Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Mamavangwen, ik weet helemaal niet wat mijn cyclus is.. Had hem ingesteld op 28 dagen... maar ja.. dat is ook maar een gemiddelde.. en misschien duurt het wel veel langer door het ontpillen.. Dus nee ga nog niet testen.. Pas als iedereen het gaat vragen haha:p hier op laatste kwartaal)

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Krissie, hoe was je cyclus voordat je aan de pil ging? Wellicht dat je daar van uit kan gaan?

MamavanGwenn: Geniet van je weekend. Ballorig is superleuk:)

3. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Dat weet ik dus niet;) Ik ging aan de pil op mijn zestiende en ben toen maar 1 of 2 keer ongesteld geweest.. Ik was heel laat.. En had beetje acne waardoor de dokter het goed vond aan de pil te gaan zodra ik ongsteld was geworden;) Handig he???? Misschien had ik eerst een maandje moeten ontpillen.. maar te laat

4. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@ balou: Na het stoppen met de pil heb ik ook veel puistjes. Vooral tegen het eind van mijn cyclus.

@ mamavangwen: Ik heb al vaker gehoord en gelezen dat Ballorig super leuk is. Helaas niet echt in de buurt. Veel plezier!

@krissie: Wanneer ga je testen?;)

@lonneke: Leuk, sinterklaas op het werk! Op mijn werk wordt helaas niets georganiseerd voor onze kids.

@all: De dag is voorbij gevlogen. Vanmorgen opgestaan en ben meteen begonnen met opruimen. Na het ontbijt ben ik met ons mannetje gaan wandelen en hebben we de eendjes gevoerd. Tijdens zijn middagdutje heb ik het huis gestofzuigd. Ik ben nog even bij de supermarkt geweest om verse ingrediënten te halen voor pastasaus. Het was heerlijk!

Morgen nog een ochtend werken en dan is het weer weekend. We hebben geen plannen.

5. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    mmmm denk dat hier toch mijn ongi er al bijna is ben vandaag zwaar emo en voel ook wat lichte krampjes dus dat zal wel t begin zijn. Ik hoop het want dat betekend dat mijn cyclus toch metten weer ok is!

6. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Alles terug gelezen maar ff geen tijd om te reageren. Ben ook al paar dagen niet geweest. Maandag was er een crisis op mijn werk heb ook op mijn werk geslapen. Er ging een client compleet uit zijn dak en ook de politie kwam eraan te pas. Het was echt een drama en erg eng allemaal. Client had collega opgesloten in zijn kamer en ik heb zowat de deur ingeschopt en met mede bewoners kregen we deur uiteindelijk toch open.
    Dus dit heeft nog al een impact gehad en heb hier wel even van bij moeten komen. En natuurlijk het verwerken van Molly, oh wat mis ik die poes snik snik!

Morgen 5 weken zwanger de tijd lijkt wel voorbij te kruipen niet normaal. Van luna was ik al bijna 5 weken toen ik posi testen en nu natuurlijk nog maar 3.

Pffff morgen ochten werken en avond werken. Ben wel ergggg moe dus vandaag ook minder hier aanwezig. En ook veel werken dus die combi gaat niet altijd super.

Liefs enjoyllive

7. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @krissie: ik zal t ook vragen, wanneer ga je testen? :D
    @enjoylive: klinkt erg heftig allemaal! alles goed verder met de collega?
    kan me voorstellen dat je Molly dan extra mist als je zelf even ondersteboven bent. Sterkte meid!
    @Balou: Mijn huid is wel iets meer van streek dan met de pil maar niet heel veel 'echte' puistjes.
    Zijn bij jou de stemmingwisselingen nu minder? ik heb hier (nog steeds) een beetje last van.
    @mamavgwenn: bedankt!

@all: Verder een drukke week gehad, savonds erg moe, ik heb wel alles gelezen! sorry voor t slechte reageren van mij :)

Vriendlief is net vertrokken voor 2dagen oefening. (timing is echt slecht, volgens de calculator zijn dit mn vruchtbare dagen :( ) Morgenochtend nog even werken en dan weekend! Ga zaterdag naar een soort van verlaat mini huwelijksfeestje (uit eten/gezellig avondje) in Zwolle. Vriend sluit later op de dag aan en we blijven slapen in een hotel in de buurt, wie weet zijn we toch nog op tijd voor mn ei :D

Fijn Weekend alvast allemaal!

8. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Als jullie een dag noemen, dan ga ik testen:) meesten stemmen gelden.. en niet morgen ;)

9. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Krissie: ik zeg volgend weekend... ;)

@ Sjasje: bij mij zijn de stemmingswisselingen nagenoeg over. Vorige week een je-kan-mij-wel-schieten humeur en hoofdpijn, maar dat zou weleens met mijn ei te maken kunnen hebben. Ik ben er echt heel blij mee!! Hoe lang ben jij nu gestopt?

