Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Snoopy heb je wel een test liggen?

2. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    ik heb nog testen liggen van zwanger en kids

3. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Ahhh doe er morgen nou eentje;) Of nu:p

4. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @snoopy: ik hou het nu niet meer van de zenuwen.... kan ik vannacht weer niet slapen. En mieks haar pendels kloppen vaak wel...

5. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: opruimen??? volgens mij hoor je ergens anders te zijn???

6. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    maakt het nog uit als je nu gaat testen of je veel gedronken hebt??

Manlief weten over te halen (A)

7. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @snoopy: zou dan even nog een uurtje wachten zodat de urine iets geconcentreerder is.

En zag aan je tempkaartje dat je vorige keer al op dag 13 ongi was geworden en nu zit je temp op dag 13 nog hoog.

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Zo..even tijd om te reageren ;)

@ Mamavangwenn: haha ik heb hem nou ook weer niet direct besprongen :p Vanavond klussen voor we naar bed gaan, hoef ik bedje niet meer uit dus kunnen zaadjes er "niet uitvallen" :D.

Heftige middag gehad?
    Bedankt voor het aanpassen op het lijstje :)

@ Snoopy, als ik een kast koop in een mooie hout kleur (heb een bepaalde kleur in mijn hoofd), krijg ik de commode en het bedje nooit in dezelfde kleur geverfd.
    Ik zou idd wel even 1 of 2 uur wachten en niet meer drinken nu dan...dan is je urine goed geconcentreerd.

@ Emjee, heb jij ook een update?? Stiekem getest?? Ik wordt ineens heel nieuwschierig :D;)

Hier nog de foto van mijn mooie knaller... trots dat mijn lijf "het weer doet" ;)

9. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Snoopy: en al getest..haha..moest erg lachen dat iedereen nieuwsgierig is!

@Mieks: ik vind het idd ook altijd handig om te blijven liggen zodat ze er niet uit gaan vallen ;) Wat we er al niet voor over hebben!

@Gyn: hij heeft benoemd dat we verder gaan kijken maar dat we ook rekening moeten houden dat er misschien niets gevonden kan worden als oorzaak. Hij zat al 20 jaar in het vak (hij zei het kan nog steeds) en zolang wij de hoop maar niet opgaven.
    Vind het trouwens ook apart dat ze met 1 bloedonderzoek weten hoe mijn hormonen zijn.
    We zaten idd niet lang binnen bij die man: het eerste wat hij zei: ah jullie zijn weer terug :cool:
    Hij was wel van mening dat als je bijna 2 jaar bezig was dat het frusterend was, maar toch moesten we hoop houden...tja artsen...

Maar verder ben ik nog niet ongi...voel vanalles maar nog geen bloed.

10. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @Mieks, ik heb inderdaad stiekem getest :p.... Ennuh zoals het er nu uit ziet lijkt je pendel inderdaad te kloppen..... :D

11. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    oh wat goed emjee top hey gefeliciteerd ;):D

12. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Jeetje Emjee, wat fijn zo snel na de vmk!! Van harte gefeliciteerd!

(en yeahhh weer een pendel goed :D ) Had mezelf op mei gependeld, hoop dat ik die ook goed mag hebben :p

13. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Emjee: gefeliciteerd!!!!! mooie test!

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    #4574 mieks, 8 mei 2012
    Laatst bewerkt: 8 mei 2012
    Jeetje, er blijven er weinig over zo hoor.. hoop dat we snel mogen volgen! Emjee, ik heb je datum even op vraagtekens gezet. Weet je zelf wanneer je eisprong was?

Edit, datum aangepast!

NOD
    08 mei - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6)
    08 tot 10 mei - mineraal (30, 1e kindje, ronde 14)
    12 mei - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7)
    21 mei - mieks (27, 1e kindje, ronde 6)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 )
    06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
    30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5)
    26 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3)
    28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4)
    5 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6)
    13 januari - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 8)

15. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Emjee: gefeliciteerd..

Hoop dat ik morgen ook onder jou sta :D

16. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd emjee!!!

Snoopy je kaartje ziet er erg spannend uit!!

Mieks echt een knaller ovu test. Nu nog een knallende zwtest op 21 mei!!

17. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Ha, daar ben ik weer! Flink wat geschreven de afgelopen dagen!

@emjee: Gefeliciteerd!!!!!!! Wat een mooie testen!!!

