Goedemorgen allemaal, Hier weer mijn schoolavond overleefd gister. Was weer bijzonder nuttig. NOT!!!! En besluit mijn dochter vanaf 05,00 uur vanochtend dat het tijd is om wakker te worden. Dus vanavond na het sporten maar vroeg naar bed. Iemand vroeg welk dieet ik gedaan had. Maar heb het Cambridge dieet gedaan. Was erg zwaar maar resultaat is erg mooi. En zeker nu ik weer zo leuk kan shoppen. Zie wel weer op tegen het straks dikker worden met een zwangerschap. @ansje: mijn meisje lag al op bed dat ik zondag thuis kwam. Maar gisterochtend kreeg ik zo'n onwijze big smile en knuffel van haar. SMELT!!! @all: ik vind het zo spannend voor alle testers om me heen. Jullie dus!!! Leef zo mee. Terwijl ik zelf nog even moet wachten
Hallo enjoylive: het is inderdaad heerlijk weer, lekker genieten met het wandelen met je kleine meid! Luna, mooie naam trouwens zeg! sjasje: oeh spannend.. nog even wachten en dan kun je testen! lennyt en yasmin84: succes met werken!
hier is het een heerlijk weertje! Zo lekker met de hond wandelen en dan s'middags werken bij de peutertjes. Dan hup snel de wekelijkse boodschappen doen, helemaal gen tijd voor gehad dit weekend! Met de grote vraag van de dag; wat eten we vandaag?
Wij brocolli, is mijn dochter gek op En net een positieve ovulatietest gehad. Dus kan weer een mooi cyclus van 25 dagen verwachten. Ze vanavond er wel een foto van op. Dan kan enjoylive zien hoe hij bij mij oploopt. Ga nu weet verder aan mijn werk...
Ha meiden,hier ook alweer aant werk van 8 tot 6. Morgen dan weer lekker vrij. Mijn mams belde net (we wonen meer dan 200km van elkaar vandaan), dat een vriendin van haar de maxicosi weg doet en ze moest gelijk aan me denken. Hoef er niks voor te betalen. Misschien dat ik volgende week die kant op ga, ben benieuwd hoe hij er uit ziet. Als ik de stof niet leuk vind kan ik er ook een leuk gekleurde hoes overheen doen toch? Ze dacht misschien dat de bandjes/gordels vervangen moesten worden omdat die niet meer zo schoon er uit zien. Weet niet of ik ze zelf nog schoon kan krijgen, maar weten jullie of je die los kan kopen? Hier op het menu vanavond: kip siam.
@ Mieks: Kip Siam... je brengt mij op een idee. Ik weet niet of je de bandjes van een maxi-cosi kan vervangen, lijkt mij wel logisch maar goed. Even snuffelen op internet?? @ All: Het is inderdaad heerlijk weer!! Helaas ben ik bang dat ik toch nog moet uitzieken Ik ben bij de huisarts geweest en die houdt het op het buikgriep en dat ik daar toevallig ongesteld in ben geworden. Door de buikgriep zou mijn ongesteldheid van slag zijn... Als het van het weekend nog niet beter gaat, dan moet ik maandag weer bellen. We wachten dus maar even af, maar mijn eigen gevoel zegt meer dat de buikpijn etc komt door mijn menstruatie maar ja... ik heb er niet voor geleerd. Geduld en rust met toch vertrouwen in mijn lichaam, want heb ook drie jaar met een blindedarmontsteking gelopen terwijl de dokters zeiden dat het niet zo was en ik dacht van wel Voor de werkers onder ons: Werkse!!