Hoop voor je dat je ei wat later is! Geniet van je weekend en kom lekker bij!

@ Enjoyllive: Heftig zeg! Gebeuren dat soort dingen vaak op je werk?

@ Charmedknorrie: Hoop voor je dat je ongi nu al in aantocht is.

@ All: zo slapen... Morgen weer vroeg werken en trainen. Het weekend lekker leuke dingen doen: Maastricht en zondag trainen en 's middags lekker met de visite de bossen in. Heerlijk!

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden,

Vandaag eindelijk een dag vrij, was zo moe gister (en vriendlief ook) dat we om kwart voor 10 al sliepen! Ik hoop stiekem dat mijn ei wat eerder komt dan volgende week. Heb al wat vage buikpijntjes en wat meer afscheiding, hopelijk hebben we dan toch nog een kansje deze maand. Maandag om half 6 smorgens vriendlief naar de kazerne brengen waar hij dan 2 weken weg gaat op bivak. Kijk er nog niet bepaald naar uit!
    Dit weekend nog niks op de planning staan, heerlijk!

@ Krissie, ik denk dat iedereen wel hoopt snel zwanger te zijn ;) Als je eenmaal de stap hebt gezet om er aan te gaan beginnen, wil je niet nog een jaar moeten wachten (of langer).
    Enne...wanneer ga je testen? :D

@ Balou, Leuk om in huis creatief te zijn, hier nog 1 die dat graag doet! En Jill Mansel ben ik ook verslaafd aan :D Welke ben je nu aan het lezen?
    Puistjes, voor ik aan de pil ging heel erg acne gehad. Tijdens de pil viel het reuze mee (had daar ook een speciale pil voor: diane-35 pil) alleen tijdens de ongi dagen iets meer. In het jaar dat ik gestopt ben (4 jaar terug) kwam het weer erg heftig terug. Nu ook een wat onrustige huid, kan daar zo enorm van balen!

@ Lonneke, alvast veel plezier op je werk met sinterklaas! Altijd leuk voor de kleintjes :D

@ mamavanGwenn, veel plezier bij ballorig

@ charmedknorrie, ongi al gekomen?

@ sjasje, slechte timing is hier ook! Al is het bij jou geluk dat het maar 2 dagen zijn, zaadjes kunnen wel lang in leven blijven.. gewoon ervoor en erna klussen :p

Zo, ik ben weer even bijgelezen. Nu zo maar ff huishouden doen en het centrum in voor de boodschappen.
    Fijne dag meiden!

11. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @krissie: ik zeg ook volgend weekend. Dan ben je ruim overtijd en misschien is je ongi dan wel doorgekomen. En heb je wellicht een langere cyclus.

@sjasje: idd slechte timing maar je kan het nog goedmaken met jet nachtje logeren denk ik.

@charmedknorrie: ongi al doorgebroken?

@enjoyllive: het al een beetje kunnen verwerken allemaal?

@balou: veel plezier dit weekend. Klinkt erg leuk allemaal.

@mieks: ik heb flink met je te dien hoor. Wat balen dat je vriend weg is 2 weken.

Nou hiernet terug van boodschappen doen en sintkado's halen. Nu even de stofzuiger doir het huis heen gooien en dan mijn prinses in bed doen. Dan heb ik ff heerlijk 2,5 uur voor mezelf

12. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Sjasje: Hopelijk ben je idd nog optijd voor je ei! Klinkt wel leuk de overnachting enz :)!

@ Balou23: Nee gelukkig niet, maar de kans is er altijd. Het zal nu vaker voor gaan komen denken wij maar dat is afwachten.

@ Mamavangwenn: Ja hoor heb woensdag avond en vanmorgen alweer met die client gewerkt. Het was wel even wennen en weer aftasten. Maar ik weet dat dit in mijn werk kan gebeuren maar als het gebeurd schrik je toch wel even.

@ Krissie25: Ik zou morgen testen :D Ben zelf ook erg benieuwd hihi! Heb je klachten die voor je gevoel duiden op zwanger of ongi?

@ All: Vanmorgen gewerkt! Vanmiddag om 16.30 mag ik weer. Heb net ff lekker huisje aan kant gedaan. Straks onze kleine meid ophalen op het kdv en even met de auto naar de garage er zit een schroef in de band dus moeten ze er ff een prop in schieten.

