Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    We hebben een lijstje gemaakt wie wanneer haar volgende nod heeft, op datum, zodat het lekker overzichtelijk is. Je mag je naam er ook tussen zetten hoor!

2. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    Mieks zou jij hem voor mij erin kunnen zetten als ik hem er in wil zetten zegt ie voer minimaal 3 tekens in
    hijs hetzelfde als die van jou namelijk

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    NOD lijst

4 november - L0nneke (24, 2e kindje)
    6 november - Lennyt (26, 1e kindje)
    6 november - Mieks (26, 1e kindje)
    7 november - ansje1982 (28, 2e kindje)
    16 november - mamavangwenn (28, 2e kindje)
    16 november - Toekan (22, 1e kindje)
    17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje)
    22 november - Yasmin84 (27, 1e kindje)
    6 december - Balou23 (28, 1e kindje)

Gedaan! Je kan gewoon de tekst kopieren en als je je bericht wil gaan typen, het er in plakken :)

4. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Ansje: mijn vriend is thuisgekomen en is er niet meer van gekomen. Hebben gezellig een potje Wordfeud gedaan, maar dan op de ouderwetse manier ;)

Wel lekker zeg, dat je nog zo lang hebt kunnen slapen! Nog gelukt met je les?

Het is wel spannend, maar ga nergens vanuit aangezien het pas de eerste echte ronde is en je lichaam je goed voor de gek kan houden;)

5. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    NOD lijst

11 november - enjoyllive ( 24, 2e kindje )

6. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames. Ik ga voorlopig afscheid van jullie nemen. Toen ik vorige week een paar dagen over tijd was, bleken de zenuwen bij vriendlief toch wel heel erg op te lopen. De opluchting was bij hem groot toen ik toch ongesteld werd, hoewel we eerder toch samen hadden besloten om ervoor te gaan. Dit vind ik natuurlijk geen goede basis om zwanger te gaan worden. Ik wil straks wel allebei blij zijn als er een positieve test is; niet dat ik de enige ben die het graag wil. Dus we hebben samen besloten dat we toch nog een tijdje gaan wachten voordat we er vol voor gaan. Hoe lang weet ik nog niet (misschien meld ik me hier dan wel weer). Maar in de tussentijd ga ik maar even stoppen met ZP. Hoewel ik het onwijs fijn vind om met jullie te kletsen en jullie verhalen te lezen, denk ik dat het beter is om hier maar niet al te veel te kijken. Want ik moet zwanger worden nu even uit mijn hoofd zetten. Dat gaat wel lukken hoor denk ik; het is nu een belangrijker dat het tussen ons goed zit.

Heel veel succes allemaal. Ik hoop dat als ik over een paar maanden weer eens kom kijken hier, jullie allemaal inmiddels zwanger zijn!!

Liefs Sterre

7. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Wat jammer Sterre. Een goede basis is natuurlijk belangrijk. Wellicht dat je vriend toch wat langer de tijd nodig heeft om aan het idee te wennen. Wie weet draait hij wat sneller bij dan je denkt! Heel begrijpelijk dat je dan niet op zp te zien zal zijn. Geniet maar lekker met z'n tweetjes. Het ga je goed meid.

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Sterre, wat jammer. Zoals je al zegt, jullie moeten beide blij zijn met een positieve test en niet alleen jij. Inderdaad niet een stabiele basis. Ik hoop dat vriendlief weer 'ja' zegt op het moment dat hij er ook écht aan toe is. Kop op meid! We zien je vanzelf weer terug.

Balou: Snap niks meer van je cyclus;) Ga je nog naar de HA met je klachten op dit moment? Dat wilde je toch wellicht gaan doen?

Enjoyllive: Nee, ik ga niet testen. (kan alleen maar voor teleurstelling zorgen ben ik bang..) Waarschijnlijk test ik pas zaterdag, ondanks NOD op vrijdag. Manlief kan er dan bij zijn.

