Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Nee, ik woon maar 25 min. rijden van m'n werk (vind ik niet ver..volgens mij 24 km) Maar gisteren was het erg druk in de stad, waardoor het verkeer zo goed als vast stond.
    En wat betreft testzenuwen..alle principes losgelaten en een test gewaagd vandaag!.. Nog niks op te zien. Mss te vroeg (wat goed kan, aangezien ik op NOD bij m'n dochtertje ook maar een licht streepje had) of dan toch ongi. Ga nu iig niet meer testen voor zaterdag. Wat een spanning. Jij gaat ook een testje wagen las ik?
    Wat betreft de maxicosi..ik zou het niet doen. Wat ga je met een kinderwagen doen trouwens? Vaak krijg je bij de babydump de maxicosi gratis bij je kinderwagen. (zo ook hier)

LennyT: Hoe voel je je nu??

Hier net thuis van het werk. Een pizza in de oven (lekker makkelijk) en dan weer bankhangen hihi.

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Sjasje, fijn he, zo'n lekker schoon huis. Ik kan daar ook altijd even lekker van genieten :p

@ Lonneke, Ik heb mijn kinderwagen 4 of 5 jaar geleden al gekocht toen mijn ex en ik een zwangerschaps wens hadden. Hij kwam toen van de Leenbakker en vond hem super gaaf. Heb hem uiteindelijk dus ook niet weg gedaan.

http://buurtlink.nl/AssetServer.ashx/917568?bl-slideshow-image

Deze is niet van mij, maar wel precies hetzelfde als ik het zo zie. Hij is alleen wel een ander merk zie ik aan het bovenste dekje, ik geloof van Babys First. Zal van het weekend is even kijken ( hij ligt bij ons boven op de hoge kleding kast).

Ik heb na overleg met vriendlief idd besloten om een nieuwe maxicosi te halen tegen de tijd dat we zwanger zijn. Vind het ook een fijner idee! Weet je zeker dat er niks mee gebeurd is. Moeten tegen die tijd dus ook even kijken voor adaptors voor op de kinderwagen.

Jammer dat de test negatief was. Hoeveel dagen zit je nu na je eisprong? (dpo).. ik wil vrijdag mn eerste test wagen. Ik zit dan op 12 dagen na ei denk ik.

Smakelijk nog met je pizza ;)

3. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo ben ik ook weer. Kleine ligt nu net op bed dus nu tijd voor mezelf.....

@all: wij hebben tortelini gegeten. Vind ik heerlijk.

weet niet weer wie het vroeg maar de sport die ik beoefen is spinning. Was gisteren helemaal gaar en dus vroeg naar bed gegaan.

@mieks: fijn dat je er goed over kunt praten met je mannetje. Maar ik had hem ook niet genomen als hij 9 jaar oud was. Leuke kinderwagen trouwens. Is het een driewieler? Dat kan ik niet goed zien op de foto.

@lonneke: er is dus nog hoop voor je. Hoop dat ie zaterdag wel wat aangeeft.

@enjoylive: hier mijn ovulatietesten. Ze zijn niet meer zo duidelijk als op het testmoment zelf. Maar gisterochtend was hij dus het donkerst.

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @mamavanGwenn, het is idd een driewieler, en kan ik later ombouwen tot buggy.
    Goed te zien hoor, je ovutesten. Als die het meest zichtbaar is komt dan daarna je ei?

5. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Pfff, het is alweer dan 8 weken geleden dat deze cyclus begon. Ik heb vanmorgen nogmaals voor de zekerheid een testje tegenaan gegooid. Een ultra gevoelige van zwangerenkids die 6 dagen voor je NOD test. Als ik mij ovulatietesten moet geloven is mijn NOD zondag of maandag. Natuurlijk bleef de zwangerschapstest wit.

Morgen mag ik de dokter bellen voor een verwijzing voor een echo van mijn baarmoeder. Ik twijfel of ik niet beter tot na het weekend kan wachten. Uitgaande van mijn eisprong verwacht ik dan ongesteld te worden.

