Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Mammvangwenn: leuk zo`n moederdag kado. Suc6 met kleding uit zoeken.

Iemand anders nog wat gekregen. `t was hier weer zondag dus lkkr ontbijtje op bed en nog ff na dummelen. hmmmm...

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier weer even snel tussendoor. De BBQ/ feestje was erg gezellig. Maar ojee, wat ben ik moe. Om 0.00uur had ik het helemaal gehad en heb tegen het bezoek gezegd dat ik naar bed ging. Viel wel op dat de mensen zonder kids niet in de gaten hadden dat ik helemaal gebroken was.

Vanochtend al een moederdagcadeau gehad, erg schattig.
    Zo meteen weer bezoek hier..drukdrukdruk!

Later of morgen meer!

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemiddag meiden,

Hier een druk weekend, maar nu even tijd om terug te lezen en te reageren voor we zo naar mijn schoonouders gaan :)
    Heb dezelfde klachtjes weer als in de ronde van de vmk.. nog steeds pijnlijke tepels, terwijl dat na 2 of 3 dagen na ei altijd weer weg is, en ook een hoop witte afscheiding. Spannend! Ik probeer er niet te veel aan te denken en mee bezig te zijn, dan ga ik alleen maar meer hopen.
    Temp is in elk geval afgelopen 2 dagen gestegen, dus ik ben enorm gerustgesteld dat mijn lijf het toch nog kan ;)

@ Lisanne, laat je niet te gek maken door verhalen van anderen. Iedere vrouw is anders, en iedereen heeft wel weer wat anders mee gemaakt! Als de deskundigen het niet vertrouwen laten ze je echt niet lopen hoor! Heb het nog nooit gehoord dat ze een vrouw tot in week 43 laten lopen! Mijn vriendin is ook net bij 41+2 bevallen, ging allemaal prima.

@ Krissie, dat wordt straks als de kleine er is, tussen de middag ook even lekker slapen ;)

@ Lennyt, zal vast wel goed komen met die garage, hij heeft idd nog 8 maanden.

@ Mineraal, geen nachtmerries gehad? Brrrr

@ Mamavangwenn, je hebt zon gekregen vandaag :D

@ Moeders onder ons, fijne moederdag gewenst :)

Fijne dag allemaal!

4. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @ego, hier een minder fijne moederdag :(
    Helaas is het geluk voor ons na een week weer afgelopen.....!
    Vrijdag en zaterdag eenmalig licht roze afscheiding gehad, nou ja dat kan zeggen ze... Vanaf vandaag wordt het lichtbruin en is het ook bij ieder toiletbezoek zichtbaar... :(. Ik denk vanmorgen ook een stolseltje gezien te hebben, maar dat weet ik niet zeker.
    Eigenlijk heb ik al de hele week een vreemd gevoel, het gevoel dat het niet lekker zat en wellicht is daar vandaag een oorzaak voor gevonden!

Morgen ga ik ha bellen en kijken wat het vervolg zal zijn. Afspraak bij de gyn staat op 29 mei, mss nu wel eerder of tja ik weet het niet...

Mieks en Mineraal, ik mag weer bij jullie komen staan.....

5. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Emjee, wat verschrikkelijk voor je! :( :( :( Ik weet niet goed wat ik er op moet zeggen.. Sterkte meis!!!

6. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    21 mei - mieks (27, 1e kindje, ronde 6)
    .. juni - mineraal (30, 1e kindje, ronde 15)
    .........- emjee11 (32, 2e kindje, ronde 9)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 )
    06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
    30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5)
    26 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3)
    28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4)
    5 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6)
    15 januari - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6)
    20 januari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7)

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Verdorie Emjee, wat verschrikkelijk oneerlijk! :( veel sterkte!!

8. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @emjee: ik weet ook even niet wat ik moet zeggen! Heel veel sterkte!knuf vanuit hier

9. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Emjee nee meis bah!!! Wat oneerlijk!

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Emjee: Bahh..weet niet goed wat ik moet zeggen. In ieder geval een heeeele dikke knuffel! :(

Mieks: Klinkt hoopvol, maar dus niet te veel op vast pinnen. Spannend hoor.

LennyT: Je vriend heeft nog alle tijd. Was het voor je vriend nog onverwacht dat je zwanger was, ondanks dat jullie al een aantal rondes bezig waren? Komt goed! Heb je al een vkpraktijk uitgekozen?

MamavanGwenn: Jij alles lekker uitgezocht van kleertjes las ik?

Hier al het bezoek weg. Ik heb het helemaal gehad voor vandaag..morgen las ik een 'rust'dagje in en vanavond maar op tijd naar bed.

11. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach verdorie emjee. Niet weer. Wat ontzettend k**. Dit gun jr. Niemand en zeker niet 2x achter elkaar. Een hele dikke knuffel van mij.

@mieks: nou ik ben benieuwd. Nog 8 daagjes geduld.

@lonneke: had 4 dozen en 2 plastic zakken maar alles is uitgezocht. Heb 2 dozen die ik zelf nog wil bewaren met maat 50 t/m 74. Verder 2 dozen met maat 5 t/m 74 die nog goed zijn maar ik niet mooi meer vind of ander seizoen zijn. Hier voor heb ik een advertentie geplaatst op tienermoeders.nl dat ze gratis opgehaald kunnen worden. En een vuilniszak met ouwe zooi die naar de container gaat. Verder opgeschreven wat ik dus nog heb en kan ik het benodigdhedenlijstje compleet gaan maken en dus shoppen!!!

