@wennie, wow super gefeliciteerd joh! Geniet ervan! Heb je je vriend wel al gebeld of ook nog niet? Spannend joh . @mieks, goed bezig met je pendel, nu maar hopen dat je het bij meer mensen goed hebt hihi
Allemaal in mei van het nodlijstje af zeg ik. Ga er hard voor duimen. @mieks: dan is je ei eerder dan verwacht waarschijnlijk toch?
@krissie, volgens mij had jij voor mij toch niet gependeld?of ben ik nu echt van slag... Lennyt had voor mij maart een jongen gependeld. Heb het gevoel dat ik zweef,haha. Net mijn vriend wel ff gebeld, maar gelukkig niets gezegd. Weet dat hij dat niet leuk zou vinden, maar koste me veel, heel veel moeite Hopelijk is het snel avond. Ga me hier zo toch maar omkleden om te gaan werken. Verder is er echt NIETS meer uit me handen gekomen deze ochtend. Alleen maar vragen als, wat me? En hoe nu verder? En hoe vertellen we het de ouders en wanneer? Iedereen een fijne dag!!!
- Breekt even in- Dag dames, wat schrijven jullie toch veel! Ik ben al een flinke tijd niet meer hier komen kijken, vanwege de BBZ. Ik had echt even rust nodig, en nu kan ik het gewoon niet meer bijhouden, sorry! Ik wilde nog wel even aan jullie laten weten dat ik inmiddels weer zwanger ben (nog mar net hoor..) maar dat ik als t goed is volgende week al een echo krijg of het wel op de goede plek zit.. Uiteindelijk dus nog best wel snel gelukt, hopelijk blijft het nu goed gaan. Fijn om te zien dat er nog steeds zwangeren bijkomen en ik hoop echt van harte dat iedereen heel snel een positieve test in handen heeft!! Het gaat jullie allemaal goed! - breekt weer uit -
@ Pinda, wat een super nieuws ook voor jou! Van harte gefeliciteerd en dat het dit keer maar op de juiste plek mag (blijven)zitten! Geniet van je zwangerschap! @ Lonneke, fijn zo'n extra vrije dag! Nu dus maar weer gelijk rustig aan doen Als mijn eitje er nu aan komt heeft mijn cyclus zich idd netjes hersteld. Kan het verschil ook heel goed zien in temperatuur. Vorige maand was dat een zooitje met veel ups en downs, nu blijft hij weer heel constant. @ Mamavangwenn, eitje verwacht ik wel deze week.. beetje eind deze week/begin van het weekend. @ Wennie, lekker van genieten en al die vragen krijg je vanzelf antwoorden op Ben benieuwd hoe je mannetje gaat reageren. Werkse!
Heey, Ansje: fijn dat jullie een lekker midweekje CP hebben gehad . Krissie: fijn dat je niet meer zo benauwd hebt. Fijn he van die dronken/ aangeschoten mensen die dan ook nog op je willen leunen ook, terwijl je dan op dat moment genoeg aan jezelf hebt. Lonneke: fijn dat alles weer goed was bij de vk. Haha gefeliciteerd met je verjaardag Lennyt: fijn dat het toch goed gekomen is.. Hopelijk brengt het wat goed en mooi roze met zich mee Wennie: Gefeliciteerd Super zeg. Hoe reageerde je man/vriend? Pinda: wat fijn dat het nu zo snel gelukt is om weer zwanger te worden, hopelijk gaat alles goed en zit het ook waar het hoort te zitten. duim * duim Hier een rustige queensday gehad. Lekker van het weer en van goede muziek genoten. Hier blijft te temp mooi hoog vandaag zelf 37,1. Dus hier begint de spanning ook behoorlijk te komen. Fijne avond
@snoopy laten we het hopen maar we zien wel hoest met jou verder meiske ?? fijn dat je temp zo mooi hoog blijft @pinda17 oh wat fijn meis van harte gefeliciteerd @wennie een dikke proficiat hihi @yasmin hoest met jou @mamavangwenn hoe voel jij je verder ? @mieks fijn dat je ei er bijna aankomt
Wennie: Hoe reageerde je mannetje? Pinda: Wat fijn om te lezen! Gefeliciteerd en hoop dat deze zwangerschap wel goed (en vooral op de goede plaats) mag verlopen. Wanneer heb je 1e echo? Snoopy: Bij jou dus spannend, ga je wachten tot je NOD of toch stiekem eerder testen als je temp. zo mooi blijft? Hier: Verlies al vocht uit m'n tepel, haha, moet er wel mee lachen. 1e zwangerschap had ik dat pas veeeeel later in de zwangerschap. Ach, zolang het bij kleine beetje blijft vind ik het prima..
