Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Een hele vroege goedemorgen,

Hier al sinds 03.00 uur vannacht wakker en een ritje naar de hap. Maar Gwenn heeft dus ook oorontsteking. Gelukkig nog geen ernstige maar ze heeft nu neusspray en we moeten het een paar dagen daarmee testen. Ook breng ik zo haar plasje naar de dokter toe voor de zekerheid.

Gwenn gaat wel zo naar de gastouder toe omdat ze verder geen koorts heeft. En dan duik ik nog even mijn bed in en begin wat later op mijn werk. Ben helemaal gesloopt na een non-stop huilen van 03.00 tot 06.00 uur

2. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @wannabemum is niet erg hoor ja voel me eigenlijk prima mag afkloppen niet misselijk wel erg last van me darmen die opzetten zo nu en dan zalk maar zeggen en zo nu en dan last van (O)(O)

@emjee ohh das fijn om te horen meis duim duim duim dat alles goed blijft gaan

3. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Mamavangwenn jeetje wat een gezellige avond/nacht heb je gehad maar niet heus! Eerst gedoe met je vent en daarna Gwenn met een oorontsteking. Hopelijk helpt de neusspray.

Mieks wat vervelend zeg! Zag net foto op FB. Hier heeft het niet geregend. Echt belachelijk dat je zoveel overlast kan hebben bij een nieuwbouwwoning!

4. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@emjee: Wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd!

@Sasje: Een meisje! Ik had al zn voorgevoel! Kun je nu heerlijk meidenkleertjes shoppen. En echt een mooie duidelijke echofoto!
    Hoe is het nu met bo?

@Mieks: Wat een ellende! Laten we hopen dat de woningbouw zelf de verantwoordelijkheid neemt voor de wateroverlast!

@Mamavangwenn: Wat een rotnacht heb je achter de rug. Wel zo fijn dat je nog even terug naar bed kan. Heel veel beterschap met Gwenn en succes met het doorkomen van deze dag!
    De vloer en de muren zien er mooi uit!

5. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Mamavangwen weer niet goed geslapen:( Hoop voor je dat het is afgelopen is met dat ""nacht"" gebeuren..

Mieks, al opgedroogd?

Emjee, het zat dus ook op de goede plek het vruchtje?

6. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @krissie, yep het vruchtje zat IN de baarmoeder :)
    Dus de bbz is in ieder geval niet te voorzien, dat is al een opluchting. (alles kan, je hebt heel veel uitzonderingen, maar een vruchtje in de baarmoeder en ook eentje op of in de eierstok daar gaan ze gelukkig niet van uit).

@all, thanks!

7. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Emjee: gefeliciteerd!!!

@mamavangwenn: arme jij en gwenn, het zit je niet mee! En idd een goed gesprek met die man van je! Succes..

@MIeks: jeetje en dat voor een nieuwbouwhuis!ben benieuwd wat de woningbouw gaat zeggen. jammer dat je vriendinnen niet konden komen!
    Hier is overigens geen druppel gevallen, het werd wel heel donker maar het waaide over.

@Sjasje: gefeli een meisje!!!geniet er lekker van!

@Wennie: fijn dat je een kloppend hart hebt gezien, geniet er ook van :)

8. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Zo, net terug van de groeiecho. De hoge stand van mijn baarmoeder doet anders vermoeden (enorm hoog!), maarde kleine ligt precies op groei. Hij is wel weer terug in stuitligging gedraaid, maar dat wil nog niets zeggen. We zijn weer goedgekeurd!

Fijne dag allemaal!

9. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

zo ook weer ff de tijd om bij te lezen en te reageren. Het weer is zo lkkr buiten in de schaduw.

Ansje: fijn dat jullie al een lijstje hebben kunnen maken met wat namen. Suc6 met het er uit komen welke het wordt.

Mammavangwenn: nee dat wist ik niet. Haha nou jah. Di zoute drop is ook lkkr, maar goed om te weten heb nog een zak zoete drop liggen :D
    Is de zolder mooi geworden? Ziet er mooi uit.
    Fijn dat je weer goed gekeurd hebt door de vk.
    Beterschap met je kleine meid.
    Nog gepraat met je vent?

Yasmin: alvast gefeliciteerd met je 30 weken en je verjaardag.

Wennie: fijn dat alles goed gaat. Moe zijn komt mij heel bekend voor.

Sasje: wat leuk. Heeft Mieks ook voor je gependeld of dat niet? Mooie echo.

