Zo goede middag allemaal, had het vanochtend druk.... lag om 09.00 uur in het zwembad met Gwenn. En ow wat heeft ze weer genoten. Ben wel 20x van de glijbaan geweest. Gwenn ligt nu knock-out in bed en mama gesloopt op de bank... @ansje: die 2 shirtjes die ik heb gekocht zijn van babydump basic collectie. Had hiervoor nog nooit kleding gekocht bij de babydump. Dus geen ervaring met het wassen ervan. Ga er nu wel extra voorzichtig wassen Je geniet dus heerlijk van je dagen. Hier ik ook hoor. En wat schieten jullie al op met de babykamer zeg. Succes met de pretecho straks. @mieks: blij dat jullie er toch uitgekomen zijn en de optie nemen. Heerlijk vooruitzicht zo. Ik heb er ook zo zin in. @snoopy: succes met de late dienst en ben benieuwd hoe hij verloopt. En autojacht is nooit een straf...
Ik kom even ons 2e wondertje showen! Meneer was eerst niet van plan om mee te werken. Al zijn ledenmaten hield hij voor zijn gezicht. Gelukkig bedacht hij zich op het laatste moment en liet hij toch nog even zijn mooie gezichtje zien!
Hoi allemaal, Hier ff een kort berichtje uit Zeeland! Vakantie is heerlijk met mooi weer. Vandaag saampjes de verjaardag van vriend gevierd, lekker aardbeientaartje gehaald Maar de tijd vliegt om, we komen maandag al weer terug. Gelukkig dan nog een weekje lekker thuis vakantie vieren én de j/m echo! Spannend! @mieks: ik hoop dat je idd te vroeg hebt getest, ga je wachten tot je op 12dpo zit ? (nieuwe telling ) @emjee: ik vind het zo erg voor je! Dikke knuf @mamavangwenn: leuke setjes! @ansje: mooie fotos! Lief met dat handje naast zijn wang! @snoopy: hoe was je late/nacht dienst? Moet je dan ook op blijven en dingen doen of is het meer slaapdienst,en opstaan als je nodig bent?
@Krissie: madurodam ben ik nog niet geweest, maar wel in Brussel in zoiets soort gelijks, je bent er zo weer uit vonden wij. @Emjee: leuk een fotoshoot, wil je er nog iets mee?op canvas of iets? @Mamavangwenn: mannen @Ansje: heerlijk he, dit weer! Mooie echo hoor! @Sjasje: geniet nog ff van je vakantietje! @muis vangen: ik zat gisteren heerlijk in de tuin met de konijntjes...zie ik ineens in mijn ooghoek een heeel klein konijntje: lees muis! Schrok me dood, maar ik heb een vangnet gepakt en een bakje en maar wachten. meneer of mevrouw muis kruipt vanuit de straat gewoon zo het hok in van de konijnen om daar te gaan eten, hij heeft een mooi gaatje gemaakt waar hij naar binnen kan. Maar aangezien ik klaar zat...heb hem gevangen, maar hij was zo wild dat ik het bakje helaas liet vallen. We hebben meteen maar een muizenval gekocht. Bah bah..straks hebben de konijnen nog een ziekte van die beestjes. Ik heb wat met beestjes de laatste tijd....
Zo hier zit een brakke mama op de bank. Gisteravond gingen we de verlenging van de champions league kijken in bed. En toen werd Gwenn ook wakker met pijnie en auwie in haar mond. Dit had ze 's ochtends ook al. Heel erg kuchen en kokhals neigingen. Na haar eindelijk rustig gekregen te hebben in ons bed, wilde mama plassen maar dit mocht niet van Gwenn. TOch gedaan en mevrouw helemaal over de zeik met moeite stil te krijgen. Toch maar een zetpil gegeven en uiteindelijk is ze op mijn buik in slaap gevallen. De rest van de nacht heeft ze tussen ons ingelegen, tot 04.20 uur. Enorme onweers klap. Ons hele huis en bed lagen te trillen. Gwenn werd even wakker maar sliep verder, draaide zich om en weg was mama's plekje om te slapen. Ik ben maar naar Gwenn haar bed gegaan om te slapen. Geen uur later weer onwijze onweer. Papa heeft gelukkig voor Gwenn gezorgd maar waren dus ook wakker. Dit heeft nog ongeveer uur geduurd. En om 07.30 uur stond Gwenn alweer bij mama aan het bed, mama uit. Met me half nog slapend hoofd ben ik met haar naar beneden gegaan om papa nog even te laten slapen en als papa straks beneden is gaat deze mama weer terug naar haar bed even een paar uurtjes slapen...
