@emjee: ik zit in de zorg, verpleegkundige maar nu even op kantoor. @Mamavangwenn: jammer dat ze niet echt mee wilde werken, raar dat je al weet wanneer ze gaat komen maar miss ook wel fijn omdat je gewoon weet wanneer het gaat gebeuren. Ik ga je ff een pb-tje doen, ben benieuwd! @ovutesten: hij was vandaag eigelijk weer lichter...niet echt een knaller tot nu toe. (vind ik)
@mammavangwenn wel een bewuste keuze eigenlijk ja tegen de tijd dat ik straks kinderen heb wil ik ze wel graag zelf opvoeden vandaar dat ik de opleiding ook via gastouderacademie ga volgen wil uiteindelijk zo veel mogelijk thuis gaan werken en niet op zaterdag op me werk zitten
MamavanGwenn: Toch een leuke echofoto, ondanks dat jullie meisje niet zo mee wilde werken. Gelukkig is alles goedgekeurd! Sjasje: Jij vroeg volgens mij of ik niet bij de fysio terecht kon..Ben er afgelopen weekend geweest. Heb nu een bekkenband voor langere stukken lopen en intensief iets doen. Werk:Veel dames in de 'financiële' sector..hier alles behalve hihi..meer sociaal zullen we het maar noemen. Ben maatschappelijk werkster Mineraal: Je ei dus waarschijnlijk geweest begrijp ik. Doe je ook tempen? (sorry als ik naar de bekende weg vraag haha, maar onthoud zo slecht..) Hier: Alweer een drukke werkdag gehad. Morgen nog ene en dan lekker lang weekend. Heb komende week wat extra daagjes vrij, dus bijna een week niet werken
@Mamavangwenn: toch een mooie echo @Lennyt: ik test nog ff door @Lonneke: ik temp op dit moment niet, heb ik wel gedaan. Moet morgen ook nog 1 dagje..en dan idd lekker lang weekend!
Werk: nu 6 jaar werkzaam in het bedrijfsleven. Hou me bezig met de administratie van de buitenlandse vestigingen. Hebben nu zo'n 10 vestigingen die we verwerken. Mamavgwenn: fijn te lezen dat alles goed is met je kleine meid! Toch nog een leuke foto. Ik ga je denk ik niet om de datum vragen (zeg ik nu) Blijft het toch nog een beetje een verrassing. Hier zijn mn vrije dagen al begonnen. Vandaag is de begrafenis. Morgen ga ik eindelijk weer zwemmen en bij een collega op visite. Zondag lekker luieren en maandag weten we nog niet echt of we erop uit gaan. Voor de meiden die nog moeten werken werk ze! En voor allen (alvast) een fijn weekend!
@mineraal ik denk dak ook nog even doortest je weet maar nooit maar die van mij was gister zo goed als omowit dus denk dak hem wel al gehad heb alleen wanneer precies weet ik niet helaas maar we zien wel test deze ronde gewoon nog even door
heb even mijn banner gewijzigd heb het nu ff aangehouden met een cyclus van 31 dagen en een lf van 12 dus we zien wel
Goedemorgen allemaal, even ego, heb vandaag de afspr bij de gyn. Erg fijn maar nu zit ik een beetje met het volgende.... Waarschijnlijk krijg ik een inwendige echo om de baarmoeder te beoordelen, maar aangezien ik afgelopen dinsdag/woensdag m'n eisprong heb gehad vind ik het allemaal beetje riskie..... Ga dit natuurlijk overleggen, maar het is zo dubbel. Ik wil graag een controle van daarbinnen, maar tegelijkertijd ben ik bang dat een echo het proces verstoord, pfff. Sorry wilde ik ff kwijt, zo op de vroege ochtend Werkse of anders ook een fijne dag!
@emjee: een echo kam dat volgens mij niet verstoren want anders zouden ze ook geen inwendige echo's kunnen doen als je net zwanger bent. En al die echo's bij mensen die iui/ivf doen. In ieder geval heel veel succes straks!!! Hoop op goed nieuws @all: nou hier nog tot half 12 werken en dan ff gourmetschotel halen. Daarna Gwenn ophalen en dan gaan we naar ouwe oma toe. We gaan vandaag opa uitstrooien die vorig jaar is overleden. Daarna gezellig met z'n allen lekker lasagne en kipkerrie eten. En morgen gaan we eindelijk de vloerbedekking uitzoeken. Zondag lekker gourmetten en papa naar Feyenoord. Maandag lekker even over de kermis en fietsen als het weer het toe laat
Hoii meiden, Zo..ik heb vakantie. Realiseerde ik me gisteravond ineens Vrijdag is standaard vrij, en mijn oppasgezin gaat volgende week een weekje weg. Vriendlief is ook volgende week een paar dagen nog extra vrij dus we hebben een makkelijke week. Gister nog veel foto's gemaakt, flink aan het uitproberen dus wat mijn camera allemaal kan. Ben er echt enorm blij mee! @ Sjasje, hij was in de aanbieding bij de mediamarkt 422 euro met een lens erbij. @ Emjee, ik ben dus gastouder 3 volle dagen in de week in een vast gezin inmiddels bijna 2 jaar. Erg leuk. Succes bij de gyn, ik denk idd ook niet dat het kwaad kan.. Zou het gewoon aangeven en dan weten hun vast wel of het goed of slecht is @ Mamavangwenn, Klopt, die 2 foto's van mijn nijnen op facebook waren met mn nieuwe camera Jammer dat ze niet mee wilde werken op de echo, maar de echo die je geplaatst hebt ziet er weer mooi uit. En dus al een datum vast staan, dat lijkt me best een gek idee haha. Ik wil ook wel een pbtje wanneer het is Je hebt een leuk weekend zo te zien, veel plezier! @ Yasmin, sterkte vandaag op de begrafenis! En geniet van je weekend. @ Koninginnedag, gaan jullie nog wat doen? Hier met vrienden naar Amsterdam, daar heeft 1 van de vaders van de vrienden een boot en vaart elk jaar door de grachten. We mochten mee tenzij het regent, dan gaat het niet door. Heb er eerlijk gezegd nog helemaal niet zo veel zin in. Heb weinig met koninginnedag en 3 kwart wat mee gaat kennen we niet. Nja, het zal vast gezellig worden hopen we dan maar.. Ik ga is wat in huis doen.. fijne dag!
