Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ansje: Poehh toch heftig dus die operatie. Laat je maar goed verzorgen en ik hoop dat je je weer snel de oude voelt. En jemig, 14 stenen, dat zijn d'r een hele boel!

Yasmin: Yes, de eerste ronde gaat dus van start! Hoop dat het meteen raak is uiteraard:D

Mieks en Miesje, welkom!:D Klets gezellig mee:)

Mieks, wij gaan voor ons tweede kindje. Ben moeder van een dochtertje van bijna 8 maanden.

Miesje, slechte zwangerschap bij je zoontje gehad? Hoe kwam het?

2. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    #42 mamavangwenn, 24 sep 2011
    Laatst bewerkt: 24 sep 2011
    @ansje: balen dat het zo tegengevallen is. Laat je maar goed verzorgen door je vent en het er goed van nemen. Maar 14 dat zijn er een heleboel. Mijn zus had er maar 6 maar bij de nacontrole bleek bij haar dat ze er maar net op tijd bij waren geweest want der zat ook nog een ontsteking.

@yasmin: fijn dat jullie van start kunnen gaan. Succes en we hopen voor de eerste ronde.

@miesje, Nina, barb en mieks: welkom allebei. Gezellig dat jullie mee komen schrijven. Hoop voor jullie dat het ook snel raak is.

Wij gaan ook voor ons 2e kindje. Maar ook pas eind nov/begin dec onze eerste ronde. Ik heb een dochter van 19 maanden.

@miesje: ben nu wel benieuwd hoe je eerste zwangerschap is verlopen.

Nou ik ga vanmiddag lekker zwemmen met mijn dochter. Heb een echt waterratje die het helemaal fantastisch vind zwemmen. Dus nu mijn ongi er nog niet is nemen we het er maar van. Verwacht hem een dezer dagen

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden.

Ik zit te wachten op nieuwe bandjes voor de auto. Kunnen we weer goed de winter in! :D en gelijk weer een rib uit ons lijf armer!

Mama van gwen veel plezier met zwemmen.

Heeft de rest nog leuke weekend plannen? :D

4. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    @mama van gwenn: zal morgen ff uitleg geven hihi! kom morgen gezellig kletsen vandaag een druk dagje!neefje en nichtje komen de hele dag!

@mieks: winterbanden zijn heel belangrijk zegt mijn vriend hihi, hij is bandenmonteur ;)

fijne dag allemaal liefs mies

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Het zijn all-season banden geworden, hadden we er nu ook onder liggen maar ze werden te slecht voor de winter. Nu dus weer ff klaar :D

Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Echt heerlijk zeg,net op ons balkonnetje gezeten (hebben sinds een half jaartje een nieuwbouw appartement ) en nu op de fiets maar even de boodschapjes doen :D

6. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Mieks en meisje, gezellig dat jullie mee komen kletsen!
    Beiden succes met zwanger worden!

Hebben we eindelijk mooi weer, lig ik in mijn bedje! Ik baal er echt van! Vanmiddag wel even film gekeken op de bank, maar dat is nog niet echt comfortabel. De wondpijn en misselijkheid zijn minder geworden. Ik heb nu wel last van een drukkend gevoel op mijn middenrif en mijn darmen zijn flink van streek. Hopelijk gaat het morgen beter.

Mijn mannetjes vermaken zich prima zonder mama. Ik moet wel zeggen dat mijn oogjes flink dicht moet knijpen als ik beneden kom. Mijn handen beginnen spontaan te jeuken....Gelukkig komt mijn moeder na het weekend helpen in het huishouden.

Ik wens jullie een fijn weekend en geniet van het mooie weer!

7. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hoi meiden mag ik ook mee komen kletsen?

Ik heb een dochtertje van 24 november 2010 dus vandaag precies 10 maanden. Wij willen het spiraaltje eruit halen als Sterre 1 jaar is en ik moet dan ook nog 10 kilo afgevallen zijn (ben er nu al 10 kwijt dus al heel wat!) Ik merk wel dat ik het steeds moeilijker vindt om te wachten. Op ons prinsesje hebben we 20 maanden moeten wachten en uiteindelijk met een klein beetje hulp zwanger geworden. Mijn zwangerschap en bevalling verliepen voorspoedig en onze meid is ook echt een heerlijk kind en supermakkelijk. (Dat wordt nog wat met een tweede die is vast niet net zo makkelijk).

Ik ga proberen mezelf even in te lezen!

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Lekker gezwommen?

Mieks: Jij dus ook lekker genoten van het weer?