Ik baal echt ontzettend van deze situatie. Zwanger of ongesteld ik wil gewoon duidelijkheid! Ook mijn maag werkt niet mee. Vannacht veel pijn gehad. Zolang mijn ongi uitblijft wil ik niet starten met de medicijnen. Hoewel ik weet dat de kans op een zwangerschap klein is.

@ Lonneke: Jammer dat je test negatief was. Het kan nog alle kanten op. Zolang je niet ongi bent is er nog hoop. Een paar dagen afwachten.

@ mieks: leuke kinderwagen! Ik zou ook voor een nieuwe maxi-cosi gaan! Jij gaat vrijdag dus een gokje wagen! Wij zijn in de clubje wel echte vroegtesters.

@sasje: Ik kan ook genieten van fris en schoon huis. Hier vanmiddag ook flink schoongemaakt.

@mamavangwenn: Spinning lijkt me erg intensief! Ik doe Zumba. Ik deed..., kan ik ik beter schrijven. Na de operatie ben ik niet meer gegaan. Vorige week had ik voorgenomen om weer te beginnen. Ik zou samen met een vriendin naar de les gaan. Toen ik klaar zat in mijn sportkleding en zij afbelde (met goede reden), ben ik ook niet meer gegaan. Ik vind het echt zo slecht van mezelf!

6. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    #506 mamavangwenn, 2 nov 2011
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
    @mieks: hij was gisterochtend het donkerst. Dat betekend dat er dan binnen 24-48 uur je eisprong is.

@ansje: wat balen die onzekerheid. Zelf zou ik in jouw situatie tot na het weekend wachten met bellen van de HA. Maar als je zelf het idee hebt dat het van het weekend ook niet komt zou ik toch de verwijzing vragen.

Ik heb dus een hele tijd moeten zoeken naar wat mijn sport is nadat ik in mei gestopt ben met mijn allergrootste hobby: Voetbal. Een sport die je alleen moet doen is niks voor mij en zo kwam ik bij spinning uit. In een groepsles samen fietsen.

7. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @ mieks nou meid ik denk dat ik deze ronde ga over slaan
    ben nog niet ongesteld maar heb wel fikse buikpijn zo nu en dan dus het gaat hem niet worden deze rond denk ik.

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Verdorie, net een verhaal getypt..klik ik het weg!

Mieks: Kinderwagen ken ik ja. Wel eens gezien bij Leen Bakker. Wel een leuke!
    En zit nu op 12 dagen na posi ovutest. Bij mn eerste zwangerschap testte ik licht posi op 14 dagen na m'n posi ovutest. Dus afwachten..
    Jij vrijdag je eerste test..spannend!

Ansje: Ik zou even wachten tot na het weekend en anders dan even bellen voor echo.

9. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @lonneke het gaat opzich wel
    vandaag regelmatig steken gehad maar nog neit ongesteld maar ben toch bang dat het deze ronde niks wordt :(
    het voelt als de buikpijn van beginnende ongesteldheid

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @Ansje, ik hoop ook dat je snel duidelijkheid krijt meid! Ik zou ook volgende week voor de echo gaan als je nog geen ongi hebt.

We zijn vroegtesters omdat we veel te ongeduldig zijn :p

@lennyt, zolang je nog geen bloed hebt blijft er nog hoop toch?

Ik vanavond ook weer wat pijn in onderbuik en om 8 uur alweer moe. Lig lekker met dekentje op de bank, voetbal kijken met vriendlief.

@lonneke, spannend, ik vrijdag dan 12 dagen dus ben benieuwd! Hopelijk heb je zaterdag beter resultaat!

11. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Lonneke: Toch maar wel testje gewaagd! Haha moeilijk he wachten het gaat bij mij nu al weer jeuken is toch niet normaal.

@ Mamavangwenn: Woooo die testen zijn idd duidelijk waar bestel jij ze?

@ All: Hier nog niet echt het idee dat het raak is, ben onderbuik is aan het wringen dus misschien wel vroege ongi op komst.
    Net thuis van het werken! Morgen ochtend met Luna naar de kinderfysio. Daarna de acht weken echo gaan bewonderen bij een vriend. Die moet morgen ochtend voor de echo. Nu snel gezicht schoonmaken en tukkelen maar.

