@miniraal: Bij meisjes schijnt het minder vaak voor te komen. De uroloog zei al dat het allemaal wel meevalt. Hij zal het zich later niet meer herinneren. De ouders hebben het vaak moeilijker mee @lonneke: Manlief heeft een aantal jaren geleden ook een liesbreuk gehad. Hij mocht na de operatie gelijk naar huis. Hoe het met kleine kinderen zit weet ik niet. Ze bellen me later dit jaar om een afspraak te maken en dan zullen we het horen. Moeheid hoort zeker bij een lage bloeddruk! Ik had afgelopen weken en onderdruk van 40 en ik voelde me alles behalve energiek. @all: De was wacht nu al 3 dagen om opgevouwen te worden. Ga ik nu nog maar even doen. Morgen werken en dan een druk weekend is. De broer van Manlief komt van zaterdag op zondag logeren. leuk voor manlief, maar ik heb niet zoveel met mijn schoonbroer. Hij is alles behalve betrokken bij ons gezin, laat staan bij R. Ik was verbaasd dat hij zelf voorstelde te komen. Misschien wordt het nog wel gezellig.... Verder ga me vooral bezig houden met boodschappen doen en inpakken.
@ Ansje, wat vervelend dat R. een liesbreuk heeft. Hopelijk blijft het zo dat hij er geen last van heeft. En wat 'gezellig' dan dat je zwager komt Hopelijk valt het allemaal heel erg mee en wordt het wel gezellig. Zelf heb ik ook niet veel met mijn zwager. Die is nog vrijgezel en leidt ook echt zo'n leven, en komt dus bijv. ook nooit eens langs ofzo. Vind ik wel jammer, want ik heb verder geen broer/ zus. @ verstandskies, ik Heb woensdag me verstandskies laten verwijderen. Wat een HEL!!!!!! Nu al 2 dagen een enorm dik gezicht . Eten ho maar, want me mond kan haast niet open. Natuurlijk wel lekker rustig voor mijn vriend Hopelijk wordt het snel beter, want zit nu in de ziektewet... Verder dus eigenlijk heel weinig te melden, omdat ik me best beroerd voel.... Fijn weekend voor iedereen maar vooral voor degene die wegging. (sorry, weet zo even niet meer wie dat was...)
@ Mamavangwenn, is je vent alweer beter? Ofwel kan jij ook weer lekker slapen? @ Emjee, veel plezier op De Eemhof Jij dus nog geen posi ovutest gehad, hmm hopelijk komt ie dan snel. Jammer he, dat we er geen controle over hebben..al dat afwachten elke keer is ook maar niks @ Ansje, ging jij nou de hele week naar centerparcs volgende week? Of ook een weekend? We wisselen elkaar goed af zo En dus toch een liesbreukje. Hopelijk is hij er na de operatie helemaal vanaf Succes met je schoonbroer @ Wennie, beterschap! Heb ze alle 4 tegelijk laten trekken (onder algehele narcose) maar mijn hoofd voelde daarna ook compleet beurs aan zeg maar.. Goed koelen, dat verzacht het wat Hoop dat je snel weer pijnvrij bent en normaal kunt eten! @ Weekend, gaan jullie verder nog wat leuks doen? Hier morgen een dagje zeeland, mijn vader wordt weer een jaartje ouder. En verder zondag lekker niks geloof ik Fijne dag allemaal!
