Hoi meiden, nog even een snel bericht voor ik zo ga eten. Vanmorgen idd mijn temp wat gezakt, en de hele dag wel bruinverlies gehad. Ik zie het somber in dus Had zo'n goed gevoel dit keer, dus wat kan mijn lichaam weer met me op de loop gaan. Het zal morgen wel verder door zetten verwacht ik. @ mamavangwenn, het was hier ook erg warm vanacht. Wat leuk, zo'n doomoo! @ Emjee, jeetje wat een onzekerheid nog! Ik duim met je mee dat de week snel voor je gaat! Ik heb niet meer getest vanwege mijn tempdaling + bruinverlies. @ Mineraal, ik wil niet vervelend doen, maar ik heb de hele dag buiten kunnen zitten Heerlijk is mijn baan dan hoor Ik ga even eten voorbereiden, mannetje is later thuis dus later eten Fijne avond nog allemaal!
Heey, Mammavangwenn: haha jah inderdaad heerlijk die zoute drop. Was vandaag ook wel ff lkker tussen de spits door op het werk. Pff. wat een combi die warmte en soms wat licht in het hoofd. Heb je in een buiten bad gezwommen of binnen? Ow.. lekker als alles klaar is op de boven verdieping. Kun je alles in richten zoals je het wilt hebben. Wat leuk zo`n doomoo. Mineraal: hopelijk valt de operatie mee en duidelijkheid geeft. Lennyt: wij hadden vandaag een folder van Babypark in de bus met mooi kortingen Hahaha. Emjee: wat een onzekerheid nog. Hopelijk gaat de week snel voorbij. Fijne avond nog. Waarschijnlijk vanavond ff het nederlands eftal kijken op tv. Voor de rest gaat alles goed hiero. Wel wat moe. Het werk is gelukkig nog goed te doen. Dus doe mooi rustig aan.
@mineraal, theoretisch kan alles nog steeds maar het zijn allemaal combi's waarvan ik alleen de zw.test positief in zie. Het bloedverlies en de pijn is in mijn ogen niet goed!!!! @krissie, ik bel iedere week, maar de ha blijft zeggen dat als ze iets willen zien (ook als het niet op de goede plek zit), dat ik toch gewoon moet wachten tot de 7 wk en dat is dus vlg week..... Vind het ook doodeng, want gooi het zelf idd inmiddels ook op een bbmz, maar dat kan ook angst zijn.... Wil het gewoon weten, ofwel goed ofwel slecht maar pff dit is niets ennuh wij vrouwen hebben nou eenmaal weinig geduld haha...
@snoopy: Fijn dat de zoute drop helpt! Naast de dropjes zou ik het met deze tempraturen gewoon wat rustiger aandoen. @lennyt: Hoe was het bij de babydump en babypark? En wat gekocht? @lonneke: Mooie buik! Bedenk me nu dat ik er ook wel weer eentje mag maken! Donderdag moet ik weer naar de gynaecoloog. Ik zit echt op tegen het weegmoment! Denk dat er nu ook wel 10 kilo bij is gekomen. De groeiecho zie ik overigens wel helemaal zitten @Miniraal: Heel begrijpelijk dat je op zit tegen de operatie! Ik hoop echt dat het wat duidelijkheid zal brengen! @mamavangwenn: Jij slaapt dus ook slecht? Ik word steeds wakker, omdat ik me gewoon geen fijne houding kan vinden met mijn buik. De tempratuur werkt ook niet mee. Zelfs met het raam open en zonder deken vind ik het te warm. Wij hebben ook een Doomoo! Echt een ideaal ding! De wipstoel was totaal overbodig. R. zit er nu nog steeds graag op. Namenland kent inmiddels wat serieuze opties. Over de definitieve naam moeten we nog wel strijden. @emjee: Dus nog steeds in onzekerheid! Laat de tijd voor jou maar vliegen. Blijf stiekem hopen op positief nieuws .Veel sterkte met wachten. @Mieks: Wat balen zeg! Het klonk allemaal zo veelbelovend Dikke knuffel voor jou! @all: Wat een straf om te werken met dit mooie weer. Gelukkig kan ik de komende 2 dagen heerlijk genieten van het weer en rustig aandoen. De komende 6 weken worden door wisseling van collega en afronden van het schooljaar enorm hectisch. Zit er echt tegenop. Gelukkig daarna met verlof! Iedereen nog bedankt voor de positieve reacties op onze 3/4d echo! Hij is nog niet geboren en ben al zo trots op ons knappe mannetje! Krijg zelfs vlindertjes in mijn buik als ik de fotos terug kijk!