Spannend hoor meiden zoveel testers in het vooruitzicht. Ik duim voor jullie allemaal.

Greetz

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoyllive: Welke dat zit jij nu? Wanneer is je NOD?

Hier alweer op tijd uit bed. Ga zo onze dame in bad doen en dan ga ik even een stuk wandelen. Hebben jullie 't weerbericht gezien? Niet normaal, hier wordt het gewoon 20 graden zeiden ze!

Oh ja, heb nog niks wat op een ongi duidt. Krijg sinds mijn zwangerschap twee dagen voordat ik ongi word al last van mijn rug en bekken. Nog niks gemerkt. Had eigenlijk wel verwacht dat ook 'gewoon' te hebben als ik zwanger zou zijn. Na ja, het geeft moed. Pff!

13. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @lonneke zo zit ik hier ook te stressen twee a drie dagen van een soort ongesteldheid pijn maar ben nog niet ongesteld nu heb ik nog 3 dagen tot me nod maar toch
    ben ook misselijk enzo mja geen bloed geeft nog steeds de meeste hoop

14. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Spannende daagjes voor een aantal zo te zien!! Ben benieuwd :)

15. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Ik dacht zet onze nod lijst weer eens neer, wordt nu wel spannend de komende tijd voor de meeste!! :D
    NOD lijst

4 november - L0nneke (24, 2e kindje)
    6 november - Lennyt (26, 1e kindje)
    6 november - Mieks (26, 1e kindje)
    7 november - ansje1982 (28, 2e kindje)
    11 november - enjoyllive ( 24, 2e kindje )
    11 november - Sjasje (28, 1e kindje)
    16 november - mamavangwenn (28, 2e kindje)
    16 november - Toekan (22, 1e kindje)
    17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje)
    21 november - Barb (30, 1e kindje)
    22 november - Yasmin84 (27, 1e kindje)
    6 december - Balou23 (28, 1e kindje)

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    dacht gister echt ff dak ongesteld werd want had al twee dagen die buikpijn van ongesteldheid maar nog geen ongesteldheid te besporen gelukkig maar
    mja waar die pijn vanaf kwam weet ik niet heb er nu in ieder geval geen last van

17. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @enjoyllive: ik heb de testen van zwanger&kids. Vind ze erg fijn.
    Waarvoor gaat luna naar de kinderfysio?

@lonneke en lennyt: spannend!!!! Ik hoop het zo dat het raak is voor jullie

Nou hier vandaag nog werken en dan lekker weekend. Ga zaterdag met Gwenn naar Ikea. Heb in principe al een kamer op het oog voor Gwenn maar kijken voor anderen kan geen kwaad. En dan gaan we zondag naar baby en tiener kijken.
    Verder zaterdagavond nog een verjaardag. Druk weekend dus.

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Leuk! Ikea vind ik altijd een uitje. Behalve als het veel te druk is. Werk ze vandaag!

Iedereen: Ik vanmorgen berichtje geplaatst dat ik nog niks voelde, nu toch last van m'n rug..... Dus verwacht toch 'n ongi. Goed, we zullen zien. Voel me echt een zeur!

19. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @lonneke als er iemand een zeur is ben ik het wel
    loop al twee dagen te klagen

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden

Lekker toch zo'n forum om te klagen. Als je dat tegen je vent moet doen word ie er ook niet vrolijk van :p

@lonneke en lennyt, hebben jullie ook veel last van vocht/afscheiding/slijm? Het is na mn vermoedelijke eisprong nog niet weg geweest. Bah!

Lonneke, balen dat je denkt dat je ongi er aan komt! Even afwachten dus nog.

Mama van gwenn, leuk naar IKEA! Ik kom nooit met lege handen thuis als ik daar geweest ben :p

Hier ook laatste dagje werken voor deze week. Zaterdag moet mn vent eerst voetballen en daarna gaan we met zn familie uit eten omdat zn opa jarig is. Is verderop in NL dus de zaterdag zal snel om zijn. Zondag moet vriendlief dan om half 1 al op de kazerne zijn omdat ze op oefening gaan in duitsland :( dus zit ik daarna weer een week alleen.

Gelukkig heb ik jullie nog :p

Deel Deze Pagina