@emjee: ja streepjes zul je altijd hebben met ovutesten. Je hebt namelijk altijd wel LH hormoon in je urine. Alleen als je ei eraan komt verdubbeld dit en word het meer. @ansje: fijn dat je weet dat het een liesbreukje is en het vrij gemakkelijk te verhelpen is. Ze had een ander maskertje dan normaal gebruikt waar ik dus niet tegen kon. Het is nu helemaal over maar heb nu een gezicht van schuurpapier dus goed smeren met dagcreme anders trekt het aan alle kanten. En ze geven voor na het weekend weer beter weer op dus denk dat je mazzel hebt met je weekendje weg. @lonneke: moe zijn is zeker een kwaal. Maar kan ook komen door ijzergebrek. Misschien eens laten testen op je ijzergehalte. @wennie: had het gelezen op FB van je verstandskies. Balen dat je zoveel last hebt. Bij mij ging het na een week weer beter. @mieks: mannetje is woensdag weer aan het werk gegaan. Hij is wel ontzettend aan het snurken nog 's nachts. En vannacht heb ik mezelf wakker gehouden door de kramp in mijn kuiten. Alsvast gefeliciteerd met je vader en lekker dagje weg. @weekend: hier gaan we morgen naar mijn schoonouders. Schoonmoeder was afgelopen maandag jarig en viert het dit weekend. EN wij blijven een nachtje logeren. DUs komen zondag weer naar huis. @all: gister heeft mijn zus echo gehad. Een mooi kloppend hartje. Wel 3 dagen terug gezet waardoor ze nu 22 november uitgerekend is. Volgende week zaterdag mag ze voor de termijnecho en combinatietest. Ze gaat het van het weekend tegen mijn ouders vertellen dus ik ben benieuwd hoe mijn moeder gaat reageren.
@Wennie: oei dat lijkt me heel pijnlijk! beterschap dit weekend! @Mamavangwenn: Fijn weekend bij opa (en oma..) ben benieuwd hoe oma reageerde op je zus. wat verwacht je? onverschillig of juist blij omdat t je oudste zus is (of omdat dit dichterbij is..?) @griep: lijkt hier bijna verdwenen. wel nog n verstopte neus maar de holtes en keel doen geen pijn meer! @emo: gisteren in janken uitgebarsten omdat vriend liever wilde gamen dan bij mij zitten (klinkt ook lekker dramatisch he?) Vandaag bijna weer, opmerking schoot bij mij helemaal verkeerd. vriend helemaal onthutst/beteuterd...mag ook nooit n zwangerschapgrapje maken... Arme vent @vraag: het slapen van de baby in het begin, meteen in ledikantje of eerst in n wieg (al dan niet op de kamer van ouders) Ben benieuwd wat iedereen denkt
@sjasje: gelukkig gaan we dit weekend naar mijn schoonouders. ik verwacht dat ze heel blij gaat zijn omdat het de eerste van mijn zus is en dichtbij. En mijn zus is heel makkelijk te beinvloeden dus denk dat die straks helemaal de zin van mijn moeder doet. Blij dat de griep bijna weg is bij je. hier heeft gwenn de eerste 2 weken bij ons op de kamer geslapen in een wieg. In deze wieg heb ik vroeger ook nog gelegen. Maar na 2 weken was ik het zat omdat Gwenn heel veel geluid maakte en een erg onrustige slaper was. Daarna is ze in haar ledikantje in haar eigen slaapkamer gegaan. Ik had dan de videobabyfoon op mijn nachtkastje liggen zodat ik altijd even kon kijken hoe ze lag. Ik ga het nu weer zo weer doen.
