goede morgen allemaal! Veel geschreven zeg! las verhalen van noodweer, hier niks gezien het ergste was n Hoosbui van 3 min. en wat weerlichten. oke de hoosbui was wel met hoofdletter H (wee de arme drommel die net zn hondje uitliet, die is bijna verzopen ) @Lenny, spannend. Ik zou nog even wachten met testen tot zaterdag (12lf) dan is er ook geen onzekerheid over msschn te vroeg getest. @Mieks, leuk naar de dierentuin! @Ansje: hoe gaat t met je buikpijn? zou gewoon vk bellen bij twijfel (vooral als de kleine zo stil is) Was je met R. ook nog naar de dierentuin geweest? @babyzwemmen: wat voor zwem hulp gebruikten jullie in t begin (voor de zwemvleugeltjes) als ze nog klein zijn? @Wennie: arme jij! hoop dat je niet vaak zo'n lang gesprek met je wcpot hoeft te houden! Heb ook niet echt tips, (was zelf niet noemenswaardig misselijk) buiten iets van thee drinken/kleins eten (voor je opstaat) succes meid! @Lonneke: veel plezier dit weekend met jullie feest! @babyvoelen: wanneer konden jullie beweging voelen? Ik probeer in bed meestal te kijken of ik 'plopjes' voel leg mn hand dan ook op mn buik. Jammer genoeg slaapt de uk altijd en mn darmen beginnen blij te borrelen van die warme hand. dat of mn uk speelt nu al in de fanfare
Heey, hier net contact gehad met de huisarts. Gisteren informatie op gevraagd bij een verloskundige. Hier de keuze tussen 2 verloskundige praktijken. Eentje in mijn geboortedorp en eentje in een ander dorp. Dus contact gezocht met die uit mijn geboortedorp, aangezien ik ook nog familie daar heb wonen en het kwa rijstijd dichter bij is. En in verband met de 30dagen cyclus gaf de assistente van de huisarts aan dat mijn uitgerekende datum 15 januari is. Dus zal zo ff het lijste aanpassen. Dus op de dag dat de aanstaande papa ook jarig is. Mammavangwenn: leuk dat vriend/manlief de kleine gevoeld heeft. Fijne dag vandaag Mineraal: wat kl*te voor je. Hopelijk kom je snel bij het lijstje van de zwangeren.
NOD 08 tot 10 mei - mineraal (30, 1e kindje, ronde 14) 12 mei - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7) 21 mei - mieks (27, 1e kindje, ronde 6) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 26 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) 5 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) 13 januari - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 8) 15 januari - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6)
Zo goedemorgen allemaal, hier zijn de boodschapjes weer in huis en nu ff uitrusten. Heb erg last van een plek op mijn buik zo ineens. Dus vandaag maar ff rustig aan doen. @noodweer: hier dus verder ook niet echt last van gehad. alleen een paar hoosbuien en 1 donderklap. @snoopy: leuk uitgerekend op papa's verjaardag... en leuk naar de vk in je geboortedorp. @sjasje: in het begin heb ik echt alleen babyzwemmen in groepsverband gedaan. daar had je geen veiligheidsdingen voor nodig. Dan hield je de kleine gewoon de hele tijd vast. op vakantie hebben we toen zo'n babyfloat gebruikt. bol.com | Zwemring 'Babysitter' '79 cm', Bestway | Speelgoed en de kleine voelen. ik voelde in het begin een soort van plopjes. alsof er een belletje knapte.
Hoi Allemaal, Mamavangwen, doe maar even rustig aan ja... Ik heb het ook wel eens.. dan ga ik maar even rustig zitten.. (als ik niet aan het werk ben dan). Sjasje, ik voelde net als mamavangwen ook plopjes.. Mieks, heb je ditmaal een goed gevoel ?? dat het raak geschoten is? Lennyt, je gaat het dus ook spannend maken!! Emjee en Wennie en snoopy hoe is het ? Beginnen jullie het al een beetje te beseffen? Spannend allemaal he!!! Ik vind het ook helemaal spannend voor jullie, gelukkig ga je het in de loop van de weken steeds meer beseffen! en heb je even om te wennen Charmedknorrie? Hoe is het met je? Je was toch even te druk enzo? Nu rustiger aan? Uitzet: Goh kom er toch achter dat ik al best veel heb Mensen die al kindje hebben hadden jullie ook een familyfix, isofix? voor de maxi cosi op te klikken in de auto? Is dit makkelijk? Ik woon namelijk niet in de buurt van een supermarkt dus zal veel met de auto heen en weer moeten ( hier is helemaal niks).. Zal het handig zijn? Want dan is het gewoon kinderwagen, klik auto klik en terug Graag jullie mening erover! Ik heb vandaag de badkamer schoongemaakt en een was in de trommel gedaan, nu nog even kraamvisite kadootje kopen en dan om 15;30 uur controle even harte luisteren.. en hopelijk te horen krijgen dat het goed groeit (ben ik zenuwachtig voor).
