tja, de rode duivels zijn spontaan doorgebroken. Geen speciale tekenen vooraf, voelde net wat trekken in mn buik (zat in de auto) en thuis bleek t raak. heb een cyclus van 26dagen... NOD lijst 6 november - Lennyt (26, 1e kindje) 6 november - Mieks (26, 1e kindje, ronde 1) test negatief 7 november - ansje1982 (28, 2e kindje) 11 november - enjoyllive ( 24, 2e kindje ) 13 november - Denise23 (.., 2e kindje, ronde 1) 16 november - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 17 november - Toekan (22, 1e kindje, ronde 1) 17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje) 17 november- krissie25 (24,1e kindje, ronde 1) 21 november - Barb (30, 1e kindje) 22 november - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 6 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 9 decenber - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) Zwanger enjoyllive ( 24, 2e kindje )
Nou meiden, net terug van de huisarts. Hij heeft inwendig onderzoek gedaan en mijn baarmoeder gevoeld. Hij kwam tot de conclusie dat hij niet kan uitsluiten dat ik niet zwanger ben. Ik moest er zelfs een beetje vanuit gaan dat ik zwanger ben! Hij adviseerde de maagtabletten niet meer te slikken. Dat ik omo-witte testen heb wil volgens hem niet altijd wat zeggen. Hij vroeg natuurlijk ook of ik last had van zwangerschapssymptomen. Ik heb deze maand echt wel eens gedacht dat zwanger zou kunnen zijn, maar de afgelopen week heb ik totaal geen zwanger gevoel. De onzekerheid en verwarring is nu alleen maar groter geworden. Ik heb nu een verwijzing voor een echo gekregen. De pest is dat ik een oproep van het ziekenhuis krijg. Ik hoop echt dat die morgen of overmorgen al op de deurmat valt. Hoewel ik zelf niet geloof dat ik zwanger ben, wil ik heel graag zo snel mogelijk een echo. Mocht ik namelijk wel zwanger zijn dan is het voor de vrucht van belang (ivm risico op miskraam)dat ik mijn schildkliermedicatie onmiddellijk ophoogt wordt. Dit laatste ben ik natuurlijk vergeten aan te kaarten... Pffff, wat een onzekerheid. Ik weet echt niet meer wat ik moet denken, voelen en doen...
@ Ansje, spannend hoor! ben ook benieuwd wanneer je die oproep krijg... En je zal stiekem nu wel helemaal blij zijn, maar het nog niet zeker weten.. Probeer niet te vallen in een te grote blijdschap anders kan het nog wel is teleurstellend zijn denk... @yasmin en toekan, Jullie ei op hetzelfde moment Ik weet niet of ik een eisprong gehad heb.. al is het zo dan al heel snel... of ik heb een hele lange cyclus..Ik zal het zien. Vind het maar onzeker allemaal.. heb wel steeds kwaaltjes... Maar kan er geen verband in trekken.. Gewoon wachten dus.. Pff en wat dat sporten betreft.... Zal ik ook eens moeten doen haha!
Ansje, voor jou flink wat spanning dus. Ben heel benieuwd! Sjasje en Mieks, op naar de volgende ronde. Hier vandaag gewerkt, nu eten koken. Misschien kom ik straks nog langs voor meer reactie.
NOD lijst 6 november - Lennyt (26, 1e kindje) 7 november - ansje1982 (28, 2e kindje) 11 november - enjoyllive ( 24, 2e kindje ) 13 november - Denise23 (.., 2e kindje, ronde 1) 16 november - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 17 november - Toekan (22, 1e kindje, ronde 1) 17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje) 17 november- krissie25 (24,1e kindje, ronde 1) 21 november - Barb (30, 1e kindje) 22 november - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 6 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 9 decenber - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
Even een snelle reactie want heb een erg drukke avond. @ Sjasje, jammer meid, nieuwe ronde nieuwe kansen! @ Ansje, jeetje meid dat is verwarrend allemaal! Hoop dat je heel snel de oproep krijgt. Spannend! Ergens afgelopen week heb ik gelezen dat iemand deze dinsdag jarig was. Ik heb helaas even geen tijd om terug te zoeken, dus wie o wie is het? Bij deze: Van harte gefeliciteerd!!
Hallo lieve dames! We zitten inmiddels in het laatste kwartaal, dus laat ik ook even reageren Wij hebben sinds vorige week besloten voor een kindje te gaan, heel spannend allemaal de eerste dagen! Stiekem hoop ik dat het in 1x lukt, ik zou zo graag een zomerkindje willen. (Ben zelf 2e kerstdag jarig, niet zo heel erg leuk...) Maar daar ga ik niet van uit, en we gaan genieten van alles wat er nu gebeurd. Hopelijk zijn we gezegend om een kindje te mogen krijgen. Moet zeggen dat de seks heel speciaal is de laatste tijd, extra fijn natuurlijk
@ Yasmin en Toekan: Jeuh, ei in zicht! Veel klusplezier @ mieks: Je bent dus echt ongi geworden. Het is inderdaad wel fijn dat je weet dat alles werk na het stoppen met de pil. Nieuwe ronde nieuwe kansen. @ Krissie: Natuurlijk heb ik weer een sprankje hoop gekregen, maar van blijheid is totaal geen sprake. Ik voel me eigenlijk ontzettend rot door alle onzekerheden. Ik acht de kans dat ik echt zwanger ben zeer klein! We wachten maar weer af. @sasje: Jij bent dus ook ongi geworden. Hopelijk de volgende ronde meer geluk. Je hebt met 26 dagen wel een mooie cyclus! @Enchanted: Welkom! Succes met zwanger worden.
Enchanted, welkom. Mieks: Ik ben het niet..Dus wie o wie is wel de jarige? Ansje: Hoop dat je snel die oproept krijgt en snel meer duidelijkheid hebt. Echt vervelend situatie nu
NOD lijst 6 november - Lennyt (26, 1e kindje) 7 november - ansje1982 (28, 2e kindje) 13 november - Denise23 (.., 2e kindje, ronde 1) 16 november - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 17 november - Toekan (22, 1e kindje, ronde 1) 17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje) 17 november- krissie25 (24,1e kindje, ronde 1) 21 november - Barb (30, 1e kindje) 22 november - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 6 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 9 decenber - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) Zwanger ? juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje ) @enchanted: welkom en heel veel succes! @yasmin en toekan: veel plezier in bed vanavond.... @mieks: eindelijk duidelijkheid. Een een mooie cyclus zeg. En toch fijn dat je lichaam zijn werk goed doet. En op naar de 2e ronde. @ansje: jeetje wat een nieuws van de huisarts. word je ook niet wijzer van. Nou we hopen maar op een snelle oproep. @sjasje: raar he vanuit het niets ongi worden. had ik ook de eerste keer. Maar wel lekker een cyclus van 26 dagen. Heb ik ook. Heb je 1x meer kans in het jaar. Al hopen we dat we zolang niet nodig hebben. @aukje: gefeliciteerd @all: ik zou vanavond gaan sporten maar net met het naar bed brengen van mijn dochtertje en het stoeikwartier een kopstoot gehad van mijn dochtertje op mijn oog. Dus zit nu met een dik oog op de bank.
hoi iedereen, Ikben nu aan t kijken naar ovulatietesten... maar daar zijn er ook erg veel verschillende van. Zit te denken aan sensitest-dipstick? Maar hoeveel heb je er nodig gemiddeld per maand? Tips zijn welkom!
@sasje: ik heb ze van zwanger&kids. En ook een cyclus van rond de 24-26 dagen. Ik begin op dag 9 met testen heb dan meestal rond dag 11 een positieve ovulatietest. dan test ik nog 2 dagen door want dan zie ik dat hij al minder word. Dus ik heb er meestal 5 nodig.
en dan dipstick, midstream of cassette? weet dat ze bij zwangerschaptesten dipstick als minder betrouwbaar bestempelen maar geen idee hoe dit zit met ovulatietesten...?
ik heb gewoon de dipsticks. en mocht ik zwanger zijn en moeten testen dan doe ik dat gewoon met een clear blue.
Meiden, ik denk dat ik zo mijn bedje ga opzoeken. Morgen al vroeg richting het o zo mooie zeeuwsland rijden Gezellig dagje naar mijn ouders, waar ik erg veel zin in heb. Ik denk dat ik misschien morgen avond nog wel even kom kijken als ik niet te laat thuis ben. Fijne avond allemaal nog!
@Mieks: fijne dag vandaag in zeeland @Mamavgwenn: bedankt voor de tips! @ansje: vervelend al die onzekerheid, hoop dat je snel opgeroepen wordt! @LennyT: Is er bij jou een ongi doorgekomen of nog steeds niks @all: gisteren mijn ongi-sip-dag gehad. Vriend moest de hele avond weg, heb dr.oetker brownies gebakken (ze smaakte vreselijk) en er was amper iets op tv... En ik kwam er achter dat als mn ei zich gaat aandienen mn vriend precies die 3 vruchtbare dagen weg is op trainingskamp. al met al een avondje om te sippen.
nog steeds geen ongi hier wil sowieso toch nu gaan testen zodra dat ik 1 of 2 dagen overtijd ben ofzo
@ Lennyt: spannend! nog even op het wachtbankje en dan weet je meer! @ sjasje: de eerste dag van je ongi, zou moeten uitgeroepen worden tot een dag vrijaf! Denk dat veel vrouwen dan echt balen als een stekker! @ alle: hier is de temp de hoogte in geschoten vanmorgen! eindelijk! Dan nu maar officieel op het wachtbankje!