Super leuk! Ik zal even kleine introductie doen dan! Ik ben 22 jaar, studeer (ben in zomer 2012 klaar) en heb in februari 5 jaar een relatie, waar ik al 3 jaar mee samenwoon. In januari krijgen we een eigen appartement, nieuwbouw, helemaal geweldig! Lijkt ons het perfecte moment om voor een kleine te gaan! Dus dat hebben we gisteren ook besloten! Echt super leuk! Wel heel spannend, want ben erg jong, maar ik ben er helemaal klaar voor!
@ Sterre: Jammer meis dat je weg gaat. Maar zoals je zelf en de andere meiden zeggen het is belangrijk om de vreugde samen te kunnen delen. Succes ermee en hopelijk geeft je vriend snel de doorslag om weer te beginnen en zien wij je gewoon weer terug ! @ L0nneke: Idd wat je zegt is ook waar, ik heb mezelf vorige maand ook keer op keer teleurgesteld en dat voeld dan altijd behoorlijk vervelend. Ben erg benieuwd hoor of jij zaterdag een posi test hebt haha ben gelukkig niet nieuwsgierig or ! @ Mamavangwenn: Oh wat heerlijk een weekenje weg met vriendinnen. En shoppen is nooit vervelend. Fijn dat je zo goed bent kunnen slagen. Knap zeg zoveel afgevallen hoe heb je dat gedaan? @ Lennyt: Mag ik vragen waar je die 6 dagen voor NOD testen haald?! @ Balou23: Jeetje spannend hoor, als jij niet zwanger bent is je lichaam echt wel goed van slag. Ben erg benieuwd wat er uitkomt morgen ochtend. Hou je ons op de hoogte! TOY TOY! @ CharmedKnorrie: Een bloeding is een zwangerschap kan wel. Dus wil niet zeggen dat het niet raak kan zijn. Heb je al een testje gedaan? Maar je lijf kan idd ook van slag zijn door de hormonen. @ Happymommytobe: Welkom, klets maar lekker mee gezellig @ All: Nou de buikfoto wees ook niks uit. Alles was gewoon goed. Ik denk toch dat ik obstipatie heb gehad met de combi van stress rondom mijn werk enz. Dus ja en wie weet is het wel chronisch kan ook nog. Vanmiddag ff wezen wandelen en om boodschapjes geweest. Was erg gezellig met mijn mamsie. Zo aardappel anders maken en vanavond met collega naar de film Body Language..... Fijne avond allemaal.
ik heb die via hier op het forum te vragen van iemand anders een website gekregen www.zwangerenkids.nl maar zag later dat er niet zo hele positieve ervaringen mee waren
Zooo..werkdag zit er weer op @ Lonneke, ik begin ook test kriebels te krijgen. Ik wil ook niet eerder testen dan Nod. Was eerst helemaal overtuigd dat ik deze maand niet zwanger zou zijn, maar voel me zo raar afgelopen dagen dat ik dat toch stiekem terug neem. Maar goed, onze hormonen kunnen mooie spelletjes spelen dus ik blijf voorzichtig @ Balou, spannend allemaal hoor! Ik ben benieuwd wat er morgen uit komt bij de dokter! @ Charmedknorrie, leuk he die hormonen die ons helemaal gek kunnen maken (Even aangepast ) @ Enjoyllife, Veel plezier bij de film vanavond! @ HappyMommyToBe, welkom hierzo! Gezellig dat je mee komt kletsen. Wij wonen ook net nieuwbouw, echt super! Veel succes met zwanger worden. @ Lennyt, zo vroeg van te voren testen kan ook niet betrouwbaar zijn, als je lichaam nog niet genoeg hcg heeft aangemaakt test je negatief terwijl je wel zwanger zou zijn.. Gewoon nog maar even afwachten?
@Mieks: dank je wel! Ik kan het gewoon niet geloven nog dat we er echt voor gaan! Kan nergens anders meer aan denken, ben helemaal afgeleid Als het goed is word ik morgen ongesteld en dan kan het werken beginnen!
