Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mineraal oh heerlijk wou da wij op vakantie gingen maar da gaat niet lukken dit jaar heel heel veel plezier meiske en geniet er van

2. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    #4942 mamavangwenn, 26 mei 2012
    Laatst bewerkt: 26 mei 2012
    @mineraal: nogmaals heel veel plezier en tot over 2 weken.

Heb gister dat spul gehaald van a. vogel cranberry nogwat. Dit mag ik ook voor haar gebruiken.

Maar deze keer ben ik eigenlijk wel blij met de antibiotica. Pakt ook gelijk haar oorontsteking aan.

En vannacht heeft ze weer heerlijk doorgeslapen zonder kuchen. Al blaft ze nog als een zeehond. Maar ze vind in ieder geval de ab erg lekker en roept om meer...

Maar Gwenn en ik zijn klaar voor dit weekend.....

3. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ooooo dat ziet er lekker uit mamavangwenn!!
    Ga zo ook weer lekker zwemmen.
    Mooi buikje heb je trouwens!!
    Gefeliciteerd met je vent! (is toch vandaag jarig?)

Mineraal fijne vakantie!!

Hier verder nog inkopen doen voor m'n verjaardag maandag. Gisteren voor het eerst in lange tijd tijdens koopavond in de stad geweest. Had echt wat kleding nodig! Rest van d dag en zondag lekker relaxen.

4. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @yasmin: ja klopt dat m'n vent vandaag jarig is.

En jij maandag jarig. Succes met de laatste inkopen. Dat gaan wij ook nog vandaag doen. Eerst even wachten tot papa wakker word, dan gezellig ontbijten en kado's doen. Daarna gaat papa naar de stort en ik even de laatste boodschappen doen. En dan voor de rest van de dag genieten.

5. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hallo allemaal,

Mineraal heerlijk vakantie, veel plezier (denk dat je dit niet meer leest)

Mieks, hoop dat ze met goed nieuws terug komen die woningbouw!@

Mamavangwen, dat ziet er heerlijk uit zeg!! Fijne verjaardag gewenst vandaag van manlief

Yasmin, ook bijna jarig!! Leuk;) Ga je het vieren?

@zon, smeren jullie nu ook je gezicht? Ik smeer dus normaal nooit.. maar wil niet ene zwangerschapsmasker krijgen.. ik weet niet of je daar echt gevoelig voor moet zijn of dat je het krijgt als je niet smeert?

6. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden ff een zwaai vanuit de ardeche zitten hier nu 5 dagen en het is heerlijk! Op en top genieten!Sterre kreeg 1 dag voor vertrek de waterpokken dus ik maakte me ff zorgen maar had in nederland nog direct en spulletje gehaald en ze heeft er weinig last van gehad. Ze zijn nu zelfs alweer 2 dagen ingedroogd! Dus al lekker wezen zwemmen! Met mij en mijn buikje alles goed! Heerlijk rustig aan doen en lekker verwend worden!

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoii meiden,

@ Snoopy, weinig pinkster plannen, over 2 uurtjes komen goede vrienden van ons met de kleine en blijven gezellig eten. Morgen gaan we bij schoonpaps en mams steengrillen in de tuin en verder niks op de planning staan.
    Veel plezier!

@ Mamavangwenn, gefeliciteerd met je vent!
    Fijn dat jullie goed geslapen hebben, en dat ziet er goed uit met het zwembad ;)

@ Mineraal, nogmaals veel plezier, neem niet alle zon mee naar daar he? :p

@ Yasmin, shoppen is nooit verkeerd he :D Fijne verjaardag alvast, vier je het ook maandag?

@ Krissie, ik denk dat insmeren wel verstandig is nu... misschien ook een petje op om de ergste zon te vermijden?

@ Charmedknorrie, geniet van de vakantie!

8. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Hoi Allemaal,

@Mineraal: Fijne vakantie!

@mamavanGwenn: gefeliciteerd met je vent! En dat zwembad ziet er super uit! Komt Gwenn daar nog uit dit weekend? :D

@Krissie: goed smeren helpt tegen het masker zeggen ze (hoge factor) Het beste is natuurlijk niet te veel zon.
    Ikzelf ga niet speciaal liggen zonnen maar doe ook niet super moeilijk. probeer wel mn gezicht te smeren als ik de hele dag buiten ben (op de rest van mn lijf vind ik een mogelijke vlek minder erg,dat risico durf ik wel aan want een lekker kleurtje is ook fijn ;))

@Yasmin, ga je je verjaardag (groots) vieren of alleen thuis? 30 is wel een mijlpaalt/ feestje waard!

