Hier nog een bijna feestvarken, 10 december jarig Veel feestjes in deze paar weken bij iedereen hoor ik wel @ charmedknorrie, hoeveelste ronde is het eigenlijk voor jou? Ik zie dat dat er niet bij staat in de nod lijst
Al was ik nu wel zwanger geweest dan kon ik het mooi vertellen met kerst maar helaas hahahaha.. Ga jij dat wel doen enjoylive?
@krissie25 ben toch nog wel behoorlijk gestresstt vanmorgen proberen te testen maar er was zelfs geen streepje in het controlevenster dus verkeerd getest en nu durf ik dus helemaal niet meer wacht gewoon mijn cyclus af weer last van een harde buik maar das gewoon mijn darmen en had vanmiddag ook weer steken in mijn buik
Lennyt bestel dan wat van die dipsticks van sensitest of zwanger en kids ??? die zijn niet zo duur van het internet...
@krissie tis bij mij niet raak hoor ik had Omo witte testen vd week. Bij mijn eerste heb ik er 20 maanden over gedaan en bleek dat ik bijna geen progesteron aanmaakte dus mbv medicijnen zwanger geraakt. Dit is trouwens mijn 1e ronde!
nee mijn cyclus moet eerst op gang komen en dan 3 maanden de tijd gevem voor ik bloed kan prikken en aan de meds kan. Eerst bloedprikken omdat er een kleine kans is dat na mijn zwangerschap mijn hormoonhuishouding goed is gekomen.
Heey, zijn er al wat van jullie zwanger of nog niet? Ik hoop zo dat het deze ronde lukt met een paar weken zullen we het weten of het ons is gelukt deze week. T mag van mij Dan zijn we zwanger van onze 1ste. Wat houd die NOD lijst in? Groetjes Snoopy
NOD 17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje) 21 november - Barb (30, 1e kindje, ronde 1) 22 november - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 24 november - Toekan (22, 1e kindje, ronde 1) 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 6 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 8 december - Ansje (28, 2e kindje, slaat deze ronde over) 9 decenber - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (24,1e kindje, ronde 2) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje ) @snoopy: er is er al eentje zwanger. Dat is enjoylive. Als je even vertelt wanneer je ongi zou moeten worden en hoe oud je bent, dan zetten we je er tussen. @Krissie: ik zou ook voor 19 december gaan. Dit is toch meer je echte cyclus dan de 28 dagen. @all: heb trouwens heerlijk uitgeslapen zeg vandaag. Maar kwam beneden en was een tering zooi. Hadden er 2 samen croissantjes gegeten. Dus eerst maar gegeten en daarna stofgezogen. Daarna lekker gedouched en toen Gwenn op bed lag lekker aan mijn suprise verder gegaan. Toen poppie weer wakker was zijn we naar "ouwe" oma geweest (de oma van vriendlief). Lekker op de koffie en kijken wat er allemaal in de schoen zat. Gwenn heeft 2 mooie nieuwe pyjama's gehad. Enige nadeel is dat "ouwe" oma een beetje doorslaat sinds opa is overleden afgelopen mei. Tis best lief bedoeld maar ze komt met de meest onzinnige dingen aan om dat Gwenn haar bestaan nu nog zo'n beetje is zoals ze dat zelf zegt. Probeer het nu een beetje te sturen in dat ik hints geef met wat ik wil hebben voor Gwenn. En tot slot hier nog een zielige kerel thuis. Meneer stootte gister met Gwenn verschonen zijn hoofd. En een pijn dat hij had, maar hij kon wel naar de voetbal. En ook gewoon nog een keer pas om half 9 thuis komen 's avonds. En 's avonds maar klagen en klagen dat hij zo'n pijn had. Ik heb hem gewoon genegeerd en mijn poot stijf gehouden want ik dacht straks boor je je mijn uitslaapdag ook nog door de neus. Als je naar de voetbal kan, dan valt de pijn ook wel mee. Zo dit moest ik ff kwijt!!! Lucht erg op.
Heey, @ moeder van Gwen. Haha lkkr irri als ze wel van alles kunnen doen wat ze zelf leuk vinden en daarna lopen te klagen. Ik ben 26 en moet 4 december weer ongesteld worden, maar hoop dat dit niet gebeurd
NOD 17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje) 21 november - Barb (30, 1e kindje, ronde 1) 22 november - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 24 november - Toekan (22, 1e kindje, ronde 1) 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) 6 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 8 december - Ansje (28, 2e kindje, slaat deze ronde over) 9 decenber - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (24,1e kindje, ronde 2) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje ) @snoopy: heb je er tussen gezet.
