@mieks: Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat je een roesje kunt krijgen. Ik weet niet of het verstandig is. Ik ga alleen met de auto en van een narcose word ik altijd heel ziek. Ik hoop natuurlijk dat ze zonder dat vervelende onderzoek tot een diagnose en een eventuele behandeling kan komen. We zullen donderdag wel zien! @charmedknorrie: Hier de tienminutengesprekken weer achter de rug! Heb je normaal een regelmatige cyclus? Dan zou ik over een paar dagen nog eens testen en anders naar de HA gaan. Als je vaker een lange of onregelmatige cyclus hebt, zou ik nog even wachten. Het kan zijn dat je eisprong later is.
@balou: Ik snap wel dat je even wacht met testen! Zelf heb ik ook meerdere malen gedacht zwanger te zijn, terwijl dit niet het geval was. De negatieve testen zorgde hier ook alleen voor frustraties en onzekerheid. Mocht ik nu weer overtijd gaan, dan weet ik niet of ik het op kan opbrengen niet te testen. Ik ben heel ongeduldig!
@Ansje: voor de spiraal heb ik 1,5 jaar een keurige cyclus van 28 dagen gehad. Maar nu na de spiraal is dit de 1e cyclus ik weet dat t dan soms wat langer kan duren pfffff word je moe van ben er nu teveel mee bezig hierdoor
@charmedknorrie: Lastig he! Ik nam me ook voor er niet teveel mee bezig te zijn. Maar meteen na het stoppen met anticonceptie werd ik heel fanatiek.... Ik kan je dus niet echt helpen! De kunst om er niet teveel mee bezig te zijn heb ik nog niet onder de knie. Ik kan je alleen succes wensen met afwachten en voor je duimen!
Hoop dat sinterklaas veel zw.testen in de de schoentjes doet, het wordt een drukke tijd rond de 4e @mieks: heftig hoor dat ongeluk van je vader, voelt hij zich weer wat beter? @mamavGwenn: een fijne nacht toegewenst @Ansje: alvast succes donderdag! @Lenny: het is ronde1 toch? doe rustig aan, geef je lichaam de tijd. ik zou nog even rustig aan doen met die ovu-testen. Misschien eerst je cyclus opgang laten komen? @charmedknorrie: hoeveelste ronde is dit voor jou? in de tekst van mamavan Gwenn (ontpillen) stond volgens mij dat het best lang kon duren voor je lichaam weer 'weet' hoe t moet...Aan de andere kant als jij je zorgen maakt gewoon even langs de HA, daar is die goede man/vrouw immers voor! @all, sorry als ik iemand overgeslagen heb! Hier ook drukke dag gehad, werken koken, vriendje uitzwaaien en snel door naar hondentraining (laatste les, zaterdag examen..) pff ging niet echt super. Maar ze zeggen slechte generale repetitie is n goed optreden Slaap lekker allemaal!
Veel geklets hier vandaag, of ja vooral vanavond. Heb het de hele dag druk gehad, net snel gelezen maar weer weinig onthouden. Sorry! Ansje: Succes met je onderzoek alvast! Lijkt me echt niet prettig. LennyT: Ik heb geen idee, ook veel slechte verhalen gehoord over de ovutesten van Kruidvat. Sjasje: Poeh, moet jou nog PB-en. Ga er morgen aan denken! (hoop ik haha) Ga nu snel naar m'n bed, ben doodop en morgen moet ik weer vroeg uit helaas.
@all: hier weer een drama nacht. Nu heeft Gwenn er weer waterige poepluiers erbij dus vermoed toch dat het een kies is die gaat doorkomen. Maar man wat ben ik gesloopt. Hier gister ook nog gesport maar lag daarna op tijd in mijn bed. Zal nu toch op een andere manier mijn rust moeten pakken. @charmedknorrie: wat balen dat je ongi nog steeds niet door is. Ik zou het ook gewoon nog rustig afwachten en geen HA bellen. Ik heb nu ook een iets andere cyclus dan voor Gwenn. @ansje: wat klote dat je nog zoveel pijn hebt aan je maag. Hoop voor je dat ze donderdag gelijk erna gaan kijken. @sjasje: je gaat zaterdag gewoon slagen hoor!!! Daar ben ik van overtuigd. Maar heerlijk toch die drukke dagen. Gaat bij mij de tijd altijd sneller. @lonneke: weer uitgerust?
@ All: He meiden, ik ben erg ziek opt moment. Veel migraine en spugen ik denk ook een buikgriepje erbij ! Ik heb niks terug gelezen maar wilde het jullie ff laten weten. Zodra het beter gaat kom ik zeker weer mee schrijven. En als er iemand zwanger is zouden jullie me dan pbtje willen sturen want daar ben ik natuurlijk erggg benieuwd naar! Liefs enjoyllive!
