Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    @ Yasmin: ben je dan ook duizelig? Want dit heb ik nog nooit gehad... meestal ben ik duizelig tijdens mijn ms.. maar na mijn ei:( nog nooit gehad..

2. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    NOD lijst

6 november - Lennyt (26, 1e kindje)
    6 november - Mieks (26, 1e kindje, ronde 1) test negatief
    7 november - ansje1982 (28, 2e kindje)
    11 november - enjoyllive ( 24, 2e kindje )
    11 november - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 1) test negatief
    13 november - Denise23 (.., 2e kindje, ronde 1)
    16 november - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0)
    17 november - Toekan (22, 1e kindje, ronde 1)
    17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje)
    17 november- krissie25 (24,1e kindje, ronde 1)
    21 november - Barb (30, 1e kindje)
    22 november - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    6 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2)
    9 decenber - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)

Zwanger
    enjoyllive ( 24, 2e kindje )

3. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh nee geen duizeligheid. Heb meestal van dat yoghurt achtige afscheiding na ei bedoelde ik.

4. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Jullie moeten m'n banner maar ff negeren hoor!

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    hihi ja dat heb ik ook vaak. Vandaar dat ik wel weet dat het zeker geweest is ;)

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Waaaaah, stuiter stuiter! Enjoyllive zwanger! Zo zeg, dat is uiteindelijk toch snel gegaan. Supernieuws meid. Gefeliciteerd:D:D

7. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Heb nauwelijks afscheiding gezien dit keer dus weet echt niet of ei al wel of niet geweest is. Temp is nu wel weer stabiel en zou nu 1 deze dagen eindelijk omhoog kunnen gaan of het gaat weer dalen en dan stijgen pffff

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen, volgens mij gaat er toch een ongi aankomen. Net bruinverlies gespot. Normaal heb ik wel flink pijn in rug of buik maar nu nog nergens last van. Even kijken of het door gaat zetten. Rekenen jullie de cyclus dan vanaf eerste dag bruin verlies of pas echt bij rood ?

@sjasje, jammer meid maar je hebt nog even :)
    @mamavanGwenn, vervelende nacht dus. Hopelijk kom je de dag een beetje door.
    @Ansje, hoe voel je je vandaag? Al een ongi gevonden?
    @enjoyllife, jjeeeeejjj, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto en stiekem heel jaloers ;)
    @toekan,duizeligheid heb ik ook wel wat gehad afgelopen dagen, weet niet of het daardoor kwam. Had je wel genoeg gegeten?

Ik kan verder niet teruglezen, zit op mn telefoon ;)

Fijne dag allemaal

9. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Mieks, ik tel altijd vanaf mijn roodverlies...

En wat die duizeligheid betreft. Honger had ik niet, en ik heb het nu nog steeds. Ben er mee gaan slapen en ben er mee opgestaan en heb ondertussen toch al een flink ontbijt achter de kiezen...;)

10. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Tel ook altijd vanaf roodverlies Mieks

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Tel ook vanaf het roodverlies.

Hier ongi weg:D Nu weer lang wachten op m'n ei:(

12. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Is nooit leuk hè dat wachten tot ei...

13. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Ik loop eigenlijk nog lang met iets rond. Een tijdje terug keek ik ff met een spiegel naar mijn knip van de bevalling. Toen zag ik ook vleesachtige bulten aan het begin van mijn vagina.
    Nu keek ik gister weer ivm schimmelinfectie en toen zag ik dat het nog erger was geworden.

Ik heb het hier ff aan de vk gevraagd op zp en die denkt aan een vaginawand verzakking! :( Nu moet ik vanmiddag naar de HA toe ben echt heel zenuwachtig. En zou dit gevolgen hebben voor mijn zwangerschap!

Pffff maak mezelf helemaal gek

14. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    #634 mamavangwenn, 7 nov 2011
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
    @enjoyllive: gefeliciteerd!!! De eerste van het forum. En heel veel sterkte vanmiddag bij de HA

Hier tel ik ook pas bij het eerste roodverlis

15. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst Enjoyllive: GEFELICITEERD!!!!! Wow, wat ontzettend gaaf zeg en dat de rest maar snel mag volgen... He, lees nu ook net je andere berichtje. Heel veel veel succes vanmiddag.

@ All: Wat hebben jullie afgelopen dagen ontzettend veel gekletst, als ik iets of iemand vergeet forgive me ;)
    Ivm de anonimiteit plaats ik ook liever geen foto op zp, maar pb'en mag altijd.

@ Mieks: ik tel ook altijd vanaf mijn roodverlies. Jammer dat je ongi bent geworden. Mooie foto trouwens!

@ Sjasje: Leuk dat je tante wordt! Ik hoop dat je aankomend weekend ook positief test.

@ Mamavangwenn: Luciferstokjes heb ik nog wel voor je liggen, hoor. Hopelijk kom je de dag een beetje door en kan je vannacht wel lekker doorslapen. Volgens mij is dat het meeste wennen als er een kleine is, dat je niet meer kan doorslapen.

Ik ga mijn picknicktafel maar eens in de beits zetten, want volgens de buienradar blijft het droog... Heb er zo geen zin in :( Maar ja, hij blijft dan wel mooi!

16. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Oh enjoy nieuw life wat super fijn. Hoeveelste ronde was het voor jou ? En kwaaltjes of niet? Ben heeeeel blij voor jullie!

17. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Meiden bedankt voor jullie lieve reacties. Ik zal hier zeker mee blijven kletsen :D want ik wil natuurlijk nog veel meer roze zien deze maand!

@ Krissie: Het was de 2de ronde :D Van ons dochtertje was ik zwanger in de 3de ronde. Ik wist stiekem wel dat het raak was maar je durft nooit teveel te hopen. Ik ben moe, gek gevoel in me lichaam en natuurlijk de bekenden buikpijn die zo verdomd veel lijkt op ongi pijn! Hopelijk blijft me nu wel 3 maanden spugen en daarna 1 maand migraine 24/7 bespaard.

Greetz!

18. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Nou ik hoop mij ook volgende maand aan te melden. En wil je straks het geslacht weten ? Ik heb wel al tijdje last van mijn rechter zij,steken... Maar dat lijkt me iets anders. Ik had alleen de eerste twee weken allemaal kwaaltjes. Ik ga er zelf vanuit dat ik nog wel even aan het ontpillen ben.

19. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Enjoyllive: GEFELICITEERD!!!!!!! Hopelijk valt t vanmiddag bij de HA mee en is het geen verzakking (zie nu wel dat t hier een beetje dubbel staat maar je snapt me wel he!)

20. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hihi enjoy live wist je wat je voor het laatst schreef bij je eisprong... N:) ken onder druk... Heeft toch geholpen.... En met dat etentje moest je zeker iets vertellen. ?

Deel Deze Pagina