@ Emjee, goed dat je gebeld hebt! Succes! @ Sjasje, leuk leuk leuk, wat denk je zelf dat het gaat worden? Veel plezier vanavond! Krijgen wij het ook te horen? Arme Bo.. hopelijk is hij er snel weer helemaal bovenop. @ Yasmin, leuk dat je verjaardag en 30 weken samen vallen. Alvast gefeliciteerd! Weet je waar die pijnlijke steken van zijn? Klinkt behoorlijk heftig! @ Mamavangwenn, fijn dat je weer goed gekeurd bent! @ All, grootste gedeelte huishouding is weer klaar.. nog even tijd voor mezelf voor vriendinnetje er is Genieten jullie ook zo van dit weer?
@mieks, balen van ongi! Had goede hoop voor je! @yasmin, 30wk al, tjee wat gaat dat snel. En ook nog jarig, dubbel feest . @sjasje, spannend vanavond de j/m echo, heb je een voorgevoel? @sjasje, erg fijn dat alles weer goed was bij de vk. Ik weet nog dat ze bij destijds ook spraken over vingers en niet over cm's, maar geen idee of dat vernieuwd is haha. Ben je al op nacontrole geweest met Bo? Vind het ook zo zielig "dierenleed", ze kunnen niet praten hè.... @lonneke, als ik jouw klachten lees, dan moet je wel wat beter voor jezelf zorgen hoor . @lennyt, zo jij bent er vroeg bij met shoppen. Leuk hè al dat babyspul, er is genoeg haha en weet niet wie het zei maar de woorden baby en zwanger ervoor en het is hartstikke duur @mineraal, ben benieuwd wanneer je dan geopereerd mag/kan worden, maar zo snel mogelijk lijkt me. Spannend! @ansje, hoe gaat het nu met R? Hier ook twee kiesjes door gekomen, mijn zoontje heeft er een dag en nacht gruwelijk last van gehad en daarna ging wel weer beter... @rest, sorry als ik iemand vergeten ben, maar kom natuurlijk straks nog terug! Fijne middag!
@mamavangwenn: En zijn de vloeren inmiddels bekleed? @sasje: Spannend zeg! En ga het ons ook vertellen? Ik ben zo benieuwd! Ik denk dat het een meisje is! En hier ook nog nooit gehoord hoeveel cm mijn baarmoeder is. Ben wel benieuwd, dus ga het morgen vragen aan de gynaecoloog! @yasmin: Alweer 30 weken! Wat gaat het snel! Ben benieuwd naar je buikfoto! Hier groeit mijn buik ook goed. Reacties zijn heel wisselend. Sommige vinden mijn buik bescheiden en anderen juist groot. @emjee: Wat fijn dat je vanmiddag mag komen! Eindelijk duidelijkheid! Veel succes! @Mieks: Het heeft dus toch doorgezet... Ik had je zo graag op het onderste lijstje gezien! Wel fijn dat je vandaag afleiding krijgt van twee vriendinnen. Veel plezier! @all: Zoals ik al dacht heeft R. heeft last van een verkoudheid met koorts (wat grieperig). Zijn longen klonken goed en zijn oren en keel zagen er prima uit. Gewoon even uitzieken. Zijn koorts was na het middagslaapje alweer iets gezakt. Het is momenteel wel een zielig hoopje ellende. Hij wil niets eten en huilt en hangt de hele tijd. Gelukkig drinkt hij wel goed! We hadden maandag portretfoto's van ons kleine mannetje laten maken. Ze zijn heel mooi geworden, maar je kunt zo goed zien dat ons mannetje zich toen al niet lekker voelde. Hij kijkt zo zielig! Zal een foto in mijn album plaatsen!