Ansje: Ja, zal wel van de bloeddruk komen. Hier zit ik op een onderdruk van 50. Succes met je zwager dit weekend, hoop dat het meevalt en toch een beetje gezellig wordt. MamavanGwenn: Veel plezier bij je schoonouders. Ben ook benieuwd naar de reactie van je moeder over de zwangerschap van je zus. Iig niet te veel van aantrekken, wat haar reactie ook zal zijn! Sjasje: Hier heeft ons dochtertje vanaf dag 1 dat we thuis waren (heb 4 dagen in het ziekenhuis gelegen) op haar eigen kamer geslapen. Ik ben snel wakker en zou niets voor mij zijn als ze bij ons op de kamer zou liggen..zou van ieder zuchtje wakker worden. Nummer 2 gaat dus ook vanaf dag 1 op zijn eigen kamer. Moet er wel bij zeggen dat ik geen borstvoeding heb gegeven, maar meteen flesvoeding. Misschien dat het bij borstvoeding wellicht makkelijker is om je kindje de eerste tijd bij je op de kamer te hebben. Fijn trouwens dat je je weer wat beter voelt..en ja, mannenn..zullen we dan maar even diep zuchten he Emjee: Fijn weekendje weg! Mieks: Veel plezier morgen in Zeeland. Gefeliciteerd alvast met je vaders verjaardag. Hier: Blij dat het weekend is! Straks komen onze buurtjes nog even op visite dus ik ga zo even snel kaneeltwists in de over gooien (lekker makkelijk, bladerdeeg met kaneel en suiker) voor bij de koffie. Morgenvroeg gaan we zwemmen en verder niet veel op de planning staan. Lekker 'rust' en wat huishoudelijk gedoe
@lonneke: Een lage bloeddruk voelt echt niet fijn. Fijn dat je een rustig weekend tegemoet gaat! @mamavangwenn: Veel plezier bij je schoonouders! Ik snap dat je benieuwd bent naar de reactie van je moeder op de zwangerschap van je zusje. Probeer het je niet al te veel aan te trekken. Steek je energie vooral in je eigen gezinnetje! Je hebt een prachtige dochter en een tweede op komst! @sasje: Hier hebben we R. vanaf dag 1 in zijn eigen bedje gelegd. Dit keer hebben we voor de eerste maanden wel een wiegje aangeschaft. Die willen we vooral de 's nachts gaan gebruiken. Het lijkt ons toch wel praktisch ivm R. Hij wordt heel snel wakker van geluiden. Daarnaast duurde het na de bevalling van R. erg lang voor ik zelf goed vooruit kon. Daardoor deed manlief eigenlijk altijd de nachtvoedingen (fv). Nu wil ik graag ook zelf betrokken zijn bij de nachtvoedingen. @wennie: Auw... Dat is zeker pijnlijk. Hier alle verstandskiezen eruit laten snijden. Heb er toch ook een goede week echt last van gehad. Beterschap! @mieks: Wij gaan een midweekje naar cp! Veel plezier bij je ouders in Zeeland! Fijn weekend allemaal!
@all: eindelijk weekend!!olee.. De ovutesten zijn binnen, ga ze maar weer eens gebruiken @Mamavangwen: veel plezier bij de schoonouders! @Mieks: gefeli met je vader! @Ansje en Emjee: fijne dagen in CP!
Goedemorgen allemaal Ansje hopelijk wordt het toch nog gezellig met je zwager over de vloer! Mieks gefeliciteerd met je vader! Wennie beterschap! Kan me niet echt meer herinneren hoe dat voelt. Mamavgwenn veel plezier bij je schoonouders! Emjee veel plezier bij CP!! Lekker genieten en hopelijk een ei! Lonneke lekker zwemmen vandaag dus. Heb nu jammer genoeg al 3 weken niet kunnen gaan. Wordt alleen op zaterdag gegeven. Mineraal succes met het zoeken naar je ei! Sjasje ben er nog niet over uit waar de kleine gaat slapen in het begin. Ben wel van plan om bv te geven. Zal hopelijk wel snel ondervinden wat makkelijker zal gaan. Ga er zo uit. Moet om 8.45 bij het ziekenhuis zijn voor glucose test. Vriend staat al onder de douche. Hij wilde gewoon meegaan. Hoef ik daar niet 2 uur alleen te zitten. Zie er wel tegenop dat ik pas na 11 uur kan gaan eten! Heb eigenlijk nu al honger.
