@ Ansje: Je mag altijd even hier je frustratie kwijt hoor! Ik herken het wel, want heb ook een hele tijd lopen tobben. Volgens mij heerst er ook een buikgriep ofzo, want ik ben afgelopen twee weken natuurlijk ook geveld geweest: misselijk, diarree en verschrikkelijk moe. Beterschap, meissie!!
@mieks: helemaal bovenaan de pagina heb je staan: Welkom, mamavangwenn. Je laatste bezoek: Vandaag om 17:57 Privéberichten: 0 Ongelezen, Totaal 1. Op priveberichten kun je klikken. Dan kom je in een anderscherm. Dan heb je aan de linkerkant onder instellingen en dan onder het roze kopje diversen, bijlagen staan, daar klik je op. Hier staan dan al je bijlagen (foto's) Dan kun je achter de foto een vinkje aanklikken en daaronder op selectie verwijderen drukken. @sjasje: jeetje sterkte met Bo. Geef haar ook nog maar een lekkere knuffel van mij. @enjoyllive: jeetje baarmoederverzakking. Rustig aan doen dus. @krissie: ik zou gewoon wachten tot de 17e ,je NOD, met testen. Voorkomt grote teleurstellingen. @ansje: ik zou ook morgen even naar de HA gaan nu je nog steeds niet ongi bent. Wel fijn dat de buikloop over is. En gewoon lekker klagen. Daar zijn wij voor. @balou: heb jij mijn foto nog gezien?
Ik heb mijn foto inmiddels verwijderd met dank aan Ansje! Jullie weten nu hoe gelukkig ik ben P) en de rest van het forum mag nu weer raden hoe ik er uit zie @ Ansje, ja balen van de ongi, maar aan de andere kant ben ik toch wel opgelucht ook dat alles gelijk weer "werkt". Moet het nu nog wel even doorbreken want verder geen bruin meer gehad vanavond. Ik gooi er morgen voor de zekerheid nog een testje tegen aan en dan maar hopen dat de ongi komt. Ik vermaak me nu wel weer, voelde me gister en vanmorgen gewoon echt ff kl*te dat hij weg was, maar nu zit ik weer gewoon in het door de weekse ritme en heb ik het lekker druk. Morgen komt nog een vriendin en woensdag ga ik een dag naar mijn ouders in Middelburg, waar ik al erg veel zin in heb. Morgen en donderdag ook nog werken en dan is het daarna al vrijdag en kan ik hem 's avonds weer halen (zou dus ook mooi zijn als ik deze week ongi ben, kunnen we vant weekend weer los hahahaha ) Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over je gezondheid, en vooral waarom je menstruatie nog niet door is gekomen! @ Balou: hardlopen:i hate it Heb vroeger zwaar astma gehad waardoor ik nu bij flinke inspanning gelijk een ademhaling als een zeehond heb en mn hart gelijk het dubbele tikt! Maar goed, ik wil toch proberen het weer op te bouwen, misschien gaat het fietsen dan ook wat beter (fiets naar mn werk, een behoorlijk eind en kom altijd half dood daar aan )
ik haat ook hardlopen. vind het zo ontzettend saai.... nou ik ga me hier maar weer eens opmaken voor mijn schoolavondje. Nog 5x.........
@ mieks: Mijn man werkt erg onregelmatig. Ik ben dus bekend met alleen zijn en alleen slapen. Het duurde even, maar het went wel! Na de geboorte van R. is het wel veel gemakkelijker geworden. Altijd iemand in de buurt die ik mijn aandacht en liefde kan geven! @mamavangwenn: Heel veel succes op school! Nog 5x..... even volhouden nog. @Krissie: Ik ben tot de ontdekking gekomen dat je via pb helemaal geen bijlagen mee kunt sturen. @balou: Was het maar alleen een buikgriep. Ik ben na ik zwangerschap en bevalling van R. niet meer de oude geworden. Ik heb een schildklierziekte gekregen (sinds kort goed ingesteld!) en mijn galblaas is verwijderd na meerdere koliekaanvallen. We hadden besloten na mijn herstel (als ik me weer fit zou voelen) voor een brusje te gaan. Nu bijna 2 maanden na de operatie heb ik nog steeds last van mijn maag (maagzuur of maagzweer) en is heel mijn cyclus verdwenen. Ik vind het gewoon moeilijk om positief te blijven. Ik ben wel heel blij dat ik mijn frustraties hier een beetje kwijt kan!
Hardlopen: Haha I HATE IT TO na 1 minuuut hangt de tong op me knieen. @ Sjasje: Sensitest Zwangerschapstest dipstick vanaf 1,69 per stuk | Sensitest Deze test heb ik mee getest ben benieuwd hoor naar jou! @ All: De vk op het forum zegt dat ik mezelf er niet druk over moet maken. Maar toch doe ik het zeker na de bevalling straks gaat het bv tijdens de bevalling helemaal niet goed. Als het te erg word in de zwangerschap dan zetten ze er een ring omheen of zoiets het schijnt echt vaker voor te komen maar ik heb er in mijn omgeving nog nooit van gehoord ( ook niet echt iets waar je mee te koop loopt ) Meiden ik ga lekker slapen. Morgen ochtend eerst werken tot 11.00 dan om half 2 tot half 4 overleg en dan blijf ik er maar want moet om half 5 weer tot half 10 pffffff wat een lange dag word dat.
Goeie vroege morgen, ik moest nog even op mn computer zijn dus ik denk ik kom hier ook nog even spammen. Net nog een testje gewaagd maar zoals verwacht was ie negatief. Bruinverlies heb ik gister avond,vanacht en vanmorgen niet meer gehad, hoop toch dat het vandaag maar komt. Ik begin in elk geval al flink buikpijn te krijgen. @Ansje, ja lijkt mij ook heerlijk als vriendlief weg is, dat ik toch niet helemaal alleen ben en nog iemand anders heb om mijn liefde aan te geven Werkse voor diegene die ook weer aan de slag moeten vandaag, en voor diegene die geluk hebben vrij te zijn vandaag: geniet er van
Goede morgen! Ik kom ook nog even spammen voor ik naar mijn werk ga! Ik heb vanmorgen ook nog een testje gewaagd. Helaas geen tweede streepje te bespeuren. Om 8:00uur ga ik de huisarts bellen voor een verwijzing. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames! even snel voor het werk: Mijn temp vandaag weer 36.6. Ik dacht dat mijn ei al lang geweest was, maar kom net van de wc en nu kon ik wel fameus lange draden trekken! dus gisteren dat yoghurtslijm, was even iets tussendoor lijkt wel! dat dat ei nu maar snel komt! werk ze!
had me gister verkeken dacht dat het een blaasontsteking was maar op de manier hoe ze me de kuur heb gegeven geven ze die alleen bij een ongecompliceerde urineweginfectie mijn fout
Ha meiden wat is het stil hier! Vanmorgen toch ongesteld geworden dus zal vanavond als ik nog tijd heb mn banner aanpassen. Fijn dat het uit zich zelf weer werkt. Op naar ronde 2. @Ansje, wat zei de huisarts? @toekan, flink aan de klus dus @lennyt, dat is toch hetzelfde? Hopelijk doet de antibiotica goed zn werk.
Lees het nu pas zeg hihihi. Dat had ik dus vanochtend ook maar het valt me alleen op bij het afvegen Samen ons ei dan 1 deze dagen!!!
Mieks toch nog ongi dus.. Maar was niet een al te lange cyclus dan toch?? Ansje lijkt me wel verstandig om te doen ja!
30 dagen dus vind ik nog erg netjes Pff kan wel merken dat ik gister weer voor het eerst heb hard gelopen sinds lange tijd, verga van de spierpijn in mn benen,alsof elk been 10 kilo zwaarder is
30 is idd heel netjes! Gisteren niet hard gelopen maar wel bodypump gedaan! Heb nu ook wel wat spierpijn hihihi. Hard lopen heb ik nu al een tijdje niet gedaan Liep vorig jaar braaf 3x in de week (geen topsnelheid hoor)
@ Mieks: jammer van je ongi meid!! Maar inderdaad, 30 dagen is heel erg netjes! @ Lennyt: ik denk ook dat die twee hetzelfde zijn hoor @ Yasmin: Ja inderdaad samen ons ei! Al hoop ik wel dat dat van mij vandaag of morgen springt. Dan zit ik weer mooi op mijn 33 dagen van altijd.. (die van vorige maand was denk ik de weg kwijt met zijn 29 dagen..)