Ansje: Wat goed dat je mannetje zo goed heeft geslapen, ondanks het verzetten van de klok. Onze dame was erg vroeg voor haar doen..en al helemaal vroeg ivm de nieuwe tijd (5.15u) Gelukkig pap kunnen geven en daarna nog even op bedje gelegd. Uiteindelijk 7.45u hier.

LennyT: Welkom!

Zag net op het nieuws dat het de hele week lekker weer wordt. Vandaag ook 17 graden. Ga dus vanmiddag even lekker d'r op uit.

9. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    NOD lijst

11 november - Sjasje (28, 1e kindje)

Zo nu sta ik er ook in! Ik was een weekendje weg van de pc en moest nu wel veel terug lezen, heerlijk!
    We waren zaterdag naar bokbierfestival geweest en zondag verjaardag van n nichtje (9j) en stiekem babyspullen ophalen via marktplaats:D Baby badje en flesjes sterilisator lagen op de achterbank met n jas erover, gelukkig heeft niemand van de fam. het gezien:cool:

@Lennyt Welkom!
    @sterre: jammer maar hopelijk tot gauw!
    @Balou; Hoe gaat nu met je buikpijn? helemaal over of toch langs de ha?
    @enjoylive: hoe was de uitslag van je buik?
    @Lonneke: ga je echt op je nod testen of eerder met zn gevoelige test? dan kan je vandaag of morgen al....:D

10. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Goedemorgen!

@ sterre, wat jammer meid! Maar ik vind het een hele goede beslissing om dan toch nog even te wachten! WE zien je wel weer voorbij komen meid!

@ sjasje: haha, wat een risico! Waarom leg je dat niet in de koffer?;)

@ Lonneke: inderdaad het wordt super mooi herfstweer! Ideaal om op een mini-vakantie te gaan:D

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden, het is weer maandag. Had vanmorgen echt nog geen zin om mn bedje uit te komen.

@ Balou, voel je je al beter?

@ Sterre, wat jammer! Maar inderdaad wel belangrijk dat jullie er echt samen klaar voor zijn! Hopelijk zien we je snel weer terug.

@ Lonneke, vind jij het nu ook zo spannend worden deze laatste dagen? Ik begin van alles te voelen, moe,misselijk maar probeer er zo min mogelijk aan te denken. Weet nog van mijn pogingen 4 jaar terug dat ik elke keer helemaal zeker wist dat het raak zou zijn maar dat toch niet zo was. Ik kan het weekend testen. Zondag gaat mn vent helaas wel weer tot se vrijdag erop op bivak :( hebben afgesproken dat als ik niet ongi wordt, ik wel wacht met testen tot hij er weer is. Duimen draaien dus maar.

@ Sjasje, ben je al spulletjes aan het hamsteren voor je zwanger bent? :D

@ mama van Gwenn, leuk weekendje weg gehad?

@ Ansje, vakantie weer echt voorbij, hopelijk is het met de les voorbereiden nog gelukt? Werkse weer vandaag.

Fijne dag allemaal

12. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    NOD lijst

11 november - Sjasje (28, 1e kindje)
    21 november - Barb (30, 1e kindje)

Heb het lijstje weer even bijgewerkt want Barb was om de één of andere reden verdwenen. Dus heb haar weer toegevoegd.

@sterre: wat jammer dat je ons gaat verlaten maar wel heel begrijpelijk. Vind het erg moedig van je. Maar hoop voor je dat vriendlief snel bij draait en jullie er samen toch snel voor kunnen gaan.

@lennyt: welkom!!!

@lonneke: spannend jij bent de eerste die kan gaan testen. Hoop het zo voor je. En ik leef erg met je mee naar zaterdag.

@sjasje: stiekemerd!!!! maar wel genoten van het weekend?