heey, @ al: bedankt voor de felicitaties. Ansje: ow.. lekker jij ook al ff naar cp. Leuk. Geniet er van! Hopelijk wordt het toch nog gezellig met je zwager Hopelijk dat R geen last van zijn liesbreuk krijgt. Wannebemum: wat een mooie echo Fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. Hoe gaan jullie het vertellen? Emjee: een fijn weekend in CP. Mieks: fijn dat je duidelijkheid hebt Gefeliciteerd met je vader zijn verjaardag. Yasmin: hoe was je bloedsuiker? Sasje: spannend weer een echo.12 weekjes al weer dat gaat snel.. Wennie: hopelijk zakt je gezicht snel af. Dat lijkt mij niet erg prettig een verstandsies trekken. Brrr.. krijg het er al koud van als ik er aan denk. Mamamvangwenn: fijn weekend bij je schoonouders. Iedereen een fijn weekend. Ik mag vanavond nog ff werken van 15:00 - 23:30 en dan heb ik ook weekend. Morgen naar mijn vriendin toe in Rijswijk Zuid Holland. De kleine spruit bekijken. Dus dat wordt ook wel weer gezellig
Snoopy: Succes met werken en alvast fijn weekend! Yasmin: Hoe ging de glucose test? Ansje: Fijn dat je man de nachtvoedingen deed zeg hihi. Hier deed ik de nachtvoedingen tot ik moest werken, daarna deed manlief ze. Ik val weer heel moeilijk in slaap als ik echt uit bed ben geweest 's nachts. Was niet handig met werken. Uiteindelijk heeft manlief maar 2 weken 's nachts voedingen gegeven, daarna sliep onze dame door. Allemaal: tips voor een 5 jarig meisje dat jarig is morgen? Was helemaal vergeten dat we morgen verjaardag hebben van ons buurmeisje. Heb al rondgeneusd hier op t forum in topics, maar nog niet ideeen opgedaan. Heb het idee nl. dat ze alles heeft:S
Wat 'n rust hier! Gisteren 'n knutselpakket samengesteld voor ons buurmeisje. Hoop dat ze er wat aan vindt! Verder lekker rustig weekendje tot nu toe. Vandaag buiten de verjaardag ook niet zo veel op de planning staan, dus we zien wel wat deze dag ons gaat brengen. Fijne zondag allemaal!
Het is zeker rustig hier! Pfff ik kom even anoniem stom afblazen. Ben blij als het 18:00 uur is en schoonbroer weer naar huis is. Hij toont totaal geen interesse in onze kleine man. Praat alleen over games en politiek (rechts gelul)! Vannacht heel de wc uit kunnen doen. Meneer had moeite met richten, bril ,muur en vloer vies... Manlief wordt ondertussen gek van mijn gezeur en weet ook niet wat hij ermee moet. Blijft zijn broer en die bedoelt het allemaal niet zo. Ik ga nu naar mijn kleine nichtje kijken. Even wat afleiding! Fijne zondag allemaal
het is idd stil hier... @Ansje: vervelend zo'n schoonbroer...(ken het) Het moeilijke is dat het toch de broer van je man blijft, dus wat doe je ermee?! @Lonneke: een knutselpakket is toch hartstikke leuk voor een meisje van 5. Ben benieuwd wat ze ervan vindt. @Yasmin: hoe was je glucosetest?
Goeiemorgen meiden, Gister dagje zeeland gehad, was weer gezellig! Ovulatie testen lagen ook weer in de brievenbus dus we kunnen er weer tegenaan deze ronde. Ongi is dit keer wel minder valt me op.. hopelijk stopt het snel @ Mamavangwenn, ben benieuwd hoe je moeder gereageerd heeft op de zwangerschap van je zus. Fijn dat haar echo goed was. Hoe hebben jullie het gehad bij je schoonouders? @ Sjasje, heerlijk zo'n dramatische bui Arme vriend hihi. Iedere vrouw heeft wel eens zo'n bui denk ik hoor Heb me ook zitten afvragen hoe ik dat ga doen als ik zwanger ben en kindje krijg. Onze 2e slaapkamer (en toekomstig babykamer) ligt gelijk naast die van ons. We hebben een appartement. Aan 1 kant denk ik dan : baby gewoon in eigen ledikantje op eigen kamer, aan de andere kant lijkt het me ook heerlijk om de baby de eerste paar dagen bij je te hebben op de ouder slaapkamer. Lees ook wel eens dat sommige voor die paar daagjes de kinderwagenbak gebruiken, terwijl een ander daar weer helemaal op tegen is.. We hebben geen wiegjes meer in de familie, dus zullen toch iets moeten kopen als we een wieg op de slaapkamer willen. @ Ansje, veel plezier aankomende week in Centerparcs! Sterkte voor nu nog met je schoonbroer Ik had hem een emmertje sop gegeven en het zelf op laten ruimen (of ik had er in elk geval een "grappig sarcastische" opmerking over gemaakt of ie in het vervolg beter kon gaan richten, omdat ik ook weekend heb en geen schoonmaakster ben ) Veel plezier bij je nichtje! @ Mineraal , succes met de ovutesten! @ Yasmin, hoe was het in het ziekenhuis? Fijn dat je vriend mee wilde. Fijne zondag allemaal!
