut programma maar tv stond nog op rtl 4. Moest net toch ff een traantje weg slikken hoor. Haha emo-muts ben ik aan het worden Leuk hoor, stoppen met de pil, ik moet ineens overal bijna om janken Tis maar goed dat vriendlief er niet is, die zou me echt hebben uitgelachen vrees ik
haha, ja hoor in de fleur van mijn leven. tijd voor de bloemetjes en de bijtjes aan het werk te zetten! Als het over tv-programma's gaat, kan ik niet meepraten.. Ik kijk echt NOOIT tv haha..
@ Lonneke: Wat vervelend dat je zo moe bent. Idd lekker ff gaan liggen als dochter lief ook slaapt. En dat van jezelf gek maken ken ik op het moment maar al te goed helaas @ All: De echo van vandaag wees niks uit. Dus gelukkig geen kieste aan eierstok. Maandag kan ik bellen voor de uitslag van de foto van de darmen. De ovu testen doen hun werk de streep kleurd feller. Zou je ook gewoon iedere dag kunnen klussen wil namelijk geen moment overslaan haha. Net thuis van mijn werk, zo toch maar ff klussen denk ik. Gisteren ook geklust en had daarna echt ineens een hele grote slijm massa op mijn papier ( nee geen sperma srry voor details haha ) echt rekbaar helder slijm! Welterusten allemaal.....
Goeiemorgen meiden @ enjoyllife, fijn dat er niks raars uit de echo kwam, dat is vast een geruststelling. Hier lekker huisje alweer schoon gemaakt en boodschappen gedaan. Mn vent is ook alweer onderweg naar huis dus lekker op tijd weekend. Nou nog verzinnen wat we gaan doen Hij smste me vanmorgen dat als ik nou boodschappen ging doen, hij vanmiddag eens flink raak zou schieten voor een kleine . Heb hem terug gesmst dat hij niet veel raak meer kan schieten nu omdat ei waarschijnlijk al geweest is, maar dat hij wel voor de lol nog mag schieten Ach zo houden we de humor er in he
haha Mieks. Geweldig!! Mijn man weet eigenlijk altijd wel goed waarop of waaraan.. Best wel bewonderswaardig nu ik er over denk
@ Mieks: Haha, zoiets zou mijn man ook kunnen zeggen. Geniet lekker van je weekend samen! Het wordt prachtig weer! @ Enjoylive: Gelukkig is er niets met je eierstokken aan de hand! Nu wachten tot maandag. Hoe is het nu met de buikpijn? Is die al afgenomen? @ Charmedknorrie: Ik hoor ook bij de oudjes. volgende maand word ik alweer 29! @ Toekan: Leuk dat je zo jong moeder wil worden! Ik was ook graag iets jonger moeder geworden, maar door studie, verhuizen en vinden van een baan toch wat jaartjes uit moeten stellen. Ik was 27 toen ik zwanger werd en net een paar dagen 28 toen ik moeder werd. Ik hoop stiekem dat ons tweede kindje nog komt voor ik 30 word. @mamavangwenn: Geniet van je vriendinnenweekend! We horen maandag wel hoe het geweest is! @all: Hier is de laatste dag van mijn vakantie aangebroken. Ik ga zo nog even een les voor dinsdag voorbereiden, want de directeur komt weer op klassenbezoek. Vanmiddag gaan we op visite bij mijn schoonmoeder. Vanavond nog even een een paar wasjes wegstrijken voor de tv en dan begint mijn weekend! Ik werd vanmorgen wakker met steken/pijn in mijn linker onderbuik. Het voelde als mijn eisprong. Maar dat kan niet want die is al geweest. Raar lichaam.... Fijne weekend allemaal!
Heey meiden, hoe is het met iedereen en nog leuke dingen in de planning om te gaan doen dit weekend?? Ik had gehoopt dat ik al weer had kunnen werken, maar helaas... Ontzettende misselijkheid, kramp en af en toe bloedverlies voeren de boventoon, maar goed. Hopelijk is het snel over en anders ga ik maandag toch even de ha bellen.
Hoi hoi Hier huisje weer aan kant, vriendlief aan het voetballen en ik net lekker cake gebakken. Lekker rustig weekend, geen plannen. Volgend weekend een druk weekend, en moet mn vent op zondag al richting bivak dus nu maar even extra van genieten. @ Ansje, fijn is dat he als je niet weet wat er allemaal gebeurt in je lichaam.. enige wat we kunnen doen is maar afwachten @ Balou, vervelend dat je je zo rot voelt! Heb je aleve feminax al eens geprobeerd? Helpt bij mij erg goed als ik echt veel ongi-buikpijn heb! Fijne dag meiden!