Hey meiden hier is mijn ei in aantocht dus ik denk dat ik meteen weer netjes een cyclus van ong 28 dagen ga hebben! TOP! Lees over predictor voor vroeg testen, maar persoonlijk ben ik geen voorstander van die test. Ik zou voor de volgende keer gewoon voor de kruidvat 2v5 gaan. Die zijn goedkoop en doen het een paar dagen voor NOD ook al (zijn erg gevoelig) enige nadeel is dat het cassettes zijn en geen midstream testen. Verder wil ik van de week roze zien hoor hihihihi
MamavanGwenn: Poeh die dochter van jou was er vroeg bij vanochtend. Vanavond sporten, wat voor een sport doe je? Mieks: Bandjes van de MC kun je wel vervangen. Zijn ook gewoon te bestellen via de prenatal ofzo. Hadden wij met onze eetstoel, ook tweedehands. Bandjes waren niet meer schoon te krijgen, dus nieuwe besteld. Balou: Hoop dat het inderdaad gewoon een buikgriep is en niet iets ergers. Vertrouw op jezelf, dat is het beste. Doe rustig aan. Degene die gewerkt hebben..lekker gewerkt? Degene die vrij hebben gehad..lekker genoten van 't prachtig weertje? Hier gewerkt, dag is voorbij gevlogen. Maar pff..bijna een uur erover gedaan voordat ik de stad uit was. Een en al Duitsers! Nu eten en dan lekker lang uit op de bank.
@mieks: Ik heb hier de bandjes met vlekkenverwijderaar van Ariel schoon gekregen! Zien er weer uit als nieuw! @mamavangwenn: Gisteren een lach en vanmorgen dus vroeg dag Veel sportplezier en alvast goede nacht voor straks! @balou: Luister goed naar je eigen lichaam. Jij kent jezelf het best! Als je het niet vertrouwd, ga je gewoon terug naar de huisarts. @charmedknorrie: Dat klinkt hoopvol! Het zou natuurlijk super zijn als je meteen een mooie regelmatige cyclus hebt! @sasje: Mijn mannetje had kip tandoori gemaakt. Met een beetje hulp van Knorr. @all: Vandaag een lange dag achter de rug. Vanmorgen om 7:15uur de deur uit en om 18:15uur pas thuis. Ik heb de hele dag buikpijn (maag) gehad. Denk dat een combinatie van weinig eten en werkstress. Ik heb het zo druk gehad! Gelukkig kan ik nu 2 dagen bijtanken! Hopelijk blijft het de komende dagen zo zonnig! Hier nog geen ongi gehad. Mijn gezicht zit helemaal onder de pukkels (valt niet tegen te camoufleren) en mijn borsten beginnen ook gevoeliger te worden. Tekenen dat er iets in mijn lichaam gebeurt! Eindelijk, na 8 weken komt het einde aan deze cyclus! Ik verwacht na het weekend ongi te worden. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ik deze lange cyclus (met oud ei) zwanger ben geworden. Heel stiekem hoop ik dat de kwaliteit van mijn ei goed genoeg is geweest... Fijne avond allemaal!
Zoo, ik zit ook weer fris gedouched en vol gegeten op de bank Ik ga de maxicosi volgende week woensdag bij mn ouders ophalen. Ik twijfel om toch een nieuwe te halen. Deze is al 9 jaar, is zwart met witte hondenpoten (is niet bepaald mijn smaak) en ik heb ook zitten denken: als ik nog nieuwe gordels moet halen en een zonnekap (zit er ook niet bij) ben ik zoveel misschien al kwijt dat ik hem net zo goed nieuw kan halen.. Komt ook nog bij dat ik dan zeker weet dat er zowiezo geen rare dingen mee zijn gebeurd (misschien heeft ze hem per ongeluk wel een keer laten vallen?) Heb in elk geval nog tijddddd genoeg om er over na te denken Ik ga vrijdag trouwens mijn eerste test wagen. Heb er nog liggen van de kruidvat 2v5euro, dus ik ga de gok wagen Duimen jullie voor me? @ Balou, lekker rustig aan doen. Buikgriep is vervelend, maar nu heb je in elk geval een beetje duidelijkheid. @ Lonneke, jeetje woon je zover van je werk af dan? Fijne avond allemaal!
