@yasmin: Mooie buik heb je! Leuk blauw truitje/tuniekje ook! Hoe is je verjaardag? @Mieks: Wat balen van de schade. Hopelijk krijgen jullie het vergoed en komt er snel een echte oplossing voor de wateroverlast. @Mamavangwenn: Hard gewerkt vandaag! Heerlijk gevoel he, alles op de rit hebben. En wat betreft de namen, hier worden we er ook knettergek van. Heb vandaag een proefdruk besteld van het geboortekaartje. Heb de naam die ik erg leuk vind erop laten zetten. Hopelijk wordt manlief spontaan enthousiast bij het zien van de naam op het kaartje Ben jij of je mannetje aan het twijfelen geslagen? Ik vind jullie naam nog steeds erg leuk! Manlief blijft vandaag nog thuis (heeft nachtdienst). Hij voelt zich nu wel iets beter. Het vreemde is dat hij steeds in de ochtend koorts heeft en het naarmate de dag zakt. @all: Na de ziekenboeg van afgelopen dagen mag ik morgen weer werken. Hoop echt dat ik vannacht wel goed kan slapen. Ow en nog even mijn frustratie kwijt. Ik ben inmiddels 10 kg aangekomen (al meer dan bij zwangerschap R!) en dat maakt me best onzeker. Vandaag bereikte mijn onzekerheid echt een dieptepunt. Ik ging op onze ligstoel in de tuin liggen (beetje onhandig ivm mijn dikke buik) en die zakte gewoon door! Daar zat ik, op de grond! Manlief en R. moesten ernorm hard lachten. Ik voel/voelde me echt een enorme zeekoe... Ik troost mezelf nu maar met de gedachte dat de stoel al 5 jaar buiten staat en de plek van de breuk helemaal doorgeroest was. Fijne avond dames!
Heey, zo hier een rustig dagje achter de rug. Gister avond wezen BBQ bij mijn ouders. Vandaag lkkr rustig aangedaan. Niet naar Giethoorn geweest. Achteraf ook maar goed want het was zo druk dat de kamaraden geen bootje gehuurd hadden. Mineraal: fijne vakantie dan haha. Lekker Mammavangwenn: Lekker een zwembad in de tuin Hmmm Hier vanmiddag een water gevecht gehad met de buurkinderen. En het kindje van de kamaraden had een waterpistool die op ons aan het richten was Haha. En dan worden de "grote" kinderen van 30 ook weer jong. Nog gefeliciteerd met manlief Fijn dat het op schiet op de zolder. Das vast een lkkr gevoel. Yasmin: gefeliciteerd met je verjaardag. Mooie buik. Sasje: spannend. Hopelijk goed nieuws eind van deze week. Ansje: wat jammer dat het lange weekend zo gelopen is. Hopelijk kun je snel bij de fysio terecht. Wat vervelend dat je door de stoel bent gezakt. Niks aan over gehouden? Lonneke: hier ook meer buiten en aan me zelf aant denken op het moment dan dat ik achter de computer zit hoor. Dus je bent niet de enige. Fijne avond allemaal. Hier begint het al best af te koelen. Iedereen werkse weer morgen. Nog 1 dagje werken en Woensdag lkkr vrij, donderdag eindpresentatie van de opleiding dus ook geen lang dagje & `savonds lkkr uit eten met de studiegenoten. Wordt vast weer gezellig.
@ansje: troost je met de gedachte dat er bij al 15 kilo aanzit ook veel meer als bij Gwenn. De naamtwijfel komt vooral door mij. Vind de naam leuk. Maar niet van deze is het. En de andere 2 namen J en M blijven ook nog steeds rond spoken. Hoop dat manlief ook voor die naam gaat. Blij dat het weer iets beter met manlief gaat. @snoopy: ja water maakt heel wat los. Hier had Gwenn vanochtend de grootste pret door mama nat te maken.... Hier net de administratiekast ingeruimd dus weer een puntje afgevinkt. Nu mag vriendlief morgenavond de 2 boekenkasten in elkaar zetten en dan kan ik weer verder met mijn volgende puntje op de lijst. Morgen mag ik een aantal uren overwerken. Ze zijn naar een nieuwe collega op zoek en morgen is het 2e gesprek en ik moet erbij zijn. Ze vinden het heel belangrijk dat het klikt dus ik mag mijn vragen ook af gaan vuren op haar.
