Hey, mamavangwenn: fijn dat Gwen zo lang heeft uit geslapen Emjee: nou ik hoop dat het een goed teken is laat 8 mei maar komen dan heb ik al iets meer zekerheid
@ Sjasje, ik hoop dat jullie een kamertje kunnen vinden wat helemaal naar jullie zin is dan @ Wannabemum, mooie echo foto! Fijn dat alles goed gaat. @ Mineraal, hij wil idd nog niet positief worden Ben vanaf dinsdag al aant testen. @ Wennie, leuk vooruitzicht naar de eerste echo! Steek ons maar aan, strooi maar genoeg hcg en dan volgen we jou hopelijk snel @ Ansje, ideaal lijkt me dat kunstgras en zo te lezen kan R. zich dus lekker uitleven straks. Succes met de jacht op de slakken @ Mamavangwenn, dus toch nog een beetje uit kunnen slapen. Lekker he?! @ testers, iemand al een test gewaagd? @ mn ei... het lijkt er op dat ie weer kwijt is :x Zal zo een foto mee posten.. voor de vmk kwam hij tussen dag 16 en 18 maar nu zelfs nog niet eens een positieve ovulatie test. Hopelijk wordt het niet weer zo'n lange ronde. Hoorde trouwens net dat we niet naar het bevrijdings festival gaan, kan er niet mee zitten want had er ook geen zin in Baal er gewoon vandaag een beetje van dat de zwangeren om mij heen als paddestoelen uit de grond schieten en het hier niet eens lukt om een ei te laten springen..
@ mieks, Ik had telkens de zelfde soort testen als jij nu hebt... Ik heb toen 1x cb ovutesten gekocht, en toen kon ik meteen mijn ei heel duidelijk spotten. Die ene keer was het dus bij ons ook raak. Keren ervoor ook iedere keer met die van zwanger en kids, en telkens wat onduidelijkheid. Misschien een idee dat je met andere ovutesten test?? Weet niet of dat helpt, maar zou kunnen natuurlijk! Ik hoop het zo voor je meis....!!! Fijne dag allemaal
Nou, voor de vmk had ik altijd knallers.. dus heb het idee dat het dan niet aan de testen ligt maar aan mijn lijf Ik blijf gewoon nog even door testen in de hoop dat het eigenwijze ei toch nog eens gaat springen
@mamavangwenn: Nog niet gekeken. Gisterenavond en vanmiddag wat aan mijn werk gedaan. Straks naar verjaardag. Hoop morgen nog even de tijd te hebben om met manlief te kijken. @Mieks: Pffff... Ze zien er allemaal hetzelfde uit... Ik heb ook gehad dat ik steeds een streepje bleef plassen. Toen bleek ik dus zwanger te zijn. Testen bleven na mijn ei positief. Denk niet dat je veel aan mijn positief verhaal hebt, jij had de vorige cyclus ook al een lange cyclus en een eitje dat niet wilde springen. Ik hoop echt dat je eitje snel springt en je ook snel een positieve zwangerschapstest in handen hebt. Dikke knuffel voor jou! De onzekerheid en het wachten is echt geen pretje... @wennie: Fijn dat de eerste echo geregeld is! En zere (.)(.) heb ik nog steeds! @testers: Ik ben benieuwd of er al iemand een testje gewaagd heeft. Mijn duimen draaien overuren! Hoop echt dat de lijst met zwangere snel langer wordt! @all: Wat een slecht weer! Helaas voor R. niet meer buiten kunnen spelen. Vanavond naar een verjaardag en morgen op kraamvisite bij een vriendin. Dan is mijn vakantie weer ten einde. Ach over 8 weken vakantie en dan begin (onofficieel) mijn verlof! Fijn weekend! Hier wat plaatjes van R. zijn speelparadijs. Heerlijk tuintje toch?!
