@Charmedknorrie nu niet last meer? Ik hoop ook op positieve innestelingen en geslaagde eisprongen voor jullie!!
hmmm dadelijk nog maar eens het lijstje erbij halen als ik hem kan vinden haha @snoopy druk druk aan de klus dan hihi @charmedknorrie: neem aan dat je de zwangerschap tot het eind kan volhoude en zo te lezen komt dat wel goed en wat de rest zegt misschien toch vanaf 28 weken stoppen met werken @emjee al 3 dagen ??? nou da wordt dan flink klussen tenminste zou zo veel mogelijk klussen als ik kon @mamavangwenn fijn dat het opgelost is met vriendlief kan me voorstellen dat ie zelf ook wel geschrokken is. @mineraal en krissie hoest met jullie dames ???
NOD 28 april - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) 08 mei - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 8) 08 mei - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7) 08 mei - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6) 08 tot 10 mei - mineraal (30, 1e kindje, ronde 14) 18 mei - mieks (27, 1e kindje, ronde 6) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 26 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) eens ff kijken hey snoopy emjee en mineraal wij samen tegelijk spannnendddd!! ik ga dik voor jullie duimen meiden! en de eerst volgende die mag bevallen is enjoyllive maar da duurt nog heel even hihi
@hier ff nieuwtje ga de opleiding helpende zorg en welzijn via de gastouderakademie volgen vanaf 1 mei vind het helemaal spannend ben benieuwd hoe het gaat worden wordt 8 weken door ee individuele coach gevolgd telefonisch
@ Lonneke, leuk die letters! @ Mamavangwenn, fijn dat het uitgepraat is En idd blijft mijn temp weer heel constant, zou bijna denken dat mn thermometer kapot is @ Mineraal, zag een foto voorbij komen op facebook, ziet er mooi uit hoor. Ben benieuwd hoe het er uit ziet met de plantjes erbij. @ Charmedknorrie, jeetje dat is schrikken! Doe maar goed rustig aan! Krijg je genoeg hulp? @ Emjee, hmm 3 dagen, das wel lang he.. hopelijk wordt ie hier na negatief en is je ei gesprongen. Om de dag klussen kan ook, moeten de zaadjes als het goed is wel goed tegen kunnen @ Lennyt, succes met de opleiding.
@8 mei: zou mooi zijn als we allemaal roze testen! @Mieks: hij is bijna klaar...er wordt nu weer hard gewerkt om het af te krijgen. Er gaan nog afdekplaten op...en daarna de planten, zaterdag gaan we ze halen. Ben weer blij als project 1 klaar is..op naar project 2 @Lenny: succes met de opleiding! @ei spotten, mijn streepje was vandaag al ietsjes meer zichtbaar
NOD 28 april - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) 08 mei - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 8) 08 mei - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7) 08 mei - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6) 08 tot 10 mei - mineraal (30, 1e kindje, ronde 14) 18 mei - mieks (27, 1e kindje, ronde 6) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 26 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) Heb even het lijstje terug gehaald, want bij Lenny waren de jongen/meisje kleurtjes verdwenen
@Mineraal, ik zag ook een foto voorbij komen! Ziet er goed uit @Charmedknorrie... Hoe is het nu? Geen last meer? Hoo rniks meer dus ben ongerust.. @lennyt, hier goed hoor! Ik zie bij jou ook al 8 mei staan.. Het is een grappig lijstje zo! @NOD lijst: ik zie trouwens staan dat ik op 25 sta.. Weet niet hoe dit komt maar ben al vanaf de termijnecho op 24 augustus gezet haha Ach wie weet komt het wel de 25ste @all, ik merk dat langzamerhand het weer weer iets beter wordt buiten @ Eendjes: Ik heb reed op de weg met mijn vriend achter een auto aan.. Wij zagen een automobilist bewust over een overstekende moedereend rijden en over de kleintjes heen.. (en het was bewust want hij remde af omdat hij ze zag en toen ging hij er langzaam doorheen) 3 kleintjes dood, de rest rende de sloot in en moedereend bloedde aan haar pootjes.. ( zo zielig) Auto is er als een haas vandoor gegaan!! Rotzakken op deze wereld!
@all, die reclame van hierboven met india dat meisjes worden geaborteerd ik vind het vreselijk dat hij hier ook al staat, krijg zoveel rechtopstaand haar op mijn rug van die reclame.. De eerste reclame in mijn leven die mij zo raakt, (met die mishandelde dieren dan erbij)
@Krissie niet te ongerust zijn hoor! Zolang je niets hoort gaat het goed! Als er iets is zal ik het wel plaatsen! Hier nu vooral veel rust aan het nemen en tot nu toe zijn de krampen weg gebleven dus hopelijk blijven ze dat de aankomende 17 tot 19 weken ook nog!
