MamavanGwenn: Fijn dat jullie geslaagd zijn voor vloerbedekking. Fijn dat het dan ook gelegd wordt, dan zijn jullie 'klaar' met de zolderverdieping toch? Gaat Gwenn al over voordat haar kleine zusje er is of wachten jullie daar nog mee? Heftig van opa, morgen dus zijn sterfdag, sterkte! Mineraal: Aftellen naar 7 mei, dat is al 'snel'! Krissie: Mooie buikfoto op FB! Hier canvasdoek binnen gekregen dat ik van de week had besteld. Foto van onze dochter voor bij ons op de slaapkamer. Is supergaaf geworden!
@ Lonneke, thnx Heb al meer dan 100 fotos gemaakt haha, vind het echt super om dingen uit te proberen. Net nog een geweldige foto gemaakt van vriendlief met konijn, zal hem straks nog ff op facebook zetten Vervelend dat je pijn blijft houden, hoop dat de fysio er weer wat aan kan doen. Gaaf zo'n canvas doek! @ Emjee, goed nieuws dus alles schoon was! Nu maar op naar een nieuw bevrucht eitje! @ Mamavangwenn, dat was lekker slapen vanacht dus! Heftig om de as uit te gaan strooien. Wel mooi dat jullie dat op zijn verjaardag gedaan hebben Leuk dat jullie voor de vloerbedekking geslaagd zijn! @ Krissie, mooie buikfoto op FB! Hier is mijn temp laag gebleven, gelijk aan gister. @ All, fijn weekend, wij gaan zo gezellig naar schoon paps en -mams.
@lonneke: na de vloerbedekking leggen kunnen we de zolder eens helemaal goed schoonmaken en dan ga ik daarna Gwenn haar kamertje inrichten en wil dan ong. begin juni Gwenn over laten gaan naar haar nieuwe kamer. Dus voor haar zusje komt. Dan heeft ze nog even de tijd om te wennen in haar nieuwe kamer. En Gwenn zal ruimte moeten maken voor haar zusje aangezien zij nu nog in die kamer slaapt. Leuk canvasdoek. Wij hebben er ook een paar in huis. @mieks: was ook erg heftig het uitstrooien. Vooral oma had het heel erg moeilijk. Maar wel laten nu nog een gedenksteen maken zodat we straks nog een plekje hebben om te gedenken.
Heey, Emjee: fijn dat alles schoon was. En ook nog te weten gekomen dat je eitje gesprongen is mammvangwenn: fijn dat gwenn vanmorgen zo lang geslapen heeft. Fijn dat jullie geslaagd zijn met het uitzoeken van vloerbedekking/vinyl. Ik ben nu lkkr het hele weekend vrij en koninginne dag ook. Lonneke: hopelijk kan de fysio nog wat voor je betekenen zodat je minder pijn hebt. Fijne dag nog. Hier wachten tot manlief terug komt van de voetbal... Zal wel laat worden aangezien er een team kampioen is geworden. :S
whoehoe ff ego vandaag een dikke knaller van ovu test maar nu hebben we uitgerekend vandaag dikke ruzie
Heey, Lennyt: dat klinkt niet best. De ruzie al bij gelegd?? Fijne zondag. Strax de topper TWENTE - Ajax
ja zo goed als bijgelegd daar niet van maar niet goed genoeg denk ik om vandaag te klussen en denk ik dak hem dan gemist heb helaas
@Lenny: goedmaak seks is erg leuk toch? @Mamavangwenn:ben benieuwd hoe gwenn gaat reageren op het alles, ze zal het wel spannend vinden. @All: wat gaan jullie nog doen?Wij gaan vanavond naar de bios en daarna de stad nog ff in. Morgen gaan we nog even naar het tuincentrum voor 2 dingen. Er wordt nog een boompje besteld en daarna is de voortuin klaar Project 2: schilderen van de kozijnen
@ Mamavangwenn, fijn dat jullie nog een gedenksteen laten maken. Bij mijn opa's graf is nooit een steen gekomen omdat mijn oma dat niet wilde. Vind het zo kaal dan (afgezien van de bloemen). @ Lennyt, gewoon voor de goedmaaksex gaan @ Mineraal, hier vandaag/vanacht niks meer, behalve slapen (en misschien nog klussen ). Morgen gaan we met vrienden naar Amsterdam en met een bootje over de grachten. Ze geven gelukkig mooi weer af! Iedereen een fijne koninginnenacht/dag gewenst!
Haai all, hier ook geen wilde plannen vannaaf (laat mijn eitje rusten voor innesteling ). Morgen ochtend een verjaardag (nee, niet van trix hoor ) en morgenmiddag lekker bbq en in ons eigen tuin. Iedereen veel plezier!
hier vanavond ook niks meer doen. hebben lekker gegourmet met z'n drieen. Morgen gaan we lekker fietsen en even over de kermis.