Heey meiden, owwww wat vervelend zeg mammavangwenn hopelijk kun je zo of misschien ben je al weer lekker aan het slapen. Weltrusten dan nog Al: late dienst is me super mee gevallen. Als ik het niet zou trekken in verband met de zwangerschap dat zoeken ze een vervangende dienst dus overdag. Dus ik maak me er niet druk om, maar het is zo vervelend als je nu al dingen niet meer kunt. Maar goed ga het wel in de gaten houden. Sasje: spannend. Fijn dat de vakantie lkkr is. Geniet er nog even van. Ansje: wat een mooie echo. Ben nu al nieuwsgierig naar die van ons Fijne zondag met mooi weer
Ff snel vanaf tel Ansje mooie fotos! Die van mij zijn jammer genoeg niet zo duidelijk. Mamavangwenn voor jou zo weer bedtijd dan. Heb ook ff wakker gelegen van het onweer. En er werd ook vuurwerk afgestoken vroeg in de ochtend hier :s Gaat het weer wat beter met gwenn? Sjasje lekker genieten van je vrije dagen! Mieks vakantie nu geboekt dus! Lekker naar de zon. Ik tel ook met je af maar dan 7 weekjes! Verlof begint dan. Binnenkort weer eem testje wagen dus afhankelijk wat je temp doet dan. Spannend hoor! Mineraal hopelijk vangen jullie hem snel. Nooit leuk ongwenste gasten. Gisteren de meubeltjes gehaald (ook al is kamer nog niet af) Ledikant staat nu al klaar in onze kamer. Is echt ff wennen als we binnen komen! En dat daar over een aantal weken eem klein hummeltje in ligt zeg. Alles komt zo we/ steeds dichterbij.
Snoopy fijn dat ze er wel rekening mee willen houden! Oh ja kreeg gisteren spontaan een bloedneus. Bleef wel 20 min aanhouden. Een paar uur later steeds aan het niezen geweest en begon weer ff te vloeien. Zwangeren die dat ook wel eens hebben?
Hoi meiden, ook hier een snelle reactie vanaf telefoon. Net getest, weer negatief.. zit nu op 9 of 12 dpo. wat kunnen die hormonen toch met je op de loop gaan schijnbaar.. @ansje, mooie foto's! @sjasje, veel plezier nog! @mineraal, de beestjes moeten jou wel hebben he @snoopy, fijn dat de late dienst zo is mee gevallen. @yasmin, leuk dat de meubels er al zijn. @all, wij gaan zo richting zeeland. Fijne dag allemaal!
Mieks, jammer... Emjee, Het heeft toch doorgezet dus... Ansje, mooie foto zeg! Leuk hoor!! Ik vind het ergens toch wel jammer dat ik niet een 3d/4d echo laat maken... maarjah.. Ik ga misschien toch zo maar is op de sites kijken.. Sjasje, je weet dus bijna wat het is! spannend.. mogen wij het ook weten? Hier: zorgen.. over de groei ( ja nog steeds) mijn baarmoeder komt nog steed tot dezelfde plek .. hij zit al zo'n 5 a 6 weken rond mijn navel .. en dat is ook aan de groeicurve te zien.. nu hoopte ik dat ik dan deze week in een spurt zou komen maar nee hoor.. als ik het zelf meet.. nog steeds op die hoogte.. En dan moet ik nog twee weken wachten tot de verloskundige/dokter het gaat kijken.. en ben gewoon bang om te horen dat het dan t eklein is.. dat hoor ik dan liever eerder.. Weet niet wat ik heb.. en waarom ik mij met name met die groei zo bezig houdt.. Het zal wel mijn angst zijn.