Fijn dat je weekend geslaagd was. Idd morgen maar een rustdagke

@all: Gwenn heeft vanmiddag heerlijk in de zandbak gespeeld. Was alleen oud nat zand. Gevolg mevrouw zat helemaal onder. Dus die hebben vanmiddag om 17.00 uur eerst maar in bad gegooid voor de 2e keer. Vanochtend was ze namelijk ook al geweest.

12. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Zo, ff flink wat teruglezen! Hoop dat ik alles een beetje kan onthouden. Heb nogal last van zwangerschapsdementie.

@ Emjee: Wat verschrikkelijk voor jullie! Wat kan het leven oneerlijk zijn! Heel veel strekte! Dikke knuffel

@lennyt: Gefeliciteerd! Ik zie een duidelijk streepje hoor!

@Mieks: Wat fijn dat jij en je oppaskindjes het donderdag zo naar de zin hebben gehad! Ik ben niet meer naar de dierentuin gegaan. Had ineens weer last van misselijkheid en overgeven. Echt fijn dat je lichaam weet doet wat het moet doen! Nu dus weer op het wachtbankje. Mijn duimen draaien!

@lonneke: We hebben de knoop doorgehakt. Morgen met manlief een datum prikken voor een 3d/4d echo en dan afspraak maken. We gaan naar Blerick Venlo.

@Sasje: Leuk, volgens mij voel je de baby! Hier in het begin ook plopjes! Bij R. herkende ik het natuurlijk niet en dacht ook dat het mijn darmen waren, maar deze zwangerschap herkende ik het meteen! Hier hebben we voor er de swimtrainer gebruikt! Ideaal ding! Oh, wat spannend woensdag! Zou echt super zijn als jullie huis verkocht wordt!

@mamavangwenn: Leuk, en nieuw zitje voor op de fiets! Lukt het nog een beetje fietsen met je buik en de kleine meid? Ik vind nu veel zwaarder, conditie enorm achteruit gegaan. En wat een luxe een poets in huis! Ook nog gefeliciteerd met je vriendin!

@krissie: Zolang de groei tussen de marge zit, zou ik me niet te druk maken. Natuurlijk makkelijk zeggen. Als je er echt onzeker bent over de groei dan zou ik dat zeker aankaarten bij je vk. Misschien kun je een groeiecho krijgen.

@lisanne: Fijn dat je weer een goede echo hebt gehad! Probeer je niet te druk te maken, zeker niet al over de laaatste periode van je zwangerschap.! Ze laten je echt niet onnodig risico lopen. Vervelende verhalen van anderen lees en hoor je vaker dan de positie.

@miniraal: Bijna naar de zon! Waar gaat de reis naartoe? Volgens mij heb je het al wel een keer geschreven, maar is niet blijven hangen.

@snoopy: Jaja, ik ben ook verwend. Een leuke slinger met twee geschilderde houten hartjes van R en moederdagboekje met hele lieve tekst van Manlief en namens R.. Manlief had een heerlijk ontbijtgemaakt en chocolade truffels! Het laat nog even op zich wachten, maar ik krijg van manlief ook nog de Karcher ramenreiniger voor moederdag. Die van de Reclame, wassen zonder water. Krijg je iedere zondag een ontbijtje op bed? Heerlijk hoor!

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Flink wat uitgezocht dus. Nu lekker shoppen voor jullie 2e kleine meid. Wat lekker 'n nieuw fietsstoeltje.

Ansje: Weer lekker verwend zo te lezen..en dan nog een cadeau in 't vooruitzicht. Ben erg benieuwd wat jullie van de echo in Blerick vinden.

Hier: Bijkomen van 't drukke weekend..en alvast spullen klaar leggen voor onze mini-vakantie. Donderdag gaan we naar Zeeland.

14. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @lonneke hoe is het met jou meiske ik denk niet dat ie verwacht had dat het zo snel zou gebeuren heb al een vk uitgekozen zijn er drie in een praktijk net even gebeld ze was heel enthousiast en zo dus

@ansje ben er erg blij mee moet ik zeggen :D

@mamavangwenn nou gwenn zal goed vies zijn geweest dan haha

@emjee ah nee meis :( weet ook even niet wat ik moet zeggen ook van mij uit heel veel sterkte

@mineraal hoest met jou verder meiske

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    LennyT: Wanneer heb je de eerste afspraak staan, rond de 8 weken?

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    heb vanmorgen gebeld en krijg deze week een kennismakingsgesprek zalk maar zeggen ofja da proberen ze althans deze week te doen

17. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Emjee: wat verschikkelijk... Heel veel sterkte.

Ansje: haha wij doen dat wel regelmatig jah op zondag. En vooral als we een rusitge zondag hebben. Heerlijk. Nu kan het nog;)

Lonneke: lkker ff een paar dagen weg. Hmmm...

Zo nu maar ff bezig met de opleiding en dan lkkr rustig aan doen vandaag :D

Fijne dag allemaal

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    LennyT: Dat is al erg snel zeg. Hebben ze iets gezegd over op welke termijn je je 1e echo krijgt, verschilt nogal eens per VK. De ene krijgt de eerste bij 8 weken, de ander bij 10 en weer andere bij 12 weken.

Snoopy: Succes met bezig zijn voor je opleiding vandaag. En het rustig aan doen... gaat dat samen?;)

Hier lig ik wat te hangen op de bank. Wordt zo wat bezorgd, dus moet wakker blijven, anders had ik een tukkie gedaan;)

19. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @lonneke nee over de echo heeft ze niks gezegd

20. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Lonneke: nou ben bang dat het niet helemaal samen gaat.

Deel Deze Pagina