Mieks: Geniet lekker van je rustig weekend, samen met je ventje! Toekan: 22, heerlijk! Ik was net 23 toen ik zwanger werd en was ook 23 toen ik beviel. Heerlijk, jong moeder zijn hoor! Enjoyllive: Hoe is het met je buikpijn? Fijn dat je eierstokken in orde waren. Benieuwd wat maandag de uitslag is van je darmen. Hoop dat het meevalt en dat je snel van je pijn af bent. Wat betreft iedere dag klussen. Lees wel eens dat ze om de dag adviseren en met eisprong 3 dagen achter elkaar ofzo. Iedere dag klussen is slecht voor de kwaliteit van de sperma. Maar goed, dat is iets wat je zelf moet afwegen of dat meeweegt of niet in het wel of niet iedere dag klussen. Hier wel iedere dag geklust in de week van m'n ei. Maar om nou m'n hele cyclus iedere dag te klussen..alleen al bij het idee word ik moe..en heb er geen zin in. Balou: Wat vervelend van die heftige ongi. Inderdaad mss Aleve Feminax? Of paracetamol? Ansje: Die steek, innesteling? Geniet van je laatste daagjes vakantie. Hier ook niet veel op de planning staan. Ben de dagen af aan het tellen. Over 'n week testen, als er geen ongi is. Nu zo lekker aan de poets, huis moet ook weer ff gedaan worden. Samen met manlief, zijn we zo klaar en dan lekker niksen
@ Mieks: lekker rustig weekendje dus! Geniet er maar samen van! @ Ansje: i will keep my fingers crossed Mbt de Aleve Feminax helpt dat ook tegen de misselijkheid en kan je dat gewoon bij de drogist halen? De krampen zijn nog niet weg en aardig onder controle met de paracetamol, maar die misselijkheid :x Mijn vent komt gelukkig zo thuis en anders gaan we toch maar samen even wat boodschappen halen, want ben er helemaal klaar mee... pffff...
@ Balou, heb even de bijsluiten bij gepakt,er staat onder andere op : Aleve feminax behoort tot de groep van pijnstillende geneesmiddelen. Het vermindert gedurende de menstruatie de pijn. Het helpt vooral tegen de kramp in je baarmoeder. Verder kan ik niet echt vinden dat het ook zou helpen tegen misselijkheid, maar je kan het altijd proberen? Misschien dat als je baarmoeder wat minder krampen heeft, de misselijkheid dan ook over gaat. Er staat wel bij dat je het beter niet kan gebruiken als je last hebt van een maagzweer of erge maag problemen. Je kan ze gewoon bij de drogist halen Als je het niks vind zou je eventueel bij de drogist (of apotheek) je klachten kunnen voorleggen en vragen wat hun adviseren!
Thanks Mieks!! Had net een vriendin van mij aan de telefoon, die doktersassistente is, om te zeggen dat ik niet naar haar verjaardag kom en heb haar het verhaal uitgelegd. Zij had dat de bloeding ook mogelijk een innestelingsbloeding kan zijn. Ik wacht dus gewoon nog even af en heb de Aleve nog niet gehaald, omdat het niet met een zwangerschap mag (alleen met overleg arts) en blijf wel even aan de paracetamolletjes... Ik ga het wel onthouden, want heb er elke menstruatie wel last van en als het beter werkt dan paracetamol dan is dat mooi meegenomen!
@ balou, wat ik weet van innestelingsbloeding is dat het dan maar een klein beetje kan zijn, en niet 4 dagen lang zeg maar.. ik zou als je er maandag nog last van hebt gewoon naar de ha gaan, misschien heeft hij iets wat helpt?
Balou: Zo ver ik weet is een innestelingsbloeding niet 4 dagen lang en zo hevig. Inderdaad anders maar even naar de HA als je het niet vertrouwt en er nog zo last van blijft houden. Klinkt als een heftige ongi. Hier vanmiddag twee uur geslapen, ondanks dat eigenlijk veel moest doen. Wat helemaal doodop, dus ben gaan liggen en weg was ik. Wel lekker, voel me iets fitter, maar nog steeds niet helemaal bij:S
@ Lonneke, beginnen er nu al zwangerschaps kwaaltjes meid? Ik duim voor je! Ik kijk ook al uit naar volgende week.. heb totaal niet het gevoel dat ik zwanger zou zijn, ik heb zelfs het gevoel dat het deze ronde niks is geworden. Kan het alleen maar mee vallen Hoop eigenlijk gewoon vooral dat als ik niet zwanger ben, mijn ongi gelijk komt en niet dat ik daar eerst nog maanden op moet wachten.. Mijn vent is flink verkouden aan het worden en voelt zich ook niet zo fit. Gelukkig hebben we een rustig weekend, is het hopelijk snel weer over.
trouwens nog een vraag voor degene die al zwanger geweest zijn: ik lees veel wel is wat over innestelingsbloedingen hier op het forum. Als een eitje gaat innestelen gaat het dan altijd wat bloeden? Of kan het ook dat je er niks van merkt en geen bloedverlies hebt?