Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ansje: beterschap!!! Hoop morgen op goed nieuws...

@mieks: hier een hele dikke knuffel voor jou van ons. En je kunt het!!! Mannetje is al vaker weggeweest. En kom maar lekker veel hier buurten.

@lennyt: ik zou ook naar een andere HA gaan hoor. Je hoort gewoon antibiotica te krijgen.

@all: ben om 11.00 uur naar bed gegaan was zo moe en toen was vriendlief net wakker. Die heeft dochterlief om 11.30 uur in bed gegooit. Werd ze om 12.30 wakker en toen heb ik haar bij mij genomen en zijn we verder gaan slapen tot 14.30 uur. Dus ben nu heerlijk uitgeslapen.
    We zouden nog naar de baby- en tienerstore gaan maar is de moeite niet meer. We zitten nu heerlijk gedouched in onze relaxtenues allemaal beneden.

2. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ mamavangwenn: Heeeel gaaf kamertje :)

@ Mieks: Balen meid toch ongesteld. Ik snap je dat je nu liever hebt dat je mannetje bij je is. Is er nooit is een vriendin die gezellig komt logeren?

@ Lonneke: Je verwaarloosd ons zomaar niet hoor. Ik ben ook altijd iets minder actief in het weekend. Ik heb ook zo een super winterdip niet normaal ook steeds maar moe en hangerig.

@ All: Het etentjes gisteren met mijn liefie was heerlijk. Daarna nog ff terug gereden naar mijn moeder om daar een afzakkertje te doen en we konden Luna dus nog lekker zelf op bedje leggen. Ik was heel wat van plan thuis ;) maar we waren allebei veel te moe hihi dus toen maar lief in elkaars armen in slaap gevallen :)

Kleine meid ligt nu op bed al een uurtje. Ze zal zo wel wakker worden en haar flesje willen. Daarna gaat ze weer terug naar bedje dan gaan papa en mama lekker thee drinken!

Btw, nog steeds gekke klachtjes die duiden op ongi maar nog niks te zien. Wel heel veel slijm ( sorry voor de details )

Fijne avond meiden

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik ben nog niet ongesteld hoor! :) Ik ben nog in de afwacht-modus :D

Heb wel wat vriendinnen hier (woon nog niet zolang in deze provincie dus zooo snel gaat dat nou ook weer niet), en ik heb hele fijne schoonouders. Woensdag ga ik even een dagje naar mijn ouders in Zeeland, dus afleiding genoeg deze week. Maar dat neemt niet weg dat ik dan vriendlief wel flink kan missen. Ben na 3 jaar gewoon nog stapelgek op hem! :)

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Weten jullie trouwens hoe je een foto in je bericht zet?? Ik heb mamavanGwenn het wel vaker zien doen met de taarten, maar ik snap niet echt waar ik dat moet doen :(:(

5. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    links onderin het laatste bericht staat plaats reactie. daar klik je op. Dan kom je in een ander scherm terecht. Hier kun je dus ook je bericht plaatsen.

Dan heb je daar bovenin het schermje een paperclip staan. Daar klik je op. Dan komt er weer een nieuw scherm. Kun je kiezen voor een bestand vanaf de computer of url. En kun je op bladeren klikken als je vanaf de pc wilt. Kies de foto en klik op uploaden. Dan verschijnt de titel van je foto onder de bestanden oploaden vanaf url. Dan kun je op sluit dit venster klikken.

Dan verschijnt de titel bij je overige opties. En dan gewoon op reactie versturen drukken

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik ga even een testje wagen (thnx mamavanGwenn!):

Ik en mijn vent 2 maanden geleden. Doen jullie mee? Ben heel benieuwd hoe jullie er uit zien achter de forum namen :D

7. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Hoi Allemaal,

net erg leuk nieuws gehoord bij mn schoonouders, mijn schoonzus is zwanger! (ong. 8 weken) ze is uitgerekend in juni.
    Zou nu wel helemaal super zijn als ik ook zwanger zou worden/zijn!

@Mieks Wat een prachtige foto zeg! waren julllie op een trouwerij (of zelf?)

verder beetje verkouden vandaag.... vol hoofd en zeurderige hoofdpijn. ga zo lekker wat lezen en vroeg slapen.

Fijne avond allemaal en tot morgen....En ik duim voor alle (bijna) nod'ers! deze week wordt er hopelijk veel positief getest :D

8. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Mieks: Mooie foto meid, ik heb niet echt foto van mijn vriend en mij. Wel appart ik zal eens zoeken hoor :)
    Oh sorry dacht dat jij ongi was geworden hihi je leest oo zoveel.

@ Sjasje: Oeeeh spannend wij kunnen tegelijk testen :) ben jij al zenuwachtig en wat zegt je gevoel. Oh vervelend zo verkouden het heerst ook echt weer. Het is er weer voor ook dan warm dan koud enz enz.
    Ik maak mezelf wel beetje gek hoor, heb weer zoveel klachten die erop kunnen duiden maar ook weer niet.

Greetz,

9. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier op zoek geweest naar een foto van ons drieën. Maar helaas deze hebben we niet of is heel erg gedateerd.

Dus heb een foto van mij en mijn prinses....

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Sjasje, gefeliciteerd! Leuk zulk nieuws :D Dat was op ons geregistreerd partnerschap! Super mooie dag geweest.
    Hopelijk zet de verkoudheid niet door, idd lekker vroeg slapen, hopelijk helpt het!

@ Enjoyllife, geeft niks meid ;), Ben benieuwd naar de foto :D

@ MamavanGwenn, Leuke foto! Wat een lief dochtertje heb je :)

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Leuke foto zeg. Ik doe niet mee. Wil graag hier op ZP zo anoniem mogelijk blijven ivm mogelijk meelezers. Je mag me altijd PB-en, dan stuur ik op via die weg of mail een foto;)

Sjasje: Hier niet moe door m'n meisje. Die slaapt prima. Denk echt een winterdipje te hebben. Hoe was het verjaardagsbezoek bij jou?

Enjoyllive: Heerlijk zo'n avond met je ventje. Lekker genoten dus.

Ansje: Beterschap voor jullie! Meestal is buikgriep kort en heftig. Dus hoop dat jullie er snel van af zijn.

LennyT: Hoe was eigenlijk je cyclus voordat je aan de pil begon?

MamavanGwenn: Leuke foto van je dochter en jou.

Hier iets vreemd. Was altijd 5 volle dagen ongesteld voor m'n zwangerschap. Nu na m'n zwangerschap telkens 7 volle dagen. En nu..zit ik op dag 4 (donderdag dus meegeteld, aangezien ik 's avonds ongesteld werd) en er is niks meer te bekennen van m'n ongi...
    Nou ja, valt me op! Zal wel niks te betekenen hebben. Ben er wel blij mee..ongi zijn is niet leuk.

Vandaag naar de Jonge Gezinnen Beurs geweest. Nog meer mensen die er zijn geweest vandaag of de afgelopen paar dagen? Vond het erg leuk. Met flink wat spulletjes thuisgekomen.

12. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Leuke foto's dames!! Maar ook hier geen foto in de topics.. ik houd wel van de anonimiteit:D je mag me inderdaad wel een pb sturen, dan geef ik hem wel privé door;)

Hier is mijn ei nu wel vertrokken denk ik! WOEHOEW! kan ik weer de andere wachtbank op haha;) het is toch altijd wel iets op die manier hé;):p

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Haha, ik wilde ook eerst anoniem blijven, misschien dat ik hem er wel weer afhaal. Jullie mogen me gerust pben met foto hoor, vind het wel leuk om te zien welk gezicht bij welke naam hoort :D

Ik duik zo mn bedje maar in, weer ff wennen om alleen te slapen maar heeft altijd 1 groot voordeel: kan ik helemaal overdwars liggen :D:p:D

14. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Ik zal is kijken voor een foto prive dan. Ik ga morgen even uitgebreider reageren. morgen weer druk aan het werk...pfff

15. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Goede morgen!

@enjoylive; spannend he, wanneer wil jij gaan testen? vrijdag of echt in t weekend?

Ik heb vanochtend een kruitvat testje ertegen aan gegooit...weer negatief. Wilde graag kijken of ik gelijk metmn schoonzus zwanger ben. Misschien ben ik gewoon te vroeg maar ik heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben. voel me prima, heel soms meen ik een ongi iets te voelen maar zo zacht.
    Ga vandaag nieuwe testen kopen en dan braaf wachten tot vrijdag of t weekend als er geen ongi langskomt.

fijne dag allemaal!

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    week nie eigenlijk vrij normaal op orde ben geloof ik een jaar daarna gelijk aan de pil begonnen

17. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@sjasje: jammer dat hij negatief was. Maar je hebt nog een paar dagen.

Hier niet zoveel last van de anoniemiteit maar heb de foto toch weg gehaald. Jullie hebben kunnen zien hoe ik er uit zie. En dat vond ik genoeg. De rest hoeft het niet te weten.

Hier een rampnacht gehad. Kleine meid werd steeds huilen wakker vanwege de kiesjes..... Dus als iemand luciferstokjes heeft....

18. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    OMG IK TEST ZWANGER :) ......!!!!!

Best ook al dikke streep. Kga zo om de cb digital :) jullie hore ervan. Foto probeer ik er vanavond ff op te zetten!

Liefs

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    @sjasje: jammer van de negatieve test, MAAR geen bloed geeft moed!

@ Enjoyllife: WAAA Super meid! Proficiat!!!

@ ALL: Hier is mijn ei gisteren wel geweest denk ik hoor. Mijn vruchtbaarslijm is verdwenen en in de plaats krijg ik iets yoghurt-achtig.. (sorry voor de details!) Sinds gisteren 22u30 (en nu dus nog steeds) ben ik zó duizelig! echt bizar! Ik heb van nature al aanleg om duizelig te zijn, maar dit heb ik nog niet veel meegemaakt.. En ik weet dat het echt nog ontzettend veel te vroeg is om iets te merken, maar zou dat eventueel toch kunnen komen door een bevrucht eitje?

20. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Enjoyllive wat geweldig!! Gefeliciteerd!! :)

Plaats hier liever ook (nog) geen foto hoor :)

Sjasje hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt hoor!

Toekan heb dat meestal ook na ei hoor! Nu maar eens kijken wat die temp van je de komende dagen gaat doen ;)
    Moet binnenkort ook aanschuiven op het wachtbankje als het goed is.

Deel Deze Pagina