Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    jup krijg inderdaad rond de 8 weken een echo om te kijken hoever dat ik dan ben kijk er wel naar uit
    maar zoveel info gekregen heb een halve dag nodig omdat te verwerken mja
    en tja ook langzaam overleggen ofdat we een screening willen voor hey downsyndroom
    heb wel in me hoofd zitten als het zo is dan is het zo en dan komen we daar met zijn tweeen wel uit mja weet niet wat die van mij daar van vindt

2. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @ego, hier veel onzekerheid.....
    Vanochtend bij ha geweest en zij heeft vervolgens telefonisch overleg gehad met de gyn. De echo van de 29e mei blijft staan. Pas vanaf dan kunnen ze zien wat er aan de hand is of is geweest.....
    Het vloeien (bruin) blijft (sinds zondag) aanhouden, maar dat kan volgens hun allemaal erbij horen! Daarnaast zijn de zwangerschapstesten echt KNAL! Erg fijn dit allemaal....
    Volgens de ha en de gyn kan het dus twee kanten op, tja dat wist ik natuurlijk ook wel....
    Ze praten je eigenlijk weer een beetje hoop aan, terwijl dit niet strookt met m'n gevoel....

Dit was even een korte update.
    Sorry maar meer komt er nu ff niet uit. Blijf jullie volgen maar op een laag pitje, pfff.
    Ik kom vanzelf wel weer terug.....

3. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Emjee, heb je ook buikpijn ofdat niet?

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mamavangwenn, ik hoop dat het lukt om van de zomer toch te gaan zwemmen, zou wel fijn zijn. Je hebt een leuk/druk weekend op de planning staan zie ik ;)

@ Sjasje, dat klinkt druk. Als je dan nog van alles moet voorbereiden voor de vakantie kan het een hoop stress leveren, dat heb ik dan altijd :p

@Lennyt, mooi dat de intake goed ging.

@ Emjee, hmm je houdt het spannend dus..kan me voorstellen dat het zenuwslopend is! Bruin hoeft opzich idd niet veel te betekenen, maar ik ken ook iemand die een miskraam kreeg en nog een week lang knaltesten hield. Zo verwarrend is dat ;)
    Wat Krissie al zegt, heb je ook buikpijn? Verlies je stolsels? Is het alleen maar bruin of ook rood?
    Kunnen ze die echo niet wat vooruit schuiven? Ik hoop dat het toch goed mag blijven gaan meid! Dikke knuf!

@ All...ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb weekend :):D Wil denk ik morgen heel mijn berging gaan uitmesten. Iets waar ik weinig zin in heb, maar het moet toch eens een keer gebeuren ;)

5. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mieks en krissie, nee geen buikpijn (niet meer) en ook geen stolsels, maar mijn gevoel klopt gewoon niet...
    De echo kan niet naar voren want dan zien ze te weinig en blijft het nog steeds onzeker.... Ik ga nog steeds van een vmk uit dus ach er veranderd eigenlijk niks.
    Heb een aantal dagen in gedachte om te testen, in de hoop dat de tweede streep dan minder dik word en dat het hcg dus afneemt....
    Meer kan ik nu toch zelf niet doen.

Ennuh Mieks, ik heb ook weekend :), spannend jou temp zeg! Succes.

6. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    heey,

Emjee: wat een onzekerheid. Hopelijk is het snel 29mei en krijg je duidelijkheid.

Mieks: je temp blijft nog mooi hoog. Spannend :)

Hoe is het voor de rest met iedereen? Hier gaat alles goed. Wel een beetje moe. Dus vanmiddag heerlijk een uurtje op de bank geslapen. Voor de rest een sterke reuk. Dus dat was vanmorgen heerlijk werken :S niet dus....

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Emjee, ik blijf voor je duimen meid!

