de vorige keer dat ik er was, had ik al kramp omdat ik ongesteld moest gaan worden, alleen zette het nog niet door. De gyn kan op dat moment nog helemaal niks zien, dus daar wordt je dan niet wijzer van
@mineraal, spannend joh, klinkt goed . Ben heel benieuwd, wanneer wil je testen? Succes in ieder geval.
@emjee: vreselijk dat wachtbankje..ik denk dat ik zaterdag of zondag test..ik weet ook niet precies hoelang mijn cyclus is, het wisselt altijd een beetje.
@Mineraal: spannend hoor, duim voor een mooie dubbele roze streep zondag! @ego: gisteren gebeld door mn schoonzus, ze willen de babykamer eigelijk toch niet wegdoen. ze hebben plannen om te migreren naar australie en willen zo kosten besparen omdat ze dan niks hoeven aan te schaffen daar qua meubels. snap het wel maar baal toch enorm!! Gaan dit weekend naar babydump alsnog kamertjes kijken. denken nu aan interbaby chicago... (we zouden zoiets krijgen maar dan met mooi houtkleur ipv grijs) bah bah bah wat vervelend allemaal.
Heey, Mineraal: Spannend, hopelijk brengt het weekend wat mooi roze met zich mee... Sasje: wat balen zeg, ga je er vanuit dat je een babykamertje hebt en dan kun je als nog alles gaan kopen.... Fijne dag allemaal
@mineraal: jeetje ben nu al helemaal zenuwachtig voor je... Mijn duimen draaien overuren. @sjasje: jeetje wat balen zeg dat je het kamertje nu niet krijgt. En nu nog zelf opzoek moet. Wilde je speciaal een houtenkleur kamertje? Het is jammer dat ze de kamer van Gwenn niet meer verkopen maar dat is een mooie lichte houtkleur. Ik vind dit kamertje heel mooi. Tis dat ik al een kamertje heb.... Bordeaux | TWF | Baby-Dump @all: hier gister de film zitten kijken: the boy with the striped pajamas. Was er helemaal van onder de indruk. Had verwacht dat ik er vannacht wel weer mee bezig zou zijn maar gelukkig niet. We hebben een goede nacht geslapen. Nu zijn de boodschappen alweer in huis, gasten zijn glasvezelkastje aan het aanleggen en ga me straks maar eens storten op de huishoudelijke taken....
Goeiemorgen, Ovutest was weer hetzelfde als gisteren. Van klussen kwam gisteren niks meer, vriendlief had de hele nacht door moeten werken dus was doodop. Vanmorgen maar even ingehaald dus Nu nog wachten op de knaltest/positieve test. @ Mineraal, spannend meid! Ik ben erg benieuwd en hoop dat ie voor jou nou ook eens positief is @ Sjasje, wat jammer van de babykamer. Misschien eens op marktplaats kijken of daar wat leuks tussen staat? @ All, fijne dag allemaal. Hier komt zo een vriendin, vanavond een paar vrienden en morgen gaan we naar het bevrijdings festival. Ofwel weer drukke dagen..
@mieks: veel plezier vandaag met al je bezoek! Heb idd op mp gekeken. maar een paar leuke kamertjes gezien. Maar qua prijs scheelt t soms niet veel met nieuw. de kamer die wij wilde stond niet op mp (niet met kast alleen bedje/commode1x) dus vrolijk verder zoeken. Babydump is natuurlijk geen straf @mamavangwenn: die van twf is ook erg mooi! we hebben de box van twf. Voor de bbkamer we vinden strak wit met hout een mooie combinatie. (vriend was altijd van strak en ik van hout, samen best mooi!) hebben zo ook n buffetkast op t oog (als we ooit de lotterij winnen of zo... hahaha) @weekend/bevrijdingsfestival: nog leuke plannen? @vraagje: heb nu al 2 dagen last van mn buik, steekjes/ trekken e.d. is dit bandenpijn?