Ansje: Gelukkig dat de wondpijn en misselijkheid al minder is. Hoe gaat het vndaag?
    Fijn dat je na het weekend hulp krijgt..als alle 'zooi' blijft liggen is erg frusterend. Zeker als je weinig tot niks kan. Jakkes!

Charmedknorrie: Welkom! Klets gezellig mee.

Hier vandaag ook lekker van het weer genoten.
    Meiden..ik heb zooo'n kriebels om weer zwanger te worden:D

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoi hoiii,

Ik heb hard geholpen (lees: vooral gezweet) met het verhuizen van mn schoonbroer het hele weekend. Net gedouched en kruip nu mn bed in, ben doodop ;)

Hier ook kriebels om zwanger te worden hihi, 4 oktober laatste pil, ik tel af :D

Slaap lekker meiden.

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Lonneke: Dank je wel! Was echt heerlijk weer he!

@Mieks: Oeeeeiiii 4 oktober dat ik al bijna spannend!!!

@hier: net besloten dat we een afspraak voor 31 oktober gaan maken om mijn spiraal eruit te laten halen. Het komt nu erg dichtbij jippie!!!!

11. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Goedemorgen,

@Charmedknorrie
    Welkom! Voor je het weet is het 31 oktober!

@lonneke en mieks. Ook hier kriebelt het enorm! Mijn collega belde gisteren op en vertelde dat ze gestopt was met de pil en ze voor een 4e gaan. Een goede vriendin is momenteel zwanger van de 2e. Dan begint het nog harder te kriebelen. Over 2 weken begint voor ons de eerste ronde.

Ik krijg thuis steeds te horen dat ik alleen aan het klagen ben. Eigenlijk is het ook wel zo...:) Ik had mezelf de illusie gemaakt dat ik na de operatie wel meteen vooruit zou kunnen. Ik zit mezelf enorm in de weg. Ik ben een echte controlfreak, dus de touwtjes uit handen geven is niets voor mij. Natuurlijk gaat het geleidelijk aan beter. Maar wat mij betreft mag het nog sneller;).

Fijne dag allemaal!

12. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen :)

Hier heel slecht geslapen (al 3 nachten grr) en enorm keelpijn dus ik denk dat ik verkouden ga worden. Fijn, net 2 weken terug eindelijk weer opgeknapt na een flinke griep dus het zit me niet mee. Ik slik al kauw vitamines van Davitamon zodat mn weerstand weer wat beter word en verder eet ik gezond maar die weerstand blijft maar laag :( jullie nog tips wat ik er aan kan doen?

@Ansje, leuk is dat he, ik hoor ook om me heen van mensen dat ze kindjes willen en dan moet ik toch wel op mijn tong bijten ;) we willen het toch voor onszelf houden zolang het nog niet raak is, anders krijg je elke maand de vraag: " ben je nou nog niet zwanger?" ;). Voel je je vandaag al wat beter? Ik herken het een beetje, na de zomer 6 weken met een virus gelopen wat ik op vakantie in het buitenland had opgelopen, ik kon ook niks uit handen geven ;)

@ Charmedknorrie: spannend, 31 oktober is het zo ;)

Fijne dag allemaal, hier alweer hard aant werk! Lang leve de maandag (is het nog geen weekend?!) Hihi.

13. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hey meiden, hoe was jullie dag?

Ik ben net thuis en nu even lekker bijkomen op de bank.
    @ Mieks: ik zie dat je binnenkort je laatste pil neemt? 4 okt. Ik had afgelopen week mijn laatste pil en zondag avond ongesteld/ontrekkingsbloeding gehad. Vanaf volgende week dus de condoomfase. Is het jouw eerste keer ook?

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoi Barb :)

Klopt 4 oktober is de laatste, ben aan het aftellen :D Ik heb 4 jaar geleden met mijn ex een kinder-wens gehad, jaar gestopt met de pil maar geen resultaat. Achteraf gezien maar beter, de relatie was daarna vrij snel gestrand en heb inmiddels gelukkig de liefde van mn leven gevonden ;) Ik moet ook zeggen dat ik nu veel meer weet, wat ik toen niet wist dus dat ik wat beter weet waar ik aan begin. Iets beter ingelezen..
    We gaan niet nog iets doen met condooms of dergelijk, waarvoor doen mensen dat eigenlijk? Is dat om eerst je cyclus een beetje te leren kennen? We zien het gewoon wel, het is moeilijk om er niet mee bezig te zijn als je iets heel graag wilt natuurlijk maar ik ga nog niet gelijk beginnen aan temperaturen, ovu testen enz.. hoop dat het gewoon (liefst snel natuurlijk :D) vanzelf raak is :D Voor jou dus ook spannende tijden!

