Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Krissie, bij mij was het ook 30 dagen en begon ook de eerste dag met bruin verlies :)

2. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Nou ik ben wel een beetje blij ja;) Was zo bang dat ik straks ook naar vreselijke rondes ging van 50 dagen.. Hoop dat het zo blijft;)

3. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @krissie: meestal begin je met tellen van je ongi met de eerste dag rood bloed. Dus misschien zet het vandaag wel door naar rood.

Bij mij begint het ook altijd met bruin verlies.

@mieks helaas niet echt bij kunnen slapen. Gwenn ging om 10.00 uur naar bed en ik ook. Helaas lag mijn vent er toen begon die k**-kat aan de deur te krabben en mauwen.

En om 10.45 uur besloot mijn vent eruit te gaan en om 11.30 uur te gaan douchen. En laat Gwenn nou net naast de badkamer slapen dus die werd alweer wakker. Dus Gwenn heeft ook niet echt veel geslapen.

Maar morgen is mijn uitslaapdag dus dan neem ik het er maar eens goed van.

4. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    mamavangwen bedankt voor jou advies wat betreft het rood bloed;).. Hoop dat ik rood bloed ga krijgen.. Ben echt benieuwd naar mijn natuurlijke "ongesteldheid" haha.. Aangezien ik zo snel aan de pil ging, weet ik het namelijk niet.. Dus wie weet gaan er nog wat vragen vallen voor jullie haha!

5. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Wij willen ook zwanger worden. Ik heb er erg veel zin in. Ben soms bang dat ik het te graag wil. Nu voor de tweede keer aant proberen om zwanger te worden van ons eerste kindje. Ben ik juni gestopt met de pil, hopelijk is die nu wel een keer uitgewerkt.
    Best wel frustrerend als iedereen om je heen zwanger is of wordt en jij graag wilt.

Groetjes Snoopy

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoyllive: Snap je onzekerheid, is nog moeilijk te bevatten je zwangerschap. Eerst die echo maar eens en dat zal wel een hele geruststelling zijn.
    Werkte eerst ook op een woongroep met mensen met verstandelijke beperking en psychische problematiek. Dus vandaar..;)

Krissie: Toch ongi, in ieder geval wel duidelijkheid. 30 dagen is een mooie cyclus hoor.

MamavanGwenn: Ik hoop dat je morgen op en top kunt genieten van je uitslaapdag. Zou lekker zijn!

Mieks: Wat voor een koekjes heb je gebakken?

Snoopy: Welkom!

Iedereen: Zojuist terug van sinterklaas. Ze vond het helemaal geweldig. Was bang voor gigantische huilbuien, maar ze bleef maar lachen. Nu eten en daarna gaan we op bezoek bij vrienden.
    Fijne avond allemaal!

7. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Heel veel plezier vanavond allemaal!! Is er weer een nieuwe NOD lijst?

8. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    NOD

13 november - Denise23 (.., 2e kindje, ronde 1)
    17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje)
    17 november- krissie25 (24,1e kindje, ronde 1)
    21 november - Barb (30, 1e kindje, ronde 1)
    22 november - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    24 november - Toekan (22, 1e kindje, ronde 1)
    4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2)
    6 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2)
    7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2)
    8 december - Ansje (28, 2e kindje, slaat deze ronde over)
    9 decenber - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
    11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0)
    18 december - Lennyt (26, 1e kindje)

Zwanger

20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje )

Hier is de NOD lijst.

@snoopy: welkom

@lonneke: gelukkig dat je meisje het zo leuk vond. Gwenn vond het vorig jaar ook geweldig. Ze mocht bij sinterklaas op school maar vond de baard veel leuker. Ze zat er iedere keer aan te trekken.

@all: ik ga aan mijn suprise beginnen. Lekker papier machën (of hoe je het ook schrijft)

9. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    weet nog steeds niet wat ik moet
    heb geen echt ongi gehad deze periode
    zondag een druppeltje bloed maar niet rood
    maandag in een keer erge bloeding
    dinsdag al weer weg
    en woensdag en donderdag allemaal roze bloed bij afvegen
    wordt gek hier
    en ik heb twee dagen verhoging gehad pfff raak gestrest

10. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Lennyt, dit is toch jou eerste ronde? Ik moet het ook nog maar zien hoor.. Heb bruine slijm gehad.. wat nu alweer bijna weg is.. sorry voor de details. (in het dagelijkse leven besrpeek ik dit natuurlijk niet haha).. Je gaat toch naar de dokter of niet? Ik ben benieuwd.. (ergens denk ik dat het misschien normaal is)? Is het niet gewoon anders je ongesteldheid? Ik heb zowieso geen idee wat normaal moet zijn.
    Ik zei vandaag tegen mijn vriend: ik ben ongesteld geworden.. en hij zei MOOI toen zei ik> hallo, wat ga je zeggen dan als ik zeg ik ben zwanger hahaha.... Vond het een vage opmerking... hihi

11. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    heb ook weer last van steken in me onderbuik en was vanmorgen hartstikke misselijk en gister ging ik bijna over me nek van iets
    weet het gewoon ff niet meer

12. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Heb je wel nog een test gedaan?? Probeer een beetje te rusten en ontspannen.. stress is ook niet goed he? Laat het even over je heen komen.. Mocht het na een paar dagen niet beter gaan dan moet je even naar de HA..

13. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Lieve mensjes, ik zit denk zo'n vier keer per dag te kijken voor dat pendel gebeuren.. Nu zie ik dat er een paar zijn die hier schrijven ook pendelen.. Zouden jullie alsjeblieft voor mij een keer willen pendelen? Ik wil het trouwens ook graag zelf leren.. Lijkt mij wel leuk:) alleen ik zou niet weten hoe ik de vragen dan moet stellen.. Alsjeblieft? Wij vinden het zo leuk om het te horen die pendels...

14. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Mama van gwenn dat was vroeg gister hopelijk nogvwat meer uit kunnen slapen vandaag.

Krissie: helemaal doorgebroken je ongi??

Lonneke: leuk dat ze zo goed reageerde op sinterklaas!

Lennyt: als je t niet vertrouwd zou ik eentest doen. En als die wit blijft kan je t misschien loslaten

Hier: nog steeds geen ongi nu dag 31 hopelijkkont ie eendezer dagen. Pffff. Banner zo ff veranderen die loopt door...stom.
    Hier druk in huis bezig. Gister bij ikea wat kasten voor de. Zolder gekocht zodat het eindelijk wat geordend is. En verder druk bezig met voorbereiden want mijn meisje wordt donderdag 1 jaar!!!!! Zo bijzonder!

15. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lennyt: ik denk dat je die vage bloedingen juist wel als ongi moet zien. Denk dat je lichaam nog een beetje bezig is met resetten. Ik had ook de eerste keer na lange jaren zonder pil een hele rare ongi. En veel minder erg dan normaal. En anders idd een test doen. Geeft wat meer rust. En stress kan uitstel geven van de ongi.

@krissie: is het al rood?

@charmedknorrie: spannend he die eerste verjaardag van de kleine meid. Geniet er in ieder geval van.

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoi hoi, hier ook weer even op de comp. Gister gezellig dagje gehad en savonds bij schoonouders gegeten en blijven hangen. Vandaag even een dagje samen, morgen ochtend om half 6 vriendlief bij de kazerne afzetten :(

@ Lonneke, leuk dat je kleine meid het zo naar haar zin had! Ik heb zo'n pak gehaald om koekjes te bakken. Moest er alleen nog boter bij doen :) Weet alleen even niet meer welk merk..

@ Lennyt, ik denk dat je het ook als je ongi moet zien hoor, het kan toch wat van slag zijn nu het allemaal zelf weer moet gaan werken.

@ Krissie, is jouw ongi goed door gekomen? Wanneer is je nieuwe nod? Dan zal ik de lijst wel ff aan passen :)

Fijne dag vandaag!

17. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Ik meld me ook nog even deze zondag.
    De kleine man ligt op bed, voor zolang het nog duurt. Grote man is aan het xboxen.

@Mieks: Jeetje, jullie moeten vroeg op. Geniet nog maar van elkaar vandaag!

@lennyt: Ik zou toch echt een test doen. Misschien neemt het alle onzekerheid weg. Nu blijf je maar tobben.

@charmedknorrie: Jouw kleine meid is 2 weken en 1 dag ouder dan ons kleine mannetje! Succes en plezier met de voorbereidingen! Alweer 1 jaar! Wat gaat de tijd toch snel....

@mamavangwenn: Is de surprise gelukt?

Ons mannetje is weer wakker. Wij gaan nog even de buitenlucht opzoeken! Tot dinsdag! Morgen ben ik er niet ivm rapportgesprekken en vergadering.

Fijne Zondag!

18. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik zag net in een ander topic Denise23 voorbij komen en dat ze halverwege een nieuwe ronde zit, dus ik haal haar even van de lijst. Mocht ze er weer op willen met een nieuwe datum dan laat ze zich vast wel horen.. Heb haar ook al een tijdje niet meer gezien in dit topic volgens mij? :)

NOD

17 november- krissie25 (24,1e kindje, ronde 1)
    18 december - Lennyt (26, 1e kindje)

Zwanger

19. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @charmedknorrie, alvast gefeliciteerd voor a.s. Donderdag.. Lijkt mij inderdaad wel spannend!! En nog steeds niet ongesteld he? Misschien ben jij dan 1 van de gelukkig en is het snel raak.. Hoelang deed je er bij de eerste over?

@ Lennyt, hoe is het nu met je?

@Mieks, ik denk dat ik van 30 dagen uitga, dan is mijn NOD op 19 December... Of zal ik 28 dagen aanhouden? Haha.. Ik weet het niet.. doe maar 19;)

Ik ben net even de stad in geweest, heb een tas gekocht en een sjaal.. Helaas kom ik thuis zit er een gat in die tas.. (in de binnen voering).

Ik ga maar is plannen maken om mijn 25ste verjaardag te vieren.. Denk dat ik het maar in januari vier.. December is vaak al zo'n drukke maand..

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    NOD

18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2)
    19 december - krissie25 (24,1e kindje, ronde 2)

Zwanger

Deel Deze Pagina