Krissie: Ik ken het van de carnaval. Drink zelf ook graag met zo'n dagen, maar merk dat ik al die zatlappen om me heen niet zo fijn vindt dan haha. Ik kan beter zelf wat op hebben en dan kan ik wat meer hebben van anderen. Ansje: Lekker geslaagd dus, dus R. kan lekker spelen. Hier op de vrijmarkt ook vanalles gekocht. Ook een aquaplay (voor maar 5 euro!), kan onze dame er van de zomer lekker mee 'rotzooien'. Manlief bouwde hem gisteren al meteen bij thuiskomst in elkaar..Ik weet al wie er van de zomer ook mee speelt haha! Hier zodouchen en daarna moet ik alweer naar de VK. Lijkt vorige week, maar is alweer 4 weken. Ben even aan het graven in m'n geheugen, maar volgens mij moet ik vanaf nu om drie weken naar de VK toch? Of is dat pas vanaf 28 weken? Ach ja, ik zie het zo wel.
@Lonneke ik ben met 24 weken geweest en moet met 28 weken pas weer... maar kan per praktijk natuurlijk anders zijn. @Ansje lekker naar je zin gehad dus. 3d/4d volgende week gaan wij! Kijk er zo naar uit. Verder heb ik sinds gisteren weer erg last van m'n recherbeen Het is soms zo pijnlijk dat ik er niet eens op kan steunen. Vanochtend ging het gelukkig wel weer mar blijft continu pijn voelen. Moet toch maar eens langs de huisarts dan.
Hoi allemaal, zo te lezen heeft iedereen een goed lang weekend gehad! Was ook genieten he dat zonnetje! Hier gisteren ook een rustig dagje gehad, lekker gewandeld langs t water met de woef en smiddags naar themaalbad Arcen. Had wel een bikini probleem... hij paste echt niet meer. zondag heel de stad afgezorcht naar een tankini. werd er een van hema omdat je toch iets moet Maar bij arcen hadden ze hele leuke (met grotere cupmaten!!) dus daar een gekocht (heel duur maar wel mooi!) die va Hema gaat weer terug. verder lekker bbq! @Ansje: welke dierentuin gaan jullie altijd? En de spulletjes zijn goed aangekomen! Dankjewel Heb mn oom en tante niet meer gezien, onze plannen op zondag liepen uit maar alles lag klaar bij mn schoonouders. @Lonneke: we vroegen ons al af wat er te doen was op de markt! Las op fb dat je mannetje een goede tijd heeft neergezet bij de run? Hoe was t bij de vk? @mamavangwenn: fijn dat t kamertje nu bijna af is! Ben benieuwd, krijgen we dan foto's? @Lenny: gelukkig is t toch nog goed gekomen @yasmin: Hoop dat ha kan helpen met je been, klinkt erg vervelend! @all: moet weer aan de slag vandaag!
@ansje daar was ik inderdaad wel blij mee ja maar ja als ie me de situatie had laten uitleggen was het nog nie eens hoeven te gebeuren maja das achteraf dan weer he
Yasmin: Mss bekkenklachten? Anders even afspraak maken bij een fysio. Je hebt geen verwijzing nodig van de HA. Volgende week 3d/4d echo, spannend! Sjasje: Lekker genoten bij 't thermaalbad? Fijn dat je uiteindelijk geslaagd bent voor een tankini. Pfff..moet ook nog op jacht voor een tankini, want m'n bikini zit te strak en over 2wkn gaan we naar Zeeland. Wil wel zwemmen op 't park. Manlief had idd een goede tijd, was erg tevreden..ook gezien de temperatuur van gisteren. De vk: weer goedgekeurd, alles volgens boekje. Bloeddruk was nu ook oke.. 115/70. Inderdaad over 3 wkn terug..dan 28wkn. Gaat hard, vanaf 36wkn moet ik naar de gyn.
probeer het allemaal een beetje bij te houden maar soms is het zo lastig en zo veel geschreven in een tussentijd
Meiden!!!!!!! Sorry even ego, maar ben in shock... Net een clearbleu digital test gedaan.... ZWANGER 2-3 weken!!!!!! AaaH, zo eng!!!