@ Snoopy, temp is idd nog mooi maar zit nog maar op 7 dpo volgens FF dus heb nog even :p Mijn lichaam begint helaas toch al weer met wat kwaaltjes.. leuk hoor vrouw zijn ;) Als het weer niks te beteken heeft heb ik er ook zo weinig aan he ;)

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Sjasje: We gaan sowieso naar Veere, collega's hadden 't er ook al over. Wat gaan jullie allemaal doen in Zeeland?
    Jullie vertrekken morgen toch? Alvast veel plezier.
    En de kijkers, tja..kan inderdaad alle kanten uit. Je hoeft maar één koper te hebben.

Mieks: Hier ook weekend!:D Succes morgen met de berging opruimen. Rotklus, maar daarna heb je vast een voldaan gevoel;)

Emjee: Bah, wat een onzekerheid. Duim voor je dat het stiekem toch goed is...

MamavanGwenn: Thanks voor de site. Ga ik ook doen als hier alles is uitgezocht. Mooi doel.
    Hoop dat je zwemmen inderdaad in de zomer door gaan kan. Zou echt jammer zijn.

Hier vandaag rustig werkdagje gehad. Morgen spullen inpakken en zorgen dat het huis netjes is. Verder geen nieuws hier;)

9. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    wat een rust hier...

10. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

#4770 ansje1982, 15 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2012
    @emjee: Jeetje meid, wat een onzekerheid. Aan de ene kant de knaltesten en aan de andere kant het slechte gevoel en het vloeien. Hoop stiekem dat het toch nog goed zit. Succes met afwachten en een hele dikke knuffel.

@mieks: Je tempratuur blijft mooi hoog! Op naar een knaltest dit weekend!

@snoopy: De zwangerschapskwaaltjes zijn dus begonnen... De moeheid hoort er echt bij. Gewoon aantoe geven!

@Sasje: Fijne vakantie! Piet Paulisma zegt dat het na vandaag beter weer wordt ;)

@Mamavangwenn: Drukke dagen voor de boeg! Wel een hoop leuke dingen in de planning!

@Lonneke: Jeetje wat een vaart! Zelfs al begonnen aan het geboortebord! Wat voor iets heb je gemaakt? Geniet van jullie minivakantie!

@Lennyt: De nekplooimeting is pas met 12 weken. Natuurlijk goed dat je er al over nadenkt. Ik zou gewoon samen met je mannetje naar de intake gaan, dan krijg je meteen alle informatie en kunnen jullie de voors en tegens afwegen.

@all: Mijn lange weekend is begonnen! Donderdag willen naar de dierentuin of gaan zwemmen met R. vrijdag is schoonbroer jarig en gaan we naar een wokrestaurant. Verder wordt het tijd om de babykamer af te maken (lamp, wandplank en muursticker opplakken). Ik denk dat ik daarna maar eens ga beginnen met het uitzoeken van de babykleertjes die ik in dozen op zolder heb staan.

Vandaag al 26 weken zwanger en we hebben nog steeds geen jongensnaam! De tijd begint te dringen!

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ansje: Haha ik vind de vaart wel meevallen. In de babykamer staat nog helemaal niets. Gaan donderdag naar een babykamer kijken (via MP) en als dat niets is gaan we volgende week naar Ikea.
    Geboortebord wordt tweety en sylvester als baby. Erg leu, al zeg ik het zelf.
    Bij jullie schiet het ook al aardig heb. Hebben jullie wel aantal opties qua namen..of echt helemaal niets? Zal nog eens nadenken en je anders PB-en. Moet de naam nog aan eisen voldoen?

Snoopy: Het is inderdaad rustig;)

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ansje: Je hebt PB. Misschien zit ik er helemaal langs qua stijl, maar misschien heb je er wel wat aan! ;)

13. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo heb weer tijd gevonden om weer even alles bij te lezen.

@sjasje: jeetje de eerste kijkers pas sinds het te koop staat. hoop dat ze het wat vinden en anders maar hopen dat er snel andere kijkers komen. Is er een reden dat er zo weinig zijn komen kijken? En gaan jullie zelf pas wat zoeken als het verkocht is?

Geniet van je vakantie. En vergeet jezelf niet...