@sjasje: arme bo zeg. Zag de foto's op FB. Nou hopen dat hij er snel bovenop is. En fijn dat jij ook weer goedgekeurd ben door de VK. Hier vorige keer lag mijn baarmoeder nog 2 vingers boven mijn navel. Maar nu ging ze hem dus opmeten omdat hij zo hoog lag. veel succes straks bij de echo. Ben super benieuwd!!! @emjee: nou inmiddels zal je wel aan de beurt zijn geweest bij de gyn of aan de beurt zijn. Zit in spanning te wachten wat de uitslag is. @mieks: hier weinig poetsdrang vandaag. Zit heerlijk onder de parasol buiten.... Gwenn wilde vanmiddag eerst niet slapen maar om 14.30 uur viel ze als een blok in slaap nadat de stoffeerders weg waren. Dus ik geniet nu even van de rust @all: uiteindelijk waren de stoffeerders er pas om 13.15 uur. Ze liepen heel erg uit bij een klant. Maar om 14.30 uur waren ze hier al weer klaar. Ben erg tevreden over het resultaat. Nu maar even opladen om straks naar school te gaan.... zo geen zin...
Hey lieve meiden!!! Hier even een korte update van mij...nog steeds erg moe en ziek. Niet vooruit te branden...maar, is voor een goed doel. Gisteren bij de vk geweest en het hartje klopt! Joehoe, super blij. Vk was meer dan tevreden dus wat willen we nog meer. Hoop dat ik snel meer energie heb en hier dan weer vaker te vinden ben.hoop dat het met jullie allemaal super gaat verder...
We krijgen een dochtertje!! MamavanGwen, ben je niet meer alleen op de lijst NOD 07 juni - mineraal (30, 1e kindje, ronde 15) 25 juni - mieks (27, 1e kindje, ronde 8) .........- emjee11 (32, 2e kindje, ronde 9) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 25 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) 5 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) 15 januari - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6) 20 januari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7)
even veranderd bij de vk geweest en die geeft ook aan 19 januari maakt een dag verschil uit niet dat dat boeit ma ok
@sjasje: super zeg!!!! Was het overduidelijk? @wennie: fijn wat van je te horen. Balen dat je zo ziek bent. En wat zal het heerlijk zijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. @all: hier ben ik me aan het irriteren aan mijn vent. Achter 1 kant van de schoten (de andere kant heb ik al gedaan) moet de vloertegels die nu over zijn nog even op de grond gelegd worden. Vraag het al weken en telkens zei hij komt wel als de vloerbedekking ligt. Nu ligt die er en vraag ik hem wanneer hij het nu gaat doen. Ja ergens volgende week. Ik dus kwaad en ben net zelf maar begonnen. Komt hij kwaad boven: en Gwenn moet naar bed en ik moet zo weg om te squashen en het is een tering bende beneden en buiten. Ik dus: ja en dit moet ook gebeuren anders komt het er nooit van. Hij dus kwaad. Ik heb de troep neergegooid, heb Gwenn opgepakt en in bed gelegd. Zit nu nog op haar kamer wachten tot ze slaapt en meneer is net kwaad de deur uit gegaan. Mij benieuwen als hij straks thuis komt. Iedere keer is die tering voetbal of zijn eigen plezier belangrijk dan het huishouden/zolder. Zelfs mijn buurvrouw waar wij goed mee omgaan viel het al op en bood haar hulp aan vanmiddag.
@all, we hebben een hartje gezien.....!!!!! Ik ben dus nog steeds ZWANGER!!!! Maar..... natuurlijk kan er nog vanalles mis gaan.... Een bloeding (ook al is ie donkerbruin/zwart) kan een voorteken zijn, maar goed dat is een kans die in gedachte blijft zitten. Wel ben ik nog niet zo ver als ik zelf dacht en dat vind ik wel gek vanwege m'n ovu testen, maar het schijnt te kunnen.... De pijn is te verklaren door een aantal oude eiblaasjes in m'n eierstok en deze stok is ook wat vergroot. Ze gaan dit in de gaten houden met de echo's, maar in principe moet het snel weggaan. Ik had net nog veel meer getypt maar toen was ineens alles weg.... De afspraak van as dinsdag gaat gelukkig gewoon door en dan vervolgens weer twee weken later (dan ws 8,5 / 9 wk).... Ik wil zo blij zijn, maar vind het o zo eng!!!!