Charmedknorrie, doe lekker rustig aan..poeh wel schrikken! Heb nu al 3x de boel teruggelezen, maar ik onthoud niks.:S Hier last van m'n rug, bah.. Later meer!
Reageer ff snel heb alleen de laatste pagina gelezen , Reageer vanavond langer . Krissie25 , heb je wel de dierenambulace gebeld voor de eend met ze bloedende pootje ? Wat een achterlijke mongool ! Zulke mensen wil ik echt vermoorden . Ik zal hem lekker overrijden met ze kinderen !! Zulke mensen zijn het leven niet waard ! Als zo iemand daarna dan ook overgereden werd zou ik keihard gaan lachen ! Moest ff reageren uit woede hier op ! Op de rest reageer ik vanavond .
@Lisanne, ja dierenambulance hadden ze ook gebeld, moedereend was later weg en die jonkies gingen ze denk achteraan ( die ondertussen ergens in de sloten zaten) Ben verder niet lang gebleven. Wel hebben we nog een automobilist aangesproken waarvan wij dachten dat het die auto was.. Helaas hadden we niet op hetmoment van gebeuren op de kenteken gelet.. Ik rende namelijk uit wnahoop al over de weg achter die kleine eentjes aan zodat niet het tegemoet komende verkeer ineens dacht te gaan rijden.. Heb huilend in de auto gezeten daarna...
Krissie: Behoorlijk aso van die persoon! Schrikken zeg.. Je hebt in ieder geval goed gehandeld. Jammer van het kenteken, maar goed te begrijpen dat je daar juist niet op let in die situatie.
Krissie25 , je heb zeker goed gehandeld ! Je heb erg lief gereageerd . Ook goed dat je die mobilist aansprak ookal was het hem toch niet . Aach meid , snap dat het heel erg is om zoiets te zien . Dat beeld blijft in je hoofd . Gelukkig is de dierenambulace gekomen , dan weet je in ieder geval dat er geen beestje pijn aan het lijden is . En nu maar hopen dat die man ook over wordt gereden ! ( erg ben ik he maar ik meen het echt hoor ik zou er geen traan om laten als hij nu overgereden wordt )
Lisanne, nou het was gewoon een heel raar gezicht.. Maar als zelfs mijn vriend beweerd dat die automobilist dit met pure opzet deed dan is het voor 200% zeker.. Hij remde af en ging er langzamer overheen en reed er echt express overheen.. althans stopte express niet helemaal...
Goeiemiddag all, Huishoudelijke dingetjes zijn hier al weer bijna klaar (heerlijk zo'n dag vrij in het midden van de week altijd), dus nu even lekker computeren. Ik ga van de week een spiegelreflex camera aanschaffen! Heb er zo'n zin in.. was eigenlijk aan het sparen voor een elektrische fiets, erg handig straks met een fietskar er achter en een hoop heuvels die ik op moet met mn werk. Maar aangezien ik al jaren eigenlijk voor een goeie camera wil sparen heb ik toch besloten die eerst te gaan halen en nog wat langer door te sparen voor mn fiets Weet al een paar weken welke ik wil, en laat ie nou net in de aanbieding zijn zag ik gister Zeker nu manlief straks op uitzending moet, dan kan ik er nu nog even extra van genieten om flink wat fotos te maken @ Mineraal, wat wordt project 2, de achtertuin? @ Krissie, gedver mijn haren gaan er ook van overeind staan, ik ben groot eenden fan (vooral donald duck ) en ben ook al eens gestopt op een 80 weg om mams met jonkies sneller over te laten steken. Dat mensen er bewust overheen gaan rijden, echt... die sporen gewoon niet!
Mieks: Leuk een spiegelreflexcamera. Een hele aanschaf, maar dan heb je wel wat! En dus dan nog maar even doorsparen voor je nieuwe fiets. Gisteren trouwens op m'n werk te horen gekregen dat ik bevorderd ben naar een hogere schaal! Superfijn, maar zal er uiteindelijk niet zo heel veel op vooruit gaan..betekent bv. ook weer minder toeslag van de BD. Net ook van het KDV te horen gekregen dat ons mannetje op de opgegeven dagen geplaatst kan worden. Ons dochtertje stond nl. 1,5 jaar op de wachtlijst voor donderdag, alvorens er plek was. Gelukkig nu geen wachtlijst. Fijn, want dan kan ik m'n huidige werkdagen gewoon behouden. Geeft weer wat rust.