Hallo Allemaal, Er is door meer mensen even wat rustiger bezocht hier.. Wat was het toch een heerlijk weer.. (nog steeds, maar nu werk ik weer). Iedereen wel leuke dingen gedaan en lekker genoten van het weer zie ik zo, mooi mooi mooi! @Yasmin mooie buik hoor!! En nog gefeliciteerd natuurlijk!! 28 Jaar!! en alweer 30 weken zwanger!! @Sjasje, nog wat gehoord van de bezichtiging? Fijn dat die mensen nog in beeld zijn en al voor de tweede keer!! Nu al dus heerlijk bezig voor de nieuwe meisjes kamer Leuk hoor! Spannend ook allemaal he!? @Mamavangwen, jij had zelf een geboortekaartje ontworpen zag ik heel lang geleden, welke site had jij gekozen? Het wordt hier toch tijd om dit ook maar eens te gaan doen... Ik weet eigenlijk niet meer wat voor namen je nou had uitgekozen.. ben eigenlijk wel benieuwd. en hoe is het met de blaasontsteking? alweer? pfff... @mieks , je zit alweer op 7 dagen met je ei die eraan komt.. Lekker van het weer genoten zie ik! Ging jij nog op vkaantie eigenlijk? @EMjee, gaat nog alles goed? is het bleoden nu wel gestopt eigenlijk?? En je hebt toch ergens deze week/vandaag weer een afspraak voor de echo? Nou ik zou het vanavond wel horen/zien.. @Wennie, Hoe is het ? Geniet je er lekker van meid? @lennyt, het gaat hier verder goed.. ik ben wel extreem moe en ga het ook maar is aan de dokter vragen..aankomende donderdag.. misschien komt het ook wel een beetje door mijn zrogen over de groei.. (wordt je ook moe van). Lief dat je het vraagt! Hoe is hetmet jou, al grote plannen aan het maken en wil je weten wat het wordt van te voren? ? @Ansje, De kilo's vallen hier nog mee.. zit nu op 6 a 7 kg.. woog eerst 68/69 en nu 65.. Maar denk wel dat het bij de tweede sneller gaat of niet?? Althans je ziet de buik wel altijd harder groeien.. Ik zou binnenkort is een foto van mijne maken. En het kan er ook weer af hoor straks!! toch?? Ik zit te denken om een personal coach (tijdelijk) te nemen als ik weer ga fitnessen dit heeft een vriendin ook gedaan en ze is er nog strakker uitgekomen als daarvoor... (ik betaal toch maar 15 euro per maand voor het fitnessabonnement... dus dan betaal ik wel even 2 a 3 maanden wat meer.