NOD 07 juni - mineraal (30, 1e kindje, ronde 15) 25 juni - mieks (27, 1e kindje, ronde 8) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 25 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) 5 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) 15 januari - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6) 17 januari - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 9) 19 januari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7)
Emjee: WOW toch zwanger! Duimen dat het gewoon goed blijft gaan, maar yes..ik ben positief voor je! Sjasje: Gefeliciteerd, een dochtertje! Gaaf hoor En wat zielig van Bo zeg..hoe gaat 't nu en hoe reageerde je ouders op het kleindochternieuws? Hoe was je weekendje weg nog? MamavanGwenn: Prachtige vloer zeg, Gwenn krijgt echt een prachtige kamer..stiekem ben ik jaloers op die prachtige roze muur hihi. Wennie: Ook een goede echo en kloppend hartje dus. Gefeliciteerd! Genieten meid! Ansje: Hoop dat R. weer snel de oude is. Ga zo naar de foto kijken in je album. Altijd leuk zo'n portretfoto's van zo'n kleintje. De rest..sorry ik onthoud echt te weinig. Hier: Is vandaag de stroom 3 uur uitgevallen. Zo zie je maar weer hoe afhankelijk je bent van stroom.. Heb rustig aan gedaan vandaag, maar toch nog veel harde buiken. Verder erg pijn in m'n bekken, vermoed dat alles weer teruggeschoten is in 'oude' stand. Ik kijk morgen nog even aan en anders de therapeute bellen om de 'boel' maar weer recht te laten zetten... Nu IJS eten! Heb manlief naar de winkel gestuurd, haha
Heey meiden, Pff de afgelopen uren waren hier ergg hectisch.. Zo lig in te zonnen op mn luchtbedje op het balkon en zo veranderd het weer binnen 10 minuten dusdanig dat de straten compleet onder gelopen waren, hagelstenen zo groot als knikkers waren en onze kelder onder het appartement (voor de auto's) ook steeds verder volliep met water. Ik ging uiteindelijk voor de zekerheid ook maar even beneden in onze berging krijgen maar kreeg zo wat een hart verlamming, hoe verder ik de berging in liep hoe sneller het water steeg. Onze deur al openend schieten de tranen in mijn ogen: het water stroomde langs de muren en zelfs vanuit het plafond! Alles over onze spulletjes heen.. verhuisdozen die drijf en drijf nat stonden te regenen en zo nog veel meer spullen. Als een gek naar boven gerent, manlief gehaald en samen alles leeg gehaald. We zijn dik een uur bezig geweest en ondertussen werd het water pijl al tot boven onze enkels! Pff om een lang verhaal kort te maken, de dozen kunnen we weg gooien maar de inhoud is redelijk droog gebleven gelukkig! De onderste dozen die op de grond stonden waren van plastic (we hadden al eens eerder water overlast gehad :x), en we waren er snel bij gelukkig! Morgen ga ik contact opnemen met de woningstichting. We wonen hier een jaar, het is nieuwbouw en werd toen opgeleverd. Belachelijk dat we zoveel huur betalen voor een gatenpakhuis! :x Nu dus uitgeteld op de bank, vriendin 1 kon niet vanmiddag onverwachts, en vriendin 2 komt ook niet vanavond vanwege alle wateroverlast. @ Wennie, ik hoop dat je snel helemaal opknapt en echt kan gaan genieten! @ Sjasje, wat super leuk! Gefeliciteerd! @ Mamavangwenn, dat vraagt dus om een goed gesprek want hij kan jou niet alles alleen laten doen! Hij heeft ook zijn verantwoordelijkheden naast zijn leuke bezigheden. Tijd om hem dus daar goed op te wijzen, zeker nu je zwanger bent! Succes! @ Emjee, super goed nieuws! Nu hopen dat alles goed blijft gaan en snap dat je er idd bang voor bent! @ Lonneke, geniet van je ijs Hoop dat de therapeut wat voor je kan betekenen!