Mieks: Veel plezier in je drukke weekend! Sjasje: Jammer van de babykamer, maar je hebt nog tijd en wie weet kom je een dezer dagen wat tegen op MP. Even iedere dag kijken. Voor ons dochtertje destijds ook via MP gekocht, white wash kamertje. Nu gaan we voor een nieuwe kamer voor dochterlief, gewoon bij Ikea. Weekend: Hier ook vrij druk. Morgen even naar de stad en in de namiddag/avond een verjaardag. Zondag naar een vrijmarkt hier in de buurt.
Hey girls! Tijdje geleden he! Hier nu precies 10 weken en 5 dagen zwanger, afgelopen woensdag 2e echo gehad, check mijn fotoalbum (wat een lange benen!), vandaag een intakegesprek gehad, uitslagen van mijn bloed waren perfect, evenals mijn bloeddruk. Voel me nog steeds top hoor!! Hongerig, dat wel. Mijn buik begint te groeien! Woensdag 16 mei weer een echo!
@Sasje: jammer van het kamertje, zelf zoeken is ook leuk natuurlijk. @Mamavangwenn: heb de film ook gezien en was er ook van onder de indruk, heb laatst nog het boek suskind in 1 dag uitgelezen, gaat ook over de oorlog. @bevrijdingsdag: wij gaan ook naar een festival als het mooi weer is, als het regent gaan we dus niet @Mieks: lijkt het nu of duurt het lang voordat hij positief wordt, hoeveel testen heb je al gedaan nu?
@mieks en al een positief ei ? hihi @wannebemum hoest met jou verder voel je je goed ?? @sasje lijkt me dat dat bandepijn is kan het mis hebben hoor @mamavangwenn vind het echt een kei gaaf kamertje hoor leuke kleur ook @lonneke hoe voel jij je meis ?? @snoopy duim nog steeds voor je @mineraal wanneer ga je testen meid spannenddd
voor de eerste keer vandaag wat gevoelig (O) (O) temp blijft vooralsnog lekker hoog maar ja ga er nie van uit kan het altijd meevallen achteraf
Hey meiden, Hier ben ik langzaam weer een beetje aan het bekomen van de schrik hihi. Gisteren naar de HA geweest en 23 mei heb ik de eerste echo bij de VK. Spannend!!! Heb er nu al helemaal zin in. Ben verder echt ontzettend moe en heb zere (0)(0) Dat waren voor mij ook de kenmerken dat ik dacht...deze keer niet langer wachten, maar testen!!! Ik hoop echt zo meiden dat jullie mij snel mogen volgen, want was bang dat ik alleen achter bleef en nu laat ik jullie in de steek :'( Kom er aub snel bij!!!!!!!!!!!!!
@miniraal: Spannend! Zou echt super zijn als je dit weekend een positieve test hebt. Ik ga duimen. @Sasje: Jeetje wat balen! Succes met de zoektocht naar de juiste kamer! Ik kwam deze site ooit tegen. Ken het bedrijf in Eindhoven verder niet, maar misschien staat er iets tussen. outletbabykamer.nl @Mamavangwenn: Die film had ik vorig jaar gezien. Maakte ook heel veel indruk op mij! Wij hebben voor R. Bretange (twf) van de babydump. Helaas niet meer te krijgen, maar wel dezelfde stijl en kleur als bordeaux. Het juniorbed en de speelgoedkist passen straks perfect ook bij deze kamer. @Mieks:Veel plezier vanavond en morgen! Hopelijk springt je ei ook nog dit wekend! @wannebemum: Wat een mooie duidelijke echo!!!! @all: Vandaag flink in de tuin bezig geweest. We hebben nu kunstgras. Nooit meer maaien en altijd groen! We hebben vorige maand al een speelhuisje, klimrots, glijbaan en zandbak voor R. gekocht. Kan hij zich deze zomer uitleven in de tuin. Hoogzwanger op vakantie zien we niet zitten. Vandaag ook meteen even de tegels afgespoten en de veranda opgeruimd (alleen dak nog afspruiten). Helaas zitten er nu megaveel slakken in onze planten. Staat alles eindelijk mooi in bloei, veranderd de boel in een gatenkaas. Ga morgen biologisch afbreekbare korrels halen die de slakken verjagen. Hopelijk helpt het. Morgen overdag heb ik geen plannen. Het schijnt slecht weer te worden, dus helaas ook geen tuinplezier... Morgenavond naar een verjaardag. Fijn weekend allemaal!!!