@lonneke: En helemaal tot rust gekomen dit weekend? Hoe is het knutselpakket ontvangen? Probeerde gisteren nog mee te denken, maar een cadeau voor kinderen 5 jaar vind ik ook lastig. @miniraal: Succes met de ovutesten! @Mieks: Jij ook succes met de ovutesten. Hopelijk vind je deze keer tijdig je ei! Er iets van zeggen heeft weinig zin. Hij verontschildugd zich dan en ruimt het op zijn manier op. Anderhalf jaar geleden logeerde hij hier en was hij in bad geweest. De hele badkamer was nat. Hij wilde heel lief het bad en de grond droog en schoonmaken. Hij vond toen cillit bangspray en had onze nieuwe (dure) handdoeken gebruikt om alles in te boenen en droog te maken. Die zaten natuurlijk vol witte choolvlekken en konden meteen de prullebak in... @Yasmin: Ik ben ook benieuwd... Hoe was de glucosetest gegaan? @all: Nog een uurtje en dan brengt manlief hem weer naar huis. Ik ga vanavond de laatste dingen inpakken en het huis nog even grondig schoonmaken. Is echt nodig... Morgen rond het middaguur rijden we naar CP! Heb er echt zin in! Helaas wel weer slecht weer. Wanneer ik en manlief samen vakantie hebben is het negen van de tien keer slecht weer. In augustus zijn we samen met R. een midweek naar Vlieland geweest en daar "stiekem" getrouwd. Toen hartje zomer en ook alleen slecht weer gehad. Je krijgt wat je verdient zeggen ze.....
Zo hier weer terug van mijn schoonouders. Heb heerlijk genoten en gerelaxt. En uitgeslapen. Gwenn was druk met opa in de weer en vanochtend kwam mijn schoonzusje ook nog langs. Daar heeft Gwenn fijn mee gespeeld. Ze heeft ook nog een mooie naam bedacht voor Iris: mini. En om half 12 belde mijn zus dat ze het iedereen had verteld in de familie en erg leuke reacties had gehad en nu onderweg waren naar haar zwager en schoonzus in delft. Mijn moeder vond het dus fantastisch wat ik al dacht. Eindelijk een kleinkind dichtbij. Mij deed het het meest zeer dat een zusje van mij zei: eindelijk een neefje of nichtje dichtbij om mee te kroelen. Dus ik weet weer waar ik sta. En richt me lekker op mijn schoonfamilie. @mineraal: je kunt weer fijn je ei vinden met je testen. @sjasje: ik heb vanaf het begin af aan ook gelijk fv gegeven. @yasmin: hoe was de glucosetest? @snoopy: lekker voor jou nu ook weekend. Hoe was het bij de kleine van je vriending? @l0nneke: toch nog wat zelf bedacht voor je buurmeisje. Is altijd moeilijk om wat te verzinnen @ansje: heerlijk zo'n zwager. Blij dat hij dus alweer bijna weg is. Hoe was het bij je kleine nichtje? Heel veel plezier komende week ondanks het mindere weer. @mieks: altijd lekker als je ongi niet zo erg is. Heb er ook altijd een hekel aan en mis het totaal niet nu. Op zoek naar een goed ei deze ronde. @all: vrijdag proefdruk van het geboortekaartje gehad en ben er super tevreden mee.
@Mamavangwenn: is het niet zo dat je zusje dat er zelf van maakt?of heeft je moeder dat tegen jou gezegd? @Ansje: zolang je geen regen hebt is het best lekker, dus hoop dat dat je bespaart blijft! Hoe reageerde mensen erop dat je 'stiekem' getrouwd bent?