Ik ga ook bank hangen, drukke werkdag gehad en met een verkoudheid heb ik het nu wel een beetje gehad ;)
    Fijne avond meiden!

15. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    @ Mieks: We hadden kerstvakantie afgesproken om echt te beginnen en ik wilde graag voor die tijd ontpillen en hopen op een stabiele cyclus tegen die tijd dat we er echt voor gaan. Vandaar de condoomfase.

Over verkoudheid: Bij mij werkt Kaloba altijd goed, druppels of pilletjes :) Succes!

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden,

Kom ik net mn bed uitgestrompeld (eindelijk weer is een nacht goed geslapen na 3 nachten heel slecht), ontdek ik toch een enorme bult op mn rug naar mn zij toe :$:$ Moest om 8 uur werken maar ga zo eerst de dokter maar bellen, die bult hoort daar toch niet te zitten! Voelt ook heel raar.

Heb tegen mn ma gezegd (die weet als 1 van de weinigen dat wij binnenkort met onze kinderwens beginnen) dat er een zwangerschap op mijn rug begint :D:p We houden de humor er maar even in.

Jullie nog plannen? Werken? Fijne dag allemaal.

17. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Mieks dat is dan niet echt fijn wakker worden zo!! Hopelijk kan de dokter ook echt zeggen wat het is.

M'n moeder weet eigenlijk niet eens dat we bezig zijn maar ze zal wel een vermoeden hebben sinds ik een vmk heb gehad ook al was dat onverwachts

Ik ben inmiddels op m'n werk. Begin ook om 8 uur maar ben er meestal 15 min eerder! Is dan wat rustiger in de metro :)

18. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook goedemorgen,

Ook hier alweer op het werk.

@charmedknorrie: welkom. De dagen vliegen hoor.

Hier alleen de condooms in de vruchtbare periode. Die ik opspoor met ovulatietesten. Wij zijn sinds juli gestopt met de pil omdat ik zo down van de hormonen werd. En wij starten pas eind nov voor nr 2 dus vandaar de sokjes.

Wij hebben hier iedereen afgescheeptmet de vraag wanneer nr 2 komt dat ik eerst meer zekerheid van mijn baan wil. Mijn jaarcontract loopt eind januari af en ik weet al zeker dat hij onbepaald word zo blij als ze met me zijn. Maar het is een goed smoesje.

Bij mij nog een leuke bijkomstigheid: mijn zus is ook bezig met zwanger worden. Zij is 2 jaar ouder dan mij en kwam er per toeval achter.

Vanavond weer erg spannend. Ben nu al 11 weken bezig met het Cambridge dieet en inmiddels al 16,5 kilo afgevallen. Nu moet ik vanavond naar de consulente voor het wekelijkse weegmoment. En dan ga ik vanaf morgen het dieet afbouwen wat nog 5 weken duurt.

Verder volop in afwachting van mijn ongi. Had hem eigenlijk gister al verwacht. Maar vandaag alle symptomen dus hoop dat ie vandaag door komt.

@mieks: en wat zei de dokter?

19. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ongi gevonden hoor net op het toilet.
    Fijn dat het bij mij toch wel redelijk regelmatig is. Heb nu een cyclus van 29-24-26 gehad. Op naar de volgende en dat het maar snel eind november mag zijn

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ben ik weer even ;)

Heb uiteindelijk de dokter maar gebeld vanaf mn werk en mn oppas kindje mee genomen,kon ff niet anders.
    De dokter begon er mee dat ze het wel een vreemde bult vond, apart en niet echt te verklaren ( daar word je als "patiënt" dus echt niet mee gerust gesteld :p )
    Het voelt week, maar ze voelde ook iets van ongeveer 1 cm groot. Het kunnen meerdere dingen zijn maar ze dacht het meest aan een lymfe klier. Volgende week vrijdag moet ik terug en moet ie kleiner of weg zijn, zo niet gaan ze verder onderzoeken wat het is dmv echo (heb liever een ander soort echo ;) )

Ofwel eigenlijk geen idee wat het is, maar afwachten dus, heb zoiets nog nooit gehad.

@ mama van gwen, fijn dat je cyclussen zo mooi zijn, weet je gelijk waar je aan toe bent , hoop ook voor je dat het snel november is :D
    En 16,5 kilo kwijt, super!

@ yasmin84, ik ben er ook altijd kwartiertje eerder, kan je lekker rustig je dag beginnen ipv gelijk stressen :p

Weten jullie trouwens wanneer je echt "ontpilt" bent??

Deel Deze Pagina