Heey, Wannebemum: fijn dat alles goed gaat. Wennie: Fijn dat alles goed gaat. Ik hoop ook dat er meer jou zullen volgen. Ik hoop zelf dat ik er ook snel onder sta. Bevrijdinsfestival: ik doe er niks aan. Straks even samen met manlief alles opruimen en hij heeft vanavond bij ons thuis een bbq in de tent, dus ik ga lkkr naar een vriendin toe. En dan hopen dat ik vanavond kan slapen met die herie van hun, want ik mag morgen weer lkkr werken. Ff hier elke ochtend op tijd wakker, dit is echt niet iets voor mij maar goed. Ben namelijk een grote slaap kop maar sinds een poosje begint dat sterk te veranderen. Fijne dag allemaal
Goedemorgen, hier een blij vrouw. Vandaag is altijd mijn beurt om eruit te gaan met Gwenn. En Gwenn werd om 06.10 uur wakker en toen heb ik haar tussen ons in gelegd en werden we pas om 08.40 uur wakker. Wat een weelde zeg. Zeker omdat we gisteravond visite hadden van vrienden en er laat in lagen. @sjasje: gelukkig zijn er genoeg kamers in jullie smaak te vinden. Veel succes met kijken vandaag. En volgens mij is het bandenpijn of een groeiende baarmoeder. @mieks: veel plezier dit weekend @lonneke: jij ook met je drukke weekend @wannabemum: gefeliciteerd met de goede echo's. En heerlijk dat je je zo goed voelt. @mineraal: ik hou heel erg veel van dat soort films. Maar ze liggen nu tijdens mijn zwangerschap erg zwaar op de maag omdat ik zo droom. Hoop dat het droog blijft voor het festival. Zal wel koud zijn wat ik begreep van het weerbericht. @wennie: nog steeds een gelukkig vrouw dus. Hier ook veel last gehad van de (.)(.) in het begin. En over minder dan 3 weken al een echo. Nou lekker naar toe leven. Zal de datum goed onthouden want bij ons word dan de vloerbedekking gelegd. @ansje: die R. treft het maar met zijn nieuwe tuin. Wat zal hij zich vermaken deze zomer. Nog gekeken op de website? @all: hier dit weekend niet zoveel plannen. Misschien vanmiddag met Gwenn naar de voetbal. De derby staat op het programma. En morgen natuurlijk mijn favo ploegje kijken.
Hallo dames, daar zijn we weer..... @sjasje, dat is niet leuk van het kamertje, maar je bent er wel vroeg bij dus gelukkig nog tijd op een andere uit te zoeken. Succes iig. @mieks, (mss heb ik er toch overheen gelezen, maar) al een betere streep gehad voor je ei? Maaruh iig veel plezier dit weekend . @wennie, destijds bij m'n zoontje wist ik het ook door de zere (.)(.).... Maar wat een ander (weet niet meer wie ) al zei, geniet er maar van want stuwing is nog veel erger hahaha.... @snoopy, wil je niet overmoedig maken, maar vroeg wakker zijn kan een heel goed teken zijn..... . Ben erg benieuwd, spannend!!! @mineraal, al getest???? (niet nieuwsgierig hoor haha) @lennyt, ook bij jou positieve voortekenen.... ! @wannabemum, wow wat een ontzettend gave en duidelijke echo! Leuk zeg @all, hier al twee dagen wat zeurderige buikpijn ..... Wil nu eigenlijk zo lang mogelijk wachten met testen dus ook niet te vroeg, maar ja vind het wachten ook niks . Vanmiddag een bbq feestje, tjee heb het hier in de huiskamer al koud, pffff. Maar wel lekker natuurlijk