@krissie al van alles bij elkaar gesprokkeld en of ik het wil weten weet ik nog niet heb wel al tegen die van mij gezegd moeten wel eens aan de namen gaan beginnen voor zowel jongen als meisje want ben bang dat we het niet snel eens zijn en hijs niet echt serieus mja maar denk dak zeker bij de eerste het toch wel graag wil weten maar zie wel als ik nu ook nog eens een vent had die er serieus mee om kon gaan maar op dit moment maakt hij alleen maar grapjes
Ha meiden, Hoe is het hier? Ik heb vandaag de nieuwe ovutesten weer binnen gekregen, dus we kunnen er weer tegenaan deze ronde (alleen duurt het nog wel even voor mijn ei komt hihi). @ Mamavangwenn, het lijkt me best moeilijk om DE naam te vinden, zeker voor een 2e kindje. De naam voor een meisje hebben wij sinds een paar weken ineens bedacht, naar 1 van de kindjes van jullie hier Ik zag die naam en we waren er direct weg van. Mochten we dus zwanger raken, en het wordt een meisje is die alvast uitgezocht haha. @ Yasmin, leuke verjaardag gehad? @ Ansje, ga je met ons delen wat voor naam je nu in gedachten hebt? Of blijft het geheim? Hoe ging je werkdag vandaag? Ai, dat lijkt me geen leuke situatie geweest als je door de stoel zakt en dan ook nog wordt uitgelachen! Het is gelukkig voor een goed doel, en lijnen is ook niet goed moet je maar zo denken We duimen gewoon dat het er na de bevalling ook zo weer vanaf is! @ Snoopy, succes alvast voor donderdag! @ Krissie, wij gaan vanaf 22 juli op vakantie naar Tunesie, nog 7,5 week dus Ga jij nog weg? @ Emjee, Wat Krissie idd al zegt: hoe is het? Ik hoop dat het bloeden gestopt is? @ Lisanne en Wannabemum, zijn jullie er ook nog? Hoe gaat het met jullie?
Mieks: Al 'n meisjesnaam dus, ben benieuwd van wie hier dan haha! Volgens mij zijn er maar 3 met een meisje hier! Je ovutesten liggen dus weer klaar, nu nog wachten op je ei! MamavanGwenn: Ik vind jullie naam echtleuk! Hebben jullie echt een alternatief of is het gewoon twijfel. Zou toch niet te snel switchen..bang om dan weer te gaan twijfelen Yasmin: Nog gefeliciteerd en wat een mooie buikfoto! Ansje: Hoe was het bij de gyn? En 10 kg, die hangen er hier ook aan inmiddels! Misschien dat het wat troost biedt:S Krissie: De een trekt binnen een week bij qua buik, maar andere hebben ook een ander figuur na de bevalling. Ik ben op 1kg na alles kwijtgeraakt na m'n eerste (30 kg aangekomen) en paste wel weer m'n broeken, maar merkte dat m'n buik slapper was. Verwacht nu ook wel weer alles er af te krijgen. Denk helaas dat je toch af moet wachten tot na de bevalling... Hier weer een drukke dag gehad. Moe, gelukkig morgen een dag vrij. Verder nog vaak last van harde buiken, maar neemt af als ik rust neem..dus conclusie: op tijd rust nemen Babykamer is hier zo goed als klaar, dus dat geeft al weer wat rust..
Zo weer even tijd voor jullie. Heb het nu natuurlijk druk op zolder... vandaag heeft vriendlief de 2 boekenkasten inelkaar gezet dus ik kan de boeken er eindelijk weer eens in de boekenkast doen. Ze liggen nu nog steeds in stapels in onze slaapkamer. Dit wil ik donderdagavond gaan doen. @krissie: heb je ge-pbt voor de site en de namen. Met de blaasontsteking van Gwenn gaat het goed. Het kuchen en snoteren is nu ook bijna weg. Hier ga ik na de bevalling denk ik weer het cambridge dieet doen. Ging me vorige keer ook goed af. @mieks: zat net als lonneke al te tellen. Blijven inderdaad 3 namen over en weet ze ook alle 3. Ben beniewd straks welke het gaat worden als het een meisje word. Maandje later dus dan ons op vakantie. Wij gaan 22 juni. @emjee: zoals de rest hoe is het met je? Je moest toch vandaag weer naar de gyn? @lonneke: tis echt twijfel, geen ander alternatief. Maar niet gewoon zoals bij Gwenn dit is hem!!! Maar net met vriendlief de opties en eventuele andere namen doorgesproken en we blijven bij de naam. Hier als de computerkamer klaar is kunnen we eindelijk de kast en het nachtkastje van Gwenn in elkaar zetten en haar bed naar boven verhuizen. Ik heb Gwenn haar naam in piepschuim letters besteld en die moet ik dan nog schilderen en nog een nachtkastlampje/wandlampje uitzoeken en dan kan ze in haar nieuwe kamer slapen. Dit zal echter denk ik pas na de vakantie word. Dan is het alleen nog het ledikantje neerzetten in de babykamer en dan zijn wij ook klaar met de kamertjes. @all: best vreemd vandaag. Heb voor het eerst een sollicitatiegesprek moeten voeren met iemand ipv dat ik het zelf was. Best moeilijk, maar al met al wel geslaagd denk ik zo.
