Krissie: Sjasje had er al ene gevonden Ik moet ook nog op zoek. Heb normaal 75E, nu knalt de boel er ook uit..zat de vorige zw.schap op G:S Mineraal: Op deze termijn geloof ik 15 kg ofzo. Ben in totaal 1e zwangerschap 30 kg aangekomen. Dus t.o.v. vorige zwangerschap valt het nog mee, maar ben zo bang om weer 30 kg aan te komen!
@wennie: Spannend zeg! Ben benieuwd hoe je vriend reageert! @pinda: Wat een goed nieuws!!!! Gefeliciteerd!!! @mieks: Je ovulatietest kleurt al mooi donker! Volgens mij gaat het niet lang meer duren! @mamavangwenn: Jeetje wat een nare droom. Hier helaas ook last van vervelende dromen. Jij had geen zin om met je zussen mee te gaan naar de backstreetboys/new kids on the block? Ik had vroeger heel wat hitkrant en break-out posters van de BSB aan de muur hangen. @yasmin: Ik wil ook weer een 3d/4d echo laten maken. Vorige keer hebben we het met 27 weken laten doen. De echo liet niets aan de verbeelding over. Zie foto onder (haal ik later wel weer weg) @snoopy: De duimen draaien weer! @sasje: Fijn dat je geslaagd bent voor een nieuwe bikini! Mijn bikini van vorig jaar paste helaas niet meer. Het was toen al een ramp om een goede passende bikini te vinden! Ik nog een oude liggen die nog net paste. Voelde me er niet echt happy in, maar voor die paar keer ga ik geen nieuwe aanschaffen. Mag je in Arcen met een kindje zwemmen? R. zou het heerlijk vinden, het warme water. In nijmegen mag het niet... @all: Vandaag geslaagd voor het eerste pakje van onze tweede spruit. Een stoer pakje van Feetje! We hebben alles al, behalve een naam. Ik begin er nu toch wel stress van te krijgen... Mamavangwenn, nogmaals bedankt voor het meedenken! Morgen naar de gynaecoloog. Manlief kan niet mee, dus moet ik alleen met R. Zit er wel een beetje tegenop. Hopelijk werkt ons menneke morgen een beetje mee en blijft hij netjes in de buggy zitten. Moeten de wachttijden niet zo lang zijn als vorige keer... Morgen komt een goede vriendin gezellig lunchen. Een andere vriendin komt 's avonds bijkletsen en eet ook mee. Heb er zin in!
@bsb: hier ook wel fan van en ben in 2009 ook in ahoy bij ze geweest maar het is nu een combiconcert met de New Kids on the block. En daar heb ik dus helemaal niks mee. Show duurt 2,5 uur in totaal en dan heb je dus maar ruim een uur de BSB. En de kaartjes kon je wel gewoon ff 80 euro voor neerleggen. Vind ik zonde van het geld aangezien ik de helft maar leuk vind. @lonneke: ik zit nu ook al aan de 10 kilo. Bij Gwenn zat ik nog maar aan de 7 kilo rond dit termijn. Maar heb bij deze zwangerschap ook honger als een paard. Eet alles wat los en vast zit. Ach na de zwangerschap zien we wel weer. @ansje: hoop dat jullie er echt nog uit gaan komen met de naam. Maar je hebt wel een zeer moeilijke man hoor. En gewoon die ene naam doordrammen.
@mamvangewenn: Ik zou er ook geen 80 euro voor over hebben hoor. Manlief is eigenlijk heel makkelijk en meegaand. Vorige zwangerschap vond hij de naam R. ook niets. Ik heb toen gezegd dat hij met wat beters moest komen. Dit gebeurde niet en na een tijdje vond hij het toch ook een hele leuke naam! Hoop stiekem dat het deze keer weer zo gaat, alhoewel hij nu dus wel een naam verzonnen heeft. Wat mij betreft gaat die het dus niet worden! Ik moet toegeven dat ik zelf ook wel heel moeilijk en veeleisend ben. Ik kan moeilijk keuzes maken en heb tot heden nog niet het wauw-gevoel gehad bij een naam. @lonneke: Ik moet morgen naar de gyn. Ik hou mijn hart vast voor het weegmoment. Ik heb net als mamavangwenn vreselijk veel honger. Helaas heb ik vooral trek in ongezonde dingen...