Wauw wennie wat een super nieuws!!!!! Gefeliciteerd. Wanneer is de uitgerekende datum @de rest: reageer vanavond uitgebreider
Zo te lezen heeft iedereen het goed naar zijn zin gehad op queensday, wij ook! Zijn met bootje over de amsterdamse grachten gevaren, wat een schitterend weer was het he?! Heb alleen geen echte zee benen merkte ik wel, lag savonds in bed nog steeds te deinen alsof ik in het bootje zat haha. @ Yasmin, oei dat lijkt me pijnlijk, misschien goed om er even naar te laten kijken. @ Lonneke, fijn dat je weer goed gekeurd bent! @ Wennie GEFELICITEEEEEEERD!!!! Wat super leuk! (en yeah, mijn pendel klopte dus ) Ik heb vanaf je ovutest gerekend en je even op 21 januari gezet Weet niet of dat klopt, maar je mag dus naar het lijstje "zwangeren". Het lijstje Nod, wordt wel steeds kleiner zeg! Hoop dat we snel mogen volgen! NOD 08 mei - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7) 08 mei - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6) 08 tot 10 mei - mineraal (30, 1e kindje, ronde 14) 08 tot 10 mei - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 8) 18 mei - mieks (27, 1e kindje, ronde 6) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 26 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) 21 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) Hier gister veel kramp/buikpijn gehad in mijn onderbuik, gisteravond waterige zooi en vanmorgen een tempdip (mijn temp was al aardig laag maar nu dus nog wat lager). Net begonnen met de ovutesten en hij is vrij donker maar nog niet positief... Hopelijk morgen dan positief
@mieks, jou pendel klopt dus zeker!! Haha,goed gedaan!! Verder heb ik echt geen idee van datum e.d. Is dat nou heel slecht Echt totaal in shock. Me vriend is werken en die zie ik pas vanavond laat, want ik heb een avonddienst! Balen. Nu gauw naar de winkel voor iets leuks!!!
Stiekem even snel op het werk ingelogd.... Mmmm net ff snel zitten rekenen voor je wennie. Maar ik kom op 5 januari uit... Mieks heb je de goede datum genomen want haar NOD was 28 april. Heb je toevalling niet haar NOD als eisprong genomen. Want als het 21 januari is, is ze nu pas vruchtbaar en kan ze pas 15 mei testen. @mieks: druk aan de klus maar deze dagen. Ziet er goed uit. NOD 08 mei - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7) 08 mei - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6) 08 tot 10 mei - mineraal (30, 1e kindje, ronde 14) 08 tot 10 mei - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 8) 18 mei - mieks (27, 1e kindje, ronde 6) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 26 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) 5 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6)
@ Mamavangwenn, slim opgemerkt, ik heb idd een typfoutje gemaakt bij de berekening zie ik @ Krissie, ik zou moeten terug zoeken wat ik gependeld heb voor Wennie. Weet ook niet of ze dat bekent wil maken wat er gependeld is of dat nog voor haarzelf wil houden Tis ook nooit gezegd dat het klopt natuurlijk. Had voor mamavangwenn een jongen gependeld, maar toch sterk het gevoel (wat alleen maar sterker werd) dat het een meisje werd. En het gevoel had het goed
Wennie: Wat een supernieuws! GEFELICITEERD!! Weer 'n zwangere erbij. Geniet ervan! En volgens mij kom je idd rond 5 januari uit. Wie weet dus toch nog een 2012 baby! Mieks: Mooie test, maar nog niet superdonker. Hoop dat ie snel knal is en je eitje gaat springen. Dan is je cyclus weer redelijk 'normaal' toch? Hier 'n dagje extra vrij, aangezien m'n oppas van dinsdag met vakantie is. Niet erg. Vanochtend zolder flink onder handen genomen. Dat weer fijn opgeruimd en schoon, maar helaas krijg ik nu de rekening gepresenteerd. Moe, last van m'n rug en harde buiken..iets te veel gedaan dus! Vanmiddag dus maar 'rustig aan'.
NOD 08 mei - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7) 08 mei - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6) 08 tot 10 mei - mineraal (30, 1e kindje, ronde 14) 08 tot 10 mei - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 8) 18 mei - mieks (27, 1e kindje, ronde 6) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 26 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) 5 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) Lijstje even aangepast, m'n leeftijd klopte niet meer(H)