Hier ook geen ervaring met ovu testen. @mamavangwenn, hopelijk slaapt ze snel weer door snachts. Hier weer een drukke werkdag. Morgen lekker uitslapen en in huis wat doen, ik wil nog gaan zwemmen en mn schoonmams is morgen jarig dus ook nog heen. Ik ben sinds gister aant snotteren dus ook nog eens verkouden geworden. Kan ik er nou net niet bij gebruiken met alle drukke dagen. Fijne dag allemaal
Hihi@ Mieks er hebben er meer drukke dagen Maar nu ben ik even heerlijk niks aan het doen.. Weet ook niet zoveel te vertellen haha
Hey Mieks je wordt toch niet ziek he? Wanneer is je NOD? En als je nog een keer pendelt, dan toch wel voor het groepie hier ook he? Dan weet je zeker wanneer je pendels uitkomen Ik zoek gewoon een slachtoffer haha
NOD 17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 1) 21 november - Barb (30, 1e kindje, ronde 1) 24 november - Toekan (22, 1e kindje, ronde 1) 26 november - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) 5 december - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 6 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 8 december - Ansje (28, 2e kindje, slaat deze ronde over) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (24,1e kindje, ronde 2) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje ) ------ Ik heb de lijst weer even naar voren gehaald. Ik zie dat barb gister haar nod had, maar heb haar al een tijdje niet gezien meer? En toekan kan ook al bijna testen, spannend!! Charmedknorrie, al tekenen van een ongi? of al getest? @Krissie, uitgaande van dezelfde cyclus als afgelopen maand kwam ik uit op 7 december. Heb alleen het vermoeden dat ik een paar dagen eerder mn eisprong heb gehad, dus even afwachten of ik eerder ongi wordt (maar liever helemaal niet en een posi zwangerschapstest natuurlijk ) Het pendelen heb ik gister even gedaan, maar kost veel tijd en energie. En had binnen een half uur al gelijk 20 aanvragen binnen! Hoop idd niet dat ik ziek ga worden. Mocht ik me van de week beter voelen en tijd hebben (heb het deze 2 weken erg druk) dan geef ik je wel ff een pb
Meiden, ik ben er weer even hoor Inderdaad weer een drukke dag gehad. Zo weer naar bedje, want heb morgen (gelukkig mijn laatste) ochtenddienst! @ mamavangwenn: gelukkig dat afgelopen nacht iets beter ging. Vervelend dat je niet weer waardoor het komt. Hoop dat het aankomende nacht nog beter gaat! @ Mieks: niet ziek worden, hoor!!! Ik ga weer eens gtst kijken en nog even een sportschemaatje in elkaar flansen!!
Mieks , misschien heb je geen griep en ben je zwanger Balou, echt stoer dat je gaat sporten.. Zal ik ook eens moeten doen.. wie weet komen we elkaar tegen in kleine utrecht in een dorpje
Leuk die NOD-lijst. Ik heb Barb inderdaad ook al even niet gezien. Ik denk dat mijn NOD ook eerder komt, maar houd echt het weekend van Sinterklaas aan om te gaan testen als ik niet ongesteld ben geworden... Dan kunnen we bijna gelijktijdig testen Het zal dan druk worden met al dat roze!!! Ben echt benieuwd naar de rest om te zien of er nog meer roze komt! Phoe, veel aanvragen zeg voor het pendelen. Maarreh, even een vraag voor een leek, wat doe je precies met pendelen??
@ Krissie: ik sport zelf al veel hoor. Ik ben alleen begonnen met het begeleiden van mensen die willen afvallen of gezonder willen gaan eten. In dit geval geef ik er ook een beweegadvies bij, vandaar dat sportschema. Ben nu wel nieuwsgierig waar je woont, haha!! Je mag (als je wilt) het wel pb'en hoor. Wonen misschien wel in hetzelfde dorp
Ik ga je pben maar mocht je mij kennen of iemand uit dit dorp dan hoop kk dat je het niet aan iemand verteld haha.. En hoor het uiteraard ook graag van jou
@mieks: Wat een heftig verhaal van je pa. Ik snap dat je geschrokken bent. Gelukkig is het goed afgelopen! En heb je inmiddels je eisprong gevoeld? Ik hoop echt dat jullie ronde niet verloren gaat! @snoopy: Welkom! @mamavangwenn: Pfff, zware nachten zo! Ik hoop echt dat jullie kleine meid vannacht doorslaapt! Ook nog gefeliciteerd met je vaste aanstelling!!!! @Lennyt: Hij lijkt wel positief, maar zoals mamavangwenn al schrijft zijn deze niet zo betrouwbaar. @Balou: Succes met je sportschema en truste voor dadelijk! @all: Blij dat ik nu weer 2 dagen bij kan tanken. Morgen vooral opruimen en even naar de Ikea om een opbergkist te halen. Donderdag mag ik eindelijk naar de MLD-arts. De afgelopen dagen helaas weer maagpijn gehad. Ik vind het toch wel heel spannend. Ik hoop echt dat we onze zwangerschapswens niet veel langer hoeven uit te stellen.