Ik zit nu rond de 7 a 8 kilo aangekomen is dat netjes?? Mooie foto ansje!! Ik weet niet of ik het ga laten doen.. Ik denk het niet.. want dan is er toch nog iets een verrassing haha!
Ansje: Wat een gelijkenis zeg! Hier de 1e zw.schap ook 3d/4d echo laten doen, erg leuk, maar laten het deze keer niet nog eens doen. Sinds de geboorte van onze dochter hebben we nog geen ene keer naar de dvd gekeken. Jammer voor zoonlief, maar om nu weer 100 euro uit te geven aan iets waar we zo 1,2,3 niets mee doen..Wel laten we deze keer weer een zwangerschapsfotoshoot doen. En wat betreft honger..hier vooral trek in vanalles en nog wat, vooral chocolade doet het goed! Ben je bij R. in de zw.schap veel aangekomen? Krissie: Als ik zie wat je aangekomen bent valt het nog mee hoor. Ik moet zelf ook maar relativeren...zien we na de bevalling wel weer hoe we het d'r af gaan krijgen! Komt vast goed.. MamavanGwenn: 80 euro, wat een geld. Hier ook een BSB fan, althans vroeger Waren je zusjes laat terug of viel dat mee? Hier vandaag de benedenverdieping poetsen (gisteren bovenverdieping s'avonds met manlief nog gedaan, zolder had ik 's ochtends gedaan) en dan is het huis weer helemaal schoon. Heerlijk! Vanavond bezoek van collega's.
Goeiemorgen. Hoorde net dat een vriendin aan het bevallen is! Vind het super spannend voor ze, het is hun eerste kindje. Ze was vorige week al uitgerekend en is nu in het ziekenhuis omdat het allemaal nog niet zo wil opschieten. Hier net een ovutest er tegen aan gegooid, hij lijkt toch echt lichter als gister Omdat mijn temp niet de hoogte is ingeschoten zal ik dus niet de knaller net gemist hebben. Manlief moet vanacht op de kazerne blijven voor een oefening dus klussen wordt niks vandaag. Dus maar goed dat ik niet nu de knaller heb @ Mamavangwenn, dromen doe ik al fanatiek zonder zwangerschap @ Ansje, mooie foto! Succes bij de gyn, hopelijk verloopt dat allemaal soepel met R. erbij En wat leuk, het eerste pakje voor de kleine.. krijgen we nog een foto te zien ervan?
Ansje nu ik die echo foto zo zie heb ik er nog meer zin in! Het wordt ook op dvd gezet ja. Succes bij de gyn! Gewicht: ik ben tot nu toe 7/8 kilo aangekomen maar kom wel steeds dichter bij de 100 kg Bikini: ik heb een tankini kunnen scoren bij hunkemoller! Voel me niet prettig in bikini door m'n litteken. Ik zat voor de zwangerschap al op 85G en ze zijn gelukkig nog niet gegroeid. Mieks: wat spannend voor je vriendin!! Wordt binnenkort dan weer kraamvisite voor je. Dat je temp niet meteen omhoog schiet zegt niet zo veel. Bij mij ging het geleidelijk omhoog. Snoopy: je kaartje ziet er goed uit! Bij jou is wel duidelijk te zien wanneer je eisprong geweest is. Lennyt: je zit dan nu op het wachtbankje? Vanochtend naar de huisarts geweest. Blijk last te hebben van m'n SI gewricht. Heb oefeningen meegekregen en als ik er alsnog veel last van blijf houden kan ik alsnog naar de fysio. Moet wel zeggen nu ik gisteren weer aan het werk ben geweest de pijn wel minder werd. Dus bewegen helpt toch wel weer ook al kost het wat moeite.
