Krissie: Heb gereageerd op je PB. Ik zeg doen! Hier is ons dochtertje naar een tante van me en haar oma vernoemd. (als 2e en 3e naam) Zoontje zal naar opa en overgrootopa vernoemd worden. (als 2e en 3e naam)
@Krissie: ik zou het ook doen, het klinkt altijd mooi als je meerdere namen hebt en het het is eer om vernoemd te zijn als opa/oma.
@mineraal: balen meid! succes vandaag bij de gyn! @Wennie: ik had geen kwaaltjes behalve soms zere (.)(.) af en toe steekjes in de buik (er stiekeme angst voor ongi) maar het hoort er allemaal bij! Wacht maar tot de 1e echo dan wordt tpas echt 'echt' @Lonneke dus goed geslaagt op de markt! hadden jullie een daiperchamp gekocht? wij zijn aan t kijken voor een tommytippe sangenic. Hoorde dat n gewone luieremmer niet zo fijn is..? @de rest: blijf duimen voor mooie posi testen!!
Nou ik ben maar 3 pagina's teruggegaan hoor. Snoopy balen van je temp zeg Krissie lekker weekendje gehad zo te lezen. Hier gaat het lopen ook niet al te vlot meer. Heb soms het gevoel dat ik waggel hahaha. Mieks nog steeds geen eitje? Vond het zelf vervelend als ei laat kwam. In ieder geval proberen te blijven klussen! Wat leuk een bruiloft binnenkort! Ik heb in 2009 voor het eerst een bruiloft meegemaakt (en ook nog eens bruidsmeisje) en was ook nog eens op Aruba. Hopelijk is het tegen die tijd mooi weer. Winnie voor iedereen is het anders! Ik heb nauwelijks last gehad van misselijkheid in het begin. Eigenlijk de hele zwangerschap al. En dat gevoel dat je ongi moet worden had ik beide keren. Ansje zag berichtjes over de tuin dus toch nog ff verder teruggekeken. Idd erg leuk geworden de tuin! Mineraal een witte test is nooit leuk om te zien. Ongi inmiddels doorgezet? Mamavangwenn pffff balen van je nachtrust! Wel een goede deal gemaakt dus. Nu zorgen dat hij er zich aan houdt. Zwem je meerdere keren per week? Dacht de za ochtend ook toch? Krissie ben ook wel benieuwd naar je namen hoor! Heb geen pb gehad
Erg bedankt dames, ik wilde inderdaad zelf maar 1 naam.. maar door de positieve reacties denk ik toch dat we voor mijn vriend's "wil "gaan vernoemen met 1 tweede naam die jullie gezien hebben. Ik zal hem vast heel blij maken vanavond als ik het zeg
@yasmin: ik doe altijd zwangerschapszwemmen op maandagavond. Daarnaast ga ik vaak nog met Gwenn ook zwemmen, dit is vaak vrijdag, zaterdag of zondagochtend. Voorheen deed ik dit altijd 's middags maar nu slaapt Gwenn 's middags. Als straks nummer 2 er is ga ik op woensdagochtend babyzwemmen met haar. Dan zit Gwenn op de peuterspeelzaal. En werp er de vruchten mee af want Gwenn is een grote waterratje. Jumpt zo het diepe in als ik niet oplet..
Aha zit dat zo! Heb in de avond meestal geen energie meer om wat te doen zeg. Wel fijn dat Gwenn er zo van houdt! Wil uiteindelijk ook babyzwemmen. Kan hier vanaf 3 maanden. Zwangerschapszwemmen is hier alleen op za ochtend en tegelijkertijd is er heel de ochtend baby en peuterzwemmen. Zo schattig om te zien.