@Emjee: jeetje zeg..die artsen zouden er eens zelf mee rond moeten lopen, dan piepen ze wel anders! @Mieks: je hebt altijd baas boven baas he Ik was al blij dat ik lekker vrij was!
@ansje beetje te veel heb het een en ander gekocht was iets van 64 euro aan spullen kwijt een setje bij gehaald een waskussen alvast wat rompertjes een knuffel en zo een ketting waar je de fiep aan vast kan maken en dergelijke was iets van 64 euro kwijt ofzo shame on me
LennyT: Leuk dat je al heel wat gekocht hebt. Ik zou het niet durven als m'n zwangerschap zo pril was. Hier altijd gewacht tot de 1e echo en eigenlijk pas echt meer 'rust' na de termijnecho. Ansje: Toch al serieus namen..ben erg benieuwd welke het uiteindelijk gaat worden. MamavanGwenn: Leuk zo'n doomoo seat, hier wil ik er ook voor ene gaan kijken. Emjee: Wat 'n onzekerheid! Op naar dinsdag en dan duidelijkheid..bah wat zullen de dagen voor jou lang duren nu.. Mineraal:Al iets bekend over wanneer de operatie. Hoopt dat het zorgt voor duidelijkheid. Hier: Oorontsteking niet doorgezet, wel wat pijn gehad, maar de nacht met paracetamol, oordruppels, stomen en luuf doorgekomen! Hoop dat het wegblijft. Als kind zijnde veel last van gehad, maarde laatste tijd dus door de zwangerschap ook weer. Vandaag weer een rustdagje, pijn in m'n rug/bekken en vaak harde buiken. Moet echt opletten met wat ik doe..
@lennyt: Fijn gewinkeld dus! Het bedragje is nog bescheiden hoor! Zelf ook gewacht tot eerste echo, op 1 pakje na dan! Maar welkom in de wereld van de zwangeren. Alles waar het woord zwanger of baby voor staat kost veel geld (hetzelfde met het woord trouwen). @lonneke: Wat vervelend dat je nog steeds klachten hebt! Goed dat je rustig aan gaat doen vandaag! Hier is mijn vrije dag ook niet zo goed begonnen. Ons mannetje is eigenlijk al een week niet zo lekker. Weinig willen eten en huilerig/hangerig. De kiesjes zijn doorgekomen, dus dacht dat het daaraan lag. Sinds enkele dagen ineens ook veel hoesten en snotteren. Vannacht heeft hij heel slecht geslapen en vanmorgen was hij ook benauwd. Toch even koorts gemeten, 38,8 graden koorts. Dadelijk even naar de huisarts.
@Ansje, vervelend dat je mannetje ziekjes is.. Gaat het al beter of niet? Moet je even langs bij de dokter? @Lennyt, jij bent er vroeg bij Leuk hoor! @Lonneke, doe maar rustig aan!! Vooral als je steeds harde buiken hebt
@Lenny: leuk dat je al wat gekocht hebt, de totaalprijs valt mee vind ik. @Lonneke: het is te hopen dat dit helpt. @Ansje: beterschap met je mannetje! @kijkoperatie: gisteren gebeld, ze waren mij maandag vergeten iets te melden, tja het was inmiddels 5 uur en ze wilde denk ik naar huis. Ik moet bellen op de 1e menstruatiedag en daarna wordt ik tussen dag 6 tot 12 ingepland. Vaak gaat dat lukken. Nu ben ik waarschijnlijk net op vakantie of net terug, tis maar net wanneer het weer gaat komen. Maar dan bel ik dus meteen...week later lig ik dan al...bah
