Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Mieks , lief dat je om me vraagt .

Sorry ik lees vaak mee . Maar dan is er zoveel getypt en wil ik reageren maar op me mobiel gaat dat lastig met meerdere getypte pagina's en dan voel ik me weer lullig als ik niet op alles reageer !

Het gaat hier erg goed , met de baby ook ! Super echo's gehad van ons lieve bewegelijke hartediefje .
    Hihi donderdag met de echo had de baby de hik zo schattig .

Meid ik heb ook het gevoel dat je ook snel zal volgen . En dat er snel een alleen zwangere lijst is .

Ben over me angst heen dat het mis gaat nu heb ik weer iets nieuws ..
    Me moeder heeft met me broertje overtijd gelopen 2 daagjes maar . Ze voelden dat er iets niet goed zat is naar het ziekenhuis gegaan ze namen haar niet serieus . Na veel drammen mocht ze blijven . De schoonmaker zei Savonds : ik zal even zo een band om doen is leuk om te horen. Klopte het hartje niet meer goed . Werd een spoedkeizersnede . Me tante ( aangetrouwde ) overleden kindje door overtijd .

Ik wil dit gewoon niet ! Het voegt geen ene waarde toe voor zowel mama als baby om langer als 40 weken te lopen ! In Amerika mag dat niet eens meer !

Zal ik het overleggen met de verloskundige , nu al . Of even wachten .
    Dit is echt een probleem want ik wil niet overtijd lopen . Als iemand me overtijd zou laten lopen terwijl ik aangeef het niet te willen en er gebeurd wat met je kindje .. Ik moet er niet aan denken .

Haha sorry ik draai weer door . Maar als je je schatje dan in je buikje ziet zo onschuldig en lief wil je gewoon het beste voor je kindje !

2. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lisanne: je moet jezelf niet compleet gek laten maken door alles en iedereen. Hier ben ik zelf bevallen van Gwenn met 40+2 weken. Mijn moeder heeft met mijn 2 jongste zusjes allebei tot 41 weken gelopen.

Mijn vriendin die gister is bevallen is dus bevallen met 41+1 weken en haar 1e met 42 weken precies.

Hier in nederland laten ze je echt alleen doorlopen als het verantwoord is. Helaas heb je er zelf niks over te zeggen. Zolang het goed gaat zullen ze ook niets doen, ze laten liever de natuur zijn werk doen. En als je over tijd gaat kom je meer bij een VK langs en houden ze extra goed in gaten.

Je kan het eens met je VK overleggen maar ze zullen je daarom denk ik niet eerder helpen.

Maar fijn dat je je verder zo goed voelt. Heb jullie het al aan de rest van de wereld bekend gemaakt?

@lonneke: veel plezier met BBQ-en. Krijg er ook gelijk zin in...

@mieks: fijn dat je lijf zich heeft hersteld. De duimen zijn weer langzaam aan het warm draaien.

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Mamavangwen , bedankt voor je geruststelling . Erg lief van je . Je heb ook gelijk hoor . Het gaat meestal gewoon goed . Vind alleen 41 weken wel maximaal en anders 42 . Soms laten ze je tot 43 lopen en dat vind ik wel te ver gaan .
    Ben weer wat gerustgesteld :) .

Heb je kleine meid nog lekker gevoetbald ? Hoe reageerde zei eigenlijk op het krijgen van een zusje ? En op je dikke buik ?

Het is inderdaad al aan iedereen bekend gemaakt . Iedereen reageerde positief . Erg leuk !!

4. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Ik zie dat iedereen andere angstgevoelens heeft hier...

Zo ik heb toch maar even een schoonheidslaapje gedaan, schoonheid? Nou als ik wakker wordt dan liggen de rimpels in mijn hoofd zo moe was ik.. Heb lang gelegen.. Maar had het echt nodig.. Had zo willen blijven liggen, want ik lag veel te lekker.. Soms denk ik echt pffff kan ik niet gewoon even een week gaan liggen!! Normaal ben ik zo'n laatslapper korte nachten en energierijk persoon maar nu.. hahaha het tegenovergestelde.. ik hoop dat die moeheid wel een beete wegtrekt na de zwangerschap aangezien je dan nog moeier wordt en er steeds uit moet denk ik soms hoe ga ik dat dan fixen..

5. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
  6. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    gaat het hem zo vertellen ben benieuwd

7. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    spannend Lennyt!!!!!

8. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    had hem enthousiaster verwacht maar hij zegt dat ie moet wennen aan het idee en hijs bang dat ie de garage en zo niet afkrijgt en dergelijke vanwege het geld en al aan luiers en zo
    maar hij moet in eerste instantie wennen

9. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lennyt: hij heeft nog 8 maanden om het af te maken...

10. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Lennyt: super!! Haha ook een klusser als man. Haha

11. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @steun: bedankt allemaal voor de lieve reacties! Doet mij in ieder geval weer goed.

@Sjasje: Succes met de grote schoonmaak en de kijkers!

@Mamavangwenn: kan mij ook indenken dat het soms voor jullie moeilijk is om het bijv te vertellen, maar zolang we elkaar blijven steunen komt het vast dik in orde. Bedankt voor het kaarsje :D

@Krissie: ik was ook te klein...dat is niet meer te zien! Zolang je huisarts het goed vind gaan moet je daar op vertrouwen, hoe moeilijk dat ook is.

@Lonneke: smakelijk BBQ, jammer van het weer!

@Lennyt: idd nog 8 maanden om het af te maken..haha mannen kijken altijd naar praktische dingen!

@ego: vandaag was het beestjesdag :$ ik had een kersenpitzak in de kast liggen (gebruik hem niet eigelijk) daar was geen kersenpit meer van over, er zaten overal beestjes..dus heb alles eruit gehaald en schoongemaakt enz. Brr..hoop dat ik geen nachtmerries krijg ;) zie ze overal...

Fijne avond allemaal!

12. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mineraal: het kaarsje staat nu weer aan.

Hier had ik gister en donderdag beestenboel in mijn auto. Donderdagavond een wesp en vrijdag een lieveheersbeestje.... Heb de wesp eruit gejaagd en het lieveheersbeestje gevangen en daarna mooi weer gewenst. Nu hopen dat het een keer effect heeft... ben dit weer zo beu!!!! ik wil zon!!!

13. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    helemaal mee eens..het was op zich wel lekker weer vandaag.
    Ik ga binnenkort naar de zon :D
    Heb er nu al zin in!

Morgen moederdag...ben benieuwd wat jullie krijgen van de kleintjes&jullie mannen.

14. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    zei ik ook je hebt nog 8 maanden hij zo da is het hem juist

15. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Lennyt, hahaha (sorry) maar ik vind het wel grappig.. Echte klusser zeker of niet? Mijn vriend is de hele dag bezig;) En vrienden van mij die hebben in 1 week de badkamer en keuken verbouwd dus het kan makkelijk:p

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    hahaha krissie dacht ik ook al maar komt allemaal wel goed moet aan het idee wennen denk ik
    met hoeveel weken krijg je eigenlijk de eerste echo en zo
    heb ff uitleg nodig natuurlijk haha

17. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    wil sowieso graag pas w8 met vertellen tot dat ik over da ergste punt heen ben

18. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Je krijgt zowieso een termijn echo (rond de 12 weken, soms ook iets eerder) en de 20 weken echo.
    Je moet gewoon verloskundige gaan bellen (eentje dichtbij ofzo) bellen en vertellen hoelang je waarschijnlijk zwanger bent of wanneer je positief testte als je dat niet weet, en dan kunnen jullie een afspraak maken.

19. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Bij mij mocht ik meteen een afspraak maakte (hoefde niet te wachten tot de 12 weken)

20. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lennyt: je moet anders ff naar Babyopkomst.nl - Alles over zwangerschappen, bevallingen en baby's. gaan. Daar is een postcodecheck. Kun je je postcode invullen en krijg je alle vk's te zien die er in jouw buurt zitten.

@all: hier heerlijk verwend vanochtend met Moederdag. Ontbijtje op bed, chocolade, luchtje en bobike achteropzitje voor op m'n fiets. Straks ga ik beginnen met uitzoeken welke kleertjes ik nog een keer wil gebruiken voor de kleine meid. 4 dozen en 2 tassen.....

Deel Deze Pagina