Emjee: wat een fijn nieuws dat je nog wel zwanger bent. Hopelijk houd het bruin/zwarte bloeden ook snel op. Fijn dat de echo van volgende week ook blijft staan.
    Kan me het ook voor stellen dat je het eng vind....

Mieks: wat vervelend zo veel water overlast. Hier heeft het bijna niet geregend.

Wannebemum: ik voel me goed. Ben wel moe en heb last van mijn (0) (0) en een vol gevoel `savonds maar voor de rest geen kwaaltjes.

Ansje: fijn dat je weer goed gekeurd bent.

Zo hier nog maar weer ff genieten van het weer en dan straks om 15:00 werken tot 23:30. Mooi lekker rustig aan doen. En dan morgen een dagje vrij. En met de pinksteren weer vol aan de bak. Ze hebben mij niet vergeten. Maar gelukkig heeft manlief een lang weekend, dus kan die mooi het huishouden doen :)

Fijne dag allemaal.

10. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo ik ben weer bijgeslapen en zit inmiddels alweer 1,5 uur op m'n werk. Net gebeld naar de gastouder en huisarts. Nadat ik weg was gegaan is Gwenn in de gastouder haar armen in slaap gevallen en heeft 2,5 uur geslapen. Zat nu alweer lekker in het badje te spelen. Bij de huisarts was haar urine in eerste instantie schoon maar hadden wel weer wat witte bloedlichaampjes in haar urine gevonden dus haar urine start nu weer op kweek. Morgen kan ik voor die uitslag bellen.

@mieks: hier hebben we gister ook helemaal niks gehad met het weer. Was bloedheet vannacht en had wat verkoeling fijn gevonden.

@ansje: bij jouw zit het dus ook hoog. Maar fijn dat de groeiecho goed was.

@snoopy: nog niet gepraat met vriendlief maar daar stond mijn hoofd ook niet naar afgelopen uren

11. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

mammavangwenn: dat kan ik me ook voorstellen, als je weinig hebt geslapen vannacht.

12. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo nou is uitgepraat met mannetje hoor. Hij snapt dat ik het gedaan wil hebben en heeft beloofd het 2e pinksterdag af te gaan maken. Dan kunnen we ook nog even samen een paar kasten en het bureau weer in elkaar gaan zetten.

Met Gwenn gaat het gelukkig goed. Ze heeft heerlijk gespeeld bij de gastouder en goed geslapen. Ga haar zo op bed leggen en mij benieuwen wat de nacht dan brengt.

Sjasje: ben wel eens benieuwd naar een buikfoto van jou.

Hier mijn buikfoto van 24 weken en mijn groei...

13. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @mamavangwenn: mooi buikje hoor! groeit goed!
    Fijn dat het weer uitgepraat is. Je hebt het slecht met die nachten zeg...hoop dat het er wat betere nachten aan gaan komen!

@Snoopy: werkse dit weekend!Fijn dat je in ieder geval vandaag even hebt kunnen genieten van het mooie weer!

@Ansje: fijn dat je weer door de APK bent ;)

@Mieks: hoe staat het met de lekkage van gisteren?woningbouw al gesproken?

@koffer inpakken: morgen de laatste dingen erin en dan gaan we heerlijk genieten van de vakantie!!

14. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @ansje het belangrijkste is dat het allemaal goed gekeurd is

@mineraal oh lekker vakantie ben er al aan toe maar moet nog ff w8 tot juli

@mamavangwenn gelukkig dat het uitgepraat is en fijn dat je weer wat bijgeslapen bent

@snoopy dus jij hebt vandaag een lekker dag vrij ;) dat wordt genieten in de zon hoop dak vanmiddag vrij heb

@krissie25 meis hoest met jou? hoe voel je je verder???

@mieks hoest met jou temperatuur nog goed op weg ????

15. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goede morgen allemaal,

Laatste dagje werken vandaag. En dan heerlijk lang weekend. Ik ga vanavond het grote zwembad opzetten zodat we het hele weekend kunnen genieten.

Het slapen is vandaag redelijk goed gegaan vannacht. Wel heeft papa in Gwenn haar bed geslapen en Gwenn naast mij. Ze ligt namelijk nog te blaffen als een zeehond en dan kon ik haar gelijk bijstaan met drinken. Maar we hebben dus alle 3 goed geslapen

Nu net naar de HA gebeld voor de uitslag van de urinekweek van Gwenn. Deze was dus weer positief.... Dus weer blaasontsteking. Assistente gast nu in overleg met de HA en dan moet ik om 11.30 uit terug bellen of ze weer ab krijgt.