Zo ik ben weer terug van weggeweest! We hebben een heerlijk midweekje cp gehad! Wel even anders, op vakantie met een koter. Voorheen bestond onze vakantie vooral uit luieren, shoppen, terrasje pikken en uit eten gaan. Nu bestond onze vakantie uit zwemmen, plopsland en het speelpaleis. R. vond het helemaal geweldig! Een blij kind= blije ouders! @Mieks: Ik zie dat je ei weer in aantocht is! Hopelijk is je cyclus weer normaal! Veel plezier morgen in Amsterdam! Heerlijk om met het mooie weer op een bootje te zitten. @lennyt: Wat vervelend dat je net vandaag ruzie hebt met je mannetje.... @mamavangwenn: Mooie duidelijke echofoto zag ik voorbij komen! Ga jij ook nog een 3d-4d pretecho doen? Fijn dat jullie geslaagd zijn voor vloerbedekking! @emjee: Succes op het wachtbankje! Hopelijk snel weer een echo, maar dan met een andere reden: een mooie kloppend hartje! @miniraal: Succes met klussen in en rondom het huis! @sasje: Hoe is het met jou? Was het nog gezellig vandaag met je oom en tante? @Konninginnedag: Morgenvroeg naar de vrijmarkt en 's middags als manlief weer thuis is (moet 's morgens werken) nog even naar de dierentuin. Kan R. fijn spelen en wij heerlijk in het zonnetje zitten! Fijne Koninginnedag allemaal!
Hier hebben we vandaag lekker gefietst en over de braderie gewandeld. Voor de rest heerlijk in de tuin van het zonnetje genoten. @ansje: fijn dat jullie het leuk hebben gehad. En is inderdaad heel wat anders dan je gewend was. @mieks: je bent wel constant in je temps zeg. En ja nu wij hebben geen graf van opa omdat hij gecremeerd is. Maar ze hebben op de begraafplaats een speciaal plekje waar mensen een gedenksteen kunnen laten plaatsen. Hier laten we 2 juni 3d/4d echo maken. @wennie: hoe is het met jou? Zo even het lijstje te voorschijn getoverd. NOD 28 april - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) 08 mei - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 8) 08 mei - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7) 08 mei - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6) 08 tot 10 mei - mineraal (30, 1e kindje, ronde 14) 18 mei - mieks (27, 1e kindje, ronde 6) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 26 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4)
Heb mezelf even meer ruimte gegeven aangezien het ik niet precies weet welke dag ik nu m'n eitje heb gehad.... NOD 28 april - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) 08 mei - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7) 08 mei - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6) 08 tot 10 mei - mineraal (30, 1e kindje, ronde 14) 08 tot 10 mei - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 8) 18 mei - mieks (27, 1e kindje, ronde 6) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 26 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4)
Zo iedereen een leuke dag gehad? Ik heb een lange dag achter de boeg, mijn benen zijn gesloopt En het was voor vriendlief ook wel even genoeg geweest... (die ligt zijn roes op de bank uit te slapen denk) Voor de rest ben ik inderdaad niet meer zo benauwd.. Wel wat sneller buiten adem, maar het gaat nu goed heb weer meer energie (op die zere benen na van het vele staan/lopen vandaag) Voor mij was het dan ook genoeg geweest want nu was iedereen laat maar zeggen zo dronken dat ze allemaal om je heen gaan hangen.. laat ik nu net moeie benen hebben en compleet te nuchter hier voor zijn nu.. haha..
Ansje: Lekker dat jullie midweekje weg zo geslaagd was. Inderdaad, op vakantie gaan met een koter is toch anders. Hier ook gemerkt, maar vind het fantastisch! Volgend jaar voor het eerst met het vliegtuig met kids...ben benieuwd wat dat gaat worden! Hoe was de vrijmarkt? Krissie: Vervelend van die zatlappen terwijl je zelf hartstikke nuchter bent Je wel een beetje kunnen vermaken? MamavanGwenn: Nog wat gekocht op de braderie? Hier vandaag ook naar een vrijmarkt geweest. Leuk speelgoed gekocht voor onze kleine meid. Verder voor mezelf een dik leesboek gekocht (nu hopen dat ik tijd vind om hem lekker te lezen in de tuin) Verder nog even naar stad hier in de buurt geweest. Man is fanatiek hardloper en deed mee met een wedstrijd.
@Lonneke, ik heb mij voor de rest prima vermaakt.. En ach normaal kijk ik ook soms te diep in het glaasje dus kan wel wat hebben haha Voor de rest krijg je als zwangere wel heel veel aandacht heb ik gemerkt.. Alleen drinken halen snappen ze niet helemaal .. Want iedereen drinkt toch gewoon bier???????? hahaha Maar was gezellig hoor!
Zo te lezen een geslaagde dag voor iedereen! Op de vrijmarkt heb ik lego primo en duplo voor R. gekocht! Hij heeft er vanmiddag heerlijk mee gespeeld! Ik duik zo mijn bedje in, want ben erg moe. Iedereen fijne avond/ nacht!