Ansje: Zo zeg! Die R. kan goed spelen in jullie tuin zeg, supergaaf! Mieks: Je ovutesten worden er niet duidelijker op. Wat balen, hoop toch echt dat je eitje springt (en bevrucht wordt). Die onzekerheid is echt 1000x niks MamavanGwenn: Fijn dat je hebt kunnen uitslapen, ondanks dat het je op-sta-dag is met Gwenn Helemaal over heen gelezen, de film. Ik heb hem ook gezien, alleen niet donderdag. Vind het een prachtige film en al behoorlijk traantje moeten wegpinken toen ik niet zwanger was...dus durfde het nu niet aan. Haha! Snoopy: Spannend hoor..snel naar 8 mei! Hier: Zojuist terug van een verjaardag. Erg gezellig, maar ook druk en warm. Ben dus behoorlijk moe. Nu toch eventjes een avondje niks. Had gehoopt langer te kunnen blijven op 't feestje, maar goed..toch even luisteren naar m'n lichaam. Morgen naar een vrijmarkt en daarna eten bij m'n ouders. Over dromen trouwens..vannacht hele aparte droom. Ik ging voor een echo naar een echobureau, waar manlief niet bij was. De baby werd er wel even uit m'n buik gehaald, want dan kon ik hem beter zien dan op de echo. :S Erg mooi vond ik het, hij leek precies op m'n dochter en ik zei: "Je bent net 'naam dochter' met grote kijkers, maar dan met een piemelke". Er werd een foto van mij en baby gemaakt, waarbij ik zei: "geen flits, want hij kan nog niet tegen licht." Daarna werd de baby weer 'teruggestopt' en ging ik naar huis. Maar onderweg naar huis kwam ik erachter dat de navelstreng niet was 'aangesloten'. Manlief zei heel droog, dan bel morgenvroeg maar ff..maar ik zei, nee NU moet de navelstreng er weer aan en toen ging ik weer terug..alles kwam goed Gekke droom dus....hoe ik daar nu weer bij kom!
@Mieks: wie weet! ik droomde ook dat ik zwanger was en voilá bleek toen zwanger te zijn! Ik vind je testen er niet slecht uitzien, had t gevoel dat de middelste van de 10uur het donkerste was. misschien een sluipeitje? is hij stiekem wel geweest? @iedereen met bbq's hoop dat jullie droog konden staan/zitten. wat een weer zeg, hier bijna de hele dag regen gehad. @mamavangwenn: lekker uitslapen! heerlijk @Ansje: die outletsite was n goede tip, stonden precies de kamertjes op die wij leuk vinden. @BBkamer: bij babydump gekeken en wel wat leuks gezien. maar vriend vond de kwaliteit minder (vooral voor de prijzen) kon sommige laadjes gewoonn wiebelen in de kastjes. Zijn daarna doorgereden naar een mini-outlet en zijn daar weg gereden met een super kamertje!! heb de hele terug rit zitten grijnzen. Zie foto, dit is m dan!
Sjasje: Superleuk kamertje! Dat is van die site wat Ansje hier had neergezet toch? Meen 't inderdaad daar van te herkennen, had ook gekeken op de site. Verder nog iets gekocht bij babydump?
@ Sjasje, wat een ontzettend leuk kamertje hebben jullie uitgezocht zeg. En met welke kleuren wil je zelf verder werken?? Blij dat je met een dikke vette grijns in de auto zat. Kan ik me indenken!!