@Lonneke, vanaf wanneer gebeurde dat bij jou bij de eerste zwangerschap? Hihi... @Pinda, wat fijn dat je weer zwanger bent en net als de rest hoop ik ook dat het nu goed zit @Snoopy, zie idd dat jou nod ook nadert.. Spannend!! ?? @Mieks, jou ovutest ziet er wel netjes uit hoor Ik zou vandaag klussen en de dagen erna hihi @Wennie, en en en ? Hoe reageerde hij?
Zo heb eindelijk weer even tijd voor jullie. Vreselijk drukke dag op het werk achter de rug en toen ik thuis was stonden mijn 3 zussen alweer op de stoep. Die kwamen eten en vanavond slapen. Ze zijn nu naar het backstreetboys/New kids on the block concert in Ahoy. @krissie: ja is weer eens wat anders he. Zwanger op stap/koninginnedag. Eventje wat zwaarder. En ik beleef de niet nuchtere mensen nu ook anders. Tis toch minder gezellig @lonneke: leuk dat je goed hebt kunnen scoren op de vrijmarkt. Hier niets gekocht. Was veel te druk. Dan heb ik er altijd al geen zin meer in. Had onwijze trek in een milkshake maar een megamega rij dus heb maar overgeslagen. Fijn dat je weer goedgekeurd ben door de VK. @ansje: jij dus ook goed geslaagd op de vrijmarkt. @yasmin: ow spannend bijna de 3d/4d echo. laat je het wel op dvd zetten? @sjasje: wat moeilijke heb een bikini zoeken als je zwanger ben. Ik heb bij Gwenn toen ook een hele dure gekocht in een speciaalzaak maar draag hem nu ook nog steeds. Als Gwenn haar kamer klaar is maak ik zeker foto's voor jullie. @mieks: zeebenen haha. Hoop dat vriendlief goede zwemmers heeft overgehouden aan het boottochtje. Ze hebben alvast een beetje kunnen oefenen. Denk dat ie morgen knalpostief is die ovutest. Wel fijn dat je cyclus weer de normale kant op gaat @pinda: wat een super goed nieuws zeg!!! Gefeliciteerd. En nu maar hopen dat het een plakbeeb is en je over 8 maanden een wolk van een baby in je armen hebt. @snoopy: nog een weekje geduld. Spannend. @wennie: ben benieuwd hoe je mannetje reageerde @alle zwangeren: dromen jullie ook zo erg. man man wat kan ik dromen zeg. En gewoon alles herinneren. laatst had ik gedroomd dat ik stage liep bij een begrafenisondernemer..... en vannacht dat ik een nieuwe baas kreeg, die vond dat ik te veel praten. Ook heb ik al een keer opa herbergraven. Ben gewoon 's ochtends helemaal brak van het dromen...
Krissie: Dat moet ik nazoeken wanneer dat was (heb 't vast in een of andere zwangerboekje geschreven haha), maar ik geloof rond de 37/38 weken pas..en dat waren echt druppeltjes wat hooguit 1cm vlek in m'n bh veroorzaakte. Op dag 4 na m'n bevalling kreeg ik last van stuwing en begon de boel te lekken als een tierelier Heb geen BV gegeven. MamavanGwenn: Jammer van de milkshake, als je er zo'n zin in hebt. Wat betreft het dromen..op dit moment niet zo'n last van. Maar paar weken geleden had ik dat wel heel erg. Zo écht dromen dat ik me 's morgens ook echt moest afvragen of het nu gedroomd of waargebeurd was. Vervelend gevoel. Pffff...hier zojuist op de weegschaal gaan staan +9kg...Leek zo goed te gaan, maar nu schrok ik toch wel ff!
@Sjasje, succes met zoeken naar een bikini.. ik pas niks meer.. Heb er vandaag een gevonden.. ( heb normaal een maat s of m.. Heb nu boventopje die te strikken is gevonden van maat xl anders passen mijn borsten er niet in Zit namelijk op een 75 F Jeetje... Gewone cup pasde ik dus ook niet meer
Heey, Lennyt: hier is alles goed. Probeer rustig te wachten tot na 8 mei. Haha hier druk aant tempen en hopen dat hij hoog blijft en dan pas na 8 mei testen.
@Pinda: gefeliciteerd, hopelijk gaat alles goed nu. @Snoopy: fijn dat de temp hoog blijft, laat het zo blijven @Mamavangwenn: ik was vroeger ook fan van de backstreet boys...hihi...maar wist nu niet eens dat ze kwamen eigenlijk. @Lonneke: 9 kg erbij, hoeveel was het bij de 1e?