Fijne dag allemaal! x

13. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @enjoylive Ik heb de eerste week na mijn menstruatie allemaal vage klachten gehad.. buikkrampen, roze afscheiding, duizelig etc.. Daarna eigenlijk niet echt veel last meer gehad... En de dingen waar ik wel last van heb: zere gevoelige borsten (met name de tepels (al twee weken), harde ontlasting (sorry hoor haha), en af en toe buikkrampen.. Ik denk dat dit allemaal misschien ook bij het onpillen hoort, of toch dat menstruatie gaat naderen.. Ik heb wel stiekem mijn temperatuur in de gaten gehouden.. alleen doe dit pas vanaf 1 november.. toen was hij 36,3 en hij is meteen die dag daarna naar 36,6 gegaan.. (weet dus niet of dit toevallig moment van eisprong was...). Hij is nu al zeker twee weken tussen de 36,8 en 37. Ik weet dus niet wat normaal mijn temperatuur is .. dus kan mij ook daar niet aan vast houden. Ik kijk gewoon hoelang ik het kan volhouden om niet te testen:)

14. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ik heb al twee dagen roze bloedverlies en dan voornamelijk bij het afvegen pfff

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Krissie: Ik zeg 21 november testen :D

Enjoyllive: Dat is echt een nadeel van 't werk. Erg herkenbaar. Op mijn vorige werk helaas vaak crisis meegemaakt. Vaak heftig en het zorgt ervoor dat je verhard. Maar goed, gelukkig heeft het werk ook leuke kanten. Sterkte!
    En alweer 5 weken..ik vind het snel gaan hoor! Heb je al een afspraak bij de VK?

Sjasje: Zoals iemand al zei..zaadjes kunnen langer leven, dus kans is er wel! Succes;) haha! en veel plezier in Zwolle.

Mieks: Wie weet je ei eerder, spannend. Beetje van je vrije dag kunnen genieten vandaag?

Thanks allemaal, ben erg benieuwd hoe ze morgen gaat reageren.
    Hier een drukke dag gehad (again)..denk dan ook dat ik zo m'n bed in duik.

16. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Krissie: Oeh spannend hoor ben erg benieuwd. Ik heb ook ontzettend harde ontlasting tot bloedens toe ( sorry voor details )! Knap hoor dat je kunt wachten met testen echt respect ik zou het niet kunnen ;)!

@ lonneke: Wat voor werk deed jij ook al weer eerst? 8 dec eerste echo en 14 december intake :D! Leuk hoor morgen met jullie knappe dochter naar sint en piet. Zal wel hele belevenis zijn! Vind je het snel gaan ja pfff ik totaal niet.

@ All: Lekker gewerkt, heb wat krampjes en steekjes in mijn buik en er harde ontlasting wat veel pijn kan doen aant onderkantje ( sorry voor details ) Ik maak me wel wat druk om de pijntjes in mijn buik aangezien ik natuurlijk een mk heb meegemaakt van dichtbij bij mijn vriendin. Bij alles wat ik dan voel denk ik oh nee he :(! Sorry voor mijn gezeur.....

Meiden fijn weekend allemaal! Morgen komt er hier een vriendin langs met haar dochtertje van 2 en dochtertje in aantocht in december :D!

17. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Ben gewoon bang voor een hele lange cyclus

18. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo zit alweer 3 kwartier beneden met Gwenn. Ben al vanaf 05.45 uur bezig met haar. En 3 kwartier terug maar opgegeven en met haar naar beneden geggan. Maar zo wat ben ik brak.

@enjoyllive: heb je al eens iets van ducolax geprobeerd. Dat werkt bij mij perfect tegen harde ontlasting.

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden, Hier lekker uitgeslapen, geklust :p en zo even samen stofzuigen en dweilen. Vanavond eten we bij mijn schoonouders dus we hebben een heerlijk relaxt dagje hier :)

Gisteren wel van mn dag genoten, maar ook wel druk geweest. Heb zelfs weer eens een keer koekjes gebakken, waardoor mn vent nu niet van de koektrommel kan afblijven :D

@ enjoyllife, ik zou idd wat halen voor de harde ontlasting, aambeien zijn ook geen pretje en die kan je wel daardoor krijgen! Drink je ook genoeg?

@ mamavanGwenn, pff jij was er dan ook al vroeg bij! Kan me voorstellen dat je dan nu brak bent. Misschien vanmiddag nog even terug je bed in als Gwenn gaat slapen?

Fijne dag allemaal!

20. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Goedemiddag allemaal,

Nou ik zit net op de bank en ik denk... mmmm.. maar even naar het toilet.. haha en ik verlies bruine slijm... ( dus mijn ongi is doorgebroken denk) . Hoef ik ook niet te testen.. Gelukkig vind ik 30 dagen nog meevallen.. En hoop ik dat mijn cyclus meteen wat regelmatig is.. De vraag is natuurlijk wel: is dit ongesteld?

Deel Deze Pagina