Hoi allemaal! Heb nu ook eindelijk ff tijd om te reageren. Ten eerste bedankt voor de felicitaties! Heb een leuke dag gehad met fam! Ansje hoe ging het met werken gisteren? Gewicht ik zit nu tegen de 11/12 kilo aan. Moet volgende week weer wegen. Maar vk vond het allemaal wel netjes. Lennyt misschien beseft hij het nog niet allemaal. Mieks misschien komt je ei wel eerder! Gewoon regelmatig blijven klussen vanaf dag 13/14 Kamertjes een aantal druk bezig en zelfs al klaar! Wou dat ik dat ook kon zeggen. Maar zal denk ik niet al te lang meer duren. Mamavangwenn fijn dat het al beter gaat met Gwenn! Over 3 weekjes lekker op vakantie. Leuk vooruitzicht! Lijkt me idd wel raar om zelf de vragen te stellen. Maar wel leuk om te horen dat de leidinggevende het ook belangrijk vind dat er een klik is met de collega's onderling. Gisterochtend naar de fysio geweest. Blijk dat ik geen last heb van m'n bekken maar van een vastzittende spier in m'n billen! Ik moet zoveel mogelijk blijven bewegen maar is best lastig als ik zoveel pijn heb. Het is nu zelfs pijnlijker sinds ik geweest ben (met name bij het opstaan). Hoop dat het snel weer afneemt.
Hoi Allemaal, Hier de vakantie ook weer voorbij en weer hard aan t werk. @Mamavangwenn: lijkt me idd apart om nu zelf te kunnen meebepalen in een sollicitatie @Emjee: alles nog goed bij jou? hoe was de echo? @Wannebemum, wennie en lisanne: hoe gaat t met jullie? @bezichtiging: wordt 10x niks. we hebben t huis te koop staan voor 175 (is al met verlies) en de mensen boden 145. We vonden het eigenlijk beledigend.... @ego: korte vraag, ik heb soms, gisteren vooral dat mn onderrug pijn doet, net onder die kuiltjes. werd savonds ook helemaal stijf daar toen ik thuis kwam en lopen voelt minder fijn. (ik buk verkeerd, dat helpt niet) is dit gewoon verkeerd bewegen of t begin van bekkenpijn? moet weer aan t werk, fijne dag allemaal!
aan de namen zijn we samen al aan uit nooit gedacht dat we het zo snel eens waren met elkaar had namen opgeschreven die mij heel leuk leken hij heeft de meisjesnaam gekozen ik de jongensnaam hoest verder met iedereen ???
@Sjasje, dat heb ik ook aan 1 kant, mijn huisarts zei dat het je SI gewricht is. Is niet zozeer bekkenistabiliteit maar heeft er wel te maken at die gewrichten wat slapper/weker worden.. Je moet wat rustiger aan doen met de trap op enzo.. (kleinere pasjes nemen) en rustiger uit bed komen etc... Hij zei: je moet je echt naar een rustiger moedertje gaan gedragen haha.. @Lonneke, doe maar rustig aan met die harde buiken.. Yasmin, JIj dus last van je spieren in je bil? Ik ga morgen dus vragen over dat gewricht wat ik bij sjasje schreef.. dat het toch erger wrodt bij mij.. ik moest het namelij kwel in de gaten houden.. @mieks, ik ga niet op vakantie.. mijn vriendw il graag zijn vrije dagen ook vrij houden voor als de kleine er straks is Zodat we met zijn drieeen kunnen wennen aan elkaar @mamavangwen, lijk mij moeilijk onverwachts een solicitatie gesprek voeren, of had je wel voorbereid? @lennyt, nu al een naam dus.. Dat is mooi! @All, Ik ga morgen dus naar de huisarts.. en dan kan ik eindelijk mijn zorgen uitspreken over de groei.. denk dat ik wel iets gegroeit ben maar toch nog steeds bij te klein uit kom... Hoop het niet en dat ik gewoon omhoog schiet.. maar aangezien ik zelf een beetje kan voelen waar de baarmoederrand zit denk ik van niet.. Als het maar niet totale rust gaat worden of wat dan ook.. Oh oh oh.. zorgen zorgen zorgen.. zijn ook slecht.. (gek wist niet dat ik het in mij had).