MamavanGwenn: lekker dagje dus gehad. Haha en mannen, die kunnen af en toe zoooo zielig zijn hè. Goed dat je je poot stijf hebt gehouden Hier druk weekend gehad. Vandaag even rustig. Heerlijk
NOD 17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje) 21 november - Barb (30, 1e kindje, ronde 1) 24 november - Toekan (22, 1e kindje, ronde 1) 26 november - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) 6 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 8 december - Ansje (28, 2e kindje, slaat deze ronde over) 9 decenber - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (24,1e kindje, ronde 2) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje ) Mezelf verplaatst naar de 26e dus geen testje morgen
Hoi meiden, vanmorgen om 5 uur zaten wij al op de snelweg richting kazerne, wat een mist! Vriendlief weer weg gebracht en inmiddels alweer op mn eigen werk en oppaskids naar school en psz gebracht. Nu hier aan de schoonmaak. @lonneke geniet van je rustige dag @mamavangwenn, mannen kunnen zo zielig doen idd @rest, fijne dag!
@hier vandaag ergotherapie geen zin in ben met mijn examen bezig voor medische basiskennis hbo maar snap er geen reet van en de kat van mijn schoonouders is niet wijs gister de hele tijd bij mij op schoot gezeten en in slaap gevallen en anders weet ie niet hoe ie me moet ontwijken dat zelfs mijn schoonvaders er raar van stond te kijken en da beest bleef maar mauwen he ben ik dat ook weer kwijt
NOD 17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje) 21 november - Barb (30, 1e kindje, ronde 1) 24 november - Toekan (22, 1e kindje, ronde 1) 26 november - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) 5 december - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 6 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 8 december - Ansje (28, 2e kindje, slaat deze ronde over) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (24,1e kindje, ronde 2) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje ) Nou dames, mijn NOD aangepast naar 5 dec. Zojuist een vet posi ovutest! Voelde wat 'nattigheid' daar beneden en ging naar het toilet, nou kon er gewoon een sliert slijm (sorry voor de details) van 15 cm uittrekken. Duidelijk vruchtbaar. Voor de zekerheid een ovutestje gedaan..en jawel hoor, knal! Had ik nog helemaal niet verwacht. Gelukkig gisterenochtend nog geklust..en straks manlief maar meteen strikken voor een lekker potje 'knuffelen' als hij thuis komt van zijn werk, hahahah! Hoop dat het voldoende is Mieks: 5 uur alweer op pad..pffff vroeg hoor! Je mannetje is nu voor twee weekjes weg toch?
Lonneke, ik had dat zaterdag avond! Ik gebruik geen ovu testen maar hebben wel zaterdag en zondag geklust.. volgens mn banner is mn ei op woensdag pas, dus ben benieuwd! Ook dit weekend de buikpijntjes gehad die ik vorige x ook rond mn eisprong had dus misschien is deze ronde toch niet een verloren kans Ja ben aardig brak nu na zo vroeg uit bed! Volgende week vrijdag mag ik hem weer ophalen. Gelukkig heb ik deze 2 weken veel verjaardagen en andere dingen dus ik zal me niet snel vervelen. Mn opa en oma zijn aankomend weekend 60 jaar getrouwd, dus ook nog groot feest!
@lonneke: heerlijk 4 dagen eerder!!! En veel succes straks @mieks: was zeker mistig. Heb er een uur over gedaan om op mijn werk te komen terwijl ik er normaal 20 minuten over doe. Dit weekend zijn gelukkig mijn winterbandjes onder mijn auto gegaan dus dat rijd weer een stuk zekerder. @all: nou hier weer een heerlijke nacht gehad. NOT!!! Vanaf 05.10 uur weer met Gwenn bezig geweest. Was vanochtend echt boos op haar. Nu ook besloten dat als ze vannacht gaat huilen ik haar gewoon laat huilen en er niet meer naar toe ga. Het moet nu maar eens afgelopen zijn. Nog steeds een klagende vent thuis.... En vanmorgen goed nieuws gehad op mijn werk. Ik krijg vanaf februari een vaste aanstelling. Joepie!!!! Nog een grappig detail: vriendlief gelijk, oké dus we kunnen nu aan de volgende... Maar we slaan deze cyclus nog even over omdat we anders in augustus uitkomen. En oud teamgenootje van de voetbal is zwanger.... Van een tweeling. Was voor haar een grote schok want ze hebben al een zoontje van 2 en wilde er dus eentje bij maar worden er dus twee.