@hier ik was blij dat ik thuis was straks vanmiddag op me werk een soort van koortsaanval gehad echt een koortsachtig gevoel knalrood hoofd erg misselijk wat benauwd dacht dak bijna van me stokkie afging smiddags misselijk bij alles wat ik at ofdat er alles uit kwam
@Mieks als hij al 9 jaar oud is zou ik sowieso twijfelen hoor, want het kan best zijn dat de veiligheidsnormen zo veranderd zijn dat die van 9 jaar oud niet meer als veilig wordt beschouwd. @Ansje: Ik hoop met je mee dat je gewoon direct zwanger bent of anders ongi na dit weekend zodat je verder kan. @Lennyt: Blegh klinkt niet fijn jouw middag. Hopelijk trekt t weg.
@ All: Voor alle meiden waarbij hun aantocht is KLUS SE! @ Mamavangwenn: Dat was mijn vraag Ik zie er ook tegenop om weer aan te komen bij een volgende zwangerschap. Maar ik weet daarna wel dat ik er alles aan kan gaan doen, want wij willen het wel bij 2 houden mits er een wonder gebeurd Oh ja ben wel benieuwd na jou ovu testen. Moet zeggen dat het mij ook wel goed is bevallen alleen was veel te vroeg begonnen haha. @ Happymumtobe: Ja mooie naam he hihi vonden wij ook. Je spreekt het wel uit al Loena heeft veel mensen zeggen het zoals je het schrijft. @ Balou: Hopelijk heb je nu beetje rust nu ze denken te weten wat het is. Rust maar goed uit en geef jezelf en je lichaam de tijd. Maar ik zou het zeker in de gaten houden dat het niet erger word. @ All: Hier lekker tv avondje gehad, heerlijk. Man lief is net thuis van de zaalvoetbal en dochter lief heeft net der flesje op. Wij hebben Kip Jambalaya gegeten erg lekker. Slaap lekker allemaal!
@Enjoyllive haha toen je zei dat je Kip yambalaya had gegeten moest ik gelijk aan de reclame denken van knorr als die boer zegt hmmm ja ik weet niet en dan zegt ie hmm maar dit weet ik wel
Haa meiden, Hier ook weer op de comp aanwezig Gisteravond op tijd mn bedje ingegaan, was vanaf 8 uur al enorm moe, maar wel vanmorgen weer rond 9 uur wakker. Heb mn huishouden dus al lekker aan kant, boodschappen gedaan en nu nog wachten op de post die een pakketje komen brengen vandaag. Is iedereen weer druk aant werk vandaag? Of nog meer mensen vrij? En wat staat er bij jullie vandaag opt menu? Ik vond een gerecht van de conimex: Mie met varkensvlees, hamreepjes, champignons, prei en paprika. Nog niet eerder gemaakt, dus ben benieuwd! Lonneke, ons test weekend komt in zicht meid Hoe staat het met jouw "zenuwen" voor het testen?
Trouwens, ik had vanacht echt zo'n levensechte droom dat ik een zwangerschapstest deed en 2 strepen zag. Vriendlief helemaal blij enz enz. Toen ik vanmorgen wakker werd moest ik echt even goed denken of ik het nou gedroomd had of dat het echt was geweest. Echt vaag!
Nou mieks hopen dat dat een goed voorteken is! Hier eten we aardappeltjes en kipbraadstomen in zo'n zakje, ook de eerste keer, we zijn benieuwd.. Verder lekker gewerkt vandaag, alle was gevouwen en het huisje gezogen. Nu even genieten dat t schoon is. Vooral omdat het over 1,5 uur weer in een zandbak veranderd. Gaan nog naar t bos met de hond, als vriendlief zo thuis komt en die sleept wat kilo's zand mee...(de hond dan natuurlijk )