Heey, Emjee; Ik werk in de zorg. Ik ben nu nog bezig met de opleiding woonzorgcoordinator of ook wel eerst verantwoordelijke verzorgende, dit ben ik op het moment ook al. Ik werk al 5 jaar in hetzelfde verzorgingshuis. Hopelijk heb/ krijg je duidelijkheid vandaag. Ik zou je probleem "gewoon"bij de gyn neer leggen.. Yasmin: sterkte vandaag. Mammavangwenn: mooie echo. Koninginnedag: wij gaan naar een plaatselijke muziektent. Heb er nog niet veel zin in, maar goed komt misschien nog wel. Ik heb niet zo veel met konningedag. Fijne werk dag nog. Ik mag om 15:00 beginnen met werken tot 23:30 Iedereen een goed lang weekend
Emjee: Hoe was het bij de gyn?? Denk ook niet dat een inwendige echo kwaad kan overigens.. Mieks: Flink aan het testen met je nieuwe camera, mooie foto's op FB. MamavanGwenn: Waar hebben jullie opa uitgestrooid? Lijkt me erg heftig hoor! Succes morgen met het uitzoeken van vloerbedekking, dat is dan voor bij Gwenn op de zolderkamer toch? Koninginnedag: Hier is manlief een fanatiek hardloper, dus die doet mee aan een hardloopwedstrijd. Verder gaan we 's ochtend nog even naar een Oranje markt hier in de buurt. Nu lekker weekend! Ben er echt aan toe. M'n rug/stuit blijft aan het zeuren, blij dat ik dinsdag weer naar de fysio mag. Dinsdag ook weer naar de VK. Vandaag 25 weken! Wat gaat het hardddd...nog maar 9 weken werken, yes!
@lonneke, bij de gyn was het goed. Ik ben helemaal schoon van de vmk en voor de rest zag ze ook geen gekke dingen. De eierstokken zijn ook in orde dus alles weer in orde. Ze zag wel wat vocht, maar dat komt ws omdat het eitje is gesprongen . Inderdaad de inwendige echo kon geen kwaad volgens haar.
Zo goedemorgen allemaal, hier gister voor het eerst meegemaakt dat Gwenn 's middags niet wilde slapen en dus ook niet heeft gedaan. Om 6 uur stortte ze echt in maar zaten toen nog bij "ouwe" oma en moesten nog eten. Snel gegeten en om 7 uur waren we thuis en Gwenn was binnen 5 minuten vertrokken in bed. Vanochtend werd ze pas om kwart voor 8 wakker. @emjee: fijn dat alles schoon was en goed om te horen dat je eitje waarschijnlijk is gesprongen. Nu nog even geduld. @mieks: wat lekker een week vakantie en ook mannetje die een paar dagen vrij is. Heerlijk @snoopy: nog lekker gewerkt? heb je de rest van het weekend nog wel vrij? @lonneke: we hebben opa uitgestrooit op het strooiveldje van de plaatselijke begraafplaats. Was heel erg moeilijk voor oma want het was opa's verjaardag gister. En morgen (29-04) is hij dus een jaar overleden. 2 dagen na zijn verjaardag dus. Ja de vloerbedekking is voor Gwenn haar kamer. Hebben wel een idee wat het moet gaan worden. Gaan 2 winkels af (kwantum en roobol). @koninginnedag: na vorig jaar heeft deze toch een beetje een andere betekenis gekregen voor ons. Maar vrienden van ons zijn op vakantie waar we altijd samen koninginnedag vierden. Dit jaar zullen we misschien lekker gaan fietsen en eventjes naar de kermis toe gaan. Verder lekker genieten van de extra rustdag.
@mamaavangwen, wat heerlijk dat ze zo lang heeft uitgeslapen!! @Mieks, en je tempdaling /nu weer stijging? @Emjee, wat fijn dat alles schoon was! @Mineraal, hoe is het met jou en de afspraken?
@Lenny: ik zou zeker nog even doortesten, als je ze toch nog hebt liggen. @Emjee: fijn dat alles schoon is, geeft een geruststellend gevoel! @Mieks: Amsterdam is erg leuk met Koniginnedag. Als je er eenmaal bent komt het goed, wel erg druk altijd. @Lonneke: jeetje dat gaat zeker hard! @Mamavangwenn: succes met de vloerbedekking uitzoeken! @Krissie: 7 mei is de afspraak met de gyn...dus dat duurt niet zo heel lang meer verder ben ik gewoon nog aan het doortesten met de ovutesten. Hoe is het met jou?alles weer oke?niet meer benauwd?
@all: we zijn geslaagd bij de roobol. De klantenservice bij kwantum was niks. Zelfs bij roobol nog 220 euro goedkoper uit dan normaal doir acties. Dus waren erg blij. 23 mei komen ze het leggen bij ons. We hebben voor de 2 kamertjes beige vloerbedekking gekozen en heet overloopje + washok komt vinyl te liggen. Heeft de vorm van houten laminaat in licht eikenkleir. Nu ligt Gwenn lekker op bed, hoop dat ze zo goed in slaap valt. En dan heb ik even tijd voor mezelf...