@Mieks: Bij mijn zwangerschap merkte ik juist helemaal niets. Ik was er juist van overtuigd dat ik die ronde weer niet zwanger was en ging al flink over de rooie (ben met behulp van utrogestan zwanger geworden en als het die maand niet raak was geweest zouden we over gaan naar IUI), maar heb op maandag echt enorme huilbui gehad en woendags had ik een posi test in handen verder niets.
Mieks: Volgens mij is een innestelingsbloeding ook niet iets standaards. Hier ook niks gehad. Wel een steekjes gehad rond innesteling en achteraf dus te herleiden. Wat betreft zwangerschapskwaaltjes. Het zou kunnen..herken een aantal dingen van m'n eerste zwangerschap. Maaar, het kan net zo goed zijn dat m'n lijf naar de wintermodus gaat en het daar dus door komt. Volgende week zullen we 't weten!
Oke dat geeft een beetje hoop. Ik heb na mijn vermoedelijke eisprong vorige week zondag een dag of 2 a 3 last gehad van kramp in mn onderbuik af en toe, maar daarna niks meer.. heel af en toe licht kramp in mn buik maar is te verwaarlozen, wel wat gevoelige tepels en ongelofelijke vreetbuien Jammer van de 5 kilo die ik afgevallen was na een virus afgelopen zomer, maar goed, met 65 kilo en maatje 36 mag ik nog steeds niet klagen Het zal ook wel van het "ontpillen" komen of er gewoon bij horen. Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik zwanger ben. Wat misschien ook maar goed is, dan ben ik er ook niet te veel mee bezig
Mieks: Inderdaad even afwachten nu. Het kunnen zwangerschapskwalen zijn, maar ook weer niet. Nog een week wachten bij jou. Spannend hoor. En 65 kilo met mt 36 mag je niet klagen. Woog voor m'n zwangerschap 63 kilo. Nu 66 kg en wilde graag 65 wegen. Ach ja, vind dan ook dat ik niet mag klagen Hoop alleen een tweede zwangerschap niet weer zo veel aan te komen. Woog met het laatste weegmoment en dat was met 39 weken 93.3 kg!! Pfff...wil niet weten wat ik woog op de dag dat ik beviel....(40 weken)
@ Mieks en Lonneke: het staat niet echt duidelijk, maar dacht tot twee keer toe dat mijn ongi doorzette. Na een paar uur was het alleen al weer over en het bloedverlies was ook aanzienlijk minder dan normaal. Daarbij soms op een dag een paar druppels of zelfs helemaal niets. Normaal gesproken heb ik de eerste twee dagen 'normaal' bloedverlies en nemen mijn klachten af en heb ik daarna nog een dag of 2 'licht' bloedverlies. @ Lonneke: Super zeg, dat je al die kilo's er weer af hebt gekregen! Gelukkig voel ik mij vandaag weer wat beter, op wat misselijkheid en lichte krampjes na. Anders bel ik morgen de ha om te horen wat zij er van zegt... Ik ga even op pad met de hond en ga daarna maar eens aan mijn website beginnen... Ik wilde eigenlijk wachten, totdat ik mijn diploma heb maar kan niet wachten
ik ga me hier bij aanmelden ook wij willen in het laatste kwartaal zwanger worden ik liefste al eerder maar vriend lief heeft alleen op dit moment de verbouwing aan zijn hoofd
Welkom Lennyt, ik zie dat wij gelijk op gaan aan de banners Van mij had het ook al eerder gemogen, maar mijn vent moest wel even wat tijd hebben voordat hij er ook aan toe was (hij is ook 2 jaar jonger dan mij). Gelukkig kijken we er nu samen naar uit. @ Balou, wat ga je voor website maken? @ Lonneke, jeetje, knap dat je alles er weer hebt afgekregen hoor! En idd kwaaltjes kunnen van alles betekenen, daarom hoop ik er ook maar niet op, kan het alleen maar mee vallen Ps, hebben jullie allemaal gedacht aan de wintertijd afgelopen nacht?! Heerlijk hoor, uurtje langer slaap!
@ Mieks: Ook hier aan het winteruur gedacht. Wij hebben van dat extra uurtje gebruik gemaakt om wat aan ochtendgymnastiek te doen @ balou, hopelijk krijg je er snel wat duidelijkheid mee meid. Kan me inbeelden dat je zo twijfelt of het nu je regels zijn of niet.. @ Lonneke: WAUW! dat jij dat er allemaal weer hebt afgekregen! chapeau! Dat gaat bij een hele vette kluif worden denk ik als ik zwanger ben geweest.. Maar laat ik daar maar niet te hard op voorhand aan denken @ Lennyt: welkom meid! Ja die mannen. Ik denk dat de meeste vrouwen er gerust al wat vroeger aan wilden beginnen.. Hier net hetzelfde. ben al blij dat mijn ventje nu heeft toegezegd!