@mieks kei jammer meis @sasje ben ook erg benieuwd wat het is hihi @krissie je zorgen maken is nooit leuk maar zal vast wel goed komen met de groei misschien duurt het wat langer ofzo @Yasmin gaaf dat je de meubeltjes gehaald die van mij staan al klaar bij mijn pa thuis die hoef ik zo maar op te halen hahaha wel erg vervelend van die bloedneus is het nu wel weer weg @snoopy hoest met jou verder fijn dat de late dienst wel meegevallen is @mammavangwenn dus je hebt een vervelende nacht achter de rug gehad hopen dat het vanavond allemaal wat beter gaat dan @ansje mooie echo hoor @mineraal: ben eerlijk ook zo niet gecharmeerd van muizen mja ze zijn er nu eenmaal heb je hem ergens kunnen droppen ??? en hoest met jou verder ? @emjee kei balen dat het alsnog heeft doorgezet heb stiekem toch nog voor je liggen te duimen
Poehhh...veel geschreven de afgelopen dagen Maar dat is niet erg. Zal m'n best doen om op zo veel mogelijk te reageren.. Krissie: Weet je zeker dat je zelf goed je baarmoeder voelt. Om eerlijk te zijn heb ik zelf ook moeite om het te voelen hoor. Vaak als de VK het me vertelt en ik het zelf ga zoeken vind ik het wel, maar dan moet ik echt hard m'n best doen. Bij de laatste controle was toen de groei goed volgens de VK/HA? Zo ja..dan heb je geen reden om je op dit moment zorgen te maken! Vervelend om je zo onzeker te voelen he? Yasmin: Fijn dat je het kamertje hebt opgehaald. Nu nog alles in orde maken. En fijn dat jullie kleine man zich deze keer beter liet zien. Ansje: Leuk zwembad en kinderpretland in Weert. En wat een prachtige plaatjes van jullie kleine uk! Zwijmel zwijmel.. Sjasje: Ben je niet tegengekomen in Zeeland. Zag wel vaker Kamperland op de borden staan hihi. Geniet nog van jullie laatste dag daar! Mieks: Tunesië geworden dus las ik. Wilde reageren dat Tenerife ook de moeite waard is, maar dan zou ik juist gaan voor alleen ontbijt of appartement. Je kunt daar op zo veel plaatsen goed en lekker eten, voor niet al te veel geld. Dus tip voor de volgende keer vakantie haha! Jammer van je test. Maar mss komt er nog een positest. Alhoewel ik ook iets las van roze veeg? Pfff..verwarrend. Hoe was je dagje Zeeland? MamavanGwenn: Hoop dat je vannacht een betere nacht zult hebben. En mannen..pfffff Af en toe zouden ze goed achter het behang passen haha. En dat leuke truitje van 'born in 2012' hebben we hier ook gekocht. Uiteraard met blauwe letters Emjee: Doorgezet dus Knuffel! Sorry voor de rest, dit is wat ik heb onthouden. Hier: Kamertje: We hebben 'm gekocht, was echt super. Komende week gaan we hem ophalen. Morgen even bellen voor afspraak te maken voor wanneer. Zeeland: Erg genoten, maar veel te veel gedaan. Vandaag dan ook continu last van harde buiken. Donderdag zijn we in Veere geweest en 's avonds in Zierikzee geweest. Vrijdag naar Middelburg en Vlissingen geweest. Flinke berg kleding voor onze kleine man geshopt. Daarna gegeten in Renesse. Zaterdag 'rustig' dagje, want had ontzettend pijn in m'n lijf van de dag daarvoor. Lekker op het terras gezeten in Goes en klein rondje door de stad gelopen. Vandaag in Domburg en Westkapelle geweest. Het was erg koud daar. Maar 13,5 graden aan de kust, toen we om 17 uur thuis kwamen was het hier 25 graden. Wat een verschil! Morgenvroeg weer naar de VK. Inmiddels de 28 weken alweer voorbij en dus begonnen aan het laatste trimester. Wat gaat het hard!
@Lonneke, klinkt als een heerlijk weekendje weg!!! En ja, ik kan mijn baarmoederrand heel goed voelen.. en vorige keer was het 21 cm, dit was binnen de grenzen maar ging wel richting te klein in de groeicurve.. dus ik moest wel meer gaan groeien nu anders kwam ik onder te klein uit.. Vandaar dat ik dan steeds zelf voel.. maar ja.. die stress is dan ook weer niet goed.. en ik denk pffff 3 weken.. dan kan groei alle kanten uitgaan.. maar tot nu toe 1 week verder heb ik niet het idee dat het gegroeid is.. Wel zie ik dat mijn buik dikker wordt.. maar niet heel erg.. en zeker niet die aantal cm's.. Na wacht maar geduldig nog twee weken dan hoor ik het wel. Ik wist niet van mijzelf dat ik zo zorgelijk kon zijn!
Zo heb weer tijd voor jullie na mijn middagdutje en daarna van het heerlijke zonnetje te hebben genoten. Nu zitten we te wachten op de volgende onweersbuien. Volgens de buienradar zullen ze er rond 21.15 uur hier zijn. Hopen dat Gwenn er gewoon doorheen slaapt deze keer. @mineraal: de muis al gevangen? @snoopy: fijn dat de late dienst is meegevallen en dat er toch een uitweg is straks mocht het nodig zijn. @yasmin: gaat gelukkig beter met Gwenn. ze is alleen ontzettend aan het snotteren. Maar vanmiddag heeft ze heerlijk in haar romper en regenlaarsjes (wat een combi he) in de tuin met water zitten spelen omdat het zo warm was. @mieks: hoe was je zeelanddagje? En balen dat hij negatief was. Maar misschien te vroeg geweest. @krissie: als je je zorgen maakt dan moet je gewoon de verloskundige bellen. Niet met je zorgen blijven zitten. Dat is ook niet goed. @lonneke: super dat het kamertje het is geworden. hele opluchting. En wat hebben jullie een mooi weer gehad met jullie vakantietje en veel gedaan.