@krissie: familyfix, isofix, hier ook heel lang getwijfeld of we het moesten kopen. Uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik toen nog een oude auto had waar de bevestigingspunten niet in zaten. nu heb ik sinds een jaar een nieuwe auto waar het wel in zit maar ik maar nog steeds besloten om het niet te kopen. Je kunt het ongeveer maar 9 maanden gebruiken voor alleen de maxicosi. En dan 1 bepaalde soort maxicosi, geloof de pebbles. Ik had dus de cabriofix. En met een gordel gaat het net zo snel het vastzetten. 1 van de 2 heeft dus ook nog een ander zitje wat erop kan als je kind groter is dan 9 maanden maar dan zit je dus ook weer vast aan 1 bepaald merk/soort autozitje. Dus voor ons geen must. En heb er tot op heden geen spijt van. Met autogordel gaat het net zo makkelijk. Maar lekker aan het soppen dus. Hier doe ik nooit de badkamer. Daar heb ik de schoonmaakster voor die 1x in de 2 weken komt en mijn hele badkamer doet. Heb daar zo'n schurft hekel aan. Hier ook lekker wassie aan het draaien. En straks ff in de droger en dan opvouwen en misschien straks ff aan school. Ow trouwens net met boodschappen doen mijn moederdagkado opgehaald bobike achterzitje voor op mijn fiets.
Goeiemiddag meiden, Hier vandaag helemaal niks op de planning staan, heerlijk! Vriendlief is net vertrokken naar een vrijgezellen feest van vrienden die volgende maand trouwen. Morgen zie ik hem weer terug dus heb een nachtje alleen. Morgen avond gaan we samen oppassen bij mn oppasgezin, normaal alleen door de weeks maar de ouders hebben morgen een feestje dus vroegen of we samen wilde oppassen. Wordt dan ook feest voor de kids want mijn vriend is pannekoekenbakker geweest bij zn vorige werk, dus 3 x raden wat er morgen op het menu staat Nog een vraagje aan de meiden die tempen. Mijn temp is 3 dagen geleden wel gestegen, maar blijft nu die dagen op 36,5 hangen. Dat is voor mijn doen niet erg hoog Voorheen steeg hij gelijk veel verder de hoogte in. FF geeft wel een kruis bij 3 dagen terug.. Hebben jullie dat ook wel eens gehad? (tempkaartje staat in mijn handtekening) Hier verder wel weer de pijnlijke tepels die ik voorheen ook had rondom mijn eisprong, vorige maand bij die rommelronde had ik het niet, dus ben er nu weer blij mee @ Wennie, je kan beter andere vrienden hebben dan die wc pot hoor Hopelijk ben je er snel weer vanaf! Hier wel genoeg geklust, dus nu is het afwachten @ Lennyt, al getest? @ Snoopy, leuk dat je uitgerekend bent op de verjaardag van je vriend @ Krissie, opzich een goed gevoel doordat ik weet dat we goed geklust hebben. En vooral wat ik hierboven al schreef, dat de "gevoelige tepel kwaal" er weer is Verder nu maar afwachten. Probeer er niet teveel aan te denken, als ik al helemaal enthousiast denk dat het heel goed voelt dan is het een flinke domper als dan die menstruatie weer komt (al blijft die teleurstelling er toch wel). Succes vanmiddag bij de controle! En bespreek je angsten ook, hopelijk kunnen ze je dan goed genoeg geruststellen. @ Mamavangwenn, wat een luxe om iemand te hebben voor de badkamer Heb er ook onwijs hekel aan! En handig moederdag cadeautje dus gekocht, leuk! Fijne dag allemaal
Mieks zie hier mijn laatste kaartje!! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/35179-albums6714-picture47876.jpg
wou er eerst even mee w8 tot ik een knaller had maar heb net licht positief getest maar wil een knaller eer dat ik mezelf een glimlach schenk
hijs met de foon gemaakt dus hijs niet echt mega duidelijk ik vind het zelf een tuurder maar hier komt ie Bekijk bijlage 244755
Lennyt ik zie hem hoor!! Spannend op naar de knaller.. maar ik ben POSITIEF over deze test Voorzichtig gefeliciteerd dan!!
Ik zie hem ook. Ben benieuwd hoe hij er over 2 dagen uitziet, alvast een voorzichtige felicitatie. Het lijstje wordt wel heeeeel erg leeg dan met alleen nog Mineraal en ikzelf...