Krissie: Als je vriend naar het gemeentehuis gaat vult hij in bij voornamen: [naam baby] en [2e naam], bij roepnaam vult hij in [naam baby]. Snappie? Sjasje: Ja, we hebben een diaperchamp gekocht. Daar kun je 'gewone' zakken in doen, dat scheelt..want van die cassettes zijn behoorlijk prijzig. Wij hadden een gewone luieremmer, maar wat een onding..binnen de kortste keren stonk het een uur in de wind. Uiteindelijk namen we telkens de luiers meteen mee naar beneden en gooiden ze in de container..ook niet altijd even handig (vooral in de winter) Hoop dan ook dat die diaperchamp niet gaat stinken Kamertje al stukje opgebouwd las ik op FB? Leuk! Babyzwemmen: Hier ook iedere week babyzwemmen met dochter. Mijn man gaat met haar het water in, zodat hij ook een papamoment heeft. Erg leuk, maar weet nog niet hoe we het gaan doen met nr. 2 er bij...
@Lonneke, ja ik snap het.. hahaha denk dat ik het wel dus duidelijk op een briefje moet gaan zetten voordat er ineens twee namen bij roepnaam staan Ik kreeg een luieremmer van een collega, is wel een hele ouderwetse oude je legt hem boven en dan kieper je hem om de bak in.. Na zie het wel.. heb toch nog geen ervaring met luieremmers dus we houden hem maar..
Heey, zo hier is de temp weer de lucht ingeschoten zie tempkaartje. Dus wordt nu wel heel spannend. Yasmin: gefeliciteerd met je 27 weken zwangerschap Mammavangwenn: fijn zo`n snurkende vent naast je.... Leuk zo`n waterratje Vanavond verjaardag van mijn opa. Dus wordt weer een latertje.. Pff was vanmorgen ook weer veelste vroeg terwijl we er om 22:00 in lagen. Zal wel aan zaterdag op zondag nacht gelegen hebben. Toen ben ik pas om 00:10 inslaap gevallen en moest ik er om 6:00 weer uit. Fijne avond allemaal
@ Snoopy, yeah, het blazen heeft geholpen zie ik! Heb een goed gevoel bij je, hoop dat het klopt. @ Mineraal, ik herken het wel. Sinds ik met de pil gestopt ben krijg ik weer veel acne (zeker de laatste maand). Wordt daar zo onzeker van, van dat zou ik ook zo weer terug aan de pil daarvoor gaan. Hoe is het bij de gyn gegaan? @ Yasmin, 27 weken alweer, wat gaat het snel! Eitje idd nog niet gevonden. Zo raar dat het na de vmk zo ontregeld is Ga nu ook dus weer over de 30 dagen heen (aan cyclus duur). Wouw, een bruiloft in Aruba is geen straf idd @ Mamavangwenn, mannen en drank gaat meestal niet samen Worden ze idd vervelend van haha. @ Krissie, heb je pb gelezen, ik vind het ook goed kunnen!
Snoopy: Spannend, je tempkaartje ziet er veelbelovend uit! Duim duim duim..ga je over 2 dagen testen? (zoals je banner aangeeft) Veel plezier op de verjaardag van je opa! Hier: Zojuist toch maar zoogcompres in m'n bh gedaan..jeeemig, m'n linkerborst is enorm lek. Heel irritant dat het nu al zo 'veel' is.
@ Lonneke, oei dat lijkt me lastig, je moet tenslotte nog heel wat weekjes... Zou dat zo blijven? Of kan dat ook weer over gaan tot je bevalling? @ All, vanmorgen op mijn werk vroegen de ouders of ik de babykamer wil hebben van mijn jongste oppaskindje. Hij gaat vanaf volgende week naar een gewoon bed, en ik mag hun babybedje en commode voor niets hebben. Hij is voor hun al 2e hands, en ze hebben het wit geverfd. Thuis overlegd, vriendlief vind het prima omdat het gratis is maar ik twijfel. Wil graag een houtkleur aangezien we de muren waarschijnlijk wit houden (zit structuur op). Als je dan nog een losse kast erbij moet kopen, "matcht" het ook weer niet met de rest Heb ook bij babydump een paar maanden geleden een kamertje gezien wat liefde op het eerste gezicht was dus ik denk dat ik het aanbod afsla... mannen kunnen daar zo makkelijk over denken: "ja maar schat, het slaapt er alleen maar, dus het krijgt er toch niks van mee hoe het er uit ziet, en of de meubels bij elkaar passen of niet"...