Hier gister nog op mp mijn slag geslagen voor een KID sit. Dit is een meerijplankje waar je ook op kunt zitten. Nieuw zijn ze 119 euro en ik heb er nu eentje voor 65 euro.

@mieks: kelder al droog?

@mineraal: heerlijk vakantie. Heel veel plezier en genietervan.

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden,

Gister geen tijd gehad om te reageren. Overdag gewerkt, en 's avonds begonnen met eerste les Zumba. Erg leuk maar was ook doodop toen ik thuis kwam!

Wat betreft ons zwembad, woningstichting is gister en vandaag bezig (geweest) om het water in de kelder weg te pompen. Er staat nog wel wat maar ze kunnen het niet weer helemaal droog krijgen. De bergingen komen dinsdag en woensdag pas aan de beurt dus daar sta je nog tot aan je enkels in het water :x.
    De woningstichting doet er makkelijk "we zullen u de schadeformulieren wel toe sturen" en dergelijk, maar ik heb gezegd dat ik wil weten hoe dit verder gaat! Dat dit de derde keer is dat mijn spullen drijfnat regenen, en het nog nooit zo erg geweest is dus dat dit absoluut niet de prijs waardig is wat wij er voor betalen!
    We worden op de hoogte gehouden zeggen ze...het zal mij benieuwen!

@ Mamavangwenn, jeetje jouw nachten zijn niet al te best elke keer. Gelukkig ging het vanacht beter. Arme Gwenn!
    Fijn dat het uitgepraat is met je vent. Nu moet ie zich nog aan zijn afspraak houden ;) En mooie buik is het al zeg!

@ Emjee, fijn dat het vruchtje op de goede plek zit!

@ Ansje, heeft dat nog consequenties als het heel hoog ligt? En in stuit gedraaid, lekker eigenwijs dus :p Hopelijk draait hij weer de goeie kant op.

@ Mineraal, Alvast een heeeele fijne vakantie! Wanneer vertrek je?

@ Lennyt, mijn temp begint pas weer in de nieuwe ronde, zit op dag 3 he, dus is nog heel weinig van te zeggen :p

Fijne dag allemaal!

17. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Mammvangwenn: Fijn dat het vanacht goed is gegaan. Fijn dat je het hebt kunnen uitpraten met je man. Handig zo`n kid sit. Mooie buikfoto`s.

Mineraal: geniet van je weekendje weg. Veel plezier.

Zo vandaag maar eens afwacht hoe laat ze dakbedekking komen brengen en dan nog gaan in misschien nog ff sporten. En heerlijk genieten van mijn vrije dag.. Hmmm...

Iemand nog leuke plannen met de pinksteren? Ik zag een mailtje voor bij komen dat de kamaraden met zijn allen lkker een bootje wilde gaan huren en in Giethoorn lekker wilden gaan varen. Dus dat zal wel weer gezellig en lkkr worden :D

Iedereen een fijne dag.

18. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @snoopy: leuk giethoorn. Ben ik ook eens door gevaren.

Hier is zaterdag vriendlief jarig. Dit vieren we 's avonds voor de vrienden en zondag overdag voor de familie. Dus 2e pinksterdag bijkomen van de dagen en de zolder weer inrichten.

19. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @ mieks sorrryy ben erg blond :(

20. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Mieks: ze doen zich er wel makkelijk vanaf, maar zolang je er zelf maar bovenop zit komt het misschien wel goed.

@Snoopy: ik ga geen weekendje maar 13 dagen :D

@Mamavangwenn: ach arme gwenn, alweer blaasontsteking. Dat is geen pretje! je hebt ook van die kindercranberrys, collega van mij gebruikt deze ook voor haar zoontje, die is 4, gwenn is nog erg jong lijkt mij maar misschien het overwegen waard. Cranberry kan overigens geen kwaad, ik mocht ze tijdens de zwangerschap gewoon gebruiken, de gyn zei: ze groeien op texel.

@vakantie: ik vlieg morgen naar Sardinie! Heerlijk...miss kom ik morgen nog even spieken, mocht het niet zo zijn, tot over 2 weken. hou jullie taai..en hopenlijk kom ik zwanger&bruin terug :cool:

Deel Deze Pagina