Meiden mochten jullie straks ook posi testen en nog in Juli bevallen dan heb ik hier alvast een topic geopend. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/314062-bevallen-de-mooie-maand-juli-d.html#post11283572
@Enjoylive: WAAAWW super leuk nieuws!!! Gefeliciteerd!!! laat je nog even weten wat de ha zegt? @mamavangwenn: luciferstokjes? ken wel Chamodent van vsm. werkte op het kdv erg goed bij doorkomende tandjes @mieks: en was het echt t begin van je ongi of nog steeds beetje bruin? @balou: succes met beitsen. hoop dat t niet te koud is! @ansje: hoe gaat t bij jou? @all: moet zo de dierenarts eens bellen, woefje heeft al meer dan een week n dikke snotneus (nog nooit gezien bij n hond) en dan een echte snotneus, bleeh. verder ben ik met de schommelstoel niet verder gekomen dan heb te verhuizen van mn moeder naar huis. Heb wel een berghokje geverfd dan kan er weer wat rotzooi uit het toekomstige kamertje.
hey meiden hier vandaag urine ingeleverd heb blaasontsteking en heb een anitbiotica kuur gekregen dus das al een zorg minder
@sjasje: ja luciferstokjes om mijn ogen open te houden. hahaha. Ik gebruik dentinox voor Gwenn haar doorkomende tanden en kiesjes. En wat een lieve hond zeg. Moet je bij hem ook steeds zijn neusje afvegen met een zakdoek? @enjoyllive: erg duidelijk jouw testen. Super @lennyt: toch blaasontsteking. In ieder geval heb je nu antibiotica. Hopen dat het snel over is.
@enjoyllife,succes bij de huisarts. @sjasje, het is nog steeds een beetje bruin, maar ik verwacht dat het dan morgen wel door zal zetten naar rood. Opzich heb ik dan nog best een mooie cyclusronde zo gelijk na de pil. Was al bang dat ik de eerste paar maanden niets zou hebben. Ronde 2 word het zowiezo geen zwangerschap vrees ik..mn vent is van aankomende 4 weken al 3 weken op bivak. Die kans schat ik dus heel klein in. Wat heb je een leuke hond zeg,echt een lieve foto! Hoe heet hij/zij? Succes bij de dierenarts! @lennyt,toch blaasontsteking. Hopelijk ben je er snel vanaf!
Ja soms wel, tis dat of mijn broek.... Ze heet Bo, is nu 8 maanden oud en dit is de mooiste foto die we hebben Ze is op dit moment onze mylittlepony/babyborn oefenpop. Nu durfde vriendlief baby's krijgen wel aan, voor Bo was er geen sprake!
Zo net terug van de da. (dierenarts) Bo bleek bijna 40graden koortste hebben!! En ik net nog vrolijk met haar door t bos gaan sjouwen... Ze heeft spuit gehad tegen de koorts en antibiotca-kuur van n week. En als t dan niet over is moéten we terug komen van de arts.. Dit was niet helemaal wat ik verwacht had. Ik dacht eigenlijk dat er iets kleins in haar neusje zat wat irriteerde. Toch wel schrikken als je da ook ineens van kleur verschiet... Bo is blijkbaar behoorlijk ziek Hoop dat jullie t niet erg vinden dat ik over mn hondje zit te schrijven, ik moest t toch even kwijt.
@ Sjasje: Oh meis wat sneu, beterschap met je hondje! @ All: Ja hoor een baarmoeder verzakking ze zeggen dat dit geen kwaad kan in de zwangerschap dus we wachten het maar af. Het is wel een rot gevoel maar dat nemen we maar voor lief. Het kan wel veel klachten opleveren in de zwangerschap zoals moeilijk zitten en je kunt moeilijk je urine ophouden. Ook kan het vervelend worden als je loopt.
- Sasje, wat vervelend van je hond, dat hij zo ziek is... Mijn ouders hebben twee golden retrievers dus kan mij wel voorstellen dat het schrikken is. Hoop dat hij snel beter wordt. -enjoylive, wat een rot nieuws van de dokter... Ik heb geen idee wat het precies inhoud maar een beetje algemene kennis klinkt het niet best. Dat is dan weer een tegenvaller deze dag.. Ik kan je wel meegeven dat jij de titel van het topic in iedergeval waarmaakt - voor iedereen, ik heb 17de mij NOD.. maar ik weet niet echt wat mijn cyclus is.. zal ik dan nog wachten met testen tot die dag? (gewoon omdat ik natuurlijk ook nieuwsgierig ben...) heb wel een soort zwaar gevoel in mijn buik.. pfff..of is het beter bij ronde 1 nog even te wachten tot 35 dagen ofzo. Heb alleen die 7 a 8 dagen na mijn ontrekkingsbloeding (slijmverlies gehad) en rare buikkrampen.. daarna niet meer en nu weer wel.. heb totaal geen idee wat ik eigenlijk moet doen.. had misschien eerst een maandje moeten wachten op de gewone ongesteldheid.. (dat had het wellicht iets duidelijker gemaakt). wat zouden jullie doen in mijn situatie?
Enjoyllive: Mooie test hoor! Supernieuws. Maar wat vervelend een baarmoederverzakking..lijkt me niet fijn. Hoop dat je er in je zwangerschap niet al te veel last van krijgt. Hoop ook dat je misselijkheid en migraine deze keer bespaart blijft. Sjasje: Jemig, schrikken zeg. Sterkte! Hier zometeen sporten. Even m'n verstand op nul zetten en ff alle zeik van afgelopen week van me af laten gaan. Heb 't hard nodig!
Ha meiden, ik ben ook weer lekker thuis. Net na mn werk gelijk gaan hardlopen, vond dat ik weer wat meer moest gaan sporten (mijn conditie is echt bagger!) en kon dus met goede trek aan mn gezonde maaltijd beginnen Ook even lekker mn downheid er uit gerend. Bruinverlies was daarna ook wat meer, maar nog steeds erg weinig. Heb wel het idee dat het morgen zal doorbreken. @MamavanGwenn, of iemand anders: hoe verwijder ik mijn foto nou weer (ik ben een hopeloos geval, ik weet het ) Normaal heb ik dan bij mn bericht rechts onderin staan dat ik bericht kan wijzigen, maar dat staat er nu niet meer @ Sjasje, tuurlijk mag je over je hondje kletsen! Wat vervelend dat ze ziek is zeg Ik heb trouwens ook een Bo thuis; maar wel een konijn Ook 8 maanden oud haha. @ Enjoyllife, mooie testen! Wel een beetje een domper dus bij de huisarts! @ Lonneke, sportse meid! Even alle zorgen er uit @ Krissie, Sommige testen al vroeg met goed resultaat (kijk maar naar enjoyllife) maar er zijn er ook genoeg die pas na hun nod positief testen. Ik denk dat je het beste gewoon wat langer kan wachten, dan weet je zeker dat je een betrouwbaar resultaat hebt. En de klachtjes...tja heb ik ook genoeg gehad, maar zoals het er nu naar uitziet komt morgen mijn ongi er aan en heeft het dus niks te betekenen gehad Leuk hoor, vrouw zijn!
@krissie: ik weet ook niet precies wanneer mijn ongi gaat beginnen. Weet van vroeger dat het binnen een maand was. Ik ben uitgegaan van de algemene 28dagen. Dan heb je ook meteen een mogelijke nod-datum. 35dagen cycles is wel lang wachten om niet te testen Verder zijn die van de kruitvat erg goedkoop dus dan kan er wel een extra testje vanaf als je erg nieuwschierig bent. Zoals andere het al zo mooi zeiden, geen bloed geeft moed! @enjoylive: klinkt allemaal spannend, hoop dat je niet veel last ervan krijgt. Wat voor test had jij gebruikt bij je 1e test? die was al best gevoelig.
Hoi Sjasje, Ach... Misschien ben ik al ongesteld voor die tijd... dat zal natuurlijk ook nog kunnen En een test doen is natuurlijk ook wel weer spannend, dat maakt het voor mij ook wel weer leuk.. Ik ga gewoon de 20ste testen dan ofzo.. haha
Oh en nog iets voor allen, er komen behoorlijk wat NOD aan.. Denk dat er meer in rose of zwanger gaan vallen deze maand ik heb zo'n vermoeden dat er nog zeker 2 of 3 bij komen!
@Enjoyllife: Wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd!!! Hoe was het bij de huisarts? @Sasje: Natuurlijk mag je over je hondje schrijven! Heel veel sterkte met je hondje. Hopelijk knapt hij snel weer op. Ook nog proficiat, tante Sasje! @ Mieks: Toch ongi geworden.... Wel balen zeg! Nu met frisse moed de volgende ronde in! En vermaak je je een beetje zonder je mannetje? Ik heb de foto gezien. Leuke stelletje! @ Krissie: Het kan alle kanten op. Misschien heb je ook wat last van ontpilverschijnselen. Testen kan natuurlijk altijd, maar ik zou nog even afwachten. @lennyt: Wat fijn dat jij nu wel antibiotica gekregen hebt! @all: Leuk dat Mieks en mamavangwenn een foto van zichzelf geplaatst hebben! Ik blijf ook liever anoniem. Ik zou het niet prettig vinden als bijvoorbeeld een ouder van een kind bij mij op school mij zou herkennen. Mocht iemand willen weten wie er achter ansje1982 zit, dan wil ik best PB-tje sturen. Hier gaat het gelukkig weer iets beter. Sinds vanmorgen geen last meer van buikloop. Helaas heb ik vannacht weer veel maagpijn gehad. Vandaag was ik ontzettend moe. Hoewel ik nog steeds niet ongi ben heb besloten om toch met de maagtabletten te beginnen. Als ik morgenvroeg niet ongi ben, bel ik de huisarts voor de verwijzing voor de echo. Gisteren weer negatief getest. Ik begin nu toch ook wel een beetje ongerust te worden... Sorry voor mijn geklaag en negatieve inbreng. De afgelopen maanden lijkt er geen eind te komen aan mijn gezondheidsproblemen en dat zorgt op dit moment voor veel frustratie bij mij. Je kunt het misschien niet voorstellen, maar ik ben eigenlijk een vrolijk en positief ingesteld mens... Ik hoop dat jullie snel kennis mogen maken met de oude ansje1982! Meiden, fijne avond!!!
@ Krissie: Ik heb ook de goede hoop dat er deze maand nog meer roze gaat vallen en hopelijk in december ook Mbt het testen in jou geval zal ik misschien wat langer wachten dan 28 dagen hoor... een dag of 30 als ik dat zou kunnen volhouden, haha. Afhankelijk hoe je je voelt natuurlijk, mocht je nog echt helemaal niets voelen ed dan misschien langer anders is het toch een teleurstelling als je negatief test. @ Mieks: Hardlopen "I love it". Hopelijk breekt je ongi snel door en dan door naar een nieuwe ronde, nieuwe kansen. @ Sjasje: wat een schatje zeg!! Wel zielig dat hij zo ziek is. Hopelijk is hij snel weer opgeknapt en kan mij voorstellen dat je geschrokken bent, want het is toch je hond... En op een of andere manier nemen ze toch altijd een belangrijke plaats in je leven in. Tenminste bij mij wel