@emjee: jeetje wat een onzekerheid zeg. Nou hoop voor jou dat het snel 29 mei is en je wat zekerheid krijgt.

@zwangerschapszwemmen: heb vandaag mijn vriendin gebeld die zwemjuf is bij een ander zwembad. Bij hun is er wel gewoon zwangerschapszwemmen in de zomervakantie. Maar dat gaat ze nog even voor me navragen

@mieks: ow lekker weekend. Hier nog 1 dagje werken. En heb zin in de aankomende dagen. Is het ook eerder 23 mei. Spannende dag voor 2 dames hier en dan word de vloerbedekking hier eindelijk gelegd en kan ik weer verder.

@snoopy: heerlijk als je er gewoon aan toe kunt geven en lekker ff een dutje op de bank kunt doen. Ben jaloers....

@lonneke: mag ook wel eens een rustig werkdagje. Succes morgen met pakken en schoonmaken.

@ansje: jeetje jij ook alweer een mijpaal gehaald. 26 weekjes alweer. En ook leuke dingen op de planning. En nog steeds geen jongensnaam. Heb je nog naar dit site gekeken die ik had gemaild?

@all: hier een beetje een bleuuhhh dag gehad. Geen gang in te krijgen. nu net wel de strijk er doorheen gewerkt gelukkig. Zal blij zijn als het morgen weekend is. even een tandje lager. Vandaag wel trouwens regenlaarsjes voor gwenn gekocht. En ze is er toch blij mee.

14. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@lonneke: Toevallig tegelijk een pb gestuurd! Je komt zeker in de buurt van onze stijl! Wat een opluchting dat ik toch nog niet zo ver achter lig op schema;).
    Leuk een Tweety en Silvester op het geboortebord! Ik ga dit keer voor een simpele raamsticker. Heb gewoon niet de tijd en puf om weer zelf iets te maken.
    Hopelijk is de kamer via MP iets! Hier is het ook een kamer van MP geworden. Ikea hadden al helemaal uitgezocht, maar deze is stukken degelijker en niet zo standaard als een kamer van Ikea.

@mamavangwenn: Ik heb wel gekeken en er zijn inmiddels wel weer wat andere namen besproken. Maar helaas nog DE naam. Misschien moeten we ons erbij neerleggen dat wij dit keer gewoon niet DE naam met het wauwgevoel vinden...
    Leuk dat je voor Gwenn geslaagd bent voor regenlaarsjes! Natuurlijk hadden we liever gehad ze de komende maanden niet nodig te hebben.
    En die je rustig aan? Gewoon morgen al een tandje lager hoor!

15. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden,

@ Ansje, 26 weken al, wat gaat het snel! Een hoop op de planning staan zo te lezen, veel plezier/succes.
    Wist je dat er hier op het forum ook een namen topic zit? Op de forum pagina, helemaal beneden. Misschien zitten daar ook wat leuke namen tussen?

@ Mamavangwenn, ik denk dat het aan het weer ligt, hier ook al 2 dagen zo'n bleeuh gevoel :D Energie in erg lage stand staan. Heb net 12 uur geslapen (manlief voelde zich niet lekker dus ging op tijd naar bed, ik ging dus maar gezellig mee).
    Regenlaarsjes zijn nu wel nodig ja. Mooi dat Gwenn ze zo leuk vond!

@ All, zo maar wat in huis gaan doen, boodschappen doen en vanmiddag denk ik die berging nog gaan opruimen. En wat heb ik er een zin in :D
    Fijne dag allemaal!

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Wat fijn dat Gwenn zo blij is met haar regenlaarsjes. Ze zijn helaas nu wel nodig:( Een bleuhh dag is niet erg, hier ook vaker haha. Doe maar lekker rustig aan en geniet van jullie weekend.

Ansje: Hier ook al de kamer uitgezocht bij Ikea. Hoop echt dat het MP kamertje wat is. Morgenvroeg gaan we dus kijken, voordat we naar Zeeland doorrijden. Ik heb je nog een PB gestuurd. Wij hebben helaas deze keer ook niet het wauw-gevoel bij de naam..ook ik denk dat we ons daarbij neer moeten leggen.