@snoopy: Jij maakt het wel heel spannend! Hier ook een positief gevoel!

@Mieks: Jeeeuhhh, een knaltest! Veel klusplezier!
    Wat lief dat je de babykamer van je oppaskindjes mag hebben! Als je er zelf niet helemaal achter staat, dan zou ik netjes bedanken. Er is niets leuker dan straks de babykamer van je dromen uit te zoeken!

@sasje: Mooie kamer heb je gekocht! Die outlet is toch maar op bepaalde dagen geopenend? Fijn dat je het meteen kon combineren met het bezoek aan de babydump! Hebben jullie de babykamer meteen mee kunnen nemen in de auto? Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat! Zeker met de mooie muurtekening!

@mamavangwenn: Heerlijk, over 6 weken al vakantie! Ik krijgt nu ook wel weer vakantiekriebels. Zeker na de regenachtige meivakantie snak ik naar de zon. Ik ben 33 weken zwanger als mijn vakantie begint en durf een vakantie naar het buitenland toch niet aan.
    Nog even een vraagje: R. heeft een swimtrainer (ideaal ding) maar daar past hij niet meer zo goed in. Nu hebben we een hema zwemband gekocht, maar echt veel bewegingsvrijgeid heeft hij niet (zit rechtop). Welke bescherming draagt Gwenn in het zwembad?

@miniraal: Wat fijn dat de gynaecoloog er meteen werk van maakt!

@krissie: Jullie zijn dus ook al uit wat betreft de namen? Hier helaas nog steeds niet op 1 lijn. Ben erg benieuwd naar de vernoemingen.

@Yasmin: alweer 27 weken zwanger! Veel plezier morgen bij de pretecho! Kom je een foto showen?

@all: Vandaag nog tot 18:10uur vergadering gehad. Ben echt gaar nu. Dadelijk nog even een oudergesprek uitwerken en dan ga ik mijn bedje in. Morgen en donderdag lekker vrij. Een keer geen bezoeken aan het ziekenhuis of andere afspraken staan. Hoop dat het mooi weer wordt, zodat R. er in de tuin kan spelen.

Volgende week alweer hemelvaart! En hebben jullie al plannen?

18. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @all, dankjewel.....
    Vind het allemaal doodeng! Heb al de hele week buikpijn (steken links onderin, meer mensen last van gehad?), dus allerlei gekke scenario's in het hoofd.... Pff kan het nog niet geloven en durf ook nog niet zo goed héél erg blij te zijn...

Vandaag wel al bij de ha geweest vanwege de buikpijn, maar ze vermoed geen gekke dingen (is ook nog erg vroeg). De molen is iig in gang gezet. Mag de 29e naar de gyn.

@mieks, zet me maar op ongeveer 13 januari.
    Ennuh bij jou gaat de pendel ook goed komen ;)

@snoopy, kan bijna niet anders dan dat je morgen posi test toch :), succes alvast....

19. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Super Emjee, nou snoopy ... nu jij nog ff testen!

20. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @emjee: YES!!!! Super vruchtbaar geweest na je vmk. Gefeliciteerd hoor. Probeer toch een beetje te genieten he.

@mieks: dit is inderdaad een knaller. haha dat ze er niet uitvallen... dan denk ik gelijk aan een kussentje onder je billen of een handstand doen....

Nou op naar nog meer goede pendels

@mineraal: je houdt het toch nog een beetje spannend dus. Misschien was je toch te vroeg... Maar die gyn is wel erge positievo zeg.

@snoopy: morgen dus testen... ben zo ontzettend benieuwd.

@ansje: ook een vermoeiende dag gehad dus. Lekker dat je 2 dagen lekker helemaal niks op het programma hebt staan. Gwenn heeft sinds ze 1 jaar is eigenlijk alleen nog maar de zwemvleugeltjes om. Gaat super goed. Je moet wel alleen even goed kijken op de verpakking. Je hebt geloof ik tot 15 kilo en vanaf 15 kilo.

Met 33 weken zou ik ook niet meer op vakantie gaan. Maar ben over 6 weekjes mooi 28 weken en we gaan maar 9 dagen dus kan nog net.

@all: zo ben eindelijk tot rust gekomen na mijn heftige dagje op mijn werk. Had een klant op bezoek waar ik dus 3 uur mee heb gezet en ondertussen bijna het hele levensverhaal van heb gehoord want dat zit in haar zaak met al haar sorres erbij...

Deel Deze Pagina