Hey meiden! @Emjee mooie test!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!! Enne ik had heel wat steekjes in het begin hoor hoort erbij! @Snoopy: Je maakt het spannend!!!! WOEHOE!!!!! Jij morgen ook een knaller! @Mieks: De eerste knaller heb je nu lekker klussen en dan over 2 weken ook een knaller!!!! Alle anderen dikke knuffel!!!!!
Ik hoop ook zo voor iedereen een knaller, en hoop dat het bij mineraal nu ook echt gaat vlotten!! Ik wens jullie heeeeeeel veeeeeeeeeel geluk dat alle eitjes mogen springen, bevrucht worden en blijven plakken waar ze nu zitten!!! en de lijst bovenaan opgeschoond wordt!
En er mag wel wat meer roze op de lijst. Straks zitten de mannen allemaal te vechten om mijn dochter....
@mamavangwenn: Blijft Gwenn met zwemvleugeltjes stabiel op het water liggen/drijven? Haha, jullie dochtertje heeft de heren straks voor het uitkiezen! @krissie: Je hebt pb! @charmedknorrie: Heee!!! Hoe is het met jou?
@Emjee Gefeliciteerd!!!!! Wat super!! Probeer er lekker van te genieten, steekjes e.d. had ik in t begin ook hoor! Maar wel fijn nog langs de gyn voor controle (toch?) @Snoopy: wat maak je t super spannend hier! Zou misschien morgen ook ff een clearblue of zo halen, die van zw&kids zijn niet heel gevoelig (en er is niks leukers dan testen als er roze op komt ) @Mieks: TADAAAA een knalei! ik zeg klussen en de hand-stand werkte hier prima @Ansje ik ga na hemelvaart beginnen met schilderen, post wel n foto als alles klaar is! (staan nu nog wat dozen e.d. op de kamer erbij) @Krissie: jij vroeg toch naar de babyfoon? Wij hebben een Luvion grand elite. beetje (erg) duur maar vriendlief was zo blij als in kind in een snoepwinkel heeft er de hele avond fijn mee gespeeld hihi @NOD: ik hoop zo dat onze NOD-lijst snel helemaal roze kleurt!! @mamavanGwenn: wie weet krijgen wij ook n meisje, staat je dochter er tenminste niet alleen voor bij al die mannen! nog 2weekjes geduld...spannend... @soms na n dag werken pijn bij mn stuitje als ik buk of bepaalde bewegingen maak. (niet mn stuitje zelf maar wel in die hoek)
Heey, nou even een vroeg berichtje van mij . Vanmorgen getest en .... tadaaa..... Zwanger Ik zou jullie de foto laten zien maar die krijg ik er hier niet op. Dus kijken maar ff bij mijn profiel Het is nog heel onwerkelijk. Van het weekend willen we ook nog ff een clear blue test doen. Om echt heel zeker te zijn van de zwangerschap hihi dit klinkt echt heel raar. Maar ben wel supper blij en hoop ook dat alles goed gaat.
NOD 08 tot 10 mei - mineraal (30, 1e kindje, ronde 14) 12 mei - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7) 21 mei - mieks (27, 1e kindje, ronde 6) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 26 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) 5 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) 13 januari - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 8) 14 januari - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6) Ik weet niet of die datum precies klopt als ik 25 april de eisprong heb gehad? Anders pas hem gerust aan Ik hoop ook dat het NOD lijstje snel weg kan en dat iedereen zwanger is.. Jullie kunnen het!!!
@mieks, tjee weer een pendel goed en als je de rest ook goed hebt dan komt de wens van mamavangwenn ook uit, want snoopy is roze en bij mij ook haha...
Wat is er weer veel geschreven! Allereerst: Snoopy en Emjee, GEFELICITEERD! Mieks: Jij ook eindelijk een knalovutest, nu bevruchten die hap en hopen dat ook jij over twee weken over mag naar de zwangerenlijst, duim voor je! Mineraal: Fijn dat de gyn zo positief is, hopen dat je ook snel bij het zwangerenlijstje mag aansluiten. Mijn duimen draaien ook overuren voor jou! LennyT: Bij jou ook spannend, nog een paar dagen en dan ongi of testen. MamavanGwenn: Over 6 weken al op vakantie, heerlijk vooruitzicht! Ben jaloers hihi. Wij gaan volgende week een paar daagjes naar Zeeland. Dat zal onze vakantie zijn Ansje: Druk gehad dus. Swimtrainer is echt een handig ding. Dochtertje heeft er ook ene, maar vroeg me ook al af, wat als ze te groot is. Sjasje: als je last blijft houden zou ik ff naar een fysio gaan. Klinkt wat als bekkenklachten. Hier ook veel last van m'n stuit. Werken (en dus veel zitten) is ontzettend belastend. Omhoog komen is erg vervelend, maar trekt ook weer weg als ik op sta. Ik moet nu bekkenband gebruiken bij lange stukken lopen, maar goed..zorgt er niet voor dat m'n pijn weg is bij het zitten Leuk dat het kamertje al staat..spannend hoor! Waar gaan jullie voor de geslachtsbepaling?? Hier erg moe, dus ik probeer het rustig te houden vandaag. Lekkende boobs viel gisteren mee..gelukkig! Hoop dat het mee blijft vallen, aangezien ik ook weer geen BV ga geven.
Yoepie Snoopy GEFELICITEERD!!!!!! Helemaal fantastisch!! Mieks, jij bent goed in pendelen, heb je ook voor jezelf gependeld?
@Snoopy: HOERA!!!!! Ik hoopte t al toen je temp omhoog ging Super leuk!! @Lenny,Mieks en Mineraal: nou meiden hoop dat jullie ook samen over gaan op t zwangeren lijstje!! ik duim heel hard voor jullie!! @Lonneke:bedankt voor de tip, ik hou t in de gaten.! We krijgen 23mei de echo voor j/m! zijn we net terug van een onze zeeland vakantie
probeer me er zo weinig mogelijk mee bezig te houden maar als dan net zo als gister en eergister je temp een halve graad zakt denk je nee he maar hij zit nog steeds boven me gemiddelde lijn
vind ik da nou ff vervelend zie dat ik mijn cyclus lijstje heb weggemieterd dus nou weet ik niet meer hoe mijn cyclussen de laatste paar keer waren
@snoopy: jjjjjjaaaaa!!! Gefeliciteerd!! Zie je nou wel. @ansje: Gwenn blijft super stabiel met de zwemvleugeltjes en vind het heerlijk de vrijheid. Loopt er ook niet aan te trekken ofzo. Kan haar zelfs in het diepe loslaten en dan blijft ze goed drijven. @lonneke: idd nu maar hopen dat het eenmalig was. En ik ga ook geen bv geven en ook nooit last van gehad gelukkig @mieks, mineraal en lennyt: jullie kunnen het ook!!!! Ik ga voor jullie een kaarsje aansteken @all: hier een nacht vol kramp gehad. Maar de kleine meid voel ik steeds beter. Was vanmorgen heel erg actief.