ja maar zo stom hij heeft deze maand er precies in op het moment dat ik mijn eisprong zou komen of het nu 28 dagen of 35 dagen is wat ik aanhou wist niet exact of ik 28 dagen of 35 dagen aanmoest beinden gedaan eigenlijk en hij wil heel toevallig precies op de dagen dat die eisprong valt vaag die mannen :S
@ Lennyt: Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen. Hoe oud zijn jullie en is het jullie 1e kindje? We hebben ergens een NOD-lijstje staan Dus als je wilt kan je jezelf toevoegen... Heeft iemand het lijstje nog op zijn pc staan?? Anders moet ie opgezocht worden. @ Mieks: ik wil mijn eigen praktijk voor voedingsadvies en massage gaan beginnen. Tegenwoordig kan je niet meer zonder website, dus vandaar... Kortom als er straks nog wat zwangerschapskilo's af moeten, dan hoor ik het wel Ik slaap de laatste tijd zo slecht dat ik al om half zeven nieuwe tijd wakker was en dat terwijl ik pas over enen in slaap viel:x Ach, mijn vent is toch werken, dus ga straks misschien nog even terug. Het weer is toch een beetje troosteloos....
NOD lijst 4 november - L0nneke (24, 2e kindje) 6 november - Mieks (26, 1e kindje) 7 november - ansje1982 (28, 2e kindje) 16 november - mamavangwenn (28, 2e kindje) 16 november - Toekan (22, 1e kindje) 17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje) 22 november - Yasmin84 (27, 1e kindje) 6 december - Balou23 (28, 1e kindje)
Goedemiddag! @Balou: Jij maakt het toch wel spannend hoor!Hopelijk komt er snel duidelijkheid! Vervelend dat je zo slecht slaap! En is het gelukt om overdag nog te slapen? @Mieks: Wij hebben ook aan de klok gedacht. Wonderlijk heeft ons hummeltje gewoon tot 7:30uur nieuwe tijd geslapen!! We vreesde al dat we om 6:00uur aan de beurt zouden zijn. We waren namelijk vergeten hem wat langer op te houden. @lennyt: Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen! @lonneke: Jeetje, dat zijn behoorlijk wat kilo's die je na de zwangerschap eraf moest krijgen! Knap dat het gelukt is! Ik was gelukkig maar 11 kilo aangekomen en de waren er na een paar dagen af. Ik moet eerlijk bekennen dat ik voor de zwangerschap en nu nog steeds wat overtollige kilo's heb die er eigenlijk ook wel af mogen. @all: Hier vanmorgen al anderhalf uur gefietst! Heerlijk buiten in het zonnetje! We hebben geluk gehad, want nu is het weer hier ook troosteloos.... Ons hummeltje ligt nu in bed en mijn andere ventje is bezig met de auto. Ik ga nu toch maar eens kijken welke lessen ik morgen moet geven. Fijne zondag nog!
@ All: Zwangerschapskilo's haha uhm er moeten er hier nog 2 af en dan ben ik op mijn oude gewicht. Maar mijn oude figuur krijg ik never nooit meer terug of moet als een gek gaan sporten maar daar heb ik echt de tijd niet voor. Helaas pas ik ook mijn eigen broeken van voor de zwangerschap niet meer omdat mijn figuur zo anders is. Heb een paar extra heupen. En ik heb net zoals Ansje zegt altijd al wat extra kilo'tjes gehad. Maar inmiddels hoort het ook bij me. Als ik 65 zou wegen ben ik mezelf niet meer dat zal mij denk ik ook totaal niet staan. Verder niet alles terug gelezen. Hier zou de innesteling ongeveer geweest moeten zijn dus ben benieuwd 11 nov. Kun je een innesteling voelen? Ik ga zo weer werken, morgen ben ik lekker vrij ! @ Lonneke: Spannnnnend dat je al wat klachtjes voeld die je bij de vorige zwangerschap ook voelde. Zou geweldig zijn natuurlijk en zo snel. Niet alvast morgen testje wagen is dan 4 dagen voor je je NOD Fijne avond meiden!
NOD lijst 4 november - L0nneke (24, 2e kindje) 6 november - Mieks (26, 1e kindje) 7 november - ansje1982 (28, 2e kindje) 16 november - mamavangwenn (28, 2e kindje) 16 november - Toekan (22, 1e kindje) 17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje) 21 november - Barb (30, 1e kindje) 22 november - Yasmin84 (27, 1e kindje) 6 december - Balou23 (28, 1e kindje)
Ik heb me er ook tussen gezet. 1e Ronde is van start. @ Enjoy: Ik lees wel eens ervaringen over innesteling en bij de een is niks gevoeld en bij de ander lichte steekjes. Volgens mij kan het ook gepaard gaan met heel licht bloedverlies.