Het meiden, mou het was een echte mannen reactie Oh, wat grappig....en daarna ging hij de vaatwasser uitruimen. Haha. Ik dacht laat het maar even bezinken, maar baalde wel een beetje van binnen. Maar later aan tafel zei hij, oh daarom ben je zo moe, en doen je borsten zo zeer.haha ja waarschijnlijk wel. Toen moest ik snel gaan werken en bij thuiskomst was het: Heylen moeders, lekker gewerkt. Kijk je nu wel voort uit.haha zo lief, het was duidelijk doorgedrongen en hij was helemaal blij en bezorgd. Net ook weer gewerkt...ben echt kapot, maar bijna hele nacht niet geslapen door alle vragen die in je opkomen en alle emoties. Haha....
Heb trouwens op internet uitgerekend wanneer ik dan uitgerekend zou zijn...die gaf 31dec aan met me meest vruchtbare dag op 10april. Dus verder wachten we het maar af. Morgen eind van de middag naar de ha. Ben benieuwd wat die te vertellen heeft
Heey, Wennie echt een mannen reactie, maar wel lief. Vooral als hij dan ook gaat snappen waarom je soms zo moe bent. Succ6 morgen bij de ha. hopelijk kan die een aantal vragen voor je beantwoorden zodat je zelf weer wat meer rust krijgt.
@Wennie: GEFELICITEERD!!!!! @Pinda: fijn dat je zo snel weer zwanger bent hoop dat alles goed gaat en je een prachtige kindje krijgt! @spannend, ploffende eitjes en volle wachtbankjes! @Ansje, mooie foto! (stomme vraag maar hoe kun je foto's weer weghalen?) @rest, Zwaai!! ga snel tussen de buien door mn felicitas babybox halen!
Tjee wat word er veel geschreven.... pfff Lees wel mee maar kan niet meer terug reageren op alles. @wennie, haha leuk joh! Succes morgen bij de ha. @lenny, snoopy en mineraal -> wordt het afwachten of vroeg testen? Iemand al een voorgevoel? @mamavangwenn, ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje ook heftige dromen gehad en normaal gesproken maar sporadisch, dus bij was het idd ook een zwangerschapskwaaltje. @sjasje, aha de felicitas box , vlgs mij is dat één van de betere boxen als ik me nog kan herinneren. Leuk hè, al die cadeautjes . @all, ga snel verder, ben aan het werk.... (althans dat word verwacht ).
Wennie: Hihi wat een mannenreactie. Hij had dus even tijd nodig om het te laten bezinken. Sjasje: Succes met het ophalen van de doos. Benieuwd wat er allemaal in zit! Hier: Zojuist het dorp in geweest. Begint het me toch een partij te regenen...Geen plu bij me en voor dochterlief lag de regenhoes (die echt altijd onderin de wagen ligt) niet onderin de wagen. Gelukkig had ik haar parasolletje bij dus dat er maar boven gezet. Ze was zelf zo wijs om haar beentje naar binnen te trekken en op de beugel voor haar te leggen. Zo kreeg ze geen natten voeten. Ik heb zelf maar even snel een plu bij Kruidvat gekocht. Verder bij lingeriezaak geweest voor een bikini. Wat een DRAMA! Heb zowat alle bikini's aangehad..... Ga zaterdag maar even snel de stad in, maar zie de bui al hangen Zag dat ze bij Hunkemoller in ieder geval grote cupmaten hebben, dus daar maar eens heen dan..
Jaa, mn vriendin is bevallen van een dochtertje! Ben helemaal blij voor ze! @ Yasmin, jij had je tempkaartje bij je fotos staan toch? Zal zo eens even kijken.. Voorgaande tempkaartjes waren heel duidelijk, hij ging altijd minimaal 0,3 de lucht in en de dagen erna werd ie nog hoger.. Ik blijf gewoon door testen en tempen. @ Wennie, zo te lezen moest hij het echt even laten bezinken dus Succes morgen bij de HA. @ Sjasje, ben benieuwd wat er allemaal in die box zit.. je hebt er zoveel die je aan kan vragen. Hoor dat de meeste wat tegen vallen, maar alles wat je gratis krijgt is leuk mee genomen toch? @ Lonneke, hier schijnt nog volop de zon. Had een mail gehad dat de hunkemoller leuke tankini's heeft met grotere cupmaten. Misschien daar kans op slagen?