Huisarts zei in eerste instantie tegen me dat ik last had van m'n SI gewricht. Maar volgens fysio is dat dus niet zo anders zou ik de pijn op een andere plek moeten voelen. Maar moet dus ook letten op hoe ik uit bed kom en op sta. En kleinere passen gaat me makkelijker af dan grote passen. Ze zullen vast wel actie ondernemen als de kleine te klein blijkt te zijn hoor. Extra controles en zo. Hier was hij laatst aan de grote kant en wilde ze dus een groeiecho doen. Sjasje wat een teleurstelling zeg! Zal wel in de gaten houden of de pijn erger wordt en bij je volgende controle even aangeven. Lennyt jullie zijn er snel uit zeg! Hier duurde het wel ff voordat we beide eens waren met de naam.
Zo ff snel tijdens mijn werk @sjasje: dat bod is inderdaad een belediging zeg. Zou er ook niet op ingaan. @spier kwaaltjes enz: jeetje wat heeft iedereen er last van. Hier helemaal nergens last van. Voel me een beetje bezwaard tegenover jullie. @krissie: nou hoop voor je dat de HA je morgen gerust kan stellen. En je kleintje groeit nu eenmaal niet zo hard meer. Is nu spek aan het kweken. De 1 heeft een megabuik de ander een klein buikje. Zie met zwangerschapszwemmen. Ik heb een buik vergelijkbaar met een 33 weken zwangere mama en ben nog maar 25 weken Maar ik weet dat ik bij Gwenn extreem veel vruchtwater had en zal ik nu ook wel weer hebben. @sollicitatiegesprekken: morgen nog 2 op het programma en maandag ook nog 2. Vond de eerste van gister maar eng maar weet nu een beetje wat ik moet doen en vragen. Heb wel alle kennis en achtergronden van de kandidaten maar blijft vreemd om te doen. Ach de tijd leert en zo heb ik ook een mooie invloed op mijn toekomstige collega
@ Lonneke, fijn dat de babykamer al bijna af is! Krijgen we nog foto's te zien? Ben heel benieuwd En de naam... jouw dochters naam vinden we helemaal geweldig Eentje die je hier weinig hoort. Er komt dan nog een tweede naam achter, maar goed eerst maar eens zwanger worden haha @ Mamavangwenn, je bent maar druk met de hele inrichting werkzaamheden Fijn dat het met Gwenn ook weer een stuk beter gaat. Slapen jullie weer goed? Klinkt leuk, die piepschuim letters! Succes met de sollicitatie gesprekken,, je kan het! @ Yasmin, klinkt niet fijn die spierpijn! Hopelijk ben je er snel vanaf. Misschien verlicht een warm bad ook nog wat? Of heb je geen bad? @ Sjasje, dat is een teleurstelling zeg! Zouden ze nog opnieuw een bod uitbrengen denk je? @ Lennyt, soms kan het heel snel gaan dus. @ Krissie, is ook heerlijk toch, op die manier je vakantie dagen benutten! Ben benieuwd naar wat de huisarts gaat zeggen morgen. Niet eerder weg gaan dan dat je helemaal gerustgesteld bent dus