Dames, dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes! Dat doet me veel goed! Ik ben stiekem toch wel erg nieuwsgierig naar het vervolg in jullie verhalen; misschien kijk ik af en toe even hoe het er voor staat met het zwanger worden bij jullie. Nogmaals succes! Liefs, Sterre
@Sterre: Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Je mannetje heeft vast wat meer tijd nodig om aan het idee te wennen. Fijn dat jij hem die tijd geeft! Geniet lekker met z'n tweetjes en wie weet zien we je binnenkort weer hier! @Balou: Heb je al een test gedaan? Veel succes bij de dokter morgen! @HappyMommyToBe: Gezellig dat je mee komt kletsen! @mamavangwenn: Dat klinkt als een heerlijk weekendje weg! Echt knap dat je zoveel afgevallen bent! Die nieuwe kleertjes heb je dus echt wel verdiend! En was je taart in de smaak gevallen? Hoe reageerde je dochter op je thuiskomst? Had ze je gemist? @lennyt: Hier ook testen van zwanger en kids. Ik heb laatst een pakket met testen gekocht. Daarin zitten er ook een paar in die voor je NOD testen. Ik weet niet of ik ze ga gebruiken (wel verleidelijk!). Het is natuurlijk niet voor niets dat je het beste na je NOD kan testen.... @charmedknorrie: Jij maakt het ook al spannend! Het verhaal van Balou lijkt erg veel op jouw verhaal! Waarschijnlijk zijn het gewoon de hormonen...Heb jij al een test gedaan om uit te sluiten/ bevestigen dat je zeker niet zwanger bent? @Lonneke: Jij bent als eerste aan de beurt in de maand november! Ik zal voor je duimen! @Mieks: Haha, erg he al die hormonen. Best moeilijk, geduldig afwachten... Terwijl ik er helemaal niet vanuit ga dat ik zwanger ben, merk aan mezelf dat ik het nu toch ook weer heel spannend vind. Alle symptomen van een aankomende menstruatie lijken zoveel op de eerste zwangerschapssymptomen... Voor ik zwanger werd van R. dacht ik ook steeds dat ik zwanger was. Toen ik de hoop opgegeven had en nergens last van had was ik zwanger! @enjoyllife: Veel plezier in de bios! @all: Mijn dag begon goed, tot ik hoorde dat mijn collega (deel met haar de klas) voor langere tijd in de ziektewet gaat. Natuurlijk erg vervelend voor haar, maar ik ben ook gelijk in de stress geschoten. De komende tijd zal er veel extra werk op mijn bordje komen. Zo zal ik de rapporten, de rapportgesprekken en planningen alleen moeten maken/doen. Nog vervelender is dat ik maar 2 dagen per week in die groep sta en zelf nog maar 6 weekjes ervaring met groep 3 heb. We zullen er het beste van moeten maken... Ga ik nu maar even lekker ontspannen tv kijken! Fijne avond allemaal!
ik denk dat ik maar netjes w8 tot na mijn nod hoe lastig het ook is maar zag dat iemand met kruidvat test volgens mij 3 dagen voor zijn nod licht positief teste
Ik las de vraag of ik een testje had gedaan vanwege de rare kwaaltjes heb idd een kv test gedaan maar die was OMO-wit hoor.Heb wel wat ovutesten besteld dus hopelijk komen die overmorgen binnen!
Enjoyllive: Veel plezier in de bios! Laat je even weten hoe de film was? Lijkt me namelijk erg leuk. Happymommytobe: Welkom! Klets gezellig mee Ansje: Niet leuk dat je collega is uitgevallen. Is het voor langere tijd? (denk het wel toch?) Krijg je nu een invalkracht ofzo er bij. Zo veel extra taken lijkt me niet fijn. Zeker niet als je de klas niet zo goed kent en pas sinds kort groep 3 hebt. Denk ook aan jezelf, hè! Mieks: We wachten gewoon af tot onze NOD..en dan nog test ik een dagje later hihi! LennyT: Dat verschilt bij iedereen wanneer iemand positest. Op nod testte ik nog heel licht, twee dagen na NOD pas echt vetpositief. Hier moe moe moe..Winterdip of zwanger haha! Ga dus ook zo m'n bedje in. Tot morgen.
@ Lonneke: Jeetje meis ben je echt zo moe? Had je dit bij de eerste ook? Laat je niet gek maken eej door je lichaam kan idd ook een winterdip zijn en dat rot uur wat weer veranderd is. @ All: De film is wel een aanrader. Jeetje wat kunnen die dansen, zou ik dan zelf ook altijd willen haha. Nu ff lekker douchen, klussen en mijn bedje in. Morgen ochtend gaat de wekker om 6.00 en de kleine meid gaat weer naar het kdv. Liefs en slaap lekker allemaal
Goede morgen allemaal! @Balou; klinkt spannend allemaal, vooral dat misselijk zijn van bepaalde geurtjes....Ben benieuwd wat de ha zegt, ik duim voor je! @Lonneke: hopelijk zijn t zwangerschap verschijnselen dat moe zijn. wel knap dat je niet test... @lennyt: predictor heeft n test voor max 4dagen voor je nod. deze schijnt wel betrouwbaar te zijn @enjoylive: is het nu wel weer rustig in je buik of heb je nogsteeds last? hoop dat t niet chronisch is! @happymama: welkom! leekt mij heerlijk om zo jong al mama te worden! wat studeer je? @mamavgwenn; knap hoor zoveel afvallen en dan niet bijkomen na t dieet, petje af! @all ik heb stiekem ook een test liggen voor 4dagen voor je nod. Mijn probleem is dat ik niet weet hoelang mn cycles is. Bij 28 d.(zie banner) moet ik nog wachten to 11nov. Maar als ik mn eisprong laatst gevoeld heb dan is mn cyclus veel korter, meer naar de 21 dagen. en dan zou mn nod op 4 nov. Denk dat ik rond 6 of 7 nov. ga testen dan zit ik er tussen is. want nieuwschierig ben ik wel Voel me niet zwanger, al had ik van het weekend wel erg gevoelige borsten....
@sasje ik zit met hetzelfde probleem als jou of 28 of 35 dagen wist ook niet welke ik moet aanhouden maar ben de laatste paar dagen wel wat misselijker als normaal last van fikse hoofdpijn mja
@ All: Goeiemorgen allemaal! Het is weer heerlijk weertje hier bij jullie ook? Vanmiddag maar is ff lekker rondje wandelen met de kleine meid. Jullie nog plannen vandaag? Greetz