Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Lennyt, ik zie veel witte bolletjes in je tempkaartje, temp je dus niet op een vast tijdstip?? Want dan heeft tempen niet zo heel veel zin hoor ;)

@ Lonneke, veel plezier op de vrijmarkt. Fijn dat je nog geslaagd bent voor een leuke bikini :D

@ Mamavangwenn, ik hoop ook dat mn eitje snel komt. Test van vandaag was weer gelijk aan de rest ;) Vreemd dat ze bij mij zo donker zijn, terwijl het niet eens heel gevoelige testen zijn.
    Kan me voorstellen dat je wilt gaan inrichten en dergelijk ;) Nog heel even wachten dus.

2. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @ mieks da vind jij maar daar zal ik maar niet op in gaan :) maar goed dat andere er wel positief over zijn en dat ze het spannend vinden

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Dat wil toch helemaal niet zeggen dat ik het niet spannend voor je vind?? Ik geef je alleen de tip om op dezelfde tijdstippen te tempen. Ga voor de grap maar eens op je "normale" tijdstip tempen, en doe het daarna maar eens een uur later. Daar zit echt verschil in!

4. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    snap je punt maar als ik om kwart over 6 of kwart over 7 temp is ie bij mij nog hetzelfde

5. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ook niet altijd daar heb je ook wel gelijk in ben ik ook met je eens

6. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    zie maar de laatste twee op de kaart de een is 7.15 uur en de andere 8.15

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik kan jouw tijden niet zien, die zie je alleen zelf. Alleen als je normale temp tijd kwart over 6 is, en je tempt vandaag om kwart over 8 zit daar dus 2 uur tussen..
    Ik ga er niet over in discussie, je moet het helemaal zelf weten. Je vroeg zelf nog tips vorige maand wat betreft tempen, maar om een goed beeld te krijgen weet je dus dat je beter dezelfde tijden kan aan houden.

8. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mieks sorry ben gewoon wat geirriteerd vandaag alles wat er verkeerd gezegd wordt valt ook verkeerd

9. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mineraal, we horen niks, goed nieuws???? Begin maar een klein beetje nieuwsgierig te worden hihi.... :D

@mieks, balen joh van je ei, tjee waar blijft hij/zij toch.... pfff :(
    Hoop echt dat ie snel komt want dit is niks!

@lennyt, ben zelf niet van het tempen, maar weet idd wel dat het erg belangrijk is om te tempen op hetzelfde tijdstip....
    Ennuh die prikkelbaarheid is mss wel een goed teken ;) ....

@snoopy, hoe ist met jou?

@all,
    Vanmiddag huisje gepoetst (jaja op zondag, onze poets is op vakantie... :() en daarna de tuin mooi gemaakt met bloemetjes in de potten. Tis weer kleurrijk, vrolijk, nu de zon nog!

Verder hier een beetje wisselend gevoelens....
    Heb veel strakke spanning in mijn buik. Kan me niet voorstellen dat dat al de baarmoeder is die je voelt, dus denk meer aan de ongi. En verder ook geen kwaaltjes, dus beetje hard hoofd erin :(.
    De tijd zal het leren, ik wacht nog even "rustig" af!

10. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

hier zakt de temp (zie temp kaartje) dus verwacht er niet veel van. Jammer...... En afwachten of mijn gevoel juist is.

Ansje: je hebt een leuke speel tuin voor R.

Mieks: wat vervelend en raar dat je ei spoorloos is.

Sasje: wat een mooie en leuke babykamer :D

Lonneke: fijn dat je geslaagd voor een bikini. En ook nog geslaagd voor speelgoed?

Hier net lekker een 1,5 uur gewandeld en nu lkkr op de bank achter de laptop en onder tussen beetje de samenvatting kijken van de voetbal.

Fijne avond :)

11. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    #4491 krissie25, 6 mei 2012
    Laatst bewerkt: 6 mei 2012
    Zo hier spannend!!

Ik was een weekend weg met de familie van mijn vriedn vandaar geen reacties van mij;) hihi..

@wennie, ik had ook alleen ongi gevoel hoor, en zere borsten voor de rest ook niet echt andere kwalen dus.. maak je geen zorgen meid!

@ Mieks, Is je eitje nou wel al gekomen of niet? Las in eerdere berichten dat er enige onzekerheid over is..

@Lennyt, En wanneer ga je testen? Prikkelbaar zijn is misschien een goed teken.. maar weet zeker dat mieks enkel een tip gaf;)

@ Mineraal heb je inmiddels wel getest of niet? Zag dat je dit weekend ging testen maar heb daarna niet een bericht van jou voorbij zien komen geloof ik..

@ sjasje, leuk hoor kamertje ! Heb je veel last van kwaaltjes of niet?

