ja maar ben ook helemaal niet misselijk ofzo alleen mijn rechter tepel iets ontstoken dus ik denk dat een van deze dagen gewoon mijn ongi er aan komt ofzo ga niet meer testen denk ik ook niet tooch iedere keer negatief
Even kort berichtje van mij: Vanmorgen ben ik gebeld door de afdeling gynaecologie. Morgenmiddag krijg ik al een echo! Eindelijk duidelijkheid! Vanavond zal ik wat uitgebreider schrijven.
@ansje: super zeg zo snel al. @toekan: op een hoge temp blijven we duimen @lennyt: heb je al getest dan?
Hey meiden voel me heel schuldig dat ik zo slecht reageer op jullie maar heb t zo druk lees wel mee maar dan of geen tijd of geen kans om te reagern. Sorry komt van de week echt! Zit nu ook weer in de trein met tel. Hier deze maand gestopt met ovutesten ik zie het ff wel. Denk dat ei wel geweest is maar dat ik hem gewoon niet gevonden heb. Ga nu wel afwachten op ongi en ga er maar vanuit dat ie eind nov komt (of noet hihihi maar dat zo zoooooo bijzonder zijn!) Voor iedereen knuffel!!! Vandaag denk ik niet meer aanwezig heb nu eerst een lach/clown workshop en vanaaf naar Wicked!
Hier een kort berichtje: Ik denk dat de echo niet meer nodig is. Zojuist bij toiletbezoek wat donkere afscheiding gespot...
@Ansje, pff wat vervelend allemaal.. hoop dat alles duidelijk wordt.. @lennyt wanneer ga je nou testen? ben zo nieuwsgierig! ik zag wat pendels over jou voor november klopt dat? wie wee @all, hierzo moe moe moe.. en ik kan zo moeilijk naar de wc??? stoelgang? wel vandaag te horen kregen dat ik mijn opleiding afgerond heb en helemaal klaar ben met mijn hbo-opleiding! Werk er al 4 jaar bij en deed dit in mijn avond uren.
w8 wel even tot na mijn nod die moet komen zit ook met een urineweginfectie en het wordt neit echt beter mja
Misschien even de NODlijst veranderen? volgens die ben je al drie dagen overtijd. En die infectie staat testen niet in de weg hoor En je moet geduld hebben met die infectie, het duurt altijd even voordat zo'n kuur al zn werk heeft gedaan. Zou zeggen geeft t n weekje. @ansje: nou hopelijk is het idd je ongi, dan heb je tenminste duidelijkheid, het was erg spannend aan t worden, op een niet zo'n leuke manier voor jou (Al is een ongi natuurlijk ook niet fijn, maar je snapt me wel toch?)
@ Ansje1982: Balen meid, maar zou je voor de zekerheid toch de echo niet doen? @ Lennyt: Knap hoor dat je jezelf nog zo goed in kunt houden. RESPECT hihi! @ All: Hier weinig nieuws eigenlijk. Vanavond heerlijk stampot andijvie gegeten ben daar echt dol op. Straks gtst kijken en daarna weet ik het nog niet. Fijne avond
@krissie25: gefeliciteerd met je slagen. Welke opleiding heb je gevolgd. @ansje: is je ongi al doorgebroken. @lennyt: idd misschien ff de nodlijst updaten? En urineweginfectie staat een ongi niet in de weg. Heeft een vriendin van mij ook gehad en teste toen positief @enjoyllive: wanneer ben je eigenlijk uitgerekend. @all: hier nog last van een zeer oog. Dochter heeft blijkbaar een hoofd van graniet ofzo. Ben nu met school bezig maar kan totaal de aandacht er niet bij houden (vandaar dat ik hier weer even spiek), het zo'n niet boeiend vak. Maar ik volg dus ook een avondopleiding voor mijn hbo-diploma
Inmiddels verlies ik al een beetje helder rood bloed. Ik heb ook wat krampen gehad. Ik denk dus echt mijn ongi! Ik bel morgenvroeg de poli gynaecologie en ik hoop dat ze toch nog een echo willen doen. Ineens een cyclus van 9 weken stel me nog steeds niet gerust (ook al ben ik nu ongi). Laat ze uit voorzorg maar even naar de baarmoeder en de eierstokken kijken. Ik heb geen zin in een herhaling van deze situatie. Het voelt heel dubbel. Ik ben blij dat er einde aan het wachten gekomen is en ook wel een beetje teleurgesteld. De woorden van de HA gaven toch een beetje hoop. Hier helaas geen nieuwe ronde nieuwe kansen. Voor mijn gezondheid is het verstandig een ronde over te slaan (veilig te doen). Ik wil graag van de maagtabletten nemen (van de pijn af zijn!) en het onderzoek (24-11) van de MLD-arts afwachten. Na de onzekere zwangerschap van R. willen ik er nu alles aan doen om gezond een volgende zwangerschap in te gaan. @krissie: Gefeliciteerd met het afronden van je opleiding! Knap werk! @mamavangwenn: Ik vroeg me al af of je nog last van je oog had. Wat vervelend! Is het ook dik en blauw? Succes met studeren. @charmedknorrie: Voel je niet schuldig hoor! Het valt niet mee om alles bij te houden. En ik heb ook niet altijd tijd om te reageren. @lennyt: Wat een geduld! Ik zal voor je duimen! @mieks: Hoe was het bij je ouders?
@ mamavangwenn: 20 Juli maar dat zal nog wel veranderen na de echo, dat is teminste vaak zo. @ anje1982: Goed dat je alles toch idd even na laat kijken. Ik snap dat een maand overslaan vervelend is maar je gezondheid gaat natuurlijk boven alles. En idd gezond een zwangerschap in gaan is natuurlijk altijd beter. Greetz to you all!
Ha meiden, ik ben er weer Heerlijk dagje gehad, veel bijgekletst en gedaan. En mijn lieve mams had heerlijke pannekoeken gebakken omdat ik er zo dol op ben Nu net weer thuis. Morgen nog een dagje werken en dan begint het weekend weer, vrijdag avond mijn lief ophalen. Ik kijk er al naar uit! @ Ansje, jeetje jij weet het spannend te houden hoor! Ik hoop dat je toch de echo nog kan krijgen en dat je meer duidelijkheid krijgt. Zijn de problemen met je maag wel over na een maand die pillen slikken? Dan slaan we deze maand maar samen over meid, bij mij wordt het ook niks omdat vriendlief zo lang en veel weg is deze maand. Zou wel een wonder zijn als ik deze maand zwanger zou raken! @ Krissie, gefeliciteerd met het behalen van je opleiding! @ MamavanGwenn, auuu dat lijkt me niet fijn zo op je oog! Hopelijk is het snel over! Succes nog met de les.
NOD lijst 7 november - ansje1982 (28, 2e kindje) 12 november - Lennyt (26, 1e kindje) 13 november - Denise23 (.., 2e kindje, ronde 1) 16 november - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 17 november - Toekan (22, 1e kindje, ronde 1) 17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje) 17 november- krissie25 (24,1e kindje, ronde 1) 21 november - Barb (30, 1e kindje) 22 november - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 6 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 9 decenber - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje )
Hallo allemaal!! Pfff, eindelijk even me-time!! Vandaag en gisteren volle dagen gehad en heb pas een half uur geleden mijn eten op, maar goed... Nu even chillen!! Had van de week 's avonds in bed via mijn bb een heel bericht getypt, maar kon de reactie niet versturen. Herkennen jullie dit of zal dit aan mijn telefoon liggen? @ Mieks: wel een mooie cyclus hoor, 30 dagen! Leuk dat je zo'n fijne dag hebt gehad bij je ouders? Wat is de reden dat je zo ver van je ouders woont? @ Sjasje: jammer dat je ongi is doorgebroken, maar gelukkig was de cyclus niet lang. Ik heb trouwens geen ervaring met ovulatietesten, dus helaas... @ Enchanted: Welkom hier!! @ Aukje: Nog gefeliciteerd!!! @ Mamavangwenn: Balen dat je nog zo last hebt van je oog. Wel knap van je dat je nog een studie doet naast Gwen en je werk. Wat voor studie doe je? P.s. de foto heb ik gemist. @ Lennyt: spannend... @ Ansje: Jeetje wat vervelend allemaal zeg! Maar wat je ook zegt jouw eigen gezondheid is het allerbelangrijkste. Ik ben benieuwd wat ze morgen in het zkh zeggen en misschien is een echo wel even goed. In ieder geval voor je eigen gemoedsrust. @ Charmedknorrie: Maakt niet uit hoor meis, want je bent ook druk met hele leuke dingen @ Krissie: Supergoed zeg! Gefeliciteerd! Ik ga nu mijn sollicitatiebrief verder afmaken, want die moet morgenochtend verstuurd worden. Voor deze neventaak (mocht ik worden aangenomen) is een twee-weekse opleiding in januari, maar mocht ik zwanger zijn dan kan ik niet aan deze opleiding meedoen. Kortom het was gisteren even een dilemma of ik wel of niet zou solliciteren, maar hebben besloten dat we het wel gaan zien. Mijn vriend zei dat hij om deze reden het niet weer twee maanden veilig wilde doen, omdat hij het toch wel erg leuk vindt. Dit maakte mij ook wel weer erg blij. Ter bevestiging uiteraard, want hij is een echte papa haha!
@ Balou, ik kom uit Middelburg, heb 5 jaar een relatie gehad en daar samen gewoont. De relatie liep toen niet meer,en ik werd verliefd op een goede vriend die in Brabant woonde. Omdat mijn ex en ik elkaar bijna het huis uitvochten ben ik toen hals over kop (stomste beslissing ooit) naar Brabant verhuisd. Die goede vriend wist me goed te gebruiken (liefde maakt echt blind!!) en uiteindelijk heb ik daar 2 jaar heel slecht in mn vel zittend gewoond. Ik stond op het punt om de beslissing te maken om weer terug naar Middelburg te verhuizen tot ik mijn huidige man heb leren kennen via gezamelijke vrienden(hij komt uit Ede). Hij begon toen net in het leger in Weert dus hebben we eerst nog 9 maanden heen en weer gereisd: vrijdag pikte hij mij op in Eindhoven, dan gingen we naar Ede, en zondag zette hij me weer af in Eindhoven en reed door naar Weert. Toen uiteindelijk besloten te gaan samen wonen in Ede en dat gaat perfect, sinds begin dit jaar een nieuwbouw woning gekregen en super gelukkig Heel verhaal, maar dit is mijn mooie provincie-wissel-verhaal zeg maar
@balou: ik volg de opleiding hbo Spd bedrijfsadministratie. Als ik deze opleiding heb afgerond (ben nu op 3/4) kan ik nog 2 jaar door studeren voor accountant... Maar of ik dat ga doen? @mieks: hier ook een provincie wissel. Van noord naar zuid-Holland. Heb mijn vriend leren kennen in de apre-skibar op wintersport in gerlos @ansje: verstandige keuze om toch even na te laten kijken ook al ben je nu ongi. En een maandje wachten is zo voorbij. Mijn oog is gelukkig alleen dik.
@ Mamavangwenn: interessante opleiding. @ Mieks: Inderdaad een hele provinciewissel zeg! Wel een heel verschil Zeeland of Gelderland... Het is wel heel herkenbaar hoor: Ik kom zelf oorspronkelijk uit een dorp in Zuid-Holland, daarna Utrecht, Rotterdam om weer te eindigen in een dorpje in Utrecht. En ja, ook vanwege de liefde