@ Balou, hier : http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/15900-pendelen.html staat uitgelegd wat het inhoudt @ Krissie, haha dat zou echt te vroeg zijn om nu al kwaaltjes te hebben schat ik Alssss ik dit weekend al mijn eisprong heb gehad ipv morgen dan zit het waarschijnlijk nog niet eens ingenesteld (mocht ik dan zwanger raken ). En ik heb nog nooit gehoord dat verkouden/snotteren een zwangerschapskwaaltje is
@ Ansje, ik heb het vermoeden dat het dit weekend was.. meer slijm (vooral zaterdagavond) en ook dezelfde pijntjes als vorige maand. Volgens banner moet het morgen zijn, maar heb nu nergens meer last van (op gevoelige tepels na, vorige maand ook na vermoedelijk eisprong, en af en toe beetje gevoelige onderbuik..) Spannend donderdag, mijn duimen draaien voor je! Vervelend van de maag pijn, moet het met de medicatie over gaan? Wat gaan ze donderdag doen?
Probeer overal het positieve van in te zien haha. Ik wil ook leren pendelen om dat er.zo veel vraag naar is
@ Mieks: het zou wat zijn als snotteren een zwangerschapskwaal zou zijn, haha!! Ik weet nu wat pendelen is, thanks!! Mocht je nog een keer tijd hebben Ik ben zelf ook benieuwd... Ik had twee weken geleden echt een ouderwetse 'eisprong-dag' (=chagerijnig, hoofdpijn + buikpijn) wat overeenkwam met mijn slijm. Daarna weinig last gehad. Sinds gisteren veel meer slijm en pijnlijke borsten + tepels, dus durf het nu niet meer te zeggen wat het is... Wachten gewoon maar tot het weekend van 4 december af We zijn dat weekend vrij, dus een mooie gelegenheid om samen te testen als dat nodig mocht zijn. Mijn NOD van 6 december was ook maar een gemiddelde vanwege de onregelmatigheid. Heb de NOD-lijst aangepast. ------ NOD 17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 1) 21 november - Barb (30, 1e kindje, ronde 1) 24 november - Toekan (22, 1e kindje, ronde 1) 26 november - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) 4 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 5 december - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 8 december - Ansje (28, 2e kindje, slaat deze ronde over) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (24,1e kindje, ronde 2) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje )
@mieks:Zou inderdaad mooi zijn als je eisprong iets eerder geweest is. Toch nog een spannende ronde dus! De maagzuurremmers leken in het begin heel goed te werken. Afgelopen dagen toch weer maagpijn gehad. Gelukkig heb ik vaker goede dagen dan slechte momenten! Ik merk wel dat stress (werkstress gehad afgelopen week) en een lege maag de kans op maagpijn vergroten. Even rustig aandoen en wat drinken of eten helpt gelukkig wel! Het is mij niet duidelijk wat er donderdag precies gaat gebeuren. Ze hebben wel gezegd dat ik er rekening mee moet houden dat ze misschien meteen een onderzoek gaan doen (met een slangetje via de keel naar de maag). Lijkt me ontzettend @Balou: Als jij je eisprong 2 weken geleden zo duidelijk gemerkt hebt, dan zijn dit spannende tijden! Ga jij het volhouden om niet te testen voor 4 december?
@ Ansje, Ik moest afgelopen zomer ook bijna voor een maagonderzoek vanwege een virus uit het buitenland wat 6 weken lang bleef hangen. Er werd mij door een familielid aangeraden (die heeft het al vaker mee gemaakt) om dan om een roesje te vragen. Het is geen verdoving, en het blijft geen leuk onderzoek, maar haalt de vervelende randjes ervan weg om het maar zo uit te drukken. Misschien dus een tip voor jou als ze dat willen gaan doen? Inderdaad zorgen dat je op tijd je rust neemt en ook op tijd wat eet Hopelijk ben je er snel vanaf!
@ Ansje: hoop voor je op positief nieuws aankomende donderdag. Wel vervelend dat je nog niet helemaal klachtvrij bent Ga het echt volhouden tot de 4e. In juni was ik er van overtuigd dat ik zwanger was, terwijl wij toen nog niet bezig waren, maar gezien het feit dat mijn ongi zoo lang uitbleef + alle kwaaltjes en toen was ik ook niet zwanger. Kortom heb besloten om mijzelf niet meer in de maling te laten nemen door mijn lichaam totdat ik een positieve test in handen heb!
Hey meiden even snel tussen alle verjaardagsvoorbereidingen en 10 minutengesprekslijsten door....hier nog steeds geen ongi maar ook geen posi test...grrrrr...hoe lang moet ik wachten tot ik de ha bel??? zit nu op dag 33 dacht ik..zo maar ff banner aanpassen