Heey, Sasje: suc6 met het ophalen van de box. Jammer dat je het tussen de buien door moet doen. Hier net heerlijk in de zon gezetten.. hmmm.... Ga zo maar weer eens verder bruinen . Vanmorgen druk geweest voor de opleiding pff. wat is het laatste stukje toch altijd vervelend. Maar gelukkig nog 1 lesdag en de presentatie en dan is het klaar YES. Dan kan de vlag naar buiten
Allemaal een zonnetje zo te lezen, hier komt inmiddels de zon ook weer door en is het opgehouden met regenen. Mieks: Ik ga zaterdag zeker even bij Hunkemoller kijken. Zag zojuist op de site al dat ze bikini's hebben die aan m'n eisen voldoen Gefeliciteerd met je vriendin! Vriendin die dichtbij je staat? Ga je vandaag nog kijken bij het kleine meisje? Snoopy: Nog even doorbijten en je bent er vanaf! Succes!
@mieks: spannend hoor! Hopelijk gaat de bevalling voorspoedig en heeft ze snel de kleine in haar armen! @wennie: Een echte mannenreactie! Volgens mij hebben mannen inderdaad even de tijd nodig om alles te laten bezinken! Wel lief dat hij nu al zo bezorgd is! Natuurlijk is het voor jou concreter als voor je mannetje. Straks als ze de echo zien, hartje horen en de baby zelf kunnen voelen wordt het nog echter! Lekker genieten van de zwangerschap saampjes! @Yasmin: De foto is inderdaad mooi! De manier waarop de foto gemaakt is was alles behalve fijn. Ik had een voorliggende placenta en ook een dikke huid (lees speklaag). Ons mannetje lag niet goed en hij kreeg het niet in beeld. Uiteindelijk moest ik ondersteboven hangen. Terwijl manlief mij vasthield heeft de echoscopist nog wat mooie plaatjes kunnen schieten. De dvd is verder ronduit slecht en je hoort de echoscopist echt heel gefrustreerd commentaar geven tijdens zijn zoektocht. Achteraf had hij mij aan moeten bieden de echo op een ander tijdtip nogmaals te proberen ipv mij op mijn kop te laten hangen. Ik had daarna ook echt buikpijn. Ik ga deze keer naar een ander bureau. Fijn dat je van de huisarts oefeningen gekregen hebt. Blijven bewegen is belangrijk, maar let goed op jezelf! Hier vaak aan het einde van de dag pijn. Dan heb ik toch teveel hooi op de vork genomen. @sasje: Leuk he, al die cadeautjes! De doos van de babydump was ook echt leuk. ! Er zat o.a. een zwitsel opbergdoos in voor luierdoekjes, een knuffel, een rompertje, tuitbekertjes en babylepeltjes. Dus mocht je nog een keer in de buurt zijn, zorg dat je de bon print en meeneemt. @lonneke: Hopelijk slaag je nog voor een bikini! Hier dus ook een grote cupmaat. Ook bh's zijn een ramp. Bij de speciaalzaken zijn de leuke setjes vaak al weg in mei. Hunkermuler heeft inderdaad ook grotere maten, maar persoonlijk vind ik de pasvorm minder. Voor mij zijn die niet stevig genoeg. Met hoeveel weken ga je een fotoshoot laten doen? Wil je alleen foto's van jezelf en je buik of samen met je gezinnetje? @all: vanmorgen bij de gynaecoloog geweest. Helaas nog ruim 40 minuten in de wachtkamer moeten wachten. Eenmaal aan de beurt, had R. ineens veel praatjes. Hij probeerde echt de aandacht van de dokter te trekken. Verder bleef hij wel netjes in de buggy zitten, dus dat viel mee. Mijn baarmoeder staat uitzonderlijk hoog. Dat heeft volgens de gynaecoloog niets te betekenen. Hij had nog even een korte echo gemaakt. Het hoofdje lag boven en de beentje beneden. Weer een mooi kloppend hartje gezien! Ik heb meteen even suiker en mijn hb laten prikken. Over 3 weken moet ik terug en krijg ik eerst een groeiecho. Manlief kan dan gelukkig wel vrij pakken.
@Mieks: Lees dat ze al bevallen is! Gefeliciteerd met je vriendin! @lonneke: Hier vanmorgen zon. Vanmiddag kwam het met bakken uit de lucht! Nu is het grijs...