Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Mieks dat ken ik haha;) Toevallig vond ik bij mij commode en ledikant van marktplaats een paar weken later precies de kast die erbij hoorde;)

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Lief dat ze aan jullie denken, maar als je zoiets hebt van dat is het kamertje niet, dan denk ik dat je het niet moet doen. Ik zou me er uiteindelijk aan gaan ergeren.
    Wat betreft lekken, geen idee..zal wel ene dag wat meer zijn dan de andere. Ach ja, we zien wel!

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hihi erg he... Nja, omdat ik meubels in hout kleur wil hebben zal de kleur van geverfde commode/ledikant dan nooit overeen komen met de kast ;) Ja, daar kan ik me dan weer aan irriteren omdat ik zoiets heb van het is ons eerste kindje tegen die tijd, dan mag het totaal plaatje best kloppen! (En qua financien hoeven we ons er niet erg druk om te maken, dus dat scheelt ook gelukkig).

@ Lonneke, vind het idd wel heel lief dat ze eerst aan ons denken!

4. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @gyn: we hebben langer gewacht dan we binnen waren ;)
    Meteen bloedonderzoek moeten doen, voor de hormoonhuishouding, over 2 weken terug voor de uitslag. Als dit goed is gaan we weer verder kijken. Omdat ik aangeef weer meer pijn te krijgen bij ongi's moet ik misschien een laproscopie ondergaan, om endometriose uit te sluiten (ben daar vroeger al eens voor bij de gyn geweest)
    Dus 21 mei weer terug en dan misschien een laproscopie plannen (boekje heb ik meegekregen)
    Hij (de gyn) blijft nog steeds positief, je bent al zwanger geweest en blijf zelf de hoop houden dat het gaat lukken, dat heeft hij tig keer herhaald.
    Ook na de onderzoeken is het niet zeker dat we iets gaan vinden, aldus de gyn.
    Stap 1 is gezet...nu wachten tot 21 mei..

@Mieks: je kunt het kamertje altijd nemen, is het niets kan je het altijd nog zelf verkopen of weggeven, toch? Erg lief dat ze aan je denken.

@Lonneke: vervelend dat je al 'lekt'..hopelijk is het niet langdurig...

@Snoopy: ik duim voor je!

@Krissie: zijn die luieremmers al ouderwets? een vriendin van mij heeft er ook 1, gewoon een witte... Altijd handig om te hebben toch en anders marktplaats :)

5. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Mieks: zou t kamertje niet aan nemen als je het niet helemaal super vind, krijg je alleen maar spijt van (vooral omdat je al eentje op t oog hebt)
    En verkopen is wat raar als ze dan op kraamvisite komen. Het is best leuk om voor de 1e nieuwe dingen te kopen merk ik, als t financieel kan :D

@Lonneke: nu al lekker is wel vroeg, hopelijk trekt t weer weg.
    Ga jij ook zwangerschaps zwemmen doen? probeer al een tijdje iets te vinden bij ons in de buurt maar tot nu toe geen succes. Het schijnt te kunnen in hornerheide maar ik kan niks concreets vinden...

@yasmin: trouwen op Aruba klinkt goed ;)

@hier: babykamertje staat! vriendlief heeft gisteren de kast en t ledikantje in elkaar gezet. (en savonds de babyfoon met camera, het enige wat nog miste was de baby:p)

6. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Sjasje, jij bent wel heel vroeg hihi:) (of was ik dat ook:p) Ik heb nog geen babyfoon.. welke hadden jullie ook alweer en werkt hij goed?? naar behoren duidelijk beeld?

@Mieks, ik zou het doen als je het ook mooi/leuk vind (enigszins dan) of je ziet er iets in waar je mee vooruit kan.. Anders gaat het je tegenstaan denk ik.. Ik ben zelf super blij met mijn tweede hands meubels op marktplaats maar die zijn dan ook zo goed als nieuw en super strak/modern..

7. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Mineraal, fijn dat ze even kijken nu en dat de gyn ook positief is.. (als het daar maar niet bij blijft alleen, want hij moet ook werk gaan verrichten en jullie helpen om te zoeken naar een oplossing/oorzaak of echt heel goed geruststellen). Ging dus heel snel begrijp ik bij de gyn?
    Hoop het zo voor je meis, dat het snel gaat lukken.. Duurt gewoon te lang voor je.. :(

8. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @diaperchamp: heb ik ook. is inderdaad erg handig. Alleen staat hij bij ons in de badkamer omdat ik hem vind stinken. Leeg hem ook standaard na 3 dagen.

@snoopy: verjaardag overleefd? Hoest met de temp vandaag?

@lonneke: vervelend dat de boel nu al lekt. Hoop dat het eenmalig is en straks pas weer met de geboorte komt.