Hoi meiden, even een momentje voor mezelf. Vanmorgen druk geweest met huishouden, nog even gezwommen en straks naar schoonmams want die is jarig. Blijf ik ook gezellig eten, scheelt weer koken @ Sjasje, succes met het examen zaterdag, gaat vast goed komen! @mamavanGwenn, wat vervelend dat je al weer zo'n nacht hebt gehad Hopelijk is het snel over! @Enjoyllife, ziek lekker uit, hoor idd meer mensen die grieperig zijn. Veel beterschap!
hoi meiden sorry voor mijn afwezigheid de laatste dagen. ik voelde de bui al hangen en dan heb ik minder de neiging om alle topics waar ik praat even af te gaan.. Maar vandaag is het dus bevestigd: de ongi is aangebroken! heb dan ook niet echt het fut om alles terug te lezen, sorry hop naar de volgende ronde dan maar, een kerstzwangerschap! ik zal even de lijst zoeken om hem aan te passen.
mijn NOD verzet met de ongi van vandaag. NOD op 25 december: eerste kerstdag! laat ons hopen dat de kerstman iets moois meebrengt... ------ NOD 17 november - Charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 1) 21 november - Barb (30, 1e kindje, ronde 1) 26 november - Yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Sjasje (28, 1e kindje, ronde 2) 4 december - Snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 1) 4 december - Balou23 (28, 1e kindje, ronde 2) 5 december - L0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 7 december - Mieks (26, 1e kindje, ronde 2) 8 december - Ansje (28, 2e kindje, slaat deze ronde over) 11 december - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 0) 18 december - Lennyt (26, 1e kindje, ronde 2) 19 december - krissie25 (24,1e kindje, ronde 2) 25 december - Toekan (22, 2e kindje, ronde 1) Zwanger 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje )
Enjoyllive: Balen dat je ziek bent? Griepje of door de zwangerschap? Toekan: Balen meid, op naar een posi test op 1e kerstdag! Mieks: Veel plezier bij je schoonma!
Zo Mieks jij bent niet te stoppen vandaag Moe? En hoe is het met je griepje? @ toekan, jammer van je ongi.. op naar de volgende ronde.. Wij gaan een beetje gelijk op.. Hoe lang duurde je cyclus dan precies? @Lonneke nog nieuws? @ NOD 4 December gezellig met zijn drieen op een rij roze
@Krissie: ik had er nu eentje van 35 dagen. Maar hij had wat vertraging. dus hoop volgende maand terug op 32/33 te belanden. Korter mag natuurlijk altijd
@toekan: Wat jammer dat je ongi toch gekomen is. Hopelijk een positieve test op eerste kerstdag! @mieks: Jij hebt een lekker druk dagje achter de rug! Lekker gegeten bij je schoonmoeder? @mamavangwenn: Wat vervelend dat je weer een slechte nacht hebt gehad! Hopelijk komt haar kies snel door! @Enjoyllife: Heel veel beterschap! @all: Vanmorgen even naar school geweest om een kijkje te nemen bij de jaarlijkse Sinterklaasochtend (spelletjes circuit). Ons mannetje had ik meegenomen en hij keek zijn ogen uit. Daarna nog even de stad in geweest. Ik heb voor R. leuke kleertjes in de uitverkoop kunnen scoren! Vanavond weer het rijk alleen. Kleine man op bed en grote man gaat zo werken (heeft nachtdienst). Hoewel we nu een ronde overslaan probeer ik deze ronde wel zicht te krijgen in mijn cyclus. Gisteren een ovulatietest gedaan en daarop was een heel licht streep te zien. Ik had vanmorgen echt het idee dat mijn eisprong zich aan zou dienen. Steekjes in de onderbuikbuik en veel vruchtbaar slijm. Dat zou betekenen dat ik weer een normale cyclus heb. Vreemd genoeg bleef de ovulatietest die ik zojuist gedaan heb omo-wit....
@ Ansje: bijzonder dat de ovu-test nog wit was... Hoop voor je dat je snel je normale cyclus terug hebt. Leuk dat R. het zo leuk vond op school! @ Lonneke: ik ben benieuwd.... @ Toekan: balen zeg dat je ongi is doorgebroken. Op naar een mooie 1e kerstdag! @ Enjoyllive: Vervelend zeg. Hoop dat je snel opknapt. @ All: Mijn laatste ochtenddienst gehad. Daarna gelijk alle boodschappen gedaan en toen ging het kaarsje uit. Dus lekker bankhangen ipv sporten Een vraagje (voel mij er zelfs wat schuldig over dat ik dit gevoel heb): twijfelen jullie weleens over het moeder worden? Aan de ene kant is het superspannend omdat de NOD eraan komt, aan de andere kant vind ik het supereng mocht ik misschien wel zwanger zijn... Je leven gaat dan zo ontzettend veranderen en zou ik het allemaal wel kunnen?? Herkennen jullie dit gevoel??
Balou: Herkenbaar hoor! Maaar..uiteindelijk komt het allemaal goed. Die angst die jij nu beschrijft heb ik nu vaker..aaah. kan ik een tweede kindje er wel bij hebben? Maar goed, ik ben er van overtuigd dat ik daar ook wel weer m'n weg ga vinden. Je zult verstelt staan van je zelf hoe flexibel je kunt zijn als moeder! Komt goed, vertrouw er op!
@ Lonneke: Combi van beiden denk ik! @ Balou: Heeeel herkenbaar hoor. Ik weet dat iedereen bij mij zal gaan zeggen " oh wat snel zo kort op de eerste blah blah blah " maar dat maakt mij wel aan het twijfelen. Natuurlijk ik weet dat het druk word maar zoals Lonneke zegt je vind vanzelf je weg daar wel weer in.