@Mamavangwenn: al bijgeslapen? @Snoopy: fijn dat je werk zo goed meewerkt! @Mieks: jammer van je negatieve test, hormonen doen een hoop met je lichaam. Mijn vriend zei ook al: je hebt wat met beestjes. inmiddels is de 1e gevangen en de 2e is ontsnapt... @Krissie: je bent al mama dus lijkt mij het logische dat je je zorgen maakt toch? Als je nu teveel zorgen maakt, kan je dan niet een eerdere afspraak maken? @Lonneke: zo te horen veel gedaan dus Fijn dat het kamertje super was, goed begin van je weekend weg! @Lennyt: in de kliko hebben we hem gedropt... hier alles oke, denk dat ik aankomend weekend mijn ei ergens moet krijgen...wachten het maar weer af.
Jeeminee Snoopy, ik lees nu berichten terug van de afgelopen paar weken... GEFELICITEERD! Pff lekkere actie van me om nu pas alles door te lezen. Wat ontzettend leuk voor je! 6 weken al, ben je erg moe? Gelukkig viel de dienst mee voor je. Ben je niet misselijk? Dus de pendel van Mieks klopte!? Hopelijk gaat alles voorspoedig voor je! Echt super meid! MamavanGwenn: Onweer!? Das vervelend! Hier geen onweer te bekennen, ook niet afgelopen dagen gelukkig. En die kerel van jou kun je dus weer achter het behang plakken... heeft ie altijd een gat in de hand? Krissie: Hoe gaat het? Lees dat je bang bent dat je baby niet voldoende groeit? Kan je dat aan je baarmoeder voelen? Das apart... Ik heb een collega die had het ook bij haar 2e. Ze moest op een gegeven moment weken eerder dan haar verlof thuis zitten en mocht alleen boekjes lezen en niks doen... Hopelijk word je niet te zenuwachtig erover, dat kan natuurlijk averechts werken... Lonneke: Leuk, je hebt t kamertje gekocht!! Ik heb gister voor t eerst gekeken bij kamertjes @ Babypark en Baby-Dump. We hebben een mooie gezien, grijs van kleur van TWF. Zeeland is leuk he! Niet teveel doen he, je bent echt van hot naar her geweest lees ik! Krijg je dus harde buiken van, op n gegeven moment moet je echt je rust pakken... Laatste trimester al, pff de tijd vliegt, ik zit nu in 2e trimester, ook een mijlpaal, de spannende eerste 13 weken zijn voorbij voor me. Fijn gevoel. Mieks: Jeetje jammer die negatieve testen. Ik voelde me 11 dpo echt anders en wist ergens wel dat ik zwanger was. Geen ongi gevoel maar erg warme opvliegers en steekjes in onderbuik. Zere tepels en borsten kwamen pas bij ruim 5 weken zwangerschap. Heerlijk vakantie. Tunesië ben ik nog nooit geweest. Tenerife wel, dat was erg leuk. Auto gehuurd en hele rit naar de Teide, de vulkaan, allerlei mooie landschappen tegengekomen onderweg. Yasmin: Oei niezen en daarna vloeien? Das rot.. Misschien adertje gesprongen van de druk? Nog 11 weken!! Leuk dat je de meubeltjes hebt, kun je alvast wennen! Mineraal: Muis bij konijn thuis? Das geen goed nieuws, ieuw!!! Sjasje: Spannend, j/m echo!! Ik weet t niet hoor, of ik het wil weten. Iedereen in m'n omgeving zegt: het is zo leuk en verrassing als je het niet weet! Ik heb t altijd geroepen dat ik t wil weten maar nu ben ik zwanger en weet ik t niet. Mijn man twijfelt ook. Hij denkt dat we een jongen krijgen en ik neig meer naar een meisje denk ik.. Ansje: Prachtige 3D echo!! Echt ff een kijkje in je buik! All: Ik heb buikfoto's van 5 en 13 weken ('s morgens gemaakt) in mijn album, en een nieuwe echo foto van afgelopen woensdag.
@mineraal: we waren te gelijk aan het typen zag ik. Maar dus 1 muis al gevangen @wannabemum: tja gat in zijn hand heeft hij niet. gelukkig verdienen we allebei niet slecht en gaat hij niet zo vaak shoppen maar baal ervan dat altijd alles zo duur moet zijn. Hij heeft het liefste de dure merken. Terwijl andere merken er ook heel leuk uit zien. Zo geef ik geen reet om merken maar moet het gewoon lekker zitten.