Mieks: Succes met de boodschapjes en de berging opruimen. Denk maar aan het voldane gevoel wat het oplevert als het helemaal is opgeruimd;)

Hier: Dochtertje was vanochtend om 5uur al wakker. Om 8 uur haar weer in bed gelegd, want ze was uiteraard kapot (gisteravond lag ze ook lang wakker voor haar doen..) Ik ben ook nog maar even op bed gaan liggen, totdat ik haar om 10uur weer hoorde. Zit dus nog in m'n pyama. Zo douchen en dan eens aan de opruim. Als dochterlief vanmiddag haar middagdut doet, ga ik maar eens inpakken.

17. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Ansje: al weer 26 weken t gaat best snel. Leuk dat jullie morgen wat leuks gaan doen. Volgens mij wil het weer ook nog wel een beetje de goede kant op gaan. Suc6 met de babykamer klaar maken :) Leuk dat je een geboortebord hebt gemaakt :D

Lonneke: fijn weekend in Zeeland. Hopelijk wordt het mooi weer.

Mieks: suc6 met de berging opruimen :). Als je klaar bent heb je vast een voldaan gevoel. Je temp is ook weer iets omn hoog gegaan vergeleken bij gisteren. Spannend.

Mammavangwenn: jammer dat je laarsjes heb moeten kopen. Hoop dat gwenn ze snel niet meer aanhoeft te hebben, omdat het weer lkkr zonnig is.

Fijne dag allemaal en voor de gene die weg gaan geniet er van!!

18. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Mieks fijn dat je temp zich in iedergeval weer normaal gedraagt en niet meer zoals de vorige keer!! Ik heb goede hoop voor je! Tjah, en ookal hebben de meeste dat natuurlijk wel elke keer een beetje... Maar positief blijven !!

@Ansje, ik ook vrijdag 26 weken.. Wie had er nou last van harde buiken was jij dat?

@ Yasmin hoever ben je inmiddels? Gaat hard he!?

@ Hadden jullie nog mijn kamertje op facebook gezien??

@ Nog een half dagje werken en dan heb ik lekker weekend.. ben er ook echt wel aan toe eigenlijk..

@Ik zit te denken om misschien nog een pretecho te doen.. Maarjah.. weet het niet zo goed of ik het ga doen.. kost ook weer zoveel:p

@all, ik heb ineens zo het gevoel dat de weken oneindig lang duren.. Komt vast omdat we al zoveel spulletjes hebben.. Ik heb nu wel weer nieuwe inspiratie een geboortebord.. heeft mijn vriend ook weer wat te doen!! haha!

@Emjee, en heb je nog getest vandaag? Wordt hij ook donkerder of gaat hij wel lichter worden?

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Krissie, ik ben idd blij met die "normale" temperatuur weer! Helaas merk ik vandaag dat de pijnlijke tepels weg zijn ;) Was er juist blij mee, omdat ik het in die ronde van de vmk ook had. Zegt natuurlijk niks maar dat geeft nu wel een beetje een negatief gevoel, het duurt allemaal zo lang elke keer dat afwachten ;)

20. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @krissie, nee vandaag niet meer getest. Ben van plan om vrijdag te testen, puur om m'n hcg gehalte in de gaten te houden. Voor mij is de vmk eigenlijk wel een feit. Vannacht een kwartier enorme buikpijn gehad, dat ik bang was dat ik moest gaan bellen en vandaag heel erg donkere afscheiding en dit had ik de vorige keer ook dus....
    Hoop dat het hcg snel uit m'n lichaam is zodat we weer "vrolijk" verder kunnen en dat mijn lichaam weer goed kan herstellen...

@mieks, hoop blijven houden hoor, helaas praat ik uit ervaring dat mijn twee vmk's allebei verschillend waren. Zowel qua kwaaltjes/testen als bloedingen, dus niets van te zeggen.
    Ik blijf voor je duimen!

Deel Deze Pagina