Goeiemorgen meiden, Ongi is weer gekomen, op naar de nieuwe ronde dus maar weer @ Ansje, fijn dat jullie wat serieuze opties hebben voor de namen. Hopelijk komen jullie er uit Geniet maar lekker van het mooie weer, het klinkt idd er druk die afsluiting van het jaar. Ow lees net er achter aan dat R ziekjes is Beterschap! @ Wennie, leuk dat jullie het al bekend hebben gemaakt! @ Lonneke, dat klinkt niet best allemaal, doe idd maar een beetje rustig aan, hopelijk helpt het! Ik mag weer een plekje naar beneden.. Emjee, ik heb mezelf boven jou gezet, als je wat meer duidelijkheid hebt kunnen we bij jou ook een datum neer zetten (al verplaatsen we je liever weer naar beneden natuurlijk ) Hier vandaag een beetje druk, vanmiddag komt er een vriendin, en vanavond een andere, dus ik heb genoeg te doen nog .. Fijne dag vandaag! NOD 07 juni - mineraal (30, 1e kindje, ronde 15) 25 juni - mieks (27, 1e kindje, ronde 8) .........- emjee11 (32, 2e kindje, ronde 9) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 25 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) 5 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) 15 januari - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6) 20 januari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7)
@emjee: jeetje wat een onzekerheid. Dat je het zo lang volhoud om niet te bellen. Ik had al lang al gebeld om de afspraak te vervroegen. @mineraal: hopen dat je aan die drie ovutesten genoeg hebt. en lekker kunt klussen in de vakantie. En fijn dat je toch zo snel terecht kan voor de operatie. Hopen dat het precies gunstig valt. @doomoo: ben er heel blij mee en hoop dat deze kleine meid hem leuk gaat vinden. Bij Gwenn hadden we gewoon een wipstoeltjes maar die vond hem vreselijk. Steeds krijsen als we haar erin zetten. @snoopy: ja heerlijk zoute drop. ben er helemaal verslaafd aan. kan zo een zak weg eten :-0 Maar wist je dat je van zoete drop je bloeddruk sneller stijgt dan van zoute drop. Vertelde mijn VK me vanmorgen. Dus heb net maar weer een zak zoute drop gehaald.... Gelukkig kan ik het hebben met mijn lage bloeddruk. Gwenn is heerlijk met de gastouder naar het buitenbad geweest. Ze wilde al niet mee naar huis. En was huilen dat ze vertrokken bij het zwembad. @ansje: wees gerust om de kilo's. hier zit ik alweer op 15 kilo :-0 Maar zeg maar zo het is voor een goed doel. Ik weet me door de warmte ook een mindere houding te vinden tijdens het slapen. Zal van de week de voedingskussen er maar weer eens bij pakken. Wat fijn dat er eindelijk wat serieuze namen zijn in namenland. ben benieuwd. Hier zijn Gwenn en ik ook nog aardig aan het snotteren en hoesten. Maar succes met R. zo bij de huisarts. @wennie: inderdaad hoe is het met je? @lonneke: fijn dat de oorontsteking niet doorgezet heeft. weet hoe vervelend dat is. Geniet van je rustdagje. @mieks: verdorie!!!! had zo gehoopt dat het deze ronde gelukt was. Een hele dikke knuffel van mij. En veel plezier vandaag. @all: nou zitten hier te wachten tot de stoffeerders komen... komen tussen 08.30 en 11.30 uur. En ondertussen net naar de VK geweest. Ben weer helemaal goedgekeurd. Inmiddels 15 kilo aangekomen en bloeddruk was 125/60. Kleine meid ligt bij mij hoog in de baarmoeder. Ze had even gemeten en lag al op 25 cm. Dus al ter hoogte van mijn ribben. De baarmoeder is lang en smal dus. Ook ligt ze nog steeds in een stuit en met haar rug aan voor mij gezien aan de linkerkant. hartje was weer luid en duidelijk te horen en Gwenn mocht de VK helpen met op de knopjes drukken. Nu over 3 weken weer terug en daarvoor moet ik weer even bloedprikken en de glucosetest doen omdat de vorige keer mijn suikerwaarden net op de grens lagen. Nu weet ik van mezelf dat dat altijd rommelt en ze vroeger heel lang gedacht hebben dat ik suikerziekte had. Dus we zullen zien. Nou ik ga genieten van mijn vrije dag en het mooie weer!!!