@ Ansje, wat een super gave tuin zo! Daar kan R. heerlijk in spelen zeg. Nu nog een beetje mooi weer Nee, de onzekerheid is niet leuk idd. Het is maar goed dat ik temp, en zo een beetje in de gate kan houden of dat ei werkelijk gesprongen is. Daaraan weet ik dus dat die testen niet zo donker zijn omdat ik zwanger ben, dat eitje is gewoon nog niet gesprongen . Je kan maar beter op het wachtbankje zitten, dan weet je in elk geval dat je zo'n 14 dagen later of ongesteld wordt of zwanger bent... Hier ook de vakantie weer ten einde (voor mij in elk geval). Maandag weer werken, de kids hebben hier nog een week vakantie dus dat is aankomende week allebei de kindjes thuis. Eens zien of het lekker weer wordt en we nog wat leuks kunnen doen. Gaan bij jullie de kids volgende week weer naar school? @ Lonneke, zo dat is een fanatieke droom geweest, fijn dat alles nog goed gekomen is Dat is leuker wakker worden hihi. @ Sjasje, erg leuk kamertje! Kan me voorstellen dat die big smile niet meer weg gaat Eitje kan niet stiekem geweest zijn, dan had mijn temp echt hoger moeten zijn (ben dus erg blij dat ik temp!). We wachten maar gewoon af... Misschien moet ik een beetje springen, of op zn kop gaan hangen ofzo @ All, hier net met mn nieuwe fotocamera op de snelweg gaan experimenteren (vanaf een fietsbrug). Leuke plaatjes geschoten Beetje aan het experimenteren met sluitertijd, diafragma's en ISO waardes en al die dingen Heerlijk zo'n dagje verder niks doen.. Morgen ook vrij weinig op de planning, ik hou dr van
@all gister druk gewerkt zag een aantal hele leuke kamertjes voorbij komen hihi erg leuk ga ff een beetje algemeen reageren moet van alles doen vandaag qua huishoudelijke taken alles goed met de dames en zwangere dames? hier verder veel last van krampen (O) (O) doen best wel zeer vandaag en de temp blijft aardig hoog maar ga er niet vanuit kan het altijd meevallen we zien wel
LennyT: Hoe is je temp nu dan? Succes met je huishoudelijke taken! Mieks: Ik had je foto al gezien op FB. Gaaf hoor. Ik heb er geen geduld voor om alles uit te vinden hoe iets werkt..dus knap van je hihi Geniet van je rustig dagje vandaag. Hier zo meteen douchen en dan als dochter weer wakker is van ochtendslaapje gaan we naar de vrijmarkt. Hoop nog wat leuk speelgoed te kunnen 'scoren'. Gisteren gelukkig geslaagd voor een bikini. Was een drama. Bij Hunkemoller een leuke, degelijk bikini gevonden, maar omtrek viel erg klein uit ten op zichte van normaal. Dus moest nog grotere omtrek hebben. Die hadden ze niet meer..gelukkig attendeerde die mevrouw van de winkel me er op dat ze bij V&D ook een Hunkemoller hebben zitten, dus snel daar heen...en gelukkig, daar hadden ze m'n bikini. Poeh wat zijn m'n (.)(.) dik geworden zeg!
LennyT: Zie net je tempkaartje inderdaad. Je banner hier loopt twee dagen voor toch? Dus over 6 dagen zou je in principe kunnen testen. Duurt nog ff..hoop dat je temp zo mooi blijft!
ja inderdaad zal hem ff veranderen dadelijk ja ik hoop het ook vergeleken met me vorige cyclus ziet ie er een hoop veelbelovender uit mja
Goedemiddag allemaal, hier heerlijk uitgeslapen vandaag. huishoudelijke klusjes ook weer gedaan en straks nog even het laatste werk afmaken als Gwenn op bed ligt. @sjasje: wat een gaaf kamertje. Helemaal jullie smaak zie ik. Kan me voorstellen dat je er super blij mee bent @ansje: de tuin is super geworden zeg. Een waar speelparadijs. Ik zou het ook graag willen in mijn tuin maar wij hebben voor ons huis al een complete speeltuin. @emjee: de bbq nog overleefd. Niet weggeregend en bevroren? @mieks: hoop dat het eitje snel gaat springen hoor. Dit is ook niks. Maar denk dat hij er wel aankomt. Zag je foto op FB van de snelweg. Erg mooi. @lonneke: fantastische droom, zou toch wat zijn als ze het echt doen... Hier ben ik deze zwangerschap ook alweer van een cup E naar een cup G gegaan. Heb het gevoel watermeloenen te hebben. Veel plezier op de vrijmarkt! @mineraal: ben benieuwd.... je zou toch vandaag testen? @all: mijn handen jeuken zo erg om de boel eens uit te zoeken voor de nieuwe kleine meid maar moet wachten tot 23 mei. Dan kan ik eindelijk eens alles definitief in gaan richten en Gwenn naar haar nieuwe kamer te verhuizen.
FF lijst weer naar voren gehaald: NOD 08 mei - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7) 08 mei - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6) 08 tot 10 mei - mineraal (30, 1e kindje, ronde 14) 08 tot 10 mei - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 8) 18 mei - mieks (27, 1e kindje, ronde 6) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 26 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) 5 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6)