@mieks: leuk dat ze aan jou gedacht hebben. Maar als het jouw smaak niet is dan moet je het niet aannemen. Dan zit je je er toch alleen maar aan te irriteren. Dat heb ik ook met kleertjes die je van anderen krijgt omdat hun kinderen te groot ervoor zijn. Vind het erg lief maar mijn kind krijgt het echt niet aan omdat ik het niet mooi vind.

@mineraal: fijn dat de gyn er gelijk vaart achter zet. En wat stug dat de gyn blijft volhouden dat het kan ook al ben je al zo lang bezig. Maar nu op naar 21 mei dus!! ben benieuwd wat eruit gaat komen.

@sjasje: haha mannen!!! hier was de babyfoon ook het belangrijkste toen. en lekker dat het babykamertje staat. kan maar klaar zijn.

@all: gister weer heerlijk gezwommen. Geniet echt heerlijk van dat moment. Helaas van het weekend geen tijd om te zwemmen met Gwenn. En gelukkig vannacht weer goed geslapen!!! Moet vanavond trouwens de vakantie betalen. Betekend dat we over 6 weken al gaan. Heb er nu al zin in.

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ego: joepie mijn ovutest knalt!! :D

@mineraal, ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt. Ben je tevreden met wat de gyn gezegd heeft?

@sjasje, dat zal al een leuk gezicht zijn. Foto? :D

@mamavangwenn, heerlijk nog 6 weken. Wij willen ook snel gaan bedenken waar we heen willen.

@babykamer, ik zie er idd vanaf. Weet ook niet hoelang het nog gaat duren voor het raak is en zoveel plek om dingen op te slaan hebben we nou ook weer niet.. op naar een knaller van een zw-test :D (Owja en eerst ff klussen vanavond daarvoor haha)

Ik ga weer aant werk. Fijne dag allemaal

10. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: nou als je vriend thuis komt, weet ie niet wat hem overkomt als je hem gelijk mee naar bed sleurt..... Haha

@all: hier mentaal compleet gesloopt... Vandaag een klant op bezoek gehad en 3 uur mee in gesprek gezeten. Weet niet meer waar ik moet kijken om alles in te voeren/te verwerken

11. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ff de lijst naar voren gehaald.

NOD
    08 mei - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6)
    08 tot 10 mei - mineraal (30, 1e kindje, ronde 14)
    08 tot 10 mei - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 8)
    12 mei - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7)
    21 mei - mieks (27, 1e kindje, ronde 6)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 )
    06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
    30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5)
    26 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3)
    28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4)
    5 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6)

@snoopy: ben nu wel nieuwschierig?

@emjee: hoe is het met jou?

@lennyt: heb je op 12 mei gezet aangezien je ei iets later was en je banner aangeeft over 4 dagen testen

@mieks: heb je op 21 mei gezet, als je ie morgen springt + 12 dagen

12. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    uiteindelijk bekeken met de temp en al zou dat inderdaad pas 12 mei worden

13. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Snoopy en hoe is je temperatuur en heb je getest?

14. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey dames,

Hier nog niet getest. Temp ging vanochtend ook weer omhoog. Dus is t wel heel spannend. :D Hier opzich er wel een goed gevoel over.. Regelmatig wat krampjes in de buik alleen dan hoog dan bij de ongi.... Spannend.....

Krissie: pb gelezen, vind het ook goed kunnen. :)

Mammavangwenn: ja heb de verjaardag overleeft. Alleen nu wel moe, maar goed.. Ow.. lekker dat schiet al mooi op 6 weekjes wachten en dan lkkr op vakantie :D

Mieks: kun je het geen andere kleur schilderen die je wel mooi vind? Als je er echt niks in ziet zou ik het ook inderdaad niet doen. Yes eindelijk je eitje gevonden :D

Ik zal ook nog ff mijn tempkaartje aanpassen :D Spannend....

15. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Snoopy ga nou testen!!!! Of moet ik ze brengen ofzo die testen? hahahahaha

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mineraal kan ze je ook niet brengen maar komop testen we zijn nieuwsgierig meiske

17. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    hihi...... ben ik niet de enige die nieuwsgierig is.... maar durf eigenlijk niet goed nu nog te testen.. Bang voor een teleurstelling...

18. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @snoopy, ga nou testen.....!!!! :p

Ik kom straks bij jullie terug voor meer reactie en update :D ;)

19. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @lennyt je bedoeld snoopy....

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @snoopy, ik denk dat je hardstikke zwanger bent, heb zo'n voor gevoel al de hele week :D mijn pendel moet gewoon kloppen.

@rest, later verdere reactie. Even opruimen hier ;)

Deel Deze Pagina