Mieks weer een ronde verder dus Ansje succes met de strijd voor de naam! Hier met 28 weken de 10 kilo bereikt en het wordt alleen maar meer... Beterschap met je kleine! Lennyt al lekker wezen shoppen dus! Is soms best moeilijk om iets NIET te kopen hihi. Lonneke fijn dat het niet doorgezet heeft! Je hebt het nu ook niet zo makkelijk hè. Hier ook regelmatig pijn in m'n bekken. Ene dag wat erger dan de andere. Dinsdag pas naar de fysio. Mineraal je weet in ieder geval dat je snel geholpen kan worden als het zover is. Wanneer ga je met vakantie en waar gaat de reis heen? Mamavangwenn weer goed gekeurd vandaag! Merk je zelf wat van je bloeddruk? Ik was lichtjes duizelig met een onderdruk van 60. Zit nu steeds rond de 70. Stoffeerders inmiddels al geweest? Hier ondertussen 2 keer pijnlijke samentrekkingen gehad bovenin m'n buik. Werd er zelf zo misselijk van dat ik over m'n nek ging. Eergisteren was de laatste keer en het was blijkbaar zo heftig dat m'n aders in m'n ogen gesprongen waren door de druk! Nooit geweten dat dat kon. Heb verder geen pijn of zo maar m'n ogen zien er gewoon niet uit. Komende dagen brilletje maar weer op.
Oh ja zal maandag (als ik er aan denk) weer een buikfoto plaatsen. Wordt dan weer een jaartje ouder en ben dan precies 30 weken!
@yasmin: jeetje alweer bijna 30 weken. En een jaartje ouder. Alvast gefeliciteerd. Mijn lage bloeddruk merk ik weinig van. Alleen als ik wel eens te veel dingen te snel wil doen dan wil ik nog wel eens een paar sterretjes zien. Maar heb zowiezo altijd drop en opkikkers in mijn tas zitten. Stoffeerder zijn er nog steeds niet. Heb net gebeld en de klant die voor mij was, was dus wat tegenslag. Ze verwachten nu over een half uur tot een uur bij mij te zijn.
@mamavangwenn: nog even wachten dus op de stoffeerders, ben benieuwd als t klaar is, welke kleur gaan jullie neerleggen op gwenn haar kamertje? @Mieks: verdorie! hoopte zo dat t raak was! dikke knuf! @Mineraal: zo'n operatie is ook vervelend. Maar liever snel voorbij dan nog lang moeten wachten denk ik. Eerst lekker genieten van jullie vakantie!! @Yasmin: wat leuk 30w en jarig! Alvast gefeliciteerd! @Emjee: geduld is idd niet iets wat wij vrouwen veel van hebben. succes volgende week. hoop dat t toch geen bbz is. @Lonneke: mooie buik zeg! @Buik: weet niet meer wie t vroeg, wanneer t buikje begint met showen: bij mij deze week heel erg. viel mensen ook op omdat we een weekje weg waren geweest. @VK: gisteren controle gehad, alles goed, bloeddruk beter volgens mij 90/60 (vorige keer 110/50) baarmoeder lag 3 vingers onder mn navel (de vk noemt bij mij geen cm, of is dit pas later?) Hartje weer horen kloppen, heerlijk geluid! @Lenny: leuk he shoppen Ik heb voor mezelf een uitzet lijst gemaakt en dan kan ik steeds afstrepen als ik wat heb gekocht, (hou dan ook meteen bij hoeveel ik uitgeef, dan weet ik meteen als ik aan t overdrijven ben @hier: wat n dag/nacht gisteren. de hond is geopereerd (sterilisatie en extra klauwtjes eraf) Meteen geleerd dat ik als zwangere daar niet goed tegen kan. Ik heb staan huilen toen de hond in slaap viel (snel maar geroepen dat ik zwanger ben er er niks aan kon doen) smiddag was t beestje weer thuis, alleen maar geslapen. savonds onrustig (we meenden pijn) Vannacht geslapen met de deur open zodat ik haar kon zien/horen. vanaf 4u niet meer goed geslapen. Vaak moeten roepen naar Bo als ze weer aan haar hechtingen wilde likken. straks even op nacontrole. Verder vanavond om17u naar de j/m echo!! schoonouders komen even hondje-passen (in ruil om als 1e te horen wat t gaat worden)
@all, wederom ff ego, maar hier komt vanmiddag duidelijk..... (voor zover mogelijk). Toch gebeld met zh en mag vanmiddag om 3 uur naar spreekuur gyn..... Spannend!!!!!