@emjee: wat een super nieuw zeg!!!! Gefeliciteerd!! Ik duim voor je dat het goed mag blijven gaan. En je beebje heeft de eerste horde ook al overleefd. En fijn dat je volgende week gewoon de afspraak blijf staan en je goed in de gaten houden. @lonneke: 3 uur zonder stroom, wat lang zeg. En balen dat ondanks dat je het zo rustig aan hebt gedaan nog zoveel last hebt.
Mieks: Wat ontzettend balen zeg. Dat kan toch niet, nieuwbouw en dat het water dan via de muren binnenstroomt. Hoop dat de woningbouw er iets mee doet (hier helaas in het verleden in ons eerdere huurappartement, ook nieuwbouw, veel last gehad van wateroverlast..met als gevolg bollend laminaat, schimmel in de kasten etc.) Wij trokken uiteindelijk aan het kortste eind. Buren lieten zich met 500 euro afkopen..wij zijn er alleen maar armen van geworden Als je woningbouw geen gehoor geeft aan jullie klachten zou ik de rechtsbijstand (als je die hebt) inschakelen voor (te beginnen) een goede brief! Gelukkig zijn de meeste spulletjes toch droog gebleven, maar je hebt dus flink moeten aanpoten. Jammer dat beide vriendinnen niet konden komen. Heb je nu een avondje met manlief?
Ik vind het ook absurd. De brandweer zei al dat het "gewoon" een constructie fout was, dit was niet de eerste keer dat ze moesten komen helaas. Alleen is het nog nooit zo erg geweest als nu. Woningstichting heeft afgelopen jaar al een paar keer wat werkzaamheden er aan gedaan (zelfs afgelopen week nog) en het had nu goed moeten zijn . Rechtsbijstand hebben we helaas niet, dus even zien of we er zo uit gaan komen.. Hoop het wel! Nu idd lekker met manlief op de bank. Allebei met de laptop op schoot, heel romantisch
@Mieks, wat vervelend van je huissie!!!! Hoop dat je niet aan het kortste eind gaat trekken en ze er echt wat mee doen! @Emjee, wat een fantastisch nieuws zeg! Snap dat het heel spannend voor je is.. maar je hebt nu iets meer duidelijkheid Gefeliciteerd!! @Sjasje, leuk een meissie in het rijtje!! @all, ik ga even verder film kijken...
@Mieks: Jeeeeetje wat een ellende!!! Succes met alles meid, pfff! Het zit je niet mee deze afgelopen dagen zeg, potverdorie!! Sterkte.... Zo jammer toch... Hier nog geen druppel/hagelbui gevallen gelukkig... @Emjee: Joehoeoeoe!! Gefeliciteerd, hopelijk gaat alles goed! @Lennyt: Jij ook nog gefeliciteerd, heb ik ook helemaal gemist Babydump vond ik zelfs leuker dan Babypark eerlijk gezegd... Ik heb nog helemaal niks gekocht, nog steeds aan het idee wennen dat ik spullen moet gaan kopen hahaha... Ben je moe/misselijk trouwens? @Lonneke: Pretty belly @Sjasje: it's a girl!!!!! Leukkkkkkk MOOIE ECHO echt schattig @mamavangwenn: Nice pic's!!! T wordt al gezellig!! @Wennie: Gefeliciteerd, prachtig he, een kloppend hartje! Hoe gaat t? In de zevende hemel? @Snoopy: Hoe gaat t met je? Voel je je goed? Het zwangere clubje wordt al groter... nog een paar en we zijn compleet! Komt helemaal goed meiden!! Toi toi toi @Mineraal: Sterkte en succes!!