@all: hier een heerlijk weekendje weg geweest met de vriendinnen. EN we hebben geshopt, geshopt en nog eens geshopt. 2 dagen lang..... Ben goed geslaagd want moest ook redelijk wat nieuwe kleding na zoveel kilo afgevallen te zijn.
    Ik woog voor mijn zwangerschap 86 en ben 18 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Daarna bleef ik op 96 kilo hangen. Nu in juli begonnen met dieet en nu weeg ik 80 kilo. Ben er heel blij mee en ben tot op vandaag nog geen kilo aangekomen sinds ik ben gestopt met het dieet..
    Maar tijdens het weekendje weg vertelde mijn vriendin dat ze zwanger is van nummer 3........... En dan wil ik ook zo graag!! Maar nog 40 dagen voor we starten.
    Ben gister weer begonnen met de ovulatietesten en vanaf vandaag weer mijn gebruikelijke buikpijn dus mijn ei zit er aan te komen de komende dagen.

Nou vandaag nog een dagje vrij dus heerlijk kroelen met mijn dochter. Heb er toch wel erg gemist dit weekend.

13. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    nou ben benieuwd
    heb afgelopen zaterdag zo nu en dan behoorlijk steken gehad maar niet ongesteld geworden ofzo dus ik denk toch dat ik afgelopen zaterdag pas mijn eisprong gehad heb maar wel geklust dus ben erg benieuwd

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Ik meen vanalles te voelen, maar goed, ik pin mezelf er ook niet op vast. Zaterdag zullen we 't weten! Weet vrijwel zeker dat ik vrijdag ongi moet worden als er geen zwangerschap is.

Iemand vroeg of ik eerder ga testen. Nee, vooral om teleurstellingen te voorkomen.

MamavanGwenn: Heerlijk weekendje weg gehad. En goed zo, ook flink afgevallen dus! Nu dus weer helemaal in de nieuwe kleren?:D

15. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    nou mieks ik denk dat ik hem toch moet ga veranderen
    vanmorgen getest met de test 6 dagen voor nod
    maar omdat ik zaterdag zo nu en dan regelmatig last had van steken denk ik dat afgelopen zaterdag een eisprong gehad heb dus schuift mijn nod een week op

16. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sterre: Ik snap het helemaal dat je dan even niet mee meeleest en begrijp de keuze om dan te wachten, totdat je vriend er ook helemaal achter staat. Je moet het toch samen doen en het is dan denk ik ook veel leuker en mooier. Je blijft welkom hoor;)

@ Lonneke: het testen blijft altijd spannend, maar inderdaad ik zal zelfs nog liever een dag langer wachten dan te vroeg testen.

@ Mamavangwenn: Zo te lezen was het weekend dus heerlijk! Goed van je dat je al zoveel bent afgevallen!

Ik voel mij gelukkig al wel weer wat fitter, dus kan in ieder geval weer een beetje rommelen in huis en websiteje bouwen etc. Ik heb nog wel steeds kramp in mijn onderbuik en misselijk. In de loop van de dag trekt de misselijkheid gelukkig langzaam weg, maar van sommige luchtjes begin ik echt te kokhalzen... daar kwam ik vanmorgen achter toen de koelkast openging :$ Toen ik er over na ging denken, had ik dat van het weekend ook al een paar keer gehad. Dus zou het toch????

Voor de zekerheid wel een afspraak gemaakt voor morgenochtend bij de huisarts, want de paracetamol komt ook een beetje mijn neus uit.

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Balou: Spannend hoor, zou je dan toch zwanger zijn! Anders om bloedtest vragen morgen bij de HA.

18. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Balou spannend!!!!

Hier beetje in de war ik vorl me zwanger maar zou volgens mijn berekeningen nog niet eens een eisprong gehad hebben. Dat zou dus niet kunnen of het moet het hele bizarre geval zijn dat ik precies mijn ei had toen mijn spiraal eeuit ging en dat er direct raak is geschoten....maar dan zou de bloeding van vorige week helemaal neegens op slasn..... Pffff mijn lijf zal wel gewoon aan het vechten met hormonen zijn....

19. HappyMommyToBe

30 okt 2011
    56
    0
    0
    studente, loop nu een droomstage op HBO niveau tus
    Nijmegen
    Hallo :)

Ik ben nieuw hier op het forum. Zou ik hier ook gezellig mee mogen kletsen?

20. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Tuurlijk happy mommytobe! Welkom!

Deel Deze Pagina