@Emjee: fijn dat je nog zwanger bent, heb je nog veel last van pijn/ afscheiding?

@Wennie: het moe zijn gaat ook weer over! Is de misselijkheid te doen?
    @Pinksteren: maandag verjaardag van mn vader vieren en ga dan ook vertellen dat ie een kleindochter krijgt. Hij houdt nogal van bakken dus hij krijg uitsteekvormpjes, roze cupcake bakjes en een mini set met deegroller/spatel/garde van hout. En een roze mandjes om al die frutsels in te bewaren :D

@Bezichtiging: vandaag weer een bezichtiging van ons huis gehad, zelfde mensen voor 2ex. Ze hebben nog 1 ander huis op t oog dus 50/50% kans !!! ze gingen dinsdag nog eens met de hypotheekadviseur van onze makelaar praten dus wie weet horen we eind volgende week iets van n bod.... Spannend allemaal hoor.
    Ik heb iig de bbkamer maar niet geschilderd, dat doe ik wel als we meer zekerheid hebben of we blijven of verhuizen!

Slaap lekker allemaal!

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Alsnog gefeliciteerd met je vent;) Leuke dag gehad? Gwenn zal wel de hele dag in het zwembadje liggen met dit prachtige weer of niet? Balen dat ze alweer een blaasontsteking heeft zeg..

Mineraal: Geniet van je vakantie!

Charmedknorrie: Jij ook veel vakantieplezier!

Mieks: Wat 'n gedoe met de woningbouw. Hoop dat ze voor een passende oplossing gaan zorgen.

Sjasje: Bezichtiging voor de 2e keer. Serieuze potentiële kopers dus! Duimen voor jullie dat ze een goed bod gaan uitbrengen, dat jullie kunnen accepteren (of uiteraard dat jullie er goed mee kunnen onderhandelen en op een goede prijs gaan uitkomen)

Hier: Merk door het heerlijke weer dat ik weinig tijd neem voor ZP.;) Lees wel af en toe bij, maar reageren schiet er bij in. Sorry dames;)
    We hebben gisteren het kamertje van ons dochtertje in orde gemaakt. Babykamer staat nu ook, nu nog een matrasje, aankleding en dan is dat ook zo goed als klaar!
    Vandaag zwemmen en even naar de kermis.

10. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Lonneke: dat probleem heb ik ook met dit mooie weer. En volgens mij de rest van de dames ook :D sinds gistermiddag tot 22u was hier niks meer geschreven.

@mamavangwenn: heb buikfoto's in mijn album gezet!

Volgens mij wordt vandaag weer een heerlijke dag! straks lekker lunchen bij mn schoonouders en verder genieten. s'avonds naar de bios met broer/vrienden!

11. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@sasje: Spannend hoor, serieuze kopers! hebben jullie zelf al wel huizen op het oog?

@mamavangwenn: Mooi zwembad! Wij hebben ook een aantal jaren een groot zwembad gehad. Maar zelf met pomp bleef die niet schoon (veel bomen en insecten achter ons huis). Nu maar een klein badje voor R die we elke dag leeg maken.
    Wat vervelend dat Gwenn weer blaasontsteking heeft! Hopelijk knapt ze snel op en krijg je weer voldoende nachtrust!
    Nog gefeliciteerd met je mannetje!

@charmedknorrie: Fijne vakantie nog!

@miniraal: Geniet van jullie vakantie!

@Yasmin: Bijna 30! Wordt het een groot feest? Eind november moet ik er ook aan geloven.

@mieks: Wat een ellende zeg! De woningbouw hoort gewoon de verantwoordelijkheid te nemen en met een structurele oplossing te komen. Jullie hadden naast nat karton toch geen schade?

@lennyt: Hier ook niet op vakantie. Met dit weer komt het ook vast goed in eigen land.

@lonneke: Dat schiet al op met de babykamer! Post je een foto als de kamer af is? Ik zal binnenkort ook een plaatsen. Onze muursticker is echt heel leuk geworden! Veel plezier vandaag.

@all: Had me erg verheugd op een lang weekend met mijn mannen. Is onze kleine man bijna beter, hebben papa en mama het te pakken. We snotteren en hoesten ons wezenloos. Ik heb naast de verkoudheid ook last van mijn bekken (dinsdag even bellen voor fysio). Manlief heeft nu ook koorts gekregen. En als grote mannen ziek zijn, dan weet je het wel... We proberen er maar het beste van de maken.

12. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @ansje dat denk ik ook wel hoor best warm ook weer vandaag hier en heel veel beterschap

@sasje lekker dat lunchen zou zeggen heel veel plezier beetje laat maar ok hihihi spannend hopen dat de bezichtiging wat oplevert voor jullie

@lonneke Is niks mis mee dat je wat minder tijd neemt voor zp lekker in de zon luieren groot gelijk .
    Fijn dat de kamer van je dochtertje in orde is en dat de babykamer ook zo ver staat en dat met de rest komt ook goed veel plezier met zwemmen en naar de kermis gaan

@mamavangwenn fijn dat gwenn heeft doorgeslapen vannacht hopen dat het binnen een paar dagen allemaal over is dankzij de antibiotica kuur krijg je zelf misschien ook meer de rust die je verdient

@charmedknorrie en meis hoe is het verder in de ardennen zal wel mooi zijn heel veel plezier nog en geniet ervan meiske

@krissie hoest met jou verder ??? hoe voel je je ????

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook aan het genieten van het weer! Voor je het weet is het weer voorbij.

Ansje beterschap!
    En wordt nog geen 30 hoor. Wordt 28 en ben dan precies 30 weken zwanger :)

14. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@yasmin: Uh, 30 weken zwanger betekent inderdaad niet dat je ook 30 wordt. Iets te vluchtig gelezen! En 28 nog maar, je hebt nog 2 jaar! Ik voel me met mijnbijna 30 jaar al best een ouwe doos hier!
    Fijne dag morgen!

15. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @ansje, niet getreurd.... Er zijn altijd nog ergere.... haha.

@all, nog ff genieten van het mooie weer dus vanaaf weer meer reactie :)

16. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @yasmin: gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@slapen: gaat gelukkig weer goed. Ab doet goed zijn werk. Zowel hoesten, verkoudheid, blaasontsteking en oorontsteking nemen af.

@weer: hier genieten we heerlijk van het weer. Zwembad word veelvuldig gebruikt door Gwenn.

@ansje; wij hebben geen last van de bomen. En heb een afdekzeil die er steeds op gaat 's avonds.

Hoest met je vent? Alweer wat beter?

@sjasje: mooi buikje hoor!!!

@zolder: vanochtend flink bezig geweest op zolder. De vloertegels liggen achter het schot, bureau staat weer in elkaar en de administratiekast ook. Vanmiddag als Gwenn slaapt of vanavond de administratie er weer inzetten. Dan gaat vriendlief morgenavond de 2 boekenkasten in elkaar zetten. Dan zijn we er bijna....

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoii meiden, iedereen lekker van het mooie weer aan het genieten? Volgens het weer bericht krijgen we eind van de week alweer heel wat lagere temperaturen.

Gister heerlijk gegourmet buiten bij schoonouders. We hadden alles net opgezet toen het begon te onweren en we de eerste spatjes regen al voelden... Op buienradar gekeken en we zagen net zo'n klein vlekje buien boven onze woonplaats net als woensdag met het noodweer. We waren dus al bang dat we weer zeer plaatselijk slecht weer zouden krijgen! Gelukkig viel het reuze mee en is het bij een paar spetters gebleven, na een uur werd de lucht weer strak blauw en hebben we tot 12 uur snachts lekker buiten gezeten :D

Ik was blij dat we vandaag nog vrij waren, was niet vooruit te branden vandaag! Heerlijk relax dagje dus.

@ Yasmin, van harte gefeliciteerd met je 28e verjaardag, en je 30 weken zwangerschap ;)

@ Sjasje, wat vond je vader van het cadeautje? :D
    Leuk dat die mensen opnieuw zijn komen kijken, hopelijk wordt het wat!

@ Lonneke, leuk dat de babykamer ook al vorm begint te krijgen! Enne..ik denk dat we allemaal wat minder actief zijn met dit mooie weer ;)

@ Ansje, we hadden wat houten planken en laminaat ook op de grond staan, dat is helaas ook flink nat geregend. Verder 2 kussens die helemaal nat zijn geworden ondanks dat ze hoog lagen, een paar mappen in een doos die nat zijn geworden, en idd een hoop nat karton.
    Ach, jullie het nu ook te pakken. Dat is minder leuk met dit mooie weer! Veel beterschap!

@ Mamavangwenn, fijn dat je vent zijn woord houdt ;) Succes met alles weer indelen en een plekje geven :)

18. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ff snel tussendoor
    Zoals beloofd buikfoto met 30 weken!!
    Zal vanavond eens ff teruglezen
    Fijne dag allemaal!

Bekijk bijlage 248179

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Mooi!! :)

20. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @yasmin: mooie buik zeg!!!

@namen: hier is de grote twijfel toegeslagen. we hadden de naam dachten we maar ben het er nog steeds niet 100% van overtuigd dat het de naam is zoals we wel bij Gwenn hadden

Deel Deze Pagina