@ mamavangwen, mooie buikfoto @ fb

@ snoopy , hoe is he tmet jou? Mag je ook al bijna testen of was dat alweer geweest?

12. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Snoopy oh lees nu je bericht terwijl ik aan het schrijven was:( :(

@ all, ik ga alweer opweg naar de 25 weken, en oh wat vond ik het spannend alle nichtjes en neefjes en de net paar weken oude neefje van mijn vriend waren er ook allemaal.. Ik dacht steeds.. nog even haha.. maar vond het ook heel spannend, wat een bedrijvig leven was het weekend met al die kids haha

13. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

krissie: lkker een weekend je weg. Waar ben je geweest?

14. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    In oostappen in Belgie (5 min over de grens) Ja was wel lekker een weekendje.. Wel heel vermoeiend eigenlijk..
    Ik merk dus dat ik een stuk moeier weer wordt en ook lopen enzo gaat allemaal minder snel.. Heb ook erg zere kont/onderrug vandaag.. zijn dat je bekken of is dat anders?

15. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mineraal, ik wordt nu ook wel heel nieuwschierig?

@ Emjee, blijft altijd spannend he, die laatste dagen wachten!
    Leuk dat je tuintje weer helemaal opgevrolijkt is met kleur, nu idd de zon nog :D

@ Snoopy, ik zie idd de zakker.. maar je zit nu 11dpo dus ik ben nog positief, hij kan nog omhoog ;) *blaast heel hard temp van snoopy weer hoger*!

@ Krissie, fijn dat je weekend leuk was! Nu dus maar even lekker bijkomen, niet prettig dat je nu last hebt van je rug. Misschien weten de zwangeren waar het van is, ik zou het niet weten ;)
    Eitje is hier nog steeds spoorloos. Ovu testen zijn elke keer net niet positief en temp wil ook nog niet omhoog schieten.

16. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Mieks: ik hoop dat het helpt :D

17. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    hey meiden,
    Wat een drukte is het hier weer zeg ;)
    @ Krissie, altijd lekke he, zo'n weekend weg. Kan me indenken dat je er nu wel moe van bent :) Denk vooral maar lekker aan jezelf meid.

@ Mieks, waar is je ei nou toch?? Ik zal eens kijken of ik hem hier kan vinden. dan stuur ik hem gauw weer terug naar huis!!! hihi...

@ Mineraal, Ik ben benieuwd!! Duimen draaien!!!!

@ Ansje, wauw!! Wat een leuke tuin! Daar kan R vast en zeker super in vooruit. Vandaag goed weer voor geweest toch? Hier iig wel...

@ all, Hier continu het gevoel dat ik ongesteld moet worden. zo irritant. Is dat echt normaal?? Ik lees op internet van wel, maar zwangeren...hadden jullie dat ook?
    verder ben ik alleen heel moe en heb ongelofelijk zere boobs, en helemaal niet misselijk. Vind dit dan weer eng, want las ergens dat je meer kans op een miskraam hebt als je niet misselijk bent. Bah, zijn dit nou bakerpraatjes of hoe zit dat?? Zwangeren, zijn jullie allemaal ook heel misselijk geweest?? Wordt hier gewoon bang van....

18. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Wennie, ik ben helemaal niet misselijk geweest.. en ik had wel zere borsten en al helemaal pijn pijn pijn in mijn onderbuik.. net als ongesteldheid .. en ik had (blijkbaar ook last van obstipatie) heb het zelfs zo erg gehad dat ik gehurkt moest gaan zitten zo zeer deed het.. vaak hielop het dan wel als ik naar de wc was geweest (kreeg uiteindelijk een drankje van de huisarts, waardoor het beter ging) dus maak je niet teveel druk.. het is gewoon heel onzeker gevoel en dat had ik ook.. Was ook geen dag misselijk dus vandaar dat ik ook steeds dacht het zit niet goed

19. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wennie: ik ben beide keren ook niet misselijk geweest.

@krissie: heerlijk weekendje weg. En allemaal neefjes en nichtjes mee.

@emjee: geef de hoop niet op hoor. geen bloed geeft moed. ik had ook geen kwaaltjes.

@snoopy: ik blaas je temp ook heel hard omhoog....

20. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @krissie, bedoelde je toevallig mij in je reactie hierboven? :) Wennie is nl al zwanger hihi....
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook enorme zere borsten maar zelfs dat heb ik nu nog niet.....
    Tis wat Mieks al zegt, het blijft spannend die laatste paar dagen ;)

@snoopy, balen van je temp, maar nog geen hoop verliezen hoor!

@wennie, ik was bij mijn zoontje ook helemaal niet misselijk. Geniet ervan, want dat schijnt echt verschrikkelijk te zien.
    Snap je onzekerheid wel hoor, want alles is nieuw :).

@mamavangwenn, thanks voor je reactie!

@all, fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina