@lennyt, als het nog niet over is over 2 dagen moet je gelijk terug gaan hoor. Misschien werkt deze kuur niet bij jou,en krijg je wat anders.. @Ansje, heeft de ongi nog doorgezet? Ga je nog voor de echo? Zo ja, dan veel succes vandaag!
Leuk om te lezen hoe iedereen aan z'n partner is gekomen Hier 7,5 jaar een relatie, waarvan 4,5 jaar samenwonen en 1,5 jaar getrouwd. Heb m'n mannetje leren kennen via een (oude) vriendin van me waar hij toen een relatie mee had ..Er was meteen een klik na onze eerste ontmoeting. Vrij snel ging zijn relatie uit en mijn relatie ook (had toen net een relatie van een maand of 3) Tja..en van het een kwam het ander en nu zijn we alweer 7,5 jaar verder.. Hier bezig met m'n kerstkaarten, maar afdrukken lukt niet goed
Leuk al die ontmoetings verhalen! Mijn vent was altijd dicht bij mij in de buurt, maar we we hebben elkaar nooit ontmoet.... Hij is een vriend van mn oudste broer en ze zaten samen op de middelbare school. Veel van zijn vrienden ken ik ook goed, alleen hem nooit (bewust) gezien... Ben zelf ook van hop naar her gegaan met studeren/werk/wonen Limburg-driebergen-Middelburg-Den helder-Limburg-Ierland-Nijmegen en nu weer terug in Limburg. 1ex dat ikmn vriend ontmoete was op n verjaardagfeest. Ik woonde nog in Ierland dus geen we stonden niet open voor n relatie. (kwam maand later naar nijmegen nmaarja dat wisten we toen nog niet) Met valentijn zijn we gaan skieen met mn broer en nog een aantal mensen. Toen begon t te vonken (bij mij, hij heerlijk naïve had hetniet door.) Een gezamelijke vriend probeerde hem steeds te koppelen aan een ander meisje. Zit je met zn 3e in de skilift, ik in t midden en dan krijg je te horen hoe leuk knap single dat meisje is. ik dacht toen bij mezelf, dat ben ik toch ook?? En demonstratief ben ik neit meer uit de buurt gegaan van mn toekomstige vriend, het "jacht seizoen" was geopend (niet dat hij t doorhad) Moet zeggen ik was stiekem erg verliefd aan worden die avond In Mei zagen we elkaar pas weer, weer n verjaardag dus ik ben extra leuk voor de dag komen en hoepla, vonkjes vlogen terug.(YAAY ) En op 2 weken later, bij de verjaardag van mn broer, durfde we allebij de sprong te wagen (heel romantisch, zomer warm, vuurkorf en veel bier, hihihi) Na 6mnd. gaan samen wonen, 10mnd. een puppy en nu 1,5 jaar gaan we voor een baby Sommige vrienden vinden t allemaal wat snel gaan maar hij is 32j ik 28. We weten wat we willen en het voelt allemaal gewoon goed!! (Beetje lang verhaal geworden..oepsi)
Hier ben ik ook al heel snel gaan samenwonen. Januari hem ontmoet in gerlos. Maar eerste afspraakje was in maart en sindsdien verkering. In juli besloten dat ik naar zuid-Holland zou komen maar eerst baan zou zoeken. Dit was bij de eerste sollicitatie al raak en toen per 1 oktober gaan samenwonen (hij had al een huis). Dit was in 2006. In 2007 zijn we geregistreerde partners geworden vanwege het huis. In 2010 papa en mama geworden. En nu dus voor nummer 2. En hoop ooit nog eens echt te gaan trouwen....
@mamavangwenn, balen joh dat je vanavond weer naar school moet. Hopelijk heb je het snel af. @lonneke, soms kan het raar lopen met relaties he?! Is die vriendin nog steeds een vriendin? @sjasje, ook in middelburg op school gezeten lees ik? welke school was dat? En snelheid..tja als het voor jullie goed voelt is dat het belangrijkst toch?! Mijn vent is 2,5 jaar jonger dan mij (ik word over 4 weken 27) en hij was nooit echt bezig met de toekomt met zn exen. Dus in zijn omgeving werd ook gereageerd toen we na 9 maanden aankondigde om te gaan samen wonen. We hebben toen een jaar samen gewoond op 20 m2 dus als dat geen goede relatietest is weet ik het ook niet meer
In Middelburg werkte ik op de vrije school, deed daar mn afstudeer stage. Ik woonde in toen een bedrijvenpand in de Koestraat. (toen zat daar ook de AH nog) nu is het verbouwd tot studentenwoningen. Leuke tijd gehad in middelburg
das allemaal nog te doen die ontmoetingen ik heb die van mij 8.5 jaar geleden via internet leren kennen woonde toen natuurlijk nog bij mijn ouders scooter starte niet meer ik geprobeerd mijn pa wel 6 keer op de kickstarter geduwd Hij sprak mij aan op lycos chat toen moest er eerst niets van hebben ik d8 laat me met rust uiteindelijk in gesprek gegaan ik uitgelegd van die scooter hij zo kom wel een keer kijken Ik hem opgehaald met de fiets samen met ons ma natuurlijk hij trapte 2 x op de kickstarter en dat ding deed het ons pa stond te kijken huh en heeft ie nog wat te drinken gehad en dergelijke en toen zeiden me pa en ma al das een blijver lol
snapt iemand die banners nog??? heb er net een op lilypie laten maken en daar staat nog 2 dagen tot testen en volgens de banner van zwangerschapspagina nog 3
Sjasje, waar in Limburg woon je? Je hebt echt al overal gewoond hihi Erg leuk al die verhalen dames! LennyT: Ik heb geen idee, zeker dat je de goede dag hebt ingevuld? Kan ook zo zijn dat de ene banner zegt, testen op de dag dat je ongesteld zou moeten worden en de andere banner zegt, testen de dag ná je NOD.?? Hier net ovulatietesten besteld bij Zwanger&Kids, zijn stuk goedkoper dan bij Sensitest. MamavanGwenn, jij had geloof ik goede ervaringen met Zwanger&Kids toch?
Testen jullie dan in de middag en/of avond? Het leek voor mij niet echt een optie om met ovu-testen te beginnen omdat ik het niet zie zitten om in de middag op kantoor te testen. Als alleen in de avond ook betrouwbaar is dan wil ik het misschien wel gaan proberen...
Ik ben er maar heel even, want ik ga zo fietsen met onze kleine man. Vanmorgen heb ik meteen naar het ziekenhuis gebeld. Mijn menstruatie heeft zich in alle hevigheid doorgezet. Nu komen voor een echo heeft niet zoveel zin. Maar mocht ik de volgende cyclus weer overtijd gaan, dan mag ik met de verwijzing die ik nu nog heb liggen zelf bellen voor een echo! Ik hoef dus niet eerst naar de huisarts. Fijn te weten dat ik een volgende keer niet zo lang in onzekerheid hoef te zitten. Ik ben erg opgelucht. Voel me vandaag zoveel rustiger! Vanavond zal ik alle reacties even goed doorlezen en reageren! Fijne middag!
Zal mijn verhaal dan ook ff doen Is best snel gegaan. Vriend via internet leren kennen in maart. Sinds april verkering en ook (niet gepland) zwanger geraakt. De band tussen ons werd nog sterker door de mk. Op een gegeven moment was ik meer bij hem dan in in m'n eigen huis waardoor ik in sept bij hem ben ingetrokken Ik ben dus 27 en hij 32 en hij vond het wel tijd om er echt voor te gaan. Mensen in de omgeving vonden het wel erg snel gaan maar wij voelen ons beiden er gewoon goed bij. Er wordt nu zelfs al gevraagd of er snel een kleine zal komen (hebben niemand verteld over de kinderwens hoor) Verder heb ik niet in verschillende provincies gewoond maar verschillende continenten
@yasmin: de beste tijd om te testen met ovu-testen is tussen 10.00 uur en 20.00 uur. Dus je kan ook gewoon gelijk uit je werk testen. Dan zorgen daarvoor niet teveel drinken. Ik test wel op mijn werk. Maar ja ik heb dan ook een toilet voor mij alleen....
Ansje: daar is ie dan eindelijk!!! Hmmm kan best lastig worden dan met die ovutesten... Ga vanuit werk meteen sporten en ben dan rond kwart voor 8 thuis. Iets om over na te denken dan voor de volgende (hopelijk niet natuurlijk) rondes...
Yasmin: Doen waar je je goed bij voelt. Bij de een is dat snel, bij de andere na 10 jaar (en ligt natuurlijk ook wel aan je leeftijd). Wat betreft ovutesten, ik doe ze altijd tussen 5 en 6 (dus na m'n werk als ik thuis ben) Ansje: Duidelijkheid dus. Wel fijn dat je de volgende keer niet zo lang in onzekerheid hoeft te zitten. Jullie slaan nu een cyclus over toch? Ivm je medicatie? Lekker gefietst met je kleine man? Ik ben ook op zoek naar een fietsstoeltje, wil binnenkort ook gaan fietsen met ons meisje. Ze kan goed zitten, dus wil een klein stukje gaan proberen. Twijfel tussen een bobike zitje of een yepp mini. MamavanGwenn: Dan ga ik met die ovutesten ook vast m'n ei vinden. Ze zijn iig beduidend goedkoper, dat is altijd beter haha Hier een meiske dat niet wil slapen. Heb haar net een half uur uit bed gehad aangezien 't drama was. Nu ligt ze er weer in..en ze 'jengelt' nog wat..hoop dus dat ze zo slaapt. Krijg anders ook niks gedaan en daar baal ik dan wel van.