@all, sorry sorry sorry .... te lang niets laten horen.... pff het was ook zo'n mooi weer en daar krijg je het weer druk van haha Ga proberen iedereen terug te sturen, bij voorbaat sorry voor degene die ik niet benoem... @krissie, al bij de huisarts geweest? Slim van je vriend dat hij de dagen over wil houden, want 2 dagen voor een man is ECHT VEEL TE WEINIG! Goed bezig dus en dat is extra lekker, want kan hij jou ook verzorgen hihi.... @sjasje, tjee een verschil van 30K dat is wel enorm... Moet wel eerlijk zeggen dat wij destijds ook 26 onder vraagprijs zaten en kregen maar ons huis was echt uitgeleeft en begrijp dat die van jullie nog in prima staat is dus ze zijn gek.....! Ik heb geen verstand van bekkenpijn maar ben wel rugpatient en vaak als je ook maar een kleine verkeerde draai maakt met je heupen dan kan het al net boven de bil ff verkeerd schieten. Kan ook beetje vast blijven zitten dus als je er last van houdt zou ik ff fysio bellen (zonder verwijzing ha), zij kunnen het je zo vertellen. @mamavangwenn, lekker aan het klussen dus bijna klaar heerlijk. Fijn als je dingen van je lijstje kunt strepen hè? Lijkt me ook wel raar om aan de andere kant van de tafel te zitten, heb dat ook eens gehad maar dan besef je wel wat het is als je zelf weer eens op soll gesprek moet. Succes. Dat kuchen en snotteren van gwenn, mss hooikoorts? Mijn grote man heeft hooikoorts en mijn kleine man was vorige week erg verkouden / traanogen / snotteren en rode uitslag! Was erg slecht weer voor hooikoortspatienten dus wie weet??? @lonneke, ben door mieks wel benieuwd geworden naar de naam van jullie meisje? (of ik heb mss iets over het hoofd gezien) @yasmin, nog proficiat met je 28e verjaardag en natuurlijk met de 30 wk. Mooie foto's trouwens! @ansje, die 10kg niet zo erg hoor, vriending van mij 25kg en is ook allemaal goed gekomen. Ik zelf was 14kg aangekomen en uiteindelijk -/- 16 kg, na de bevalling heb je ook zelf een beetje in de hand hoe en wat er vanaf gaat natuurlijk. En een tweede gaat toch vaak harder/sneller of is dat een fabel? @mieks, super je testen weer binnen! Nog een paar dagen en dan kun je ook weer aan de slag. @mijzelf, inderdaad heb ik afgelopen dinsdag weer een echo gehad (tweede) en ondanks al mijn twijfels is alles gelukkig GOED! Het hartje klopte en we hebben het zelfs gehoord!!!! Qua termijn zitten de gyn en ik ook op één lijn dus dat is wel fijn haha, ben nu 6 wk 6 dg en mijn uitgerekende datum is nu vastgesteld op 17 januari. De pijn is al heel erg veel minder, maar dit is nog te verklaren door het vocht in combinatie met het oude eiblaasje op de eierstok. Dit houden ze goed in de gaten. Het bloedverlies is zo goed als gestopt (nog wel wat maar niets in vergelijking met vorige week). Ik ben en blijf nog enorm angstig, maar ga het wel steeds meer geloven en we (man en ik) durven er inmiddels ook over te praten..... Nu mag ik weer over twee weken (12 juni) terug voor de officiële termijnecho. Iemand vroeg naar de gyn of vk, vlgs mij krissie ofzo? Ik blijf in het ziekenhuis, ik heb na de bevalling van mijn zoontje een medische indicatie gekregen dus voor mij geen keuze, maar ik zou niet anders meer willen hoor. Volgens mij ben ik wel ff bij en anders sorry!!! Ga het nu weer proberen bij te houden
@Even ego.. Heb rond 11;30 uur gehoord dat mijn collega/secetaresse vanmorgen dood gevonden in haar woning is..... geen woorden... waarschijnlijk hartsstilstand...