Mieks: Dat van die afscheiding dat had ik bij m'n eerste zwangerschap ook. Dus wie weet. En ach..klagen we toch lekker met z'n allen. Zo worden onze kerels tenminste nog een beetje gespaard... haha!
@mieks afscheiding valt bij mij op dit moment wel mee wel een erge druk op mijn blaas ofdat ik de hele tijd naar de wc moet maar kan ook van de kou komen heb ik ook wel eens net wel even kort nog geen minuut steken bij mijn navel maar verder gister wel erge steken in mijn buik gehad en vandaag voel ik me eigenlijk best goed
mijn ventje is gisternaaf in ieder geval niet gespaard gebleven heb een fikse huilbui gehad gister omdat ik zo bang ben dat het deze ronde mislukt is
Lenny: Je zit in ronde 1 toch? Balen als het niet meteen lukt, maar probeer je zelf voor te houden dat écht geluk is als het meteen raak is. Heb laatst ergens gelezen dat zelfs als je op het juiste moment klust, nog maar 20procent uiteindelijk een zwangerschap wordt. (niet leuk om te lezen..denk ik) Ik was bij de eerste zwangerschap meteen in ronde 1 zwanger en probeer mezelf ook echt voor te houden dat het écht geluk is geweest. Zorgt er wel voor dat ik nu écht ontzettend ongeduldig ben..ook al weet ik dat ik blij mag zijn als we binnen een half jaar tot een jaar zwanger zijn.
@lonneke ben ik ook helemaal met je eens maar ja zou het natuurlijk wel hartstikke fijn vinden als het gewoon echt zou lukken in de eerste ronde maar ik ben ook zo onzeker omdat ik niet zeker weet of dat ik een cyclus moest aanhouden van 28 of 35 dagen heb ze nu in dit geval allebei aangehouden mja toch
Je kan het beter zoveel mogelijk loslaten, want hoe meer je er mee bezig bent hoe minder het lukt zeggen ze.. het enige wat we kunnen doen is afwachten (al zijn wij vrouwen daar over het algemeen niet zo goed in )
Om maar even midden in het gesprek te vallen! Wij gaan deze maand een eerste poging wagen om zwanger te worden van ons eerste kindje. Natuurlijk hoop ik (net als iedereen hier) dat het gelijk raak is, maar ik ga er maar even niet vanuit. Al merk ik dat ik nu al ongeduldig ben en ik niet kan wachten tot het zover is.
Tja, loslaten is makkelijker gezegd dan gedaan....we willen zwanger worden, dus er niet bij na denken is een beetje lastig Daantje: Welkom en succes met zwanger worden! Hier echt de balen. We hebben deze week een aantal dikke financiële tegenvallers gehad..heb er net toch even een traan om moeten laten. Heb 't idee dat het hier niet met tientjes, maar met 1000tjes de deur uit vliegt. Bah! Het komt allemaal wel goed, maar kan er neit zo goed tegen als er door allerlei onverwachte zaken opeens zo veel geld de deur uit moet.
Nou, ben ik weer. M'n ongiklachten (rugpijn, last van m'n bekken) begint aardig door te zetten, daarnaast rommelt m'n buik. Meende net met al een klein speurtje rood te ontdekken (sorry!) Ga er dus vanuit dat er vanavond, uiterlijk morgenochtend een ongi door gaat komen Even afwachten dus! En anders..nieuwe ronde, nieuwe kansen!
@Daantje3, Welkom en succes met zwanger worden. @Lonneke, war vervelend van die tegenvallers! Vaak komt dan alles tegelijk he heb vroeger genoeg geld zorgen gehad met mn ex (iets met gat in je hand en een ex met gok problemen) en zelfs een schuldanering gehad waar ik absoluut niet trots op ben dus ik weet hoe ellendig je je kan voelen. Gelukkig heb ik er veel van geleerd, is het gat in mn hand inmiddels al een paar jaar dicht en heb ik een vent die goed verdiend en daarvan ook goed kan sparen! Hopelijk komen er dus ook weer snel meevallers voor je! Lijkt er idd op dat je ongi dan komt ja heb je in elk geval een mooie cyclus en kan je gelijk door naar de volgende ronde! @Lennyt, misschien een pijnstiller innemen? Hopelijk wordt het dan minder.
@ Lonneke: herken je gevoel hoor mbt de centjes... Je bent dus niet de enige, maar zolang je zelf daar de oorzaak niet van bent, dan moet je heel snel de rekeningen betalen zonder te kijken en doorgaan met sparen En soms heb je ook meevallers Het lijkt inderdaad op je ongi, laat hem dan maar snel doorkomen dan kan je snel door naar een nieuwe ronde! @ Daantje: welkom! @ Mieks: wijze woorden! Loslaten is volgens mij een van de allermoeilijkste dingen die er zijn... En ja, met name vrouwen hebben daar moeite mee, maar het werkt vaak wel. Het moeilijke met zwanger worden is dat je er zo vaak mee geconfronteerd wordt: pijntjes, de rode duiveltjes, babies bij andere etcetc. Kortom heeft iemand een oplossing??? Ik heb voor mijn ongi ook altijd veel meer last van afscheiding, maar hoop voor je dat het bij jou anders is... @ Enjoyllive: hopelijk geen ongi... Was alles goed bij de fysio?? @ All: vanaf hier weinig nieuws. Nog steeds ziek thuis Als het maandag nog niet beter gaat, dan maar weer de ha bellen. Ik word er soms even niet goed van, maar ja...
Joepieee, weekend! Morgen ochtend mn eerste test wagen. Begin deze week kon ik zowat niet wachten maar stiekem begin ik er nu een beetje zenuwachtig voor te worden. Blijft toch altijd spannend denk ik... en ondanks dat ik "probeer" om er niet te veel bij stil te staan, je hoooopt toch zo dat die uitslag al gelijk positief is
Hallo, mag ik mij hier ook aanmelden? Ik ben Aukje en vanaf december willen wij voor een derde kindje gaan.
Hey Aukje, je hebt het gevonden. Leuk!!! Gezellig. Zie dat jouw dochter maar 3 weken jonger is dan mijn dochter. @ mieks: spannend zeg morgen. Zal morgenochtend gelijk ff kijken op ons forum of je een mooi +je hebt. Hier ook heerlijk weekend. Morgen boodschappen doen en huisje poetsen. Vandaag trouwens de crosstrainer verkocht op MP. Ding stond alleen maar de verstoffen op zolder. En nu nog mooi geld ervoor gekregen.
@ Lonneke: Meid toch wat balen. Het zit daar ff niet mee dus, en dan waarschijnlijk ook nog onig ! En financiele tegenvaller rond de feestdagen is nooit leuk. Praat hier maar lekker van je af daar zijn we voor. @ Mieks: Mijn duimen draaien, hopelijk zie jij 2 mooie streepjes. @ Lennyt: Jeetje klinkt ook niet erg lekker. Zou het ff in de gaten houden want de pijn moet natuurlijk wel dragelijk blijven. Beterschap ermee! @ Aukje: Welkom gezellig ! @ all: De echo van mijn vriendin was geweldig mooi vraagje kun je van die hitte aanvalle hebben bij de innesteling want heb et steeds ma warm! Er is dan tog ook altijd iets met je temp of is da alleen rond ei? Pffff wat een onzekerheden zeg verschrikkelijk. Ik heb zo het gevoel nu al ongi te worden maar dat zou bijna week te vroeg zijn dat heb ik werkelijk nog nooit gehad. Maar stel er is iets ingenesteld gaat kan je lichaam daar dan al gelijk op reageren??????? Gisteren trouwens een moeder fiets gekocht. De batavvus mambo deluxe en dan de kleur ijs roze! Ben er helemaal blij mee......
NOD lijst 4 november - L0nneke (24, 2e kindje) 6 november - Lennyt (26, 1e kindje) 6 november - Mieks (26, 1e kindje) 7 november - ansje1982 (28, 2e kindje) 11 november - enjoyllive ( 24, 2e kindje ) 11 november - Sjasje (28, 1e kindje) 16 november - mamavangwenn (28, 2e kindje) 16 november - Toekan (22, 1e kindje) 17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje) 21 november - Barb (30, 1e kindje) 22 november - Yasmin84 (27, 1e kindje) 6 december - Balou23 (28, 1e kindje) @aukje: is niet zo'n groot clubje hier. Ik zou zeggen vul je gegevens maar aan. @enjoyllive: ik geloof dat als je eisprong is geweest je temp omhoog gaat en als hij bevrucht is je temp hoger blijft. @lonneke: zeker balen die financiele tegenvallers. Dat hadden wij vorig jaar dat ineens mijn auto stuk ging en heel erg duur was om hem te maken. Uit eindelijk maar besloten om nieuwe te kopen. Maar ja voor ons is dit jaar zowiezo al een duur jaar. Wij blijven de economie wel stimuleren.