@krissie: jeetje wat een vervelend nieuws zeg. Zo jong. Gecondoleerd @emjee: joepie!!! Wat een goed nieuws zeg. Word er helemaal blij van. Gwenn heeft geen hooikoorts hoor maar door de oorontsteking ook heel verkouden en daardoor kuchen en snotteren. Maar vandaag heeft ze er voor het eerst geen last meer van @all: vanmiddag maar een nieuwe bikini gekocht. De andere ging stuk
@mieks ja schijnbaar wel ja wist ik ook niet haha hoest met jou meiske ?? @yasmin ben ook wel erg blij dat we er zo snel uit zien hijs koos de meisjesnaam en ik de jongensnaam had namelijk een paar namen opgeschreven die mij erg leuk leken en daaruit hebben we gekozen @krissie gecondoleerd met de secretaresse afschuwelijk en nog zo jong ook @emjee wat fijn om te horen meid dat alles goed is hihi ben je twee dagen voor mij uitgeteld grappig @sasje ik duim voor je dat het geen bekkeninstabiliteit wordt meiske @mamavangwenn zozo druk met de sollicitatiegesprekken zie ik heel veel succes en ik ga twee duimen voor je opsteken hier
Yasmin: SI-gewricht, bekken, stuit..alles staat in verbinding met elkaar, zoals mijn fysio zegt. Vervelend dat je er zo last van hebt, maar wel fijn dat je weet waar je op kunt letten. MamavanGwenn: Morgen dus nog 2 sollicitaties. Is dat iemand die jou gaat vervangen of voor erbij? Lijkt me ook wel leuk om zelf in de sollicitatiecommissie te zitten hoor...beter dan te moeten solliciteren haha! En een nieuwe bikini? Voor jou of voor Gwenn?? Sjasje: Wat een belachelijk laag bod. Ik snap dat men nu het onderste uit de kan wil halen met de huidige woningmarkt, maar vind wel dat ze reeel moeten blijven. Merk het ook aan een vriendin van me..ze is ook voor huizen aan het kijken met haar vriend. Ze kijken naar houden in de prijsklasse van 240.000, maar willen maximaal 200.000 k.k. kwijt zijn..en dan ook nog het liefst net verbouwd en dat ze er zo in kunnen trekken. Niet echt reeel naar mijn mening.... Ik zou overigens ook niet reageren op dit bod. Gewoon afwijzen en geen tegenbod of jullie kunnen er voor kiezen om toch een tegenbod te doen en dan erbij aangeven dat het jullie uiterste prijs is (maar goed..jullie hebben al een ontzettend scherpe (goedkope) prijs) Mieks: Wat leuk dat jullie onze dochtersnaam zo leuk vinden. Uiteraard vinden wij hem ook helemaal fantastisch. Anders hadden we hem niet gekozen hè Hier hoor je hem ook niet veel. De jongensnaam die we nu hebben hoor je ook niet veel hier, dus ik ben wel benieuwd naar de reacties hehe! En ja..eerst zwanger worden en dan ook nog eens van een meisje Emjee: Heb je een PB gestuurd..en nogmaals wat een fantastisch nieuws! Duimen dat alles goed blijft gaan, maar klinkt ontzettend hoopvol! Lees dat je een medische indicatie hebt vanwege de geboorte van je zoontje..waarom heb je medische indicatie? Krissie: Wat 'n vervelend nieuws van je collega! Bahh..altijd van die trieste berichten Hoe was het overigens bij de HA (of heb ik er over heen gelezen?) LennyT: Jullie zijn snelle beslissers zeg! In ieder geval wel een zorg minder al Hoe voel je je verder? Hier even naar de stad geweest. Wat me uiteraard weer doodmoe heeft gemaakt. Niet veel gekocht. Setje voor m'n dochtertje gekocht en paar t-shirts voor manlief. Vanavond proberen op tijd naar bed te gaan, morgen weer een werkdag voor de boeg.
@krissie, tjee wat een nieuws zeg, pfff, sterkte! @lonneke, heb je teruggepbt. Hier morgen ook weer een werkdag en dan weer weekend ....
@lonneke hey meis hoest met jou verder leuke dingen gekocht dus in de stad leukkk met mij gaat ie wel goed erg last van me darmen en wat van me rug en bekken zo nu en dan maar verder eigenlijk wel goed
Emjee: Je hebt PB terug. Ben jaloers, jij nog maar 1 werkdag en dan weekend..Ik mag nog 2 dagen werken! LennyT: Al vroeg last van je rug/bekken lees ik. Iets waar je voor de zwangerschap al bekend mee was? Let maar goed op jezelf dan.
@lonneke jup heb vroeger als baby zelf zo een heupbroekje aangehad en ga een keer in de zoveel tijd naar de fysio en daar heb ik aangegeven dak zwanger ben moet er morgenvroeg naar toe dus dan gelijk maar even aangeven dak aardig last begin te krijgen van me heupen
@lonneke: bikini was voor mezelf. Geslaagd bij livera. Schrok van de cup: g. Maar de andere ging dis stuk en moet nog op vakantie en de hele zomer dus toch maar een nieuwe gekocht. En de sollicitanten zijn voor erbij. We groeien zo hard uit onze voegen.... Alleen geshopt dus voor anderen. Alvast welterusten dan maar Hier nog een uurtje op schoolbuffelen
LennyT: Vervelend, inderdaad maar even doorgeven bij de fysio. Vaak met wat oefening kun je je klachten verminderen. MamavanGwenn: Lekker nieuwe bikini voor jezelf. Je hebt inderdaad nog de hele zomer en jullie vakantie, dus ja..een uitgave, maar ach wel nodig Over hoeveel weekjes gaan jullie weg, een week of 3? Hier vandaag niet naar 't werk. Vannacht een rotnacht gehad. Gisteren toch niet zo heel veel gedaan naar mijn idee,maar veel last van harde buiken, rug, stuit en tot 5keer toe kramp in m'n been. Was dus ook k.o. en pijn overal. Om 9 uur weer naar bed gegaan en geslapen tot half 1. Dochtertje gelukkig naar het kdv vandaag, dus kan ook echt rust houden.
@lonneke: de bikini was maar 42 euro. Normaal heb ik meestal veel duurder bikini's omdat je met een grote cup nu eenmaal veel kwijt ben voor een leuke bikini. Nu heb ik er eentje gewoon gekocht die lekker zit en boeit het me niet zoveel hoe ik eruit zie. Ben toch al een zeekoe Maar balen van je slecht nacht. Vervelend he die kramp in je been. Ik heb het helaas elke nacht. Maar wel lekker dat dochterlief gewoon lekker naar kdv is en jij weer lekker in je bedje kon duiken. Wij gaan inderdaad over 3 weekjes weg. Volgende week nog de hele week werken en dan 3 weken vrij. Waarvan de eerste 1,5 week leren is voor mijn examen. Dan 20 juni examen en 22 juni op vakantie 9 dagen. Dus dan zijn we 1 juli weer terug. @sollicitatiegesprekken: gaat me steeds beter af en inderdaad al doende leert men. Vandaag hele leuke kandidaat gehad die er uitspringt. @all: verder erg spannend. Mijn baas is een uur geleden naar huis geroepen door zijn vrouw omdat de bevalling is begonnen. Ze was 26 mei uitgerekend. Dus mij benieuwen. Weet dat ze een meisje krijgen.
Heey, Zo de opleiding zit er op. Yes. 14 juni de diplomering en vanvond lkkr uit eten met de groep. Emjee: fijn dat de echo goed was. Lennyt: das fijn dat jullie snel uit de namen gekomen zijn . Krissie: suc6 morgen bij de huisarts. Hopelijk krijg je meer duidelijkheid waardoor de onrust afneemt. Wat een vervelend nieuws van je collega. Sterkte er mee. Fijne dag allemaal nog. Ik kruip nog weer ff het bed in. Kan op het moment de hele dag wel in bed liggen, zo moe dat ik ben.
Snoopy: Slaap lekker en veel plezier met het uiteten vanavond! MamavanGwenn: Ohhh 42 euro is niets van te zeggen, was ik ook kwijt voor m'n bikini nu. Een zeekoe..je bent niet wijs Maar wel lekker vooruitzicht na je examen op vakantie. Dus dan examen maken en heb je nog twee dagen om in te pakken. Hier uitgerust, voel me al een stuk beter dan vanmorgen. Helaas nog wel wat last van m'n rug/stuit/bekken, maar goed...mag de pret niet drukken haha
@All, ik krijg een groeiecho op 12 juni, de dokter wilde dit doen omdat het niet goed is als ik mij zo zorgen maak.. hij vond het vervelend dat ik mij zo voelde maar kon er wel bij inkomen, zelf maakt hij zich geen zorgen zei hij. @mamavangwen, ik vond het een ramp om een bikini te vinden met mijn cupmaat 75 F van nu..
@Krissie: fijn dat je die echo krijgt! hopelijk stelt die je wat gerust! nog gecondoleerd met je collega. @mamavangwenn: las net op fb over de schuimletters, oeps! Wel fijn dat je een goede bikini hebt gevonden voor maatje G. dat zal niet makkelijk zijn geweest. @emjee: Ben helemaal blij voor jullie!! @Lonneke: gelukkig dat de rust dag heeft geholpen, hoop dat het vannacht beter gaat! @Lenny: wat voor soort namen vinden jullie leuk? @hier weekend morgen flinke berg was opruimen en mn nieuwe aankopen gaan bekijken, wassen en opbergen. (gisteren had onze hema 15% korting op bijna alles.) heb meteen lakentjes, hydrofiele luiers, enz enz. gekocht. Heb 75,- aan babyspul uitegegeven. incl. roze sokjes Vriendlief heeft meteen een berg handoeken bijgekocht. Stiekem op de woezel en pip site ook leuke dingen besteld, hoop dat die morgen ook komen, kan ik even flink aan de gang met de nesteldrang!
@sasje kan ik net zo goed zeggen waar ik voor gekozen heb ofja wij bedoel ik als het een jongen wordt wordt het jens en voor een meisje mari maar ben er nog niet helemaal aan uit hoe ik het straks wil laten schrijven ofzo als hierboven of iets van maryee moek nog ff kijken @krissie ben benieuwd dan naar jou groeiecho zal vast wel goed komen meiske als hij er positief over is
Hoi meiden, We hebben de 5000 berichten gehaald inmiddels dus moeten een nieuw topic openen. (Regels van de site). Bij deze: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/361569-zwanger-willen-worden-laatste-kwartaal-2011-deel-2-a.html
Hey iedereen. Net teruggelezen maar wat een hoop om te reageren. @krissie, wat een verschrikkelijk nieuws!! Gecondoleerd. @all, sorry, heb gelezen dat er bij iedereen van alles is gebeurd.maar helaas niets kunnen onthouden. Hetvwaren gelukkig een hoop fijne en elke dingen, maar helaas ook wat mindere en zieke. Voor iedereen dan ook sterkte en een knuffel. Hier gaat het niet zo heel goed. Helaas kan ik niets binnen houden. Ik heb gisteren uiteindelijk speciale medicatie gekregen, dieper voor met zorgen dat ik net meer zoveel misselijk ben en braak. Hang nl hele dagen boven de pot. Word je dus echt niet vrolijk van. Hopelijk gaat het nu snel vooruit, zodat ook me kindje voldoende voedingsstoffen binnen krijgt. Zag trouwens op de lijst dat me datum op 5jan. Staat, maar dit moet zijn 31dec. Zou iemanddat voor mij aan willen/kunnen passen??? Thanks en hopelijk weer tot snel...
Ik heb je